Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Bruker-erfaringer

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-07-04, 00:33   #1
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Bruker-erfaringer

Hei - tenkte jeg fikk starte en tråd hvor de som bruker Eurodiett kan skrive sine erfaringer. Er jo et par andre tråder om Eurodiett, men jeg tenkte jeg kunne prøve å samle litt her. OK? Vi er jo - i hvert fall - 3 stykker her nå som skal bruke hele eller deler av sommeren på denne dietten, så det kan være greit å ha ett sted å gå inn for å lese. Tenkte jeg da.

Jeg bruker 3 produkter om dagen, og har helt klart funnet meg noen favoritter. Jeg syns cappuccinoen er helt OK å bruke som frokost eller kvelds. Av suppene har jeg foreløpig kun smakt asparges-suppen, og den er også helt OK. I dag har jeg laget meg kake m/sjokoladebiter, og den er fin som kveldskos. Barene som heter Praline og Eple/Kanel syns jeg er gode - og bruker dem hvis jeg skal bort en dag og ikke vet om når jeg kommer hjem.

Er livredd for å miste muskelmassen min - og prøver å spise litt ekstra proteiner, men det er vanskelig. ER JO IKKE SULTEN MER NESTEN

fra Fedonisten

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 05-07-04, 08:45   #2
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 57
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Jeg har nesten sluttet med produktene men mine erfaringer er omtrent som dine.

Jeg likte i tillegg steinsoppsuppen og kyllingsuppen.

Jeg beveger meg så mye at jeg ble beordret til å spise 5 produkter og ett kyllingbryst. Det blir litt over 100 gram protein, nesten det dobbelte av ditt inntak som høres veldig lite ut.

Det som hjelp meg var å wokke grønnsakene og kyllingbrystet og så ha litt tykk suppe over, eller sammen med en omelett.

En måte å få i seg mere protein på er jo f.eks omelett iblandet ett ekstra egg.

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat
Gammel 05-07-04, 09:01   #3
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Maz

Jeg beveger meg så mye at jeg ble beordret til å spise 5 produkter og ett kyllingbryst. Det blir litt over 100 gram protein, nesten det dobbelte av ditt inntak som høres veldig lite ut.

Jeg ligger normalt på ca. 80 gram protein, og det er det jeg trenger som et minimum ved mitt aktivitetsnivå. Men jeg vet jeg må være forsiktig og passe på. Takk for påminnelsen.

Jeg spiser vanlig ketogen middag i tillegg til produktene, og lar protein-innholdet der være mellom 20 og 30 gram. I tillegg blir det disse skinkepakkene mine da... som jeg momser på av og til...

For sikkerhetsskyld skal jeg sjekke neste gang jeg er hos "øvrigheta" om jeg bør øke til 4 produkter om dagen. Det vil jo også vekta si noe om....

Hvor lenge har du brukt produktene Maz?

Regnværs-klem fra Fedonisten

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 05-07-04, 16:55   #4
turid
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Akershus
Alder: 50
Innlegg: 149
turid er ny på veien

Smakte på den eurodiett pastaen i dag. Den var faktisk ikke så aller værst. Sikkert godt med en god saus på.

Men denne skal man vel ikke bruker før i fase 3 eller noe sånt. Måtte jo bare smake siden jeg hadde bestilt den via nettet.

__________________
Hilsen Turid

På vei tilbake til seg selv..
turid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet fase 2 Svar med sitat
Gammel 09-07-04, 13:14   #5
turid
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Akershus
Alder: 50
Innlegg: 149
turid er ny på veien

Jeg har bestilt og snakket med lindberg-sende-eurodiet-folka i dag og pakken skulle sendes fra de i dag. Jippi!

Jeg har bestilt sjokolade og cappucino, supper, kaker og puddinger og barer.

Tenkte jeg kunne ta to drikker pr dag, en kake, en suppe og en bar. Da har jeg 5 måltider pr. dag. I tillegg må jeg spise grønnsaker da.

Tror dette blir veldig bra!


Hvorfor iallverden fikk jeg rotet til skrifta så fælt da?

__________________
Hilsen Turid

På vei tilbake til seg selv..
turid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet fase 2 Svar med sitat
Gammel 09-07-04, 13:28   #6
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av turid




Hvorfor iallverden fikk jeg rotet til skrifta så fælt da?

