Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

1001-tråden

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-02-05, 21:00   #51
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

WOW!

Hvordan i all verden rekker du og se så masse på tv du som bruker så mye tid her inne, er flink med skolearbeid, pendler til kjæreste i helgene osv??

Jeg brukte og se en hel del serier før, men etter Viasat og Canal Digital kom i hus blir det stort sett at jeg zapper fram til noe som er ok, så glemmer jeg både den ene og den andre serien. Men bruker og få med meg en del av Everybody loves Raymond, Seinfeld, Kongen av Queens osv på en av de skandinaviske tv3-kanalene på kvelden!

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 14-02-05, 21:04   #52
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av friflex

WOW!

Hvordan i all verden rekker du og se så masse på tv du som bruker så mye tid her inne, er flink med skolearbeid, pendler til kjæreste i helgene osv??

Fordi.

Hvordan skal jeg svare på det?

---

Jeg glemte forresten å si Star trek - ser akkurat nå på en episode fra sesong 4. Jeg elsker Data - han er den tøffeste!

--

Og flink med skolearbeid? Nuh. Jeg hadde nok hatt bedre resultater om jeg ikke så så mye på serier.

Lurer på om jeg har femti ord nå. lurer lurer lurer. undrer undrer undrer.

Trall trall?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 14-02-05, 21:08   #53
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Nei, ikke så lett og svare på nei, var heller et spørsmål som ikke ventet helt på svar liksom..

Star Trek så jeg en del på da jeg bodde i Bergen og hadde færre kanaler. Data er herlig ja. Ellers blir det lite science fiction på meg utenom Star Wars filmene og Matrixfilmene. Så du Babylon5 da det gikk også eller?

Har lyst og kjøpe samtlige sesonger med Seinfeld jeg
Tidenes komiserie for min del!

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 14-02-05, 21:15   #54
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Nei, Babylon5 har jeg aldri fulgt med på.. vet ikke, men det var noe med den jeg ikke likte

Ah.. det var dette med femti ord da.. Jaja.. Jeg kan jo fortelle at jeg angrer så voldsomt på at jeg sovnet i stad, sov 2,5 timer istad.. Nå er øya mine skikkelig tørre, og jeg blir liksom ikke helt våken..

Får prøve å komme meg opp tidlig imorra også..

Jau jau jau!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 14-02-05, 22:24   #55
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

AH, Star Trek.... Bare det å skrive de to ordene gir meg en følelse av eufori. Jo, det er Star Trek jeg ser på nå, jeg har akkurat gjort meg ferdig med sesong 7 av The Next Generation og er nå over på Voyager. Det er liksom TNG som er "min" greie, men nå har Voyager jammen klart å finne veien til mitt hjerte. Er midt i sesong 4 nå. Deep Space 9 fenger ikke så mye, og Enterprise er i bunn og grunn kjedelig. Deep Space 9 er forresten bare en litt mer SF-aktig variant av Babylon 5.

Av andre serier jeg er glad i kan jeg nevne MASH 4077, Charmed, Alle elsker Raymond, og en hel drøss gamle amerikanske såpeserier. Three's Company blant annet, dødsbra!

  Svar med sitat
Gammel 14-02-05, 22:31   #56
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Woho - sjå ka eg fant!

http://www.icelandair.no/main/view.jsp?branch=5442370

Jeg skal til san fransisco i juni noen uker, og kom over dette! Icelandair har ny rute dit, også kan jeg kanskje stoppe noen dager i reykjavik! Så gøøøy! Jeg har vært alene på tur før, mellomlandet i London en gang da jeg var på jobbintervju i Irland, og brukte dagen på Oxford Street, og jeg vandret rundt i min elskede Hyde Park...

Aaah...


Reiiiise, jeg elsker å reiiseeee

Forresten, denne utsikten har søster hver gang hun er i parken med ungene.....




Åh, nå ble jeg så ivrig.. må legge inn et bilde av søsters også jeg..

ER DET RART JEG GLEDER MEG?????

__________________
.

Sist redigert av mofe : 09-01-08 kl 21:33.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 14-02-05, 22:53   #57
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Åhh... Reise ja, det er bare sinnsykt digg!

