12-07-09, 02:16 | #1 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Trøndelag
Alder: 50
|
Mista matlystenjaja, det gikk fort. i dag har jeg "TRYKT" i meg mat bare for å ha noe å gå på. ikke sulten lissom. å det tyter nok blomkål og blokkoli utav øra mine etterhvert. spiser nok egentlig litt lite. og sikkert ikke helt rett for ketolyse. spiste blomkål/brokkoli og skinke til frokost, lunsj, middag og kveld ( men ikke vært sulten - lissom spist 3/4 sånn ferdig pose og skinke til) mumla litt bacon krisp og tror jeg gomla 3-4 biter mørk sjokolade her i kveld. men merkelig nok......magvalken min føles ikke så vablete.... |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse |
13-07-09, 10:49 | #2 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tigerstaden
Alder: 43
|
Sv: Mista matlysten
Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg har ikke lyst på mat i det hele tatt. Nå spiser jeg bare for å slippe å kjenne sult. Jeg har ingen matlyst, men veldig lyst til å gå ned de siste kiloene. Har 5 igjen og det er slitsomt dette nå. Jeg har ikke lyst på noe, i går ble det ett måltid i 19-tiden en liten pølse og litt most blomkål, ellers ingen ting som fristet. Det er sikkert ikke så bra, men jeg får bare se hvordan det går.... |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Har mista litt motivasjon og ska snart på ferie, trenger råd!! | Chalenty | Ketolysekuren | 9 | 06-03-09 13:14 |
Hvor lang tid før matlysten forsvinner? | Jellyfish | Ketolysekuren | 2 | 10-07-08 20:45 |
Mistet matlysten | Bayone | Ketolysekuren | 6 | 29-01-08 22:23 |
Æsj, jeg har omtrent mista matlysten helt | Lovehandle | Ketolysekuren | 15 | 07-08-07 10:37 |
Mistet matlysten.. | mertan80 | Generell diskusjon | 5 | 09-05-07 15:50 |