Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende

Hvor mye karbohydrater pr. dag?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-06-11, 16:42   #1
Idamor
Medlem
 
Idamor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Eidsvoll
Alder: 38
Innlegg: 200
Idamor er på en erverdig vei

Hvor mye karbohydrater pr. dag?

Altså, jeg lurer på hvor mye karber dere ligger på ca. om dagen dere som er gravide? Og hva dere spiser i løpet av en dag?

__________________
Gravid som prøver å komme tilbake til lavkarbo...
Idamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 00:44   #2
Cindrella
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 18
Cindrella er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye karbohydrater pr. dag?

Hei, startet på søndag jeg, har ligget på 30-50 karber er om dagen. Er litt usikker på om det kanskje er for lite, da jeg har utslag på ketostixn. Så tenker jeg skal teste i morgen, øke litt på karbene å se om jeg går ut av ketosen. Syns jo det nesten var for lett om jeg skulle vært i ketose nå....

Cindrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og gravid :) Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 07:14   #3
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Hvor mye karbohydrater pr. dag?

Hmm... eg ligg vel kring... (kjapp rekning i hovudet her eg ligg tidleg på morgonen) .. alt frå 20 til 50/60 om dagen. Nokon dagar et eg meir enn andre, evt tek nokre nevar med nøtter og ROSINER (!!!) om kvelden... funkar finfint for meg jaffal:-) eg bryr meg ikkje med å sjekka om eg ligg i ketose eller ei...

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 07:53   #4
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Hvor mye karbohydrater pr. dag?

....og i løpet av ein dag et eg ca dette:

Frukost: Ei lavkarboskive med MASSE smør og pålegg, pluss nokre skiver agurk og evt nokre båtar tomat. (Agurk er berre sååååå godt!!!)

Lunch: Det same som frukost, evt. "pannekakerull" av eitt egg og ei ss fløyte, med masse godt pålegg inni.

Mellom: Ein kopp te med ein dæsj fløyte i, søta med steviadråpar.

Middag: Reint kjøt, god feit saus, grønsaker... ja, det me måtte finna på. I går hadde me heimamekka hamburger (og då sjølvsagt heimemekka hamburgerbrød til meg! Kan gje deg oppskrift viss du vil)

Kvelds/kos: Ei skive med masse pålegg.... eller ein neve nøtter og ROSINER... (fyy), eller ein skyr....

Eg var fælen på å eta frukt ei stund, men det har eg den siste veka ikkje gjort. Og eg kjenner eg er ikkje så rå i magen som eg var då. OG eg åt masse meir nøtter enn godt er, så no klarer eg nøya meg med ein neve eller to (sjølv om det skal stålkontroll til då eg mest av alt har lyst på heile posen...).
I går kveld kosa eg meg med ein klatt dipp og paprikastrimleg og agurkstrimler... nam nam!

Elles om eg vert søtsugen tek eg meg ein bit 80% (?) mørk sjokolade med appelsinsmak. Den likar eg ikkje såååå godt, så det vert med den biten

(eller det er genialt å laga seg gele med bær i, i vanlege glas! Då har ein noko lovleg og litt søtt om ein vil ha noko godis ein dag!)

Tvi tvi

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 09:10   #5
Cindrella
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 18
Cindrella er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye karbohydrater pr. dag?

JAAA jeg vil gjerne ha oppskriften på de brødene... vet du hvor mye kh som er i dem å eller:=) ??

Cindrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og gravid :) Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 10:37   #6
Idamor
Medlem
 
Idamor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Eidsvoll
Alder: 38
Innlegg: 200
Idamor er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye karbohydrater pr. dag?

Takk for svar folkens! Leste forøvrig i boka til Annika Dahlquist igår kveld at man bør ligge på mellom 20-80 kh pr. dag. Tror jeg det var. Ikke under 20 hvertfall. Får sette opp en matplan for meg selv jeg tror jeg. Ellers blir det altfor lett å skeie ut!

__________________
Gravid som prøver å komme tilbake til lavkarbo...
Idamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 12:12   #7
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Hvor mye karbohydrater pr. dag?

Opprinnelig lagt inn av Cindrella, her.

JAAA jeg vil gjerne ha oppskriften på de brødene... vet du hvor mye kh som er i dem å eller:=) ??

Ikkje vanskeleg i det heiletatt, og doblar du oppskrifta kan du fint laga brød i brødform

Her er oppskrifta:
2dl sesamfrø (utan skal)
2dl riven ost
1ts bakepulver
1ss fiberhusk
3 egg

Bland alt det turre. Visp egga med ein gaffel og ha oppi, bland godt.
Lag 6 hamburgerbrød; ha røra på bakepapir ved hjelp av spiseskei, stryk dei ut så store du vil ha dei (eg fekk då altså 6stk).
225grader i ca 10minutt, midt i omnen.

Del brøda i to, fyll med burgerstæsj og nyt!

Om du vil laga brød, doblar du oppskrifta, har det i ei brødform, 200grader i ca 45 minutt. Oalla - gode, relativt smaklause (eg kjenner iallefal ikkje noko smak) skiver

Eg har funne oppskrifta i ein eller annan blogg, men hugsar diverre ikkje kva slags....

Går sikkert an å køyra sesamfrøa i fresaren for å få "mjøl".... Om du ikkje er glad i heile sesamfrø i tenna

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 12:21   #8
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Hvor mye karbohydrater pr. dag?

Opprinnelig lagt inn av Cindrella, her.

JAAA jeg vil gjerne ha oppskriften på de brødene... vet du hvor mye kh som er i dem å eller:=) ??

Karbisar er vel fort gjort å rekna ut, i heile røra... Men eg har ikkje jort det enno. Kanskje du tek oppdraget?

Grovt rekna:
3 av egga
1 av osten (eg likar å ta litt i)
0 av fiberhusk
0,5 av bakepulveret
4,5 av sesamfrø (eg vog 2dl og det er 100g)

...er lik 9 karbisar i heile røra (og så kan du jo trekka frå osten om du vil...)
Så, litt over 1karbis i kvart hamburgerbrød om du lagar 6stk.

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 12:22   #9
Konkelimonke
Seniormedlem
 
Konkelimonke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Innlegg: 503
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Hvor mye karbohydrater pr. dag?

Ps... Eg tok visst oppdraget sjølv.... Haha!

__________________
Mamma, og livsnytar!
Startvekt 2006: 90 kg Minstevekt (motivasjon og mål): 64,2kg, 26/8-10 BMI: 24,16
Startvekt 25.12.13 79,7kg
Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 12:32   #10
Cindrella
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 18
Cindrella er på en erverdig vei

Sv: Hvor mye karbohydrater pr. dag?

hehe ja du gjorde det:=) så bra.. de så jo kjempe gode ut også:P tror jeg må prøve meg på noen slike:P Takk takk..

__________________
Cindrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og gravid :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mye karbohydrater? tmaria Ketolysekuren 18 11-06-10 21:00
Hvor mye karbohydrater? kamp Lavkarbo generelt 2 09-04-10 07:21
Hvor mange karbohydrater lille74 Ketolysekuren 18 14-07-09 12:19
Hvor mange karbohydrater i hva? Jippi Ketolysekuren 7 20-09-07 08:59
Hvor mye karbohydrater er det i ... nita58 Ketolysekuren 11 24-05-07 20:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no