Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Butikkbrød med 8 karber?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-03-14, 23:59   #1
BAN
Juniormedlem
 
BAN sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2014
Innlegg: 23
BAN er ny på veien

Butikkbrød med 8 karber?

Hveteprotein, soyaprotein, vann, linfrø, soyamel, sammalt hvete, hvetekli, eplefiber, solsikkefrø, sesamfrø, salt, gjær, maltmel, lecithin, eddiksyresalt og soyaflak


Protein 28
Fett 11,1 mettet 1,4
Karbohydrater 8 Sukker 0,7
Fiber 11

BAN er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell karbokutt :) Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 00:06   #2
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Butikkbrød med 8 karber ?

Opprinnelig lagt inn av BAN, her.

Hveteprotein, soyaprotein, vann, linfrø, soyamel, sammalt hvete, hvetekli, eplefiber, solsikkefrø, sesamfrø, salt, gjær, maltmel, lecithin, eddiksyresalt og soyaflak


Protein 28
Fett 11,1 mettet 1,4
Karbohydrater 8 Sukker 0,7
Fiber 11

Styr unna, er mitt råd

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 15:15   #3
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Butikkbrød med 8 karber ?

Proppet med soya - blant annet...

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 15:40   #4
BAN
Juniormedlem
 
BAN sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2014
Innlegg: 23
BAN er ny på veien

Re: Butikkbrød med 8 karber ?

Regnet jo egentlig med at det ikke var helt bra....

BAN er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell karbokutt :) Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 15:43   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Butikkbrød med 8 karber?

Jeg tror det beste du kan kjøpe av lavkarbobrød, er Funksjonell mat sin ferdigblanding. Den er det særs lite skumle greier i, som gluten, soya etc. Mye erteprotein, da. Enkelte kan få litt kjip mage av det også.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 15:45   #6
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Butikkbrød med 8 karber?

Opprinnelig lagt inn av BAN, her.

Hveteprotein, soyaprotein, vann, linfrø, soyamel, sammalt hvete, hvetekli, eplefiber, solsikkefrø, sesamfrø, salt, gjær, maltmel, lecithin, eddiksyresalt og soyaflak


Protein 28
Fett 11,1 mettet 1,4
Karbohydrater 8 Sukker 0,7
Fiber 11

Hvilket brød snakker du om? "Lavkarbobrød" fra Norgesbakeriet?

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 17:54   #7
BAN
Juniormedlem
 
BAN sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2014
Innlegg: 23
BAN er ny på veien

Re: Sv: Butikkbrød med 8 karber?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Hvilket brød snakker du om? "Lavkarbobrød" fra Norgesbakeriet?

Brødet heter Karbo kutt og er fra bakehuset Nord-norge.

BAN er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell karbokutt :) Svar med sitat
Gammel 19-03-14, 18:18   #8
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Butikkbrød med 8 karber?

Opprinnelig lagt inn av BAN, her.

Brødet heter Karbo kutt og er fra bakehuset Nord-norge.

Åkei. Ukjent for meg. Jeg baker sjøl, ikke lavkarbo, men Maria Skappel-brødet, men masse frø, gjær, vann, salt, havregryn og speltmel. Kjører frøene i blender for å få en mer melete følelse og ikke så mye korn, synes det ble enda bedre sånn. Men altså - ikke lavkarbo.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vansker med % og gram av karber. Og varer med mye karber Kanskje Lavkarbo generelt 5 30-04-12 10:36
Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord sugar daddy Lavkarbo generelt 123 28-06-11 00:28
Karber som teller og karber som ikke teller tiris Spørsmål og svar 38 21-06-11 20:06
Karber i vin bærrgen Lavkarbo generelt 6 26-04-10 14:28
15 karber nettie Ketolysekuren 1 02-09-07 16:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no