Sikkert fordi du ikke vil snakke så høyt om dette enda
Unnskyld, tuller litt...
Det blir flott å få Euromaten i hus tenker jeg. Håper du synes den smaker rimelig greit.
Lykke til videre, Turid....jeg følger med deg vet du

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 09-07-04, 15:26   #7
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Jeg har også bestilt mer i dag! Men de sender det først på mandag.

Bestilte barer, cappuccino, kake m/sjokoladebiter, eple/solbær-dessert (kan fryses til sorbet) + mer kyllingsuppe (den er så god, men jeg har en del igjen da)

Får varene i slutten av neste uke tenker jeg - eller; onsdag/torsdag.


Hi-hi - dette er faktisk morsomt syns jeg! Morsom diett - det høres jo helt sykt ut.......

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 09-07-04, 15:36   #8
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten


[i

Hi-hi - dette er faktisk morsomt syns jeg! Morsom diett - det høres jo helt sykt ut.......[/i]

Hm...Lurer nå litt på den dietten jeg da....Kan dette være sunt, som er såååå morsomt

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 09-07-04, 16:29   #9
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Joda Anne - er så sunt så! Blir nesten rusa!!!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 09-07-04, 17:38   #10
turid
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Akershus
Alder: 50
Innlegg: 149
turid er ny på veien

Onsdag eller torsdag Såååh lenge til jo. Dama jeg snakka med på morningen i dag sa det skulle bli sendt i dag hun. Fy.

Jeg som håpet jeg skulle få det tirsdag..

Morsom diett når man har sånt resultat som deg, Fedonisten. Gleder meg til å rusle etter

__________________
Hilsen Turid

På vei tilbake til seg selv..
turid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet fase 2 Svar med sitat
Gammel 11-07-04, 22:05   #11
turid
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Akershus
Alder: 50
Innlegg: 149
turid er ny på veien

Eurodiet kakene. Er det noen som har prøvd dem? Gode? Vanskelige å lage?
Noen erfaringer?

__________________
Hilsen Turid

På vei tilbake til seg selv..
turid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet fase 2 Svar med sitat
Gammel 13-07-04, 13:13   #12
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av turid

Eurodiet kakene. Er det noen som har prøvd dem? Gode? Vanskelige å lage?
Noen erfaringer?

Jeg har kjøpt kake m/sjokoladebiter - og de er spist opp! Har bestilt ny forsyning også. Syns de er gode og fyller rollen som "kos" på kvelden. Rører bare pulveret ut i væske og steker i en LITEN form (barne-form - eller et par muffinsformer).

Hvor godt har du kommet i gang nå Turid? Spent på å høre!

fra Fedonisten

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 06-08-04, 21:03   #13
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Fant ut at jeg kunne dele en "lur" ting i forhold til Eurodiett-kakene; Jeg syns det tar så lang tid hvis jeg skal steke dem i stekeovnen, så nå har jeg begynt å lage dem som 1 stor pannekake - eller som flere små. Kan sikkert steke dem i vaffeljernet også.

Fant ut dette da jeg var på Kypros - for der var det jo ikke stekeovn, og det hadde jeg ikke tenkt på.... så jeg måtte være kreativ.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 17-08-04, 17:10   #14
Nutte
Juniormedlem
 
Nutte sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Alder: 49
Innlegg: 41
Nutte er ny på veien

Kjempelurt det må å steke kakene i stekepanne Fedonisten! Det må jeg prøve

Nutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-08-04, 17:05   #15
turid
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Akershus
Alder: 50
Innlegg: 149
turid er ny på veien

Er den noen som liker omelettene? I såfall så har jeg noen til overs..

__________________
Hilsen Turid

På vei tilbake til seg selv..
turid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet fase 2 Svar med sitat
Gammel 25-08-04, 15:47   #16
Nutte
Juniormedlem
 
Nutte sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Alder: 49
Innlegg: 41
Nutte er ny på veien

Jeg kastet ca 20 pakker for noen uker siden. Hadde ikke klart å gjennomføre kuren på bare de!

Nutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-08-04, 10:31   #17
bruden
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Alder: 48
Innlegg: 2
bruden er på en erverdig vei

hjelp...

