Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Oppskrift på tortilla?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-03-12, 08:47   #1
Tone-Rose
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 42
Innlegg: 212
Tone-Rose har en fantastisk aura rundt segTone-Rose har en fantastisk aura rundt seg

Oppskrift på tortilla?

Jeg savner å spise tortilla... er gift med en maxicaner, så tortilla har vi alltid, men nå kan jo ikke jeg spise det lenger... noen som har oppskrift på tortilla som går greit på Atkins?

__________________




Skriv gjerne en kommentar i Dagboka mi
Tone-Rose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 12:58   #2
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Oppskrift på tortilla?

Disse, Mama Lupes, kan anbefales!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 13:04   #3
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Oppskrift på tortilla?

Hei,
Anbefaler at du tar en tur innom samletråden Tex Mex-mat

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-03-12, 14:13   #4
Tone-Rose
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 42
Innlegg: 212
Tone-Rose har en fantastisk aura rundt segTone-Rose har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oppskrift på tortilla?

Takk for linker
Ja de mama lupe har jeg lyst å bestille, må bare vente til jeg får lønn og håper de kommer fram før påske, for da blir det nok en del tortilla spising...
Så ut som det var mange gode oppskrifter i den tex-mex tråden...

__________________




Skriv gjerne en kommentar i Dagboka mi
Tone-Rose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 09:55   #5
Tone-Rose
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 42
Innlegg: 212
Tone-Rose har en fantastisk aura rundt segTone-Rose har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oppskrift på tortilla?

hmmm... har liksom ikke kommet over noen oppskrifter som kan minne om tortilla... Ble ikke å bestille Mama Lupe's, var så ekstrem porto, så ble aaaaalt for dyrt med 120 kr i porto for to pk tortilla....

Noen som har oppskrift eller som vet hva som er i disse mama lupes? Det må jo gå ann å bruke de samme ingrediensene og lage noe lignende selv??

__________________




Skriv gjerne en kommentar i Dagboka mi
Tone-Rose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 09:58   #6
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Oppskrift på tortilla?

Disse er jeg ganske sikker på at man burde kunne videreutvikle til litt mer lefse.
De henger veldig godt sammen og er "lompete" i konsistensen.
Forsøket verdt?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 09:59   #7
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Oppskrift på tortilla?

De inneholder mye dritt og møkk..

Lisbeth sine tortillas går det jo an å prøve.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 10:14   #8
Tone-Rose
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Alder: 42
Innlegg: 212
Tone-Rose har en fantastisk aura rundt segTone-Rose har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Oppskrift på tortilla?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

De inneholder mye dritt og møkk..

Lisbeth sine tortillas går det jo an å prøve.

Hva inneholder dritt og møkk?? Mama Lupe??

__________________




Skriv gjerne en kommentar i Dagboka mi
Tone-Rose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 10:16   #9
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Oppskrift på tortilla?

Opprinnelig lagt inn av Tone-Rose, her.

Hva inneholder dritt og møkk?? Mama Lupe??

Mama lupes ja. De inneholder, In English:

water, whole wheat flour, enriched flour (bleached wheat flour, niacin, reduced iron, thiamine mononitrate, riboflavin, folic acid), soy fiber, soy protein, vegetable oil (may contain one of the following canola oil or soybean oil), wheat gluten, leavening (sodium bicarbonate, fumaric acid, sodium acid pyrophosphate, monocalcium phosphate), modified wheat protein, yeast, arabic gum, xanthan gum, locust bean gum, guar gum, salt, mono and diglycerides, lecithin, sorbic acid and enzymes (to preserve freshness) and l-cysteine (dough conditioner).

Ganske mye greier!

Men de er gode da.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 10:24   #10
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Oppskrift på tortilla?

Jeg holder på å eksperimentere med en tortilla-oppskrift nå, faktisk. Skal lage meg taco til middag i dag, og se om jeg får perfeksjonert oppskrifta før jeg legger den ut her i løpet av dagen. Men siste forsøk syns jeg ble veldig vellykka altså, så sjekk bake-tråden litt seinere hvis du har lyst å prøve oppskrifta mi

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 08:54   #11
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Re: Oppskrift på tortilla?

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Jeg holder på å eksperimentere med en tortilla-oppskrift nå, faktisk. Skal lage meg taco til middag i dag, og se om jeg får perfeksjonert oppskrifta før jeg legger den ut her i løpet av dagen. Men siste forsøk syns jeg ble veldig vellykka altså, så sjekk bake-tråden litt seinere hvis du har lyst å prøve oppskrifta mi

Hvordan gikk det, ble det vellykket ?

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 29-03-12, 18:02   #12
Laelli
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Oppskrift på tortilla?

Jeg tenkte å prøve ut disse neste gang det blir taco: http://stinean.blogg.no/1331271931_s...s.html#comment

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tortilla-dip katten Annen mat 15 19-12-11 21:55
Tortilla fra USA (nam nam) stinasol Annen mat 31 06-08-11 13:01
Mama Lupes Tortilla marjusen Spørsmål og svar 3 26-01-11 20:47
Kjøttdeig og tortilla i form Lisbeth Middag 0 06-04-08 22:26
Tortilla Lindabtn Ketolysekuren 10 09-08-07 19:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no