Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
04-03-04, 12:02 | #1 |
Systemutvikler
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
|
I hvilken rekkefølge?Hei!
Olivenblad og mariatistel har jeg tatt rett før leggetid, og med en gang jeg står opp... Mye å holde styr på... Noen som vet?
04-03-04, 12:27 | #2 |
Seniormedlem
Hvor: Sola
Alder: 44
|
Hei
04-03-04, 12:41 | #3 |
Systemutvikler
|
De kommer om 10 dager, når jeg er ferdig å kverke candida...
04-03-04, 12:46 | #4 |
Ikke flink, men god...;-)
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
|
Jeg er ikke så sikker på hvor lurt det er å ta melkesyrebakterier MENS man tar olivenbladekstrakt? Jeg tok selv en Replete 7-dagers kur, men har i ettertid begynt å tenke på at de bakteriene sikkert er drept av olivenbladekstraktet for lenge siden. Nå tar jeg antibiotika, men har tenkt å vente til ETTER avsluttet kur, før jeg PØSER på med melkesyrekapsler. |
Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? |
04-03-04, 13:05 | #5 |
Supermoderator
Alder: 54
|
Jeg har tanker om dette!
04-03-04, 13:24 | #6 |
Systemutvikler
|
Oki!
04-03-04, 13:49 | #7 |
Ikke flink, men god...;-)
Hvor: Hedmark
Alder: 49
|
Jeg er veldig fornøyd med Replete 7-dagers kur. Blander ut en pose med 30 milliarder bakterier i et glass vann og drikker hver kveld. Smaker aprikos. Ellers vet jeg VitaBiosa er veldig bra. Det er flytende på flaske, men jeg vet ikke hvordan det smaker. Begge disse to fås på helsekost. Ellers kan man kjøpe vanlige melkesyrekapsler på apotek også, men det er nok ikke like effektivt. Å drikke Biola syrnet lettmelk er fint for vedlikehold, da denne melken har spesielt god bakteriekultur. Og når man tar melkesyrebakterier (= probiotika), er det lurt å fôre bakteriene litt også, slik at de trives og slår seg ned (=prebiotika). F.O.S. på helsekost er mat for bakterier, og et et flott, naturlig fiber, som også smaker litt søtt! Ellers vil grønnsaker og belgfrukter være prebiotika. |
Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvilken blodtype har dere? | Summer | Blodtypedietten | 72 | 28-07-09 22:55 |
Hvilken er best? | cathrine | Atkins kosthold | 3 | 29-02-04 22:08 |
Hvilken bok?? | deeluxe | Atkins kosthold | 1 | 05-02-04 21:41 |