Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 20-12-11, 18:04   #11951
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar



så noen tips på hvordan jeg skal unngå at marsipan-sjokolade kulene mine smelter på en ca 3timers busstur? tilgjenglig; ryggsekk inne på bussen. eller koffert i bagasjen til bussen.

kommer mest sannsynlig pakkes i cellofan, også pakkes i kake esker eller noe sånt.. tips tas imot med glede

__________________




SiljeC sin Journal

Sist redigert av silje21 : 20-12-11 kl 18:04. Årsak: skrivefeil
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 20-12-11, 18:14   #11952
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av silje21, her.



så noen tips på hvordan jeg skal unngå at marsipan-sjokolade kulene mine smelter på en ca 3timers busstur? tilgjenglig; ryggsekk inne på bussen. eller koffert i bagasjen til bussen.

kommer mest sannsynlig pakkes i cellofan, også pakkes i kake esker eller noe sånt.. tips tas imot med glede

Legg ved et kjøle/fryseelement.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 20-12-11, 18:17   #11953
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Legg ved et kjøle/fryseelement.

har ikke <.< men har jo tenkt på det og da.. frysepose med noen håndkler rundt kanskje?

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 20-12-11, 20:53   #11954
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

En pose frosne erter! Koster ca åtte kr på butikken.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-12-11, 21:27   #11955
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

frosne erter Super ide, tror det blir min 3 timer lange redning hehe
takk

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent
Gammel 20-12-11, 21:40   #11956
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg suuuuuuuuuuuger på å lage marsipan! Blir aldri godt, men fudge kan jeg få til. Kanskje.

Kjøp ferdig marsipan, elt den med hendene sammen med en passe skvett baileys, ikke bruk for mye for da blir den for våt. Rull til kuler og dypp dem i smeltet sjokolade. Ikke akkurat lavkarbo, men...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 20-12-11, 22:00   #11957
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Kjøp ferdig marsipan, elt den med hendene sammen med en passe skvett baileys, ikke bruk for mye for da blir den for våt. Rull til kuler og dypp dem i smeltet sjokolade. Ikke akkurat lavkarbo, men...

Ja, det kan jeg jo gjøre. Er til en 90 år gammal mann og når man er så gammel synes jeg man skal få spise høykarbo, hvis man vil det.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 21-12-11, 00:08   #11958
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lagde marsipan men den ble litt våt. Kan det være godt å putte i littegrann bakekakao?

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 21-12-11, 01:21   #11959
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Jeg lagde marsipan men den ble litt våt. Kan det være godt å putte i littegrann bakekakao?

Kanskje prøve med bittelitt fettreduser mandelmel, hvis du har det?

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 21-12-11, 08:44   #11960
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kvifor kjem omgangssjuka alltid ved juletider?
Eg forstår at det er meir vanleg med slike epidemiar om vinteren og at det er ein grunn til at det kallast "winter womiting disease"... men akkurat ved jul da, for søren! Eller er det berre 100% tilfeldig at det har vore slik i mange år her hos oss?

No er eg mest lysta på å barrikadere dørene og ikkje sjå folk på nokre dagar, for i år har eg verkeleg ikkje lyst på spysjuke i hus. Men dessverre er det sikkert alt for seint å unngå smitte, med barn i barnehage og sånt.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 21-12-11, 09:01   #11961
L@dy jojo
Medlem
 
L@dy jojo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Ørje
Alder: 51
Innlegg: 233
L@dy jojo er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Kvifor kjem omgangssjuka alltid ved juletider?
Eg forstår at det er meir vanleg med slike epidemiar om vinteren og at det er ein grunn til at det kallast "winter womiting disease"... men akkurat ved jul da, for søren! Eller er det berre 100% tilfeldig at det har vore slik i mange år her hos oss?

No er eg mest lysta på å barrikadere dørene og ikkje sjå folk på nokre dagar, for i år har eg verkeleg ikkje lyst på spysjuke i hus. Men dessverre er det sikkert alt for seint å unngå smitte, med barn i barnehage og sånt.

Ja, det lurer jeg på også ! Her holder vi på med runde nr 2, det har gått i ett i litt over 2 uker nå .
Men men, da slipper vi i vertfall å ligge rett ut på julaften .

