Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Vafler!

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-05-07, 23:38   #76
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Vafler!

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Kan hende jeg har røyka meg fra sans og samling, men jeg synes det er omtrent null forskjell på creme fraiche og seterrømme. Franskmennene ler i alle fall av oss fordi vi skiller mellom det, har jeg hørt.
Brukte CF i dag, og det ble helt likt på smak.

Men det ER jo forskjell ... Men i mat er det vel ikke så lett å skille, nei. Jeg har brukt dem om hverandre, og liker best CF i de fleste tilfeller.

Og så er det mye billigere!


Sist redigert av Huldr : 28-05-07 kl 00:07.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 00:04   #77
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Vafler!

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Kan hende jeg har røyka meg fra sans og samling, men jeg synes det er omtrent null forskjell på creme fraiche og seterrømme. Franskmennene ler i alle fall av oss fordi vi skiller mellom det, har jeg hørt.
Brukte CF i dag, og det ble helt likt på smak.

Er det ikke noe med varmetoleransen? CF skiller seg jo ikke når man lager sauser etc av den?

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 00:23   #78
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vafler!

Hehe, har aldri tenkt på det. Men som sagt, smaksløkene mine er nok ikke de beste.
Men sant det jeg har hørt om franskmennene. Var visst en franskmann som hadde bodd her en stund, som syntes det var innmari snodig da det kom creme fraiche i butikkene.
Men ikke vet jeg. Bruker stort sett cf jeg også, uten at jeg helt vet hvorfor.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 00:24   #79
plysjhai
Medlem
 
plysjhai sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 76
plysjhai er på en erverdig vei

Sv: Vafler!

Nå sitter jeg og gumler på vafler, og jeg må bare si yummi!
Er nok ikke siste gang disse er laget nei.

__________________



Første delmål: - 5kg nådd 19.05.07

plysjhai er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 11:17   #80
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Vafler!

Opprinnelig lagt inn av moinx, her.

Exactly

Jøss hadde jeg rett? Banne meg. Ignoramus begynner å få teken.

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 13:59   #81
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Vafler!

Opprinnelig lagt inn av moinx, her.


Hva/hvem er Ignoramus som nevnes så ofte???

Ignoramus er Eilan som uttaler seg om noe hun ikke har snøring på

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 14:45   #82
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Vafler!

Ang. forskjellen creme fraiche og rømme:

Opprinnelig lagt inn av ziggy

Sv: OE på lavbudsjett- råd og tips for de med en noe slunken lommebok...
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av Kristian
Nei! det kan jeg ikke bekrefte. Det jeg har hørt om creme fraishe er at den blir tilsatt enn annen bakteriekultur. Spør du meg så virker det som at den mangler noen aromabakterier.

Sitat:
Opprinnelig lagt inn av Kristian

Dette betyr ikke at den kan ikke være pasteurisert på annen temperatur eller får annen varmebehandling. varmebehandling kan jo påvirke fettets egenskaper.



Opprinnelig lagt inn av Ziggy

Var i kontakt med Tine i fjor om akkurat dette med rømme og creme fraiche, og da fikk jeg til svar at begge er laget av kremfløte og melkesyrebakterier, og at det således i utgangspunktet er snakk om det samme produktet.

Det som inidlertid utgjør forskjellen i følge svaret fra Tine, er at seterrømme og crème fraiche homogeniseres ved forskjellig trykk for å gi de rette bruksegenskaper.

Seterrømme, som skal for eksempel skille ut fett under koking av rømmegrøt, er derfor homogenisert ved et lavere trykk enn crème fraiche .

Den noe kraftigere homogeniseringen av crème fraiche skal sørge for at den ikke skiller ut fett ved bruk i sauser og supper.

Opprinnelig lagt inn av Ziggy


Denne behandlingen av fettmolekylene vil også påvirke smaken til en viss grad i de ulike produktene.

Men, for all del, det kan jo være at man bruker forskjellige melkesyrebakterier, selv om jeg ikke fikk opplyst dette når jeg var i kontakt med Tine i fjor.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 15:08   #83
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Vafler!

Bang. Der var den avgjort gitt. Takk Nille!

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 08:40   #84
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vafler!

Så vidt jeg husker fra min og en kompis heftige lefling med synonymordbok og det latinske språk under videregående (nerd, jeg??) så betyr Ignoramus noe sånt som "Vi vet ikke", eller "vi er ignoranter".
Så å henvise til seg selv som Ignoramus, blir samtidig å snakke om seg selv som jeg og meg, to personer. Ganske festlig. Vi løp rundt og ropte Ignoramus! til tømrerne blant annet, som ble enda mer forvirret over oss"kunstnerspirene", enn de alt var.


Mmm. Vafler (kan ikke ramle helt ut).

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 12:29   #85
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Vafler!

http://en.wikipedia.org/wiki/Ignoramus

Mmmm! Vafler!

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 12:41   #86
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vafler!

Jeg ELSKER wikipedia

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 12:57   #87
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Vafler!

Endelig fikk jeg prøvd disse. Jeg byttet halve rømme delene med fløte. Resten av fløten pisket jeg til krem, som jeg tilsatt par tesjeer med rørte jordbær.... også hadde jeg litt av det på vaffelen. MMMMmmmmmmm vaffelbløtekake

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 14:04   #88
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Vafler!

Noen som har prøvd denne røra som pannekaker?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 14:05   #89
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vafler!

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Noen som har prøvd denne røra som pannekaker?

Nei, men jeg har vurdert det med stor lidenskap. Må bare rense kroppen min en uke eller to eller tre først.

PS: Bilde!! Så pen du er!!!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 14:09   #90
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Vafler!

