Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

den TV-Shop-magedingsen..

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-08-04, 12:20   #26
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

Hva koster denne vidundersaken her da?

Jeg kjøpte min gjennom Ellos til kr. 149,-

ITTE skranglete ælltså!!!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 22-08-04, 12:29   #27
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Jeg kjøpte min gjennom Ellos til kr. 149,-

ITTE skranglete ælltså!!!

er ellos eneste alternativ? (blir liksom plaget i åresvis etterpå med reklame og kataloger...) Men prisen var jo veldig grei da....

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 22-08-04, 12:32   #28
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sikkert ikke eneste alternativ. Fikk "Nytt og Nyttig" i posten her om dagen - der hadde de også en versjon av denne dingsen. Kosten 199,- kroner. Men dette "ekstremt viktige, nyttige og lærerike naturvitenskaplige magasinet Nytt og Nyttig" er altså et reklameblad - som alle får i posten tror jeg?


Noe sier meg at dere sikkert har "Uadressert reklame - Nei takk" på postkassa....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 22-08-04, 12:38   #29
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Noe sier meg at dere sikkert har "Uadressert reklame - Nei takk" på postkassa....

Hihi, nei det har vi faktisk ikke...
Men vi har registrert oss i brønnøysundregistert om at vi ikke vil ha rekalme og telefoner...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 22-08-04, 14:00   #30
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Skal få ut fingeren og få tak i en slik magerulle jeg også. Ellers så lærte jeg en mageøvelse av Jill Jahrmann i vår, som jeg synes er genial å supplere med rette og vridde sit-ups. For denne øvelsen tar på både rygg, mage og hofter, og når det gjelder magemusklene, så tar den på de nedre magemusklene som går på tvers. Akkurat der magen henger...

Ligg på ryggen på en matte, med armene ned langs siden. La bena stå i vinkel med hælene nesten inntil rumpa. Dette er utgansposisjonen. Så løfter du bena bare 2 mm over gulvet (lar bena såvidt berøre gulvet), mens du strekker dem helt ut. Men OBS: Man skal IKKE strekke ut bena lenger enn man klarer å holde korsryggen nedi underlaget. Men jo mykere underlag, desto lettere er det å holde korsryggen riktig. Så drar du bena rolig tilbake til utgangsposisjon, fortsatt mens du såvidt er borti gulvet med fotsålen. Gjenta så mange ganger du orker. Husk å spenne bekkenmuskulaturen, og pust rolig sammen med bevegelsen. Pust inn mens du retter ut bena, og pust ut mens du drar dem inntil deg.

Jeg kjenner denne godt...

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla

Sist redigert av MHM : 24-08-04 kl 14:38.
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 24-08-04, 10:47   #31
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

UÆÆÆH!!!...Den siste øvelsen høres ut som en rygg-killer? For du får da en veldig stor vektstang når bena er helt utstrekte som vil føre til, hvis du ikke er sterk nok i ryggen, at du svaier og skaper en kjempebelastning på ryggen med medfølgende skader.
Vet den er megabra for magen, men da skal man jaggu være helt sikker på at man har ryggmuskler som tåler den.

Har forresten alltid lurt på om kjevla i kjøkkenskapet kan gjøre samme susen som den rulledingsen jeg.....

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-08-04, 14:37   #32
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Uuuupss...

Takk Carbokiller, for at du minnet meg på at jeg må gjøre en tilføyelse i beskrivelsen av øvelsen. Man skal IKKE strekke ut bena lenger enn man klarer å holde korsryggen nedi underlaget. Men jo mykere underlag, desto lettere er det å holde korsryggen riktig. Jeg har jo en skranglete rygg om dagen, men jeg føler denne øvelsen går fint.

Skal legge til i innlegget mitt NÅ jeg.

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 24-08-04, 15:01   #33
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

ahaaaa...ja DA ble den en annen øvelse ja. Og kjempefin for det dauflesket som sitter mellom hode og stortær.

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-08-04, 15:09   #34
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jeg prøvde den i senga etter jeg hadde lagt meg i går. Passe underlag for meg. Det fungerte bra Jeg hadde tenkt å prøve i morges, men glemte det. Det kan være en glimmrende øvelse å gjøre mens en venter på at badet skal bli ledig ....og det er gjerne føøøør frokost....

Takk for fint tips, MHM

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 24-08-04, 15:13   #35
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anne

Det kan være en glimmrende øvelse å gjøre mens en venter på at badet skal bli ledig ....og det er gjerne føøøør frokost....

....eller en glimrende øvelse å gjøre når man ligger i sengen og venter på at noen skal bli ferdig på badet om kvelden.....så kan man selv ligge der og trene two-packen (som kanskje kan bli en 6-pack...) og gjøre seg så lekker man bare kan...

...ikke det nei..... .....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 24-08-04, 15:16   #36
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 24-08-04, 15:17   #37
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

Hehe nei jeg kunne jo gått inn på tvshop.no og sett selv da.
Det er ikke Ab-swing da? Den har jeg litt lyst på...

Husker dere en grå mage-greie som lignet på en rakett? Det var rødt på den og. Man skulle holde den mot magen og dra den inn mot magen så den ble strammet. Den var faktisk sykt effektiv!

Denne har jeg, men skal jeg være ærlig støver den mer ned enn den blir brukt til trening... Føler at jeg trener ARMENE mer enn MAGEN!

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store vitsetråden! guro Livets lyse side 575 02-05-14 19:25
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 09:08
Te-Tråden Aline Lavkarbo generelt 76 12-08-07 11:10
heistad-gele Katrine Atkins kosthold 14 15-10-05 11:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no