Begynner å bli litt småstresset når det gjelder pakker kjenner jeg

__________________


L@dy jojo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - 15-20 gr karbo pr dag.
Gammel 21-12-11, 09:09   #11962
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvor får man kjøpt physalis/ananaskirsebær?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 21-12-11, 09:24   #11963
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hvor får man kjøpt physalis/ananaskirsebær?

Du får bare lete rundt i dagligvareforretninger. Megaen min har physalis i alle fall.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 21-12-11, 09:26   #11964
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Du får bare lete rundt i dagligvareforretninger. Megaen min har physalis i alle fall.

Jaa, de har på Meny, Ultra og sånne steder kanskje?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 21-12-11, 09:27   #11965
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jaa, de har på Meny, Ultra og sånne steder kanskje?

Det er ikke sikkert at du må på velassorterte matvarebutikker, men det er sikrest hvis du ikke vil ende opp med å gå fra butikk til butikk.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
Gammel 21-12-11, 09:32   #11966
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Det er ikke sikkert at du må på velassorterte matvarebutikker, men det er sikrest hvis du ikke vil ende opp med å gå fra butikk til butikk.

Har aldri sett det her i området, faktisk. Ikke på Remaene jeg handler på, ikke på Kiwiene, ikke på Icaene, ikke på Obs!, ikke Smart Club, ikke Mega, ikke Prix. Ingen steder.. Men de er verdt å lete litt etter.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 21-12-11, 18:52   #11967
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Har aldri sett det her i området, faktisk. Ikke på Remaene jeg handler på, ikke på Kiwiene, ikke på Icaene, ikke på Obs!, ikke Smart Club, ikke Mega, ikke Prix. Ingen steder.. Men de er verdt å lete litt etter.

Og jeg synes jeg ser dem på alle matbutikker.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 21-12-11, 22:44   #11968
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har skiftet sikring men den ubrukte sikringen jeg fant i skapet hadde en bittelitt mindre metalltupp enn den jeg skiftet ut hadde, har det noe å si når kroppen på sikringen ellers var like stor?

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 21-12-11, 22:49   #11969
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Jeg har skiftet sikring men den ubrukte sikringen jeg fant i skapet hadde en bittelitt mindre metalltupp enn den jeg skiftet ut hadde, har det noe å si når kroppen på sikringen ellers var like stor?

Da tåler den mindre før den ryker

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 22-12-11, 00:31   #11970
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk, leste litt på nettet og skjønte forskjellen på 16 og 10 nå og fikk skifta. Det sto ikke nummerert på mine, men fargen på den lille rundingen avgjør visst som du sikkert vet. Takk

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 22-12-11, 22:32   #11971
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg oppdaget i dag at ene sjefen min på jobb og jeg har et "merkelig" forhold. Bare så det er sagt med en gang, det er IKKE noe romantisk eller erotisk. Men hver gang vi har lunsj så havner vi alltid ved siden av hverandre. Det samme om vi er ute og spiser på restauranter eller lignende. Vi havner alltid ved siden av hver andre. Er vi på kurs, møter etc så havner vi ved siden av hverandre. Og vi sitter alltid så nært at vi er borti hverandre, hele tiden. Vi er begge sambo og har som sagt INGEN erotiske/romantiske følelser for hverandre for DET ville jeg ha fisket opp.

Men vi kjenner hverandre veldig godt. Kjenner hverandres forhold veldig godt. Jeg vet hva han sliter med i forholdt til sin fru og han vet hva jeg sliter med i forhold til sambo. Det at vi berører hverandre med armer eller ben føler jeg som en trygghet. Det er IKKE flørting! Og jeg tror han føler det på samme måte; noe sier meg det. Det føles som sagt mer som en trygghet? Ala Tuppen og Lillemor??

