Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tålmodighet og slankestress

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-05-09, 16:35   #76
Ivory
Seniormedlem
 
Ivory sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Hedmark
Innlegg: 680
Ivory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlysIvory er et fyrlys

Sv: Tålmodighet og slankestress

Jeg gikk opp bare 3 kg etter å ha slutta med røyken, og det var før jeg begynte på ketolysekuren så de er borte nå Har vært røykfri siden i oktober `08 Hele kroppen har det bedre med seg selv om man tar ting med ro og ikke stresser!! Det er synd at samfunnet i dag er så fokusert på utseende, og at alt skal gå i høyt tempo... Det er ikke bra for noen!

__________________

Ivory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 03:20   #77
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tålmodighet og slankestress

Dette har jeg ikke sett før nå, og dytter mer enn gjerne på Gerds geniale innlegg!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 19:22   #78
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Tålmodighet og slankestress

Den er jo klistret

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 19:45   #79
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tålmodighet og slankestress

Jeg vet, men da kommer den fram på forsiden og uleste innlegg i tillegg

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 12:46   #80
Janis
Medlem
 
Janis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 42
Innlegg: 308
Janis er en juvelJanis er en juvelJanis er en juvel

Sv: Tålmodighet og slankestress

Utrolig bra skrevet, Gerd. Kjenner meg veldig igjen.
Jeg har vært jojo slanker i mange år. Fikk endel nye bekjentskap for et par år siden, og var da noenlunde ok i vekt. Etter nytt svangerskap, 20 kg + (utenom sv.sk. kiloene) så føler jeg det virkelig på kroppen, at jeg må fort ned. Jeg er flau ovenfor venner.
Tankevekker, innlegget ditt. Det er ikke bare slankingen man skal konsentrere seg om.
Holde seg etter er så viktig.

Janis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 20:48   #81
Didda
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Stavanger område - men er fra Kr.Sand
Innlegg: 9
Didda er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Takk Gerd, det du skrev en nettopp slikt jeg har tenkt da jeg startet på Ketolysekuren - MEN jeg har bare holdt på i 5 dager - og har ellerede gått ned 4 kg. Jeg er litt bekrymret for at "kroppen" jobber for raskt, men jeg har spist meg mett hele tiden på fett og lovlig digg. Da er det vel bare kroppen min som har det travelt i begynnelsen, så vil det sikkert flate ut litt mer etterhver. TIl info: veide 96 - tatt av 4 - første mål er 80. Jeg er 178 høy.
Glad jeg har funnet denne bloggen, da jeg har lite peilig på hva jeg har gitt meg utpå.... jeg har stor sett spist kjøtt og grønt - ost og egg og bacon. Nå har jeg begynte å ekspremintere litt og har blandt annet bakt lollypop brødet - kjempe godt syntes jeg.

Didda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 09-07-09, 23:24   #82
aikens
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: finnmark
Innlegg: 48
aikens er på en erverdig vei
Wink

Sv: Tålmodighet og slankestress

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Som veteran på forumet, ser jeg at det er blitt en del ”slankestress” ute og går her for tiden… Det bekymrer meg veldig…. Og jeg vet det er vondt for de som stresser…

Dette er IKKE ment som kritikk på noen som helst måte, men et innlegg med velmente råd og erfaringer. Som jeg håper dere kan ta til dere og tenke på.
Jeg har selv vært ny på ketolysekuren. Jeg har selv gått på ketolysekuren over lengre tid. Jeg vet hva det vil si å være på ketolysekur.. Men jeg har lært så veldig mye, om kosthold, om meg selv på denne tiden. Og jeg lærte å bli tålmodig.