Jeg er bare på andre dagen, men sliter allerede... Likte ikke omeletten, og syns egentlig ikke det andre var så supert heller. Håper jeg klarer å venne meg til det - har jo allerede brukt masse penger på dette! Noen gode råd? Jeg lever nærmest på agurk og blomkål, og masse vann..

bruden er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Din filosfi/hvilken du følger Svar med sitat
Gammel 27-08-04, 11:00   #18
Nutte
Juniormedlem
 
Nutte sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Alder: 49
Innlegg: 41
Nutte er ny på veien

Mitt beste råd er å droppe omelettene. Finn f eks en suppe du liker. Veldig mange liker kyllingsuppen, jeg syns også potetmosen er god.

Jeg spiste mye omelett til å begynne med og trodde aldri jeg skulle klare dette, men så kuttet jeg ut de fordi jeg nesten grudde meg til hvert måltid. Nå går alt velidg mye bedre og jeg bruker de få produktene jeg har syns er gode!

Lykke til!

Nutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 22:11   #19
Sissel
Juniormedlem
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Alder: 60
Innlegg: 19
Sissel er ny på veien

Jeg tror mine smaksløker er annerledes enn andre sine....

Tenkte at drikkene - sjokolade og cappuccino - var fin og lettvind frokost. Tja - det resulterte i at jeg sitter med 14 poser cappuccino som nok ender i søpla ( med mindre noen har lyst til å bytte med noe annet ). Av alle tingene jeg har kjøpt, var den det verste. Men det kan kanskje ha noe med at jeg egentlig ikke liker cappuccino noe særlig....

Til lunch pleier jeg å lage omelett med en salat. Det passer ypperlig å ta med på jobb - kan spise helt uten at "alle" trenger å vite at jeg er på "pulverkur" Omeletten er ikke så god i seg selv, men sammen med salat funker det helt ypperlig.

Middag er suppe, med grønnsaker av ett eller annet slag. Den beste suppen synes jeg er vårsuppen - og den jeg liker minst er kyllingsuppen (den er da utolig salt på en merkelig måte?)

Som fjerde måltid blir det som regel en bar (ypperlig sjokolade erstatning....) eller kake / dessert. Synes de beste barene en praliner, sjokolade og karamell ( eller noe i den dur) - kanel /eple synes jeg er rar, det samme den med appelsin.
Kakene er gode, men det jeg har smakt av desserter er merkelig. Karamell dessert var ekkel farge og konsistens, og både den og sjokolademussen smakte som sjokoladedrikken. (helt på kanten til ikke god...) Så det var ikke akkurat "kos" (der ender nok noen poser til i søpla).

Ellers er min erfaring etter snart 3 uker - at produktene smaker bedre etterhvert. Det er en eller annen "bismak" som jeg reagerte på i starten, nå kjenner jeg det ikke lenger. Og - jeg blir så tørst av dem.... så 2 - 3 liter vann om dagen er ingenting!

Og ellers er det lurt å ikke bestille så mye i første bestilling - og heller bestille en ny bestilling ganske raskt når man har litt mer erfaring. (3 pakker capuccino var idiotisk!)

Sissel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 22:40   #20
Nutte
Juniormedlem
 
Nutte sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Alder: 49
Innlegg: 41
Nutte er ny på veien

Smaken er som baken osv......

Jeg bytter gjerne produkter med deg. Meine favoritter (og stort sett det eneste jeg spiser) er cappucino og kyllingsuppe. Men jeg sitter med et lager av andre supper. Send med en pm hvis du er interessert....

Nutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-09-04, 13:49   #21
TORO
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Alder: 60
Innlegg: 1
TORO er på en erverdig vei
Thumbs up

Ny - så langt veldig godt fornøyd

Fint med noen å dele sine erfaringer med, og ikke minst kunne stille spørsmål!
Jeg er mann, 40år, og startet sommeren i år med 150kg. Alltid vært stor, men aldri klart å motivere meg skikkelig til en slankeprosess. Vekta øker gjevnt og trutt, og følelsen av å noen gang kunne klare en snuoperasjon blir dermed mindre og mindre. Før ferien tok jeg "rev i seilene" og bestilte time hos Lindberg-klinikken i Oslo. Første besøk var faktisk en positiv opplevelse. Endelig hadde jeg tatt steget - og folkene jeg møtte på klinikken var supre. Bare det å vite at jeg skulle på vekta fremfor andre mennesker, hadde faktisk medført at jeg da (15.juni)veide "kun" 146,5 kg. Neste besøk etter ferien viste noen få kilo ned, men ikke mye. Eurodietten ble neste steg. 5 måltider om dagen (inkl 1 bar).