Noen som har vært borti noe lignende?? I såfall hva er det og hvorfor??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 22-12-11, 22:42   #11972
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg oppdaget i dag at ene sjefen min på jobb og jeg har et "merkelig" forhold. Bare så det er sagt med en gang, det er IKKE noe romantisk eller erotisk. Men hver gang vi har lunsj så havner vi alltid ved siden av hverandre. Det samme om vi er ute og spiser på restauranter eller lignende. Vi havner alltid ved siden av hver andre. Er vi på kurs, møter etc så havner vi ved siden av hverandre. Og vi sitter alltid så nært at vi er borti hverandre, hele tiden. Vi er begge sambo og har som sagt INGEN erotiske/romantiske følelser for hverandre for DET ville jeg ha fisket opp.

Men vi kjenner hverandre veldig godt. Kjenner hverandres forhold veldig godt. Jeg vet hva han sliter med i forholdt til sin fru og han vet hva jeg sliter med i forhold til sambo. Det at vi berører hverandre med armer eller ben føler jeg som en trygghet. Det er IKKE flørting! Og jeg tror han føler det på samme måte; noe sier meg det. Det føles som sagt mer som en trygghet? Ala Tuppen og Lillemor??

Noen som har vært borti noe lignende?? I såfall hva er det og hvorfor??

Trygghet uten forpliktelser!
Dere søker nok begge noen som skjønner, og som støtter, uten at det må bety utroskap og slikt.
Se om du kan få pratet litt med ham, og se om du kanskje får en ny samtalepartner.

Men vær obs på en ting jeg har hørt (for) ofte fra guttevenner.. "en mann går helst ikke fra et forhold uten å ha en ny på gang"

Bortsett fra det lille utsagnet, kjør på og luft deg! (tankene dine)

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 22-12-11, 22:44   #11973
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg hadde en sånn kollega før, vi klikka bare ett hundre prosent. Ganske rart egentlig siden han var skikkelig treningsfrik. og alle var jo sikker på at vi hadde noe på gang, men det var aldri noe sånt. Vi utvikla en ganske intern humor etterhvert, og var ofte ute hos kunder sammen som hadde stor underholdning i å prøve å holde følge
Savner han skikkelig... Han har forlatt bransjen og driver sitt eget tae kwon do studio nå, sønnene til en kammerat av meg viste seg å trene der. Liten verden.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 22-12-11, 22:47   #11974
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Trygghet uten forpliktelser!
Dere søker nok begge noen som skjønner, og som støtter, uten at det må bety utroskap og slikt.
Se om du kan få pratet litt med ham, og se om du kanskje får en ny samtalepartner.

Men vær obs på en ting jeg har hørt (for) ofte fra guttevenner.. "en mann går helst ikke fra et forhold uten å ha en ny på gang"

Bortsett fra det lille utsagnet, kjør på og luft deg! (tankene dine)

Vi prater mye sammen, om alt! Og har gjort det i mange år. Han er dessuten nettopp blit pappa og jeg vet at han elsker sin fru, så det er overhodet ikke det at det er noe nytt på gang.

Men ja, det er ikke ofte jeg finner noen å prate så åpent med.. Selv ikke sambo...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 22-12-11, 22:52   #11975
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg hadde en sånn kollega før, vi klikka bare ett hundre prosent. Ganske rart egentlig siden han var skikkelig treningsfrik. og alle var jo sikker på at vi hadde noe på gang, men det var aldri noe sånt. Vi utvikla en ganske intern humor etterhvert, og var ofte ute hos kunder sammen som hadde stor underholdning i å prøve å holde følge
Savner han skikkelig... Han har forlatt bransjen og driver sitt eget tae kwon do studio nå, sønnene til en kammerat av meg viste seg å trene der. Liten verden.


Samme her... Jeg er rund.. han er treningsfreak og megaslank, men det ER noe vi likavel har felles som jeg setter enormt stor pris på. Vi har også en intern humor og de andre er skråsikre på at det er noe mellom oss for de har jo været noe. Vi kan krangle så busta fyker og pasientene hopper på venterommet , men vi kan også skryte av hverandre så overdrevet at de andre rundt oss ikke skjønner et dugg.

Men som sagt, denne slags vennskap har jeg aldri opplevd før. Det føles godt, trygt, men samtidig hemmelig uten at jeg vet hvorfor.

Kan det være fordi at vi deler såpass mye informasjon om hverandres liv og ledsagere?? Vet ikke..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no