En del ”stress”- ting har jeg merka at går igjen og igjen:

1: Det er om å gjøre å gå ned mest mulig på kortest tid.
- Mitt tips: La kroppen få slappe av, gjør ting etter boka, spis riktig. Husk at hodet og huden skal være med.. Vær tålmodig….Det lønner seg til syvende og sist. Og man har nødvendigvis ikke gjort/spist noe galt, om vekta går tregt.
2: Har ikke vekta gått ned ”massevis” i uka, så begynner man å prate om platå og partystoppere…Selv om det bare har gått 2 uker….
- Et platå er det når vekta har stått bom stille (ikke rikka seg opp eller ned) i minst 4 uker. Det er helt normalt at kroppen vil protestere litt når vi legger om kostholdet så drastisk. Kroppen blir rett og slett forvirra. Gi den tid. Ingen kropper er like
3: Man hekter seg opp i ketosestixene
-Viss man spiser riktig (etter boka) da skal man ikke bekymre seg. Det er IKKE stixa som fører til vektnedgang. Stixa er bare en indikator på hva som skjer i urinen.
4: Det er veldig stor forespørsel etter godteri-erstatninger, hvilke sjokolade, drops,gele osv.. kan man spise…
-Mitt tips: La ev. godis, osv. bli forbeholdt lørdagskvelden. Som ”det lille ekstra”. Ikke spis så mye søtstoff i uka, selv om det er ”lovlig”. Kroppen trenger det faktisk ikke. La ordet ”kos” som man har kobla til godisspising få en annen betydning. Lese ei god bok, gå en tur, ringe ei veninne… Noen vaner må man bryte for å komme ut av ”den onde sirkelen”. Og å erstatte ”vanlig” godis med sukkerfritt løser ingen problemer, men kan være med å forsterke de. Bl.a. søtsug.

Man må i tillegg jobbe med det mentale. Man må endre vaner og uvaner. Og det er ikke gjort på en, to tre… Det er for mange en stor jobb å snu tankegangen…
Man må faktisk spørre seg selv, veldig ofte, hvorfor vil jeg ha det og det, hvorfor føler jeg for å spise det og det…
Et veldig godt tips jeg fikk da jeg starta var å skrive opp dagens hendelser, positivt som negativt i ei skrivebok. Og å ha en du allierte deg med, spesielt når det butter i mot.

Ketolysekuren er en slankekur. Men også en start på en evig kostholdsomlegging.

Jeg håper så inderlig at dere som stresser, kan senke skuldrene og slappe mer av. Ha tålmodighet…

For uansett hvor mye man ønsker, håper, tror og vil i topplokket, så er det til syvende og sist kroppen som bestemmer tempoet.
Og når kroppen får bestemme tempoet, så har den det godt.

vet du at dette var utrulig bra innlegg:9 jeg er en evig slanke stresser og hopper av gang på gang blir større og større . skal ta med meg dine ord og snu på trenden tusen takk for at du åpnet mine øyne i hvertfall litt

__________________


aikens er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-07-09, 15:23   #83
4me
Medlem
 
4me sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 44
Innlegg: 217
4me er ny på veien

Sv: Tålmodighet og slankestress

Tusen takk Gerd. Trengte å lese nettopp dette.

__________________


4me er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 18:22   #84
StoreLilleMeg
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 50
Innlegg: 230
StoreLilleMeg er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Bra skrevet Gerd.
Jeg er nok en av de som blir stresset over at ting ikke går slik som suksess-historiene her inne. "5 kilo på en uke", osv...
Etter første uka på ketolysekuren står vekta stille. Men det kan ha med mensen å gjøre også.
Etter å ha lest innlegget ditt så roet jeg meg ned å vet at "min tid kommer"

Skjønner ikke hvorfor vi blir så utrolig utålmodige med èn gang vi starter på en kur. Når vi går OPP i vekt sakte men sikkert, så virker vi jo totalt avslappet med dèt,hehe... Men når kiloene skal av igjen, ja DA skulle det helst skjedd i går...

Jaja....vi mennesker er noen raringer.
Skål da folkens! For ett nytt å lettere liv. (ja det går bare i vann med sitron og lime).

__________________


StoreLilleMeg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 09:36   #85
amiga
Juniormedlem
 
amiga sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Finnmark
Innlegg: 33
amiga er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Jeg har akkurat begynt å se på Fedon Lindbergs bøker, men har bestilt ketolysekur. Har veldig lang erfaring som slanker, og har sikkert gått ned 50 kg tilsammen, men alt kommer tilbake. Min erfaring er at jeg blir fryktelig slapp etter 8-10 uker, og det blir vanskelig å holde aktivitetsnivået oppe. Har prøvd Grete Roede og Vektklubb, men ikke lavkarbo. Er det veldig annerledes? Kan jeg håpe på å nå målet som er 35 kg ned?

