Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Før ketolysekuren

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-06-18, 21:29   #1
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Før ketolysekuren

Jeg spiser nå høykarbo/lavfett og vil starte med lavkarbo etter et år (eller var det to?)års fravær fra lavkarbo. Lurer på om noen har hørt noen kloke hoder si det er lurt å trappe ned på karbohydrater over tid eller om man like greit kan starte med kun 15 gram karbo første dag. Lurer også på om det er lurt å faste en dag først for å tømme glukogenlageret før man starter for å komme fortere i ketose og keto-adapsjon.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-06-18, 10:02   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Før ketolysekuren

Det kommer an på hvordan det er med selvkontrollen. Karbojunkie som jeg er så må jeg gå "cold turkey" og kutte alt (inkl. søte sukkerfrie matvarer). Periodisk faste (kun mat på ettermiddag-kveld, ingen snacks) gjør det lettere for meg de første dagene. De første 2-3 dagene kan være utfordrende så det er optimalt for meg hvis jeg kan være sysselsatt med noe som ikke krever for mye konsentrasjon.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Svar

Emneord
faste opptrapping


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Av og på ketolysekuren ... SiTron Ketolysekuren 3 28-03-10 09:52
Man vet man går på ketolysekuren når ... Meatscience Ketolysekuren 133 16-10-09 22:01
Ketolysekuren bubbletopp Mer enn 30 kg overvekt 4 29-01-09 22:49
Ny på Ketolysekuren Snuppa Ketolysekuren 8 28-06-07 13:14
Ketolysekuren noe for meg? GINOK Ketolysekuren 6 25-02-06 15:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no