Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Lunsj

Hva har du hatt til lunsj i dag?

Lunsj Har du gode tips til lunsjretter på lavkarbokosthold? Gode erstatninger til den tradisjonelle matpakken? Vi er mange som svært gjerne tar i mot tips.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-09-11, 07:50   #1
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Hva har du hatt til lunsj i dag?

Siden vi har frokost- og middagstråd synes jeg det er på tide med en lunsjtråd også (hvis det ikke finnes fra før av da?).

I dag er det varm mat i kantina, så da blir det salat med reker og egg med rømme som dressing på meg i dag. Varmmaten er som regel noe ferdigmat...

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 08:07   #2
Brimstone
Seniormedlem
 
Brimstone sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 767
Brimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt avBrimstone har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du hatt til lunsj i dag?

Tja, I dag gnagde jeg i meg en halv pekefinger til lunsj for jeg var så stressa. Pekefingre er heldigvis lavkarbo

__________________
Det er min legg, og jeg driter når jeg vil!
Brimstone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman light Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 08:44   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du hatt til lunsj i dag?

Det er allerede en lunchtråd her
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2495

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 09:38   #4
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva har du hatt til lunsj i dag?

Opprinnelig lagt inn av Brimstone, her.

Tja, I dag gnagde jeg i meg en halv pekefinger til lunsj for jeg var så stressa. Pekefingre er heldigvis lavkarbo

Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 15:49   #5
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du hatt til lunsj i dag?

Finnbiff med mandelsmør og olivenolje, gul ost og to fudgebiter av sjokolade og nøttemel(hjemmelagde).

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 23:27   #6
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du hatt til lunsj i dag?

jeg spiste stekt hvalkjøtt med hvetekimolje og tahini over + edamerost og en bit proteinberiket hjemmelaget sjokolade til.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg har hatt en sprekk og trenger støtte Budeia Ketolysekuren 5 10-06-08 19:55
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 13:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no