amiga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 12:02   #86
StoreLilleMeg
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 50
Innlegg: 230
StoreLilleMeg er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Tålmodighet er en dyd ja.
Idag, 8-9 dager etter start på ketolyse har jeg ENDELIG gått ned.
- 1,6 kilo viste vekta.
Jeg mistenker at jeg spiste for lite i starten, men nå har jeg øket på å det ser ut som om det var dèt som skulle til
Så nå ler jeg av forståsegpåerne som kritiserte avkarbo på sol.no (KK-artikkel) idag

Dette er gøy

__________________


StoreLilleMeg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-07-09, 17:50   #87
tinkerbella
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 12
tinkerbella er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Så fint hovedinnlegg! Det beste er jo egentlig å kaste vekten. Vekt varierer naturlig uansett, og veier man seg hver dag er man egentlig sikker på å bli frustrert til slutt. Kast ut vekten, og følg heller med på mål og på hvordan klærne sitter! Og tenk på å være sunn, ikke på å bli tynn. Jeg tror på positiv forsterking: "jeg vil leve sunt" er bedre å si til seg selv enn "jeg vil ikke være tykk".

tinkerbella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 13:43   #88
irjan
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Nøtterøy
Alder: 51
Innlegg: 28
irjan er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Tusen takk for at du tar deg tid til å motivere oss nye Selv vet jeg at jeg har masse jobb foran meg med det psykiske og hvorfor jeg spiser. Jeg har nok et slags avhengighetsforhold til mat, likt en alkoholiker har til alkohol. SÅ - alle tips er uvurdelige for å gjøre prosessen letter.

irjan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 16:19   #89
moyfafa
Juniormedlem
 
moyfafa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Alder: 43
Innlegg: 27
moyfafa er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Opprinnelig lagt inn av amiga, her.

Jeg har akkurat begynt å se på Fedon Lindbergs bøker, men har bestilt ketolysekur. Har veldig lang erfaring som slanker, og har sikkert gått ned 50 kg tilsammen, men alt kommer tilbake. Min erfaring er at jeg blir fryktelig slapp etter 8-10 uker, og det blir vanskelig å holde aktivitetsnivået oppe. Har prøvd Grete Roede og Vektklubb, men ikke lavkarbo. Er det veldig annerledes? Kan jeg håpe på å nå målet som er 35 kg ned?

Dette er sikkert forskjellig fra person til person, men MIN erfaring er at jeg blir utrolig slapp på lavkalori, mens med lavkarbo/ketolyse får jeg mer energi

Dessuten er det digg å tenke på at når du er i ketose så mister du bare fett og ikke muskler

__________________


moyfafa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 10:30   #90
amiga
Juniormedlem
 
amiga sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Finnmark
Innlegg: 33
amiga er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

4 dager i ketose, og jeg er full av energi! Jeg begynner virkelig å tro på dette!

__________________


amiga er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 11:26   #91
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tålmodighet og slankestress

Kan noen klistre denne tråden snart?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 11:30   #92
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Tålmodighet og slankestress

Den er klistret

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 16:57   #93
Mercudia
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 63
Mercudia er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg vet, men da kommer den fram på forsiden og uleste innlegg i tillegg

Jupp. Uten deg hadde jeg ikke oppdaget den. Så takk til både deg og Gerd

Mercudia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 23:05   #94
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 53
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tålmodighet og slankestress

Godt å se at du fremdeles er her inne gerd Jeg er tilbake, denne gangen for godt! Kroppen min klarer ikke mere karbohydrater rett og slett Jeg tar dine ord med meg

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 09:23   #95
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Tålmodighet og slankestress

Anitra - gøy å se deg her inne igjen! Hvordan har det gått med deg?

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 17:12   #96
monkadonka
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: sarpsborg
Alder: 39
Innlegg: 12
monkadonka er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Takk gerd..trengte flere visdomsord i dag ;P
Fikk jaggu noe å tenke på nå skal jeg si..

monkadonka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 15:59   #97
StoreLilleMeg
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 50
Innlegg: 230
StoreLilleMeg er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Ååååå så tålmodig jeg er.