Island har alltid fristet, det opplegget med noen dager på Island og så videre til San Francisco hørtes utrolig bra ut. Sjans til og besøke LA samtidig da, og få se allverdens kjente steder. Kjempemotivasjon til å droppe røyken dette ja Mofe!

"If your going.... to San Francisco... be sure to wear some flowers in your hair"

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 15-02-05, 09:22   #58
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Waw, hvilken reise du kan få, mofe.

Jeg var på Island i august 2004. 4 dager- dessverre, et par dager (ihvertfall) for kort.

The Blue Lagoon-nær fyplassen, midt i ødemarken....en herlig opplevelse - både en naturopplevelse og en "SPA" opplevelse av de sjeldne.

Reykjavik sentrum - veldig spesiell arkitektur og spennende mote/designbutikker.

Geysir- området. Utrolig naturfenomen. Lei bil eller ta bussen. Verdt å ta med seg. Jeg har aldri sett maken.

Og masse annet selvfølgelig...... og San Fransisco er et helt kapittel eller ti for seg da, men det vet du sikkert det og En nydelig og spennende by, synes jeg....

*Drømme*

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 15-02-05, 18:30   #59
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

HVorfor i alleverden MÅ det være så kalt ute?? Brakk en negl langt innpå fingeren så blodet silte... merka ingenting før omtrent hele handa var dettet av blod... for handa var så iskalt att jeg ikke kjente at det gjorde vondt eller at det blødde... fikk sånn ca veldig sjokk Hehe. men sol er fint da vertfall... men fyssssj så kaldt... (liker best sol varme å palmer jeg vett.. .. men lite av det her nå...)

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 15-02-05, 21:20   #60
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg klarte også å brekke en negl idag. Glapp en vekt og trodde jeg kunne ta den med pekefingernegla ! .... reiv den halvegs av - å fy f*** så vondt det var ! Blødde ikke så mye da. Kjøpte neglelim på veien hjem. Kan ikke klippe av så langt nede på fingern. Nå gjør det ikke vondt lenger heller. Har aldri prøvd sånn lim før, men Anne lærte meg det på Gol (DET visste du ikke det Anne ... jeg følger med skjønner du !!).

Hadde jeg 50 ord nå ?? Javisst !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 15-02-05, 21:25   #61
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Atte HÆÆÆ ?? LIME neglen Jaha... hvorfor ikke..

Min negl ser helt missfostra ut gitt... skeiv er den... men ikke noe jeg kan gjøre noe med nå for den er noen millimeter nedforbi på den ene sida.. *aawe* Æsj... har ikke 50 ord enda nei.. nei nei, får skrive litt til da.. sånn? 50 prd nå? JAA

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 17-02-05, 21:47   #62
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Jeg bare tenkte å si at jeg har fått ny avatar jeg! Jeg tror jeg var 16 år da bildet ble tatt.. det er meg som er i et svev utifra en snøskavl.. Lurer på om det var ved Femund ellernoe sånt vi var

Ellers så sitter jeg nå her og hører på Coldplay - trouble. Det er en fin sang, med en fin sang - og nå lurer jeg jammen på om jeg har skrevet femti ord, gitt.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 18-02-05, 12:51   #63
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Fantastisk fin avatar, mofe!

Frisk, sterk, sporty, fargeglad, positiv, glad, reklameaktig, kul, livlig, rask, bevegelig, fremadstormende, lykkelig, herlig, bedre og bedre, aktiv, energisk, sunn, ren, vellykket, vågal, utforskende, strålende, nysgjerrig, kraftfull, bekymringsløs, crazy, festglad, eventyrlysten, kvikk, frigjort, glødende, stolt, tilfreds, selvsikker, oppfinnsom, lekelysten, initiativrik, sprudlende, spesiell, spontan, allsidig, begeistret, dyktig, fornøyd og frigjort!

Jepp - det er deg, mofe!

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 20-02-05, 23:00   #64
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av marianne

Frisk, sterk, sporty, fargeglad, positiv, glad, reklameaktig, kul, livlig, rask, bevegelig, fremadstormende, lykkelig, herlig, bedre og bedre, aktiv, energisk, sunn, ren, vellykket, vågal, utforskende, strålende, nysgjerrig, kraftfull, bekymringsløs, crazy, festglad, eventyrlysten, kvikk, frigjort, glødende, stolt, tilfreds, selvsikker, oppfinnsom, lekelysten, initiativrik, sprudlende, spesiell, spontan, allsidig, begeistret, dyktig, fornøyd og frigjort!

