Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Noen spørsmål fase I

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-08-08, 20:58   #1
mette
Juniormedlem
 
mette sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: I en liten bygd ved landegrensen...
Innlegg: 14
mette er på en erverdig vei

Noen spørsmål fase I

Setter disse sp.måla her inne også, kanskje jg får svar


Ser at dt ikke er nevnt noe om bær? KAn man spise det? Og i såfall hvilke? Ser at mange ordner seg smoothies osv med bær o.l.

Vil også gi et tips om Coops Blåbær Iste light. Den ar carbofri og kjempego! Ble glad da jg så dn, er så lei av vann!

Er det veldig nøye med koffeinfri te? Har masse hvit og grønn urte-te her som jeg synes er synd å bare la stå sånn.

Hva med coffe Slender? Kan jeg drikke den med fordel? (Inneholder vl koffein etter som det ikke står noe om dt på pakningen..

Og det siste jg lurer på, er om dt er fordelaktig å ta karboblokker? Har en del Ruis Phase 2 her, som ellers har virket veldig bra på meg med vanlig mat.

Takk for svar!

__________________

Målet skal nås!
mette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 30-08-08, 01:29   #2
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål fase I

Skal svare deg kjapt og enkelt; Om det ikke står på lista over hva som er tillatt, så er det ikke det. Du har kanskje ikke lest Atkins nøye nok, for bærene kommer i vedvarende vekttapsfasen, husker ikke hvilket steg på vedvarendestigen, men noen uker er det jo.
Foreslår at du leser boken grundig, og ikke den norske versjonen som er en ufullstendig oversettelse av boka fra 1992, men den engelske Dr Atkins New Diet Revolution som er den oppdaterte versjonen, uten mangler og hull!

Om man leser boka og lærer seg grunnprinsippene, så har man kommet langt Noen av de viktigste momentene fra boka er oversatt til norsk av HP og Nille og lagt ut på her på Atkins-forumet.

Jeg drakk kaffe i vektnedgangsfasen, men kutta litt ned. Det er vel litt forskjellig hvordan man reagerer, men Atkins skrev i alle fall i boken sin at overdrevent koffeininntak kan resultere i falske sultfølelser (cravings/fysenhet). Antagelig fordi det kan senke blodsukkeret i store mengder.

Karboblokkere er tullball om du spiser lavkarbo. Helt totalt waste of money, men sikkert fint og lukrativt for de som selger dem.
Coffe slender vet jeg ikke helt hva er, men hørt noe om det. Virker mystisk.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen spørsmål fase I mette South Beach 3 13-03-09 18:12
Starter Fase 1 i morgen. Noen flere? Cyan South Beach 11 07-09-08 07:12
Noen spørsmål ... Soul Spørsmål og svar 15 27-08-07 14:56
Noen spørsmål - noen som kan svare? Mokia Lavkarbo generelt 3 08-01-05 13:25
Noen spørsmål (fase 1) prinsesse Fase I 11 22-11-04 00:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no