Oppstart 1.aug: 30 lange dager med pulvermat.

Ny sjekk hos Lindberg, og vekta viser 123 kg!!! Det er med andre ord borte 27kg siden første time ble bestilt i juni. 23,5 kg borte på de siste 30 dager. Gjett om jeg nå er motivert for fase 2?

Hva har vært vanskelig? Jo, jeg er frustrert over tilgjengelig informasjon om hva man kan og hva man ikke kan spise og drikke. Eksempelvis fikk jeg først etter 30 dager på kaffe og vann som eneste drikke, høre at jeg gjerne kunne drikke Cola Light eller Pepsi Max. Dårlig gjort!! Dernest savner jeg oppskrifter på hvordan man (riktig) kan få de tillate grønnsaker til å smake godt. Eksempelvis som ..wook, men hva blandet i hvilke mengder osv...
Føler også at det er veldig viktig at alle som gir sine råd, via denne siden eller ellers, passer på å fortelle om dette er ting som virkelig er bekrefet OK av lege, og for hvilken fase av dietten de da går på.

PS! Grønnsakssuppen er det absolutt værste jeg har smakt noen gang!

Ellers takker jeg for å få lov til å dele litt av mine tanker med dere.

TORO er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 23-09-04, 14:04   #22
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Hei TORO og velkommen til oss.

Og ikke minst Gratulerer med kjempeflott resultat så langt. Det har du all grunn til å være fornøyd med.
Hyggelig å høre om dine opplevelser på Lindberg-klinikken, om hvordan du ble tatt i mot.

Det er mange Lindbergere her og hvis du ser på venstre side nedenfor avataren vår, så ser du litt om hvem vi er, bor og kostholdsfilosofi. Det vil fortelle deg noe ifbm. Lovlig ikke lovlig. Og jeg kan love deg at det blir fort korrigert av noen som vet, hvis vi gjør feil. Alle oppskrifter er "godkjent" av kunnskapsrike mennesker som kjenner diettene. Det er mange her som har lang fartstid i eget kosthold.

Lykke til TORO og fortell oss og spør oss om hva du vil. Så skal vi love å gi så god tilbakemelding som vi kan

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 23-09-04, 15:57   #23
Sissel
Juniormedlem
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Alder: 60
Innlegg: 19
Sissel er ny på veien

Hei Toro!

Godt å høre at det er flere på Eurodiett som "lusker i krokene"

Jeg har tenkt det samme som deg - skulle gjerne hatt mer info om hva som er lov og ikke, forslag til oppskrifter osv. Kanskje i vi lærer oss noen triks etterhvert som vi kan dele med andre?

Jeg tror jeg har gjort endel "ulovligheter" ifbm grønnsaksspisingen min - jeg har woket i olje i fase 1, og hatt smør på de kokte grønnsakene mine.... Det tror jeg ikke er lov - men vil du ta sjansen er det absolutt å anbefale!

Kokt, fersk asbarges, med godt med salt og litt smør er festmåltid. Og alt unntatt smøret er etter boka.

Sissel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 24-09-04, 10:13   #24
turid
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Akershus
Alder: 50
Innlegg: 149
turid er ny på veien

Jeg har omelett poser, Sissel. Og jeg liker cappucino. Kanskje vi skulle bytte?

__________________
Hilsen Turid

På vei tilbake til seg selv..
turid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet fase 2 Svar med sitat
Gammel 26-09-04, 21:45   #25
Nutte
Juniormedlem
 
Nutte sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Alder: 49
Innlegg: 41
Nutte er ny på veien

Hei Toro!

Aller først: GRATULERER MED SUPRE OG FANTASTISKE RESULTATER!
Det gjør det jo så mye lettere og motivere seg for videre strev.

Jeg er veldig enig med deg at informasjonen om hva vi kan spise eller ikke burde være bedre. Jeg fikk et skriv hvor det sto at litt meierismør er lov (så fortsett med det Sissel!), spesielt til steking.
Lykke til videre!

Nutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilke erfaringer har dere? Summer Blodtypedietten 12 19-03-12 21:05
Soyapannekaker (bruker dem som tortilla-lefse) Iset Middag 31 13-07-11 20:30
Produktene mine erfaringer Maz Eurodiett 13 01-11-04 14:19
Dere som bruker andre forum.. Summer Generell diskusjon 2 03-02-04 11:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no