Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Forslag tilbehør middag

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-11-08, 20:31   #1
Loisabeth
Nytt Medlem
 
Loisabeth sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 2
Loisabeth er på en erverdig vei

Forslag tilbehør middag

HEI!
Hva kan jeg ha ved siden av middagen istedenfor ris, pasta og potet?? Sliter litt med å finne ut dette! Er det noen som har noen gode forslag??

Loisabeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 20:40   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Help please??

Opprinnelig lagt inn av Loisabeth, her.

HEI!
Hva kan jeg ha ved siden av middagen istedenfor ris, pasta og potet?? Sliter litt med å finne ut dette! Er det noen som har noen gode forslag??

Grønnsaker, stekt, kokt, ovnsgratinert, dampa osv osv... Ligge masse flotte tilbehørsoppskrifter i oppskriftdelen

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 20:40   #3
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Help please??

Sjekk ut oppskriftsforumet her inne, er kjempemasse å velge mellom. Men grønnsaker istedenfor ris,pasta og poteter er en gylden regel

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 20:46   #4
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Forslag tilbehør middag

Forandret tittelen på tråden din så flere vet hva det dreier seg om og da kan komme med forslag

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 25-11-08, 22:49   #5
Loisabeth
Nytt Medlem
 
Loisabeth sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 2
Loisabeth er på en erverdig vei

Sv: Help please??

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Sjekk ut oppskriftsforumet her inne, er kjempemasse å velge mellom. Men grønnsaker istedenfor ris,pasta og poteter er en gylden regel

hmm, tusen takk! Jeg skal ta å skjekke ut oppskriftsdelen Jeg har tenkt å prøve meg på ketolysekuren! Har klart å gå ned 6 kg på å bare spise mindre mat, uten å forandre kostholdet mitt.. La også inn en del trening, men i det siste har det hele stagnert og jeg har mistet motivasjonen litt! Håper dette kan få fart på vektnedgangen min

Er det noen spesielle grønnsaker jeg burde unngå, sånn bortsett fra potet?

Loisabeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 10:07   #6
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Forslag tilbehør middag

spis det som vokser over jorda. Og så anbefaler eg deg å kjøpe boka og vitaminene, samt stick på www.ketolyse.no før du setter igang. Veldig viktig at du leser boka for den er til stor hjelp

Og gratulere så masse med vektnedgang

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 26-11-08, 10:08   #7
Homer Simpson
Medlem
 
Homer Simpson sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 55
Innlegg: 387
Homer Simpson har en fantastisk aura rundt segHomer Simpson har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Help please??

Opprinnelig lagt inn av Loisabeth, her.

Er det noen spesielle grønnsaker jeg burde unngå, sånn bortsett fra potet?

Spis grønnsaker som vokser over jorda. Rotgrønnsakene inneholder alt for mye karbo

__________________


Homer Simpson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Å dæsken for en middag!! (mørbrad m/tilbehør) Goggen Middag 2 14-07-09 12:18
Coleslaw - tilbehør til middag/kjøtt Magda Middag 4 27-05-08 14:48
Tilbehør til fransk biff. Forslag? cozymum Middag 5 23-04-07 20:38
Tilbehør til fransk biff. Forslag? cozymum Middag 2 23-04-07 17:40
Tilbehør til middag Maz Dr Lindbergs 0 30-03-04 13:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no