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Nei, men jeg har vurdert det med stor lidenskap. Må bare rense kroppen min en uke eller to eller tre først.

PS: Bilde!! Så pen du er!!!

...takk...
Jeg synes du er så pen, jeg! Ser ut som en alv...

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 14:14   #91
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vafler!

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

...takk...
Jeg synes du er så pen, jeg! Ser ut som en alv...

Å! jeg er jo skikkelig keen på alvelooken, har gått på byen med alveører, haha, alle bare "hvor er fantasyfilmkøen, termosen og feltsenga?"

Taaaak!! (Og ikke glem Ozzys bevingede ord: "Fairies wear boots")


Nå må nesten noen være prøvekaniner her og prøve å lage pannekaker av disse. Ååååå, paaaannekaaaker!!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 14:15   #92
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vafler!

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

...takk...
Jeg synes du er så pen, jeg! Ser ut som en alv...

Å! jeg er jo skikkelig keen på alvelooken, har gått på byen med alveører, haha, alle bare "hvor er fantasyfilmkøen, termosen og feltsenga?"

Taaaak!! (Og ikke glem Ozzys bevingede ord: "Fairies wear boots")


Nå må nesten noen være prøvekaniner her og prøve å lage pannekaker av disse. Ååååå, paaaannekaaaker!!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 14:50   #93
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Vafler!

Åh, dette fikk jeg jammen lyst på!
Johannesbrødkjernemel... det får men vel på helsekost, hva?

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 14:53   #94
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vafler!

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

Åh, dette fikk jeg jammen lyst på!
Johannesbrødkjernemel... det får men vel på helsekost, hva?

Stemmer! Ca femti spenn for et glass på ca søttifem ml.
Drøyt, og helt genialt!

PS: Sist jeg lagde vaflene, hadde jeg bare nok joh.mel til fire teskjeer, lot røra stå og svelle en halvtime i kjøleskap, og de ble fortsatt helt perfekte

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 20:12   #95
Eilan
Seniormedlem
 
Eilan sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.593
Eilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt avEilan har veldig mye å være stolt av

Sv: Vafler!

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Nå må nesten noen være prøvekaniner her og prøve å lage pannekaker av disse. Ååååå, paaaannekaaaker!!

Eilan melder seg etter mislykket vaffeljernjakt idag. Ikkeno på Nille, ett (!) til 498 (!!!) på Clas Ohlsson. Prøver pannekaker imorgen.

__________________
Be still now
Eilan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat, the lavkarbo way Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 11:13   #96
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Vafler!

...og der ruslet jeg glad og fornøyd inn i min lokale helsekost på jakt etter Johannesbrødkjernemel - og fyren bak disken så på meg som om jeg hadde begynt å snakke swahili. Han kunne like godt vært med i den nettbutikk-reklamen: "Nei, det har vi IKKE sett!"

Hva skal jeg gjøre nå da tro? Hmf!
Har forresten noen forsøkt å lage en usøtet versjon av vafflene, og bruke dem som en slags pannekake?

Elian: Har du noen Jernia i nærheten. De har mye sånt, kjøpte kremvisper der forleden dag.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 12:18   #97
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Vafler!

Opprinnelig lagt inn av Smula, her.

...og der ruslet jeg glad og fornøyd inn i min lokale helsekost på jakt etter Johannesbrødkjernemel - og fyren bak disken så på meg som om jeg hadde begynt å snakke swahili. Han kunne like godt vært med i den nettbutikk-reklamen: "Nei, det har vi IKKE sett!"

Hva skal jeg gjøre nå da tro? Hmf!
Har forresten noen forsøkt å lage en usøtet versjon av vafflene, og bruke dem som en slags pannekake?

Elian: Har du noen Jernia i nærheten. De har mye sånt, kjøpte kremvisper der forleden dag.

De hadde det heller ikke på helsekosten her (Sun Kost), men det var ingen problem for de å bestille inn et glass til meg. Betalte ikke noe ekstra, og det tok ca 5 dager.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 14:05   #98
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Vafler!

Jepp - jeg tror det er SunKost min butikk har også! Men jeg fikk IKKE det tilbudet... jeg tror ikke den fyren er helt god. Forrige gang var jeg innom og spurte etter peppermynte-te og da så han også på meg som jeg ikke var riktig vel bevart. Han fikk gravd fram en pakke, da, etter fem minutters febrilsk leting i hyllene.
Herlige london - hvis en reagerer sånn på forespørsler om spesielle matprodukter, bør man strengt tatt ikke jobbe i en helsekost!
Nuvel... måtte bare få det ut.
Jeg får gå på jakt i andre helsekoster.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 14:16   #99
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Vafler!

Han der burde jo raporteres til kjeden han.... dem kan jo ikke tjene på å ha slike uvitere i spesialbutikker

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 19:11   #100
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Vafler!

Ok, jeg aner ikke hva jeg gjør galt, for når jeg prøver å steke , går de bare fra hverandre! Det skulle man ikke tro med så mye egg!

Prøvde å steke en i vaffeljern, og den ble bare sittende fast og så prøvde jeg å steke en som pannekake, men den bare gikk fra hverandre når jeg forsøkte å snu den!

Hjelp...?

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vafler Musti Bakst 13 05-04-07 21:16
Vafler 114->92-95 Oppskrifter 43 11-06-06 12:06
Vafler Musti Kake/dessert og snacks 8 15-03-05 09:14
Vafler med soyamel (noe for barnehagen?) Marianne Bakst 0 17-09-04 14:14
Vafler med soyamel (noe for barnehagen?) Marianne Kake/dessert og snacks 0 17-09-04 14:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no