Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Jeg elsker max hamburger!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-06-11, 18:17   #26
lillemeg88
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 392
lillemeg88 er ny på veien

Sv: Jeg elsker max hamburger!!!

Opprinnelig lagt inn av Edla, her.

Bare hyggelig alle dere!
Det var veldig hyggelig å kunne spise sammen med familien uten at ungene maser om at jeg må spise annerledes ennd em, de er små men de får med seg ALT fordetom!

De som ikke vet hvor MAX ligger i oslol så ligger det der hvor Burger King lå før, på Egertorget! Jeg kan ikke love at MAx Norge har lowcarb men det virker jo mest sannsynelig!

http://www.maxhamburger.no/

her er hjemmesiden dems, der står det at de har low carb burgeren i norge også står også næringsinnhold på det meste av det de tilbyr

lillemeg88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 20:55   #27
marionilona
Medlem
 
marionilona sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 124
marionilona er på en erverdig vei

Sv: Jeg elsker max hamburger!

Opprinnelig lagt inn av Edla, her.

idag var vi i sverige og handlet på Nordby. Seovfölgelig löp timene avgårde og vi måtte spise middag der. Ungene ville ha burger og jeg tenkte at max sikkert ihvertfall kunde ha en salat til meg men gjett om jeg ble positivt overrasket da kwh oppdaget at de har et "low carb" meal! <3

Det var burger med masse dressing, ost, tomat, lök og med stoooore salatblader isteden for brød! Nåm!

Takk for at du deler.
Hadde aldri i verden giddi å gått innom der, men gjett om jeg skal innom der neste gang'a! Oh yes! (i morgen kanskje)

Tusen takk for nyttig tips!!!
Ha en strålende kveld!

__________________
Besøk min blogg.

1. delmål: - 5 kg. CHECK!
2. delmål: Bmi på 24 (normalvekt).
marionilona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-06-11, 22:13   #28
Perleblomsten
Medlem
 
Perleblomsten sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 74
Perleblomsten er på en erverdig vei

Sv: Jeg elsker max hamburger!

Høres snadder ut! er det grillsmak av kjøttet? noen som forresten vet hvordan fedon burger king sin burger er? går jo ann en sjelden gang, og bare spise ene delen av brødet

Perleblomsten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 08:15   #29
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg elsker max hamburger!

åååååå.. Jeg har sittet mange ganger på kafeen ved siden av MAX og slurpa på en kopp kaffe mens de andre spiser boller og kaker.. makan.. Neste gang skal vi spise burger på Nordby!

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 09:53   #30
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Jeg elsker max hamburger!

Bekrefter at det er low carb menu på MAX i Oslo - spiste en forrige helg.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 10:03   #31
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Jeg elsker max hamburger!

Noen ganger er det überdigg med en skikkelig junk-burger! At den er lowcarb er jo ekstra hyggelig Så er det litt deilig å bare kunne gå inn på en burgersjappe og bestille rett fra menyen, ukomplisert og enkelt

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 11:44   #32
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Jeg elsker max hamburger!

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Noen ganger er det überdigg med en skikkelig junk-burger! At den er lowcarb er jo ekstra hyggelig Så er det litt deilig å bare kunne gå inn på en burgersjappe og bestille rett fra menyen, ukomplisert og enkelt

Ja. Jeg kan forresten tilføye at samboer og jeg dumpet innom MAX da det var helt nyåpnet også og vi tilfeldigvis var der - da hadde jeg fått øye på lowcarb-burgeren på reklameplakaten utenfor, men klarte ikke å finne den igjen på menyen inne, så spurte bare om det gikk an å få burger uten brød, med salat istedet. Den nye og uerfarne kassafyren koblet ikke etterspørselen til low carb menyen, men var superblid og lot meg få hvilkensomhelst burger arrangert på den måten istedet.

Jeg skjønner godt at folk ikke liker å styre og mase med bestillinger på restaurant og cafe og sånn, jeg liker det ikke så godt jeg heller, men nå har jeg mange erfaringer som forteller at jevnt de fleste prøver så godt de kan å gi meg akkurat den maten jeg spør etter - ingen sure miner eller gretne blikk bare fordi man har litt sære ønsker, altså.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 20:01   #33
Hamster59
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 425
Hamster59 er på en erverdig vei

Sv: Jeg elsker max hamburger!

Det går jo an en og annen gang å skeie ut, enten det er en low carb hamburger eller det er spare ribs.

Idag har vi hatt hamburgere til middag, med sesambrød, tekaker og grove vita-rundstk (bare mannen min som spiste dem). Hadde kalkunburgere, lakseburger, tulip hamburger og chili-hamburger (opprydding i fryseren). Det ble ganske variert mat, for å si det slik. Laga coleslaw til, hadde også aioli, tomater, paprika og salatblad.

Hamster59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 08:11   #34
Fruitdrops
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Ørje, Østfold
Innlegg: 73
Fruitdrops er på en erverdig vei

Sv: Jeg elsker max hamburger!