Jepp - det er deg, mofe!

Du er nå vel god, marianne!!

Men jeg reagerer på endel av de du sier at jeg er, da..

Reklameaktig? Hæææ?? Hva skal det bety da?
Ren? Hvordan vet du hvor ofte jeg dusjer?
Bedre og bedre?
Vellykket? Hm.. det spørs nå vel hva man mener med det..
Vågal? Ja! Det er jeg enig i!
Nysgjerrig? Jah.. grenseløst! Jeg husker i naturfagstimene, jeg stilte sikker tjue spørsmål i løpet av timen.. Og jeg er nysgjerrig fremdeles.. Altså ikke sånn i forhold til hva andre driver med, ikke sånn.. Men mere når det gjelder "faglige" ting.. "hæ? hvorfor skjer det da? hva er poenget med det da? hm?"
Bekymringsløs.. Til tider!
Festglad? Nåh. Jeg fester sjeldnere og sjeldnere Fikk min dose på vgs. føler jeg
Lekelysten! JA! Jeg elsker å trille rundt og hoppe og slå hjul!
Begeistret! mm, det er jeg


--

Tusen takk for disse ordene, marianne!! Jeg skal skrive de ut og henge opp Stoooooor til deg fra meg
(Også lover jeg å skrive en sånn en om deg også en fang i fremtiden)

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 20-02-05, 23:04   #65
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Skribler ned noen ord jeg å her da

Hoh... Gikk opp for meg i DAG atte det ikke er noe skole i mårra... vinterferie gitt.. . Skal på opplæring på ny jobb da, men det er ikke før kl halv 3.. og så skal jeg jobbe til halv 10 ellerno... hjaaalpestemeg... hehe. Går nok fint det også! Har store planer om å sove litt lenge i mårra jeg. (noe som ikke er alt for ofte at jg kan gjøre).


Ha en fin søndagskveld dere alle sammen

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 20-02-05, 23:16   #66
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Que le vaya bien!

Hva betyr det, Mila? (Altså, det som står i signaturen din)

Jeg også skal sove sånn halvveis lenge imorra, eller.. det blir jo til ti ellernoe sånt da, men det er litt lenge allikevel

Nå sitter jeg og koser meg med musikk på øret, (Coldplay) også suser jeg rundt på forumet Bra søndags-fordriv synes jeg! Særlig etter en sliiiiiiiitsom helg.

Det er sikkert femti ord nå? Jah.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 20-02-05, 23:19   #67
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Det betyr: Ha en fin dag... ( spansk )

Åsså MÅ jeg skrive femti ord bare for å svare deg.. *sukk* Neida. Koselig å skrive.. men har ikke noe å skrive om... KAN begynne å legge ut om hva jeg skal gjøre i vinterferien men det gidder jeg ikke er dette ikke 50 ord snart da?? Nå er det vertfall det...

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 22-02-05, 04:11   #68
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Og her sitter jeg da, i natten!

Jeg liker natten. Da er det som om man er alene i hele verden.

Jeg får ofte gjort mye arbeid om natten, og kan være ekstremt produktiv på denne tiden av døgnet.

Andre ganger så faller jeg i staver, og fortviler fordi jeg er den eneste våkne. Men ikke denne natten!

JA til produktive DAGER, istedetfor netter - i fremtiden

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 23-02-05, 13:42   #69
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Nå er jeg jo bare nødt til å skrive et innlegg her.

Jeg har nemlig et stilig innleggsnr nå da: 4444....Tøft...? Liker sånne sære eller fine tall jeg og.
Firetusenfirehundreogfireogførti.... var vel egentlig ikke mer å si om det.

Dattern min gikk på Guideskolen en gang for hundre år siden. En av oppgavene de måtte igjennnom var å stå å snakke om et enkelt ord i fem minutter. Tror det var det eller femten minutter? Nok om det.

