Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Generell diskusjon Ordet er fritt. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
09-05-07, 03:22 | #1 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2007
|
Mistet matlysten..Hei hei. |
Min kostholdsfilosofi: arbo.. |
09-05-07, 07:36 | #2 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
|
Sv: Mistet matlysten..Du er ikke alene, jeg også tvinger i meg mat for tiden. Men jeg tror for min del at det er fordi jeg mangler magnesium. |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo |
09-05-07, 07:39 | #3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2007
|
Sv: Mistet matlysten..Samma her. Vet ikke hvordan jeg skal få tilbake matlysten. Blir litt lei av å tvinge i meg føde, men man må jo spise noe selvom jeg vrenger meg ved tanken. Ikke engang bacon frister meg, og jeg som vanligvis eeeelsker bacon
09-05-07, 15:10 | #4 |
Medlem
|
Sv: Mistet matlysten..magnesium ja...hmm..kanskje ikke så dumt..spiser vitmainer og alt mulig stash..men det er kanskje ikke nok.. |
09-05-07, 15:42 | #5 |
Juniormedlem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Alder: 38
|
Sv: Mistet matlysten..Godt å høre at det er flere, bare tanken på mat den siste tiden gjør meg kvalm og det å ikke spise og ikke spise regelmessig er bare dumt! Føler jeg legger på meg i steden for å gå ned, selv om jeg spiser lav karbo når jeg først spiser noe.. Om det er noen som har noen gode råd å komme med er det bare å si i fra
09-05-07, 15:50 | #6 |
Medlem
|
Sv: Mistet matlysten..
enig enig enig..vi vet jo alle at det er dumt å ikke spise..men hvor lett er det liksom når man ikke har lyst..syntes det er helt pyton..så gode råd ja..det taes imot med takk |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Har mistet en side. Kan noen hjelpe meg | Carbokiller | Generell diskusjon | 2 | 02-05-04 22:41 |