Ja, det er gammelt nytt, men er sikkert mange her inne som ikke viste om det, så er fint at det kommer opp innimellom.
Selv syns jeg ikke det er noe problem å gå på resturanter generelt, men har man unger som vil ha den type burger eller vil på en pizzasjappe er det ikke lett å finne noe alternativ der (annet enn salat).

__________________


Fruitdrops er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 08:04   #35
sirib
Medlem
 
sirib sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 172
sirib er ny på veien

Sv: Jeg elsker max hamburger!

Samboeren min var der i går. Burgeren var god synes han, men de kunne ha tatt seg bryet med å lage et lavkarbo-hamburgerbrød. Dessuten fikk han servert Pommes frites til (!!).

__________________


sirib er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 08:26   #36
Edla
Medlem
 
Edla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Slattum
Innlegg: 219
Edla er ny på veien

Sv: Jeg elsker max hamburger!

Hehe, det med pommes var nok bare en glipp. På max velger man selv sideorderen og hvil man ikke sier fra får man automatisk pommes!

__________________
Delmål 3: Gå ned til 93kg og ha tatt av totalt 25kg -12/1-12
Delmål 4: 92 og BMI=Overvektig -16/1 -12
Delmål 5: 88kg og totalt vekttap på 30kg





Edla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, lavkarbo med shakes Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 21:49   #37
Olive Oil
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Østfold
Innlegg: 327
Olive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snill

Sv: Jeg elsker max hamburger!

Var på MAX på Nordby og skulle bestille denne menyen nå i kveld. Jeg så den inneholdt tomater og løk, så det var greit nok, men da jeg spurte hvor mye karbohydrater det var i dressingen, ble guttungen i kassa litt opprådd, og sprang for å hente sjefen sin. De kommer tilbake med en perm som de bladde i mens de diskuterte frem og tilbake. Det endte med at jeg ble flau, og sa jeg droppet dressingen. Det kan være mye sukker i svenske dressinger, og jeg vil vite hva jeg får i meg. Burgeren smakte godt, men jeg ble jo litt skuffet over at jeg satte i gang slik ståhei bak disken. Det er jo nettopp det man regner med å unngå når man finner et lavkarbomåltid. Uansett, burgeren var saftig og god, salaten sprø, og jeg kommer garantert til å spise der igjen. Uten dressing..

__________________
Min journal



Olive Oil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 22:07   #38
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Jeg elsker max hamburger!

I følge oversikten http://www.max.se/naringsvarden.aspx
er det 6,6g karbo pr porsjon i hele burgeren, så det er trolig ikke hysteriske mengder sukker i dressingen...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 09:26   #39
Olive Oil
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Østfold
Innlegg: 327
Olive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snill

Sv: Jeg elsker max hamburger!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

I følge oversikten http://www.max.se/naringsvarden.aspx
er det 6,6g karbo pr porsjon i hele burgeren, så det er trolig ikke hysteriske mengder sukker i dressingen...

Ja, jeg ser det står det, Carisma. Om du leser innlegget mitt nøye, vil du muligens oppdage at gutta bak disken ikke visste hvilken dressing som fulgte med. Hvis du tar deg tid til å lese litt lenger ned på listen, vil du se at de har dressinger som inneholder opp til 10,2 g. karbo pr. PORSJON. Mulig du ikke er så nøye med hva du får i deg, men det ville blitt litt i overkant for meg som ligger under 20 g. om dagen.

__________________
Min journal



Olive Oil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 10:02   #40
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Jeg elsker max hamburger!

Så fantastisk! Dette var nytt for meg Er under en mnd siden Max startet opp i Oslo, så veldig gammelt nytt er det neppe, om man ikke er ein globetrottar

Har ingen store problemer med å være "sær" på restaurant og be om spesialmat, men det er ganske fint å kunne gå inn og bestille noe de faktisk har på menyen! Særlig når jeg har med meg datteren min på 9 år, som får med seg det meste. Hun liker ikke så godt at vi spiser forskjellig mat. Denne hamburgeren skal jeg prøve i dag

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 10:18   #41
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Sv: Jeg elsker max hamburger!

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Har ingen store problemer med å være "sær" på restaurant og be om spesialmat, men det er ganske fint å kunne gå inn og bestille noe de faktisk har på menyen! Særlig når jeg har med meg datteren min på 9 år, som får med seg det meste. Hun liker ikke så godt at vi spiser forskjellig mat. Denne hamburgeren skal jeg prøve i dag

Det er akkurat det som er et poeng også, signaleffekten en gir til barn, spesielt når de begynner å bli store. Hvorfor en noe mat "bra nok" for dem, men ikke for mor. Klart allergier og mange andre ting kan være noe barn forholder seg til også.
Uansett, deilig av og til at det ikke blir noe "ekstra".

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hamburger m/hvitløksdressing ala Egon Rioja Middag 3 04-12-11 19:08
Hamburger stoppet tyv LenaBeatrice Generell diskusjon 0 13-04-10 22:32
Hamburger m/brød Gabben Middag 1 20-03-09 15:57
Min Hamburger Linn H Middag 7 31-08-07 22:33
Hamburger Ruska Lavkarbo generelt 4 28-01-05 14:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no