Hennes ord var "Stolben".....* sukk* tenk å stå å prate om et stolben i femten min eller hva det var da....

Mitt var "4444".......Og nå ble det visst 50 ord av det om ikke noe annet

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 23-02-05, 17:19   #70
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg også skal skrive litt om tall idag. Har vært på handletur jeg... B-young. Kjøpt dongribukse - bukser....

Prøvde STOR størrelse, som jeg syns så helt grei ut. Så kommer dama løpende og sier, å neeeeeeei, du må ikke ta den, den er da ALTFOR STOR !! Og jeg sier... men ..... men. Og hun finner mindre størrelse 31 og den går langt under navlen og trusa mi syns men magen buler ikke ut. Og jeg ser i speilet bakfra og den er traaaaaang. De vier seg så mye ut, sier damen, når du har gått med den noe timer er den helt sånn du vil ha den, det er stretch skjønner du.... Ååååja, sier jeg

Men vi har en annen også....... Jeg prøver den andre, den er for stor... Hun kommer med str. 32. Denne er litt høyere i livet. Akkurat rett under navlen og ser igrunnen ganske så stilig ut, men litt trang da.... "super slim fit - boot cut" står det på lappen...
Ok da, så tar jeg begge to da...

Når jeg kommer hjem går jeg mannequin for sambo. Schtiiiiilig, sier han. Er det ikke for trange da ?? Neeei, du er kjempefin i dem, de sitter mye bedre enn den filla der (sier jan og peker på den gamle buksa mi som henger helt utslitt over en stol........)

Så nå er jeg "kul" i str. 31 og 32 i dongri..... og i skapet ligger målbuksa mi i 29" ...

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-02-05, 21:42   #71
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Daaa var det onsdag gitt... og snaaart sovetid.. fy så trett. Åsså så mye jobb i mårra da... *gå å grave seg ned med en gang*

Skal putte meg selv i seng snart jg da.. må bare se hvem som kommer seg videre fra idol i dag først jeg da .

Dere får ha en fantastisk fin kveld da dere natteranglere!

Stooor klem fra Mila som har mest lyst til å ikke stå opp i mårra

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 00:21   #72
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Så kult, Nille!!

---

Jeg er helt imponert over hvor mange som er pålogget nå, jeg! En hverdag tilogmed.. og akkurat nå er det pålogget.. 14 medlemmer og 43 gjester! Ikke verst altså!

Ellers så kan jeg jo for ordmengdens skyld fortelle at jeg nå skal legge meg, og skal lese "Self matters" av Dr. Phil McGraw! Veldig bra bok, anbefales på det sterkeste!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 00:35   #73
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Oioioi, var det BOKA du skulle legge deg med, mofe... Jeg trodde det var TV og hadde tenkt å gjøre det samme... men nå ser jeg at Dr. Phil i natt er klokka 4.35 , og da LIGGER JEG OG SOVER, NEMLIG!!

Jeg er også i ferd med å krype til køys snart - er sliten... lar resten av gjøremålene ligge nå og bysselaller...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 26-02-05, 09:36   #74
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Da er det lørdag! Og strålende sol Jeg blir SÅ påvirket av været.. og sol generelt. Neste vinter skal jeg bruke lysterapilampa MYE MYE mere.. så kanskje jeg får mere gjort også? Evt. reise en tur til Syden i desember eller januar..!

Ellers så kan jeg opplyse om at i dag er det store sjanser for at vi drar og svømmer! Det hadde vært utrolig deilig - så håper jeg får med meg kjæresten på det

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 27-02-05, 22:43   #75
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Da er det sengetid igjen. Søndag kveld, barnehageklærne til ungene er lagt fram og alt er klart til morgendagen. Nå skal jeg bare henge opp klesvasken, før jeg følger etter gubben. Nydusja er'n også, gitt.

Gleder meg litt til i morgen, første veiedag siden jeg begynte på mitt nye og forbedrede liv. Er litt spent på hva vekta vil vise.

Men hva gjør jeg her når jeg har en nydusja mann i senga mi?

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fine kjoler - tråden mofe Generell diskusjon 114 18-10-11 22:57
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 13:44
Tips/ønske til tråden om bøker Fedonisten Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 17-06-04 00:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no