Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Teller dere karbo i kylling og kjøtt og ost og sånn?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-01-08, 21:51   #1
SkinnyToBe
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 72
SkinnyToBe er ny på veien

Teller dere karbo i kylling og kjøtt og ost og sånn?

De fleste står det jo null på pakka, men som kjent kan det jo være 0,99 g karbo i den alikavell uten at det trenger å stå. Jeg har egentlig ikke tellt det, men så ser jeg på kyllingpakka jeg har kjøpt (hel grillet kylling uten noe mer) at det faktisk står 1 g karbo på den. Og det står det faktisk på en del andre produkter av rent kjøtt også.

Nå har jeg lagt meg litt under 15 g karbo per dag. Håper vektnedgangen blir litt bedre nå. Det går TREEEEEEEIGT i heimen her
(med den karboen som er i kjøtt, ost, kylling osv så blir det ca 20 g karbo hver dag). Kanskje har jeg rett og slett spist for mye karbo, selv om jeg har veid og styrt i alle retninger. Jeg har jo ikke tellt norvegian og kyllingen.

Hva med dere? Teller dere rent kjøtt og slikt?

__________________

SkinnyToBe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt ettet Lindberg. Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 22:14   #2
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Teller dere karbo i kylling og kjøtt og ost og sånn?

Opprinnelig lagt inn av SkinnyToBe, her.

De fleste står det jo null på pakka, men som kjent kan det jo være 0,99 g karbo i den alikavell uten at det trenger å stå. Jeg har egentlig ikke tellt det, men så ser jeg på kyllingpakka jeg har kjøpt (hel grillet kylling uten noe mer) at det faktisk står 1 g karbo på den. Og det står det faktisk på en del andre produkter av rent kjøtt også.

Nå har jeg lagt meg litt under 15 g karbo per dag. Håper vektnedgangen blir litt bedre nå. Det går TREEEEEEEIGT i heimen her
(med den karboen som er i kjøtt, ost, kylling osv så blir det ca 20 g karbo hver dag). Kanskje har jeg rett og slett spist for mye karbo, selv om jeg har veid og styrt i alle retninger. Jeg har jo ikke tellt norvegian og kyllingen.

Hva med dere? Teller dere rent kjøtt og slikt?


ALT under 1 karbo teller jeg som 1 karb pr 100 gram. Så alt av kjøtt, ost og fisk får en karb hos meg pr 100 gram.

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 15-01-08, 23:01   #3
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Teller dere karbo i kylling og kjøtt og ost og sånn?

Jeg sier ikke at jeg kan dette, men la inn litt forskjellig i mat på data, og brukte da kylling uten skinn, bakt i oven, og laks, + salat.
mulig også litt annet jeg ikke husker i farten, men det var nesten ikke karber i det
Ost prøvde jeg ikke , kun det jeg har spist de siste dagene, for å sjekke liksom..

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 08:04   #4
Sheena
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 16
Sheena er ny på veien

Sv: Teller dere karbo i kylling og kjøtt og ost og sånn?

Hvordan i all verden klarer du da å få i deg nok mat? Jeg bare lurer Teller aldri kjøtt med mindre det står 1 g på pakka. Matvaretabellen regner ikke karber i rent kjøtt og Norvegia, så da gjør ikke jeg det heller. Skulle jeg gjort det hadde jeg ikke fått spist nok.

Sheena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse m/ tilpassing Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kylling med innbakt ost Hege_ Middag 6 06-03-08 12:57
hvor mange karbo spiser dere? cozymum Nyheter / media 3 16-03-07 15:22
Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-) Caxa Åpne dagbøker 257 31-08-06 14:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no