Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Lavkarbobøker

Mammut-salget

Lavkarbobøker Bøker som omhandler de ulike lavkarbokostholdene. Enten direkte eller indirekte. Fakta, oppskrifter, lister og personlige erfaringer...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-02-05, 10:53   #1
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Mammut-salget

Hei, jeg har hentet Mammut-katalogen og ser at det er lavkarbobøker på salg!
- Lavkarbomat på få minutter av Linda Gassenheimer. 125,- før 249,-
- GI-revolusjonen av Jennie Brand Miller m.fl. 79,- før 299,-

Ellers var det masse bøker som jeg vil sjekke nærmere. Hva med denne: Lev godt bli slank av Niels Ehler. "Dette er boken for dem som gjerne vil gå ned i vekt, men er trøtte av slankekurer og fetthysteri.". Høres bra ut? Jeg bruker gjerne å "svi av" en tusenlapp eller litt mer på Mammutsalget.

Det starter den 14.februar. For å være sikker på å få bøkene, så leverer jeg inn bestillingsliste på de bøkene i butikken i dag. Så kan jeg hente de når salget starter, og kikke litt på resten av bøkene... Jeg legger gjerne bort en bok eller to av de jeg har bestilt, og plukker med meg noe annet isteden for. Det er ikke alltid at en bok som ser bra ut, er like bra når jeg kikker i den.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-02-05, 10:58   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

jiiiha!!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-02-05, 11:25   #3
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Takk for tipset!!


Jeg lo litt av kombinasjonen ditt nick og hovedteksten! mam- mammutsalget

Så for meg mam (altså deg) som hadde utsalg jeg da vet du.... Dumme, rare hodet mitt.....

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 03-02-05, 14:03   #4
aveline
Ubekreftet Medlem
 
Medlem siden: Sep 2004
Alder: 77
Innlegg: 416
aveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt liktaveline er veldig godt likt

Ler til Elian....Jeg hadde omtrent samme tankebaner som deg...

Tusen takk for tips, mam!*

aveline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 04-02-05, 15:52   #5
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sitat:

Jeg lo litt av kombinasjonen ditt nick og hovedteksten! mam- mammutsalget Så for meg mam (altså deg) som hadde utsalg jeg da vet du.... Dumme, rare hodet mitt.....

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no