Har holdt på siden 21. juli.
Gikk ned 2 kg andre uka, så 2 kg opp igjen, så 2 kg ned igjen.
Og DER er jeg. Spiser mitt fett og mine kalorier, sykler 30-60 minutter på ergometersykkel hver eneste dag. Drikker masse vann.
Jaja...men å gå tilbake til gamle vaner er utelukket. Så her er det bare å fortsette å være tålmodig

__________________


StoreLilleMeg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 14:30   #98
Annema01
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 3
Annema01 er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Som veteran på forumet, ser jeg at det er blitt en del ”slankestress” ute og går her for tiden… Det bekymrer meg veldig…. Og jeg vet det er vondt for de som stresser…

Dette er IKKE ment som kritikk på noen som helst måte, men et innlegg med velmente råd og erfaringer. Som jeg håper dere kan ta til dere og tenke på.
Jeg har selv vært ny på ketolysekuren. Jeg har selv gått på ketolysekuren over lengre tid. Jeg vet hva det vil si å være på ketolysekur.. Men jeg har lært så veldig mye, om kosthold, om meg selv på denne tiden. Og jeg lærte å bli tålmodig.

En del ”stress”- ting har jeg merka at går igjen og igjen:

1: Det er om å gjøre å gå ned mest mulig på kortest tid.
- Mitt tips: La kroppen få slappe av, gjør ting etter boka, spis riktig. Husk at hodet og huden skal være med.. Vær tålmodig….Det lønner seg til syvende og sist. Og man har nødvendigvis ikke gjort/spist noe galt, om vekta går tregt.
2: Har ikke vekta gått ned ”massevis” i uka, så begynner man å prate om platå og partystoppere…Selv om det bare har gått 2 uker….
- Et platå er det når vekta har stått bom stille (ikke rikka seg opp eller ned) i minst 4 uker. Det er helt normalt at kroppen vil protestere litt når vi legger om kostholdet så drastisk. Kroppen blir rett og slett forvirra. Gi den tid. Ingen kropper er like
3: Man hekter seg opp i ketosestixene
-Viss man spiser riktig (etter boka) da skal man ikke bekymre seg. Det er IKKE stixa som fører til vektnedgang. Stixa er bare en indikator på hva som skjer i urinen.
4: Det er veldig stor forespørsel etter godteri-erstatninger, hvilke sjokolade, drops,gele osv.. kan man spise…
-Mitt tips: La ev. godis, osv. bli forbeholdt lørdagskvelden. Som ”det lille ekstra”. Ikke spis så mye søtstoff i uka, selv om det er ”lovlig”. Kroppen trenger det faktisk ikke. La ordet ”kos” som man har kobla til godisspising få en annen betydning. Lese ei god bok, gå en tur, ringe ei veninne… Noen vaner må man bryte for å komme ut av ”den onde sirkelen”. Og å erstatte ”vanlig” godis med sukkerfritt løser ingen problemer, men kan være med å forsterke de. Bl.a. søtsug.

Man må i tillegg jobbe med det mentale. Man må endre vaner og uvaner. Og det er ikke gjort på en, to tre… Det er for mange en stor jobb å snu tankegangen…
Man må faktisk spørre seg selv, veldig ofte, hvorfor vil jeg ha det og det, hvorfor føler jeg for å spise det og det…
Et veldig godt tips jeg fikk da jeg starta var å skrive opp dagens hendelser, positivt som negativt i ei skrivebok. Og å ha en du allierte deg med, spesielt når det butter i mot.

Ketolysekuren er en slankekur. Men også en start på en evig kostholdsomlegging.

Jeg håper så inderlig at dere som stresser, kan senke skuldrene og slappe mer av. Ha tålmodighet…

For uansett hvor mye man ønsker, håper, tror og vil i topplokket, så er det til syvende og sist kroppen som bestemmer tempoet.
Og når kroppen får bestemme tempoet, så har den det godt.

jeg er helt ny her og helt ny med ketolysen. Har gådd 2 uker på kuren og har vært i keto hele tiden. Men syns ikke at det har vært det helt store på vekta(-1kg) og det stresser meg,tenker på mat hele tiden (på hva man gjør gæærnt). Leste innlegget ditt og fant trøst i den... takk

Annema01 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 15:30   #99
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tålmodighet og slankestress

Dytter litt på denne jeg, tror det trengs om dagen..

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 18:16   #100
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tålmodighet og slankestress

Jepp! Dytt dytt!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no