Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Januarstartere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-01-13, 14:51   #76
Obsidaisi
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 52
Obsidaisi er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Hvordan går det med dere? Jeg skal sjeke ketose i kveld, men målet er at jeg skal være i ketose senest fredag OBS: det er i morgen det Har hittil i dag spist salat på jobben, og spiser nå en skål med moste bær, med "hard" kokosmelk og litt fløte og linfrø i. Skulle egentlig gå meg en tur før jeg hentet ungene, men trøttheten (event. latskapen) tok overhånd. Dere må tvinge meg senere i kveld til å trene litt!

__________________




Obsidaisi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 18:35   #77
Sunroad78
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 46
Innlegg: 298
Sunroad78 er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Da har jeg endelig startet og dessverre så har 6 mnd med søppelmat og tunge tider gjort negativ utslag siden 28.05.12 som er sist registrert målinger
Vekt: 105,2 kg (+7 kg)
Mage: 114 cm (+7 cm)
Bryst: 120 cm (+9 cm)
Rompe: 118 cm (+8 cm)
Lår: 72 cm (+3 cm)
Overarm: 41 cm (+3 cm)
Hals: 41 cm (+2 cm)

En uke til neste sjekk og da er det bare målene jeg sjekker. Kommer ikke til å veie meg mere enn 1 gang i mnd (om jeg klarer det), for jeg blir dessverre ofte besatt av vekten.
Ketose er planen å være i og sjekke søndag eller mandag. Tipper det tar noen dager å bli kvitt innvendig søppel

__________________
Min journal
Sunroad78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - 50-100 gr kh pr dag Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 20:16   #78
Obsidaisi
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 52
Obsidaisi er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av Sunroad78, her.

Da har jeg endelig startet og dessverre så har 6 mnd med søppelmat og tunge tider gjort negativ utslag siden 28.05.12 som er sist registrert målinger
Vekt: 105,2 kg (+7 kg)
Mage: 114 cm (+7 cm)
Bryst: 120 cm (+9 cm)
Rompe: 118 cm (+8 cm)
Lår: 72 cm (+3 cm)
Overarm: 41 cm (+3 cm)
Hals: 41 cm (+2 cm)

En uke til neste sjekk og da er det bare målene jeg sjekker. Kommer ikke til å veie meg mere enn 1 gang i mnd (om jeg klarer det), for jeg blir dessverre ofte besatt av vekten.
Ketose er planen å være i og sjekke søndag eller mandag. Tipper det tar noen dager å bli kvitt innvendig søppel

Helt supert! Gleder meg til å følge deg på veien!
Støtt deg til forumet, få tips og råd, få ut litt frustrasjon her om det trengs. Noen ganger koster det mye å motstå fristelser, og det kan være frustrerende med alle spørsmål og meninger fra andre.

__________________




Obsidaisi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 20:18   #79
Obsidaisi
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 52
Obsidaisi er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Kvalme, svimmelhet, dårlig ånde, trøtthet og hodevondt. Velkommen skal du være kjære ketose, vi skal bli bestevenner du og jeg de neste månedene. Du skal få tømme mine lagre og tære på det ekstra kvapset på min kropp.
Jeg gikk tur i går, føler jeg burde gjøre noe i dag også, men kjenner meg helt tappet for energi. Hva hadde dere gjort?

__________________




Obsidaisi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 20:41   #80
Obsidaisi
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 52
Obsidaisi er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Hei igjen!

Hvor bra er det å følge sin egen BMI?
Jeg ligger nå på 34, som ja er over, men tenker sånn i forhold til kroppsbygning osv?
Jeg er 164 cm, og per i dag 92 kg, vil det da si at jeg likevel bør komme meg ned i et par å 60 kg, dermed BMI på 22? Tror ikke jeg har veid det siden begynnelsen på ungdomsskolen.
Jeg brukte nå denne: http://www.dagbladet.no/dinside/2000/10/14/223712.html
Jeg er jo i første omgang fornøyd om jeg kommer meg ned til 82, deretter 75 så ca 70! Kan jo selvfølgelig se det litt etterhvert også, ta det steg for steg.

__________________




Obsidaisi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-01-13, 21:30   #81
Sjøstjerne
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 164
Sjøstjerne er ny på veien

Sv: Januarstartere

Herregud for en dag. Tante rød har ankommet, knekkebrødene gikk rett vest, jeg stakk en sprøyte gjennom fingeren og er piss lei egg, håper på bedre dag i morgen, å håper den nye fancy multi tool stavmikser vidunderet mitt kommer snart, å protein pulveret.
håper dere har hatt en fin dag, nå legger jeg inn årene for i dag..

__________________

Created by MyFitnessPal.com - Free Calorie Counter
Sjøstjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 02:18   #82
superhannahh
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Hvor: Bergen
Alder: 31
Innlegg: 1
superhannahh er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Jeg er også en januarstarter, og prøver ut for første gang lavkarbo! Jeg starter treningen den 15. Januar, men jeg lurer på: Hvor ofte bør jeg trene (treningstudio/gruppetimer) i begynnelsen for å ikke miste motet? Hvor ofte trente dere da dere startet?
Jeg veier pr idag 86 kilo (174cm), og vil nok ta hver kg av som en seier. Men målet i første omgang er å ta av 15/16 kg.




Sist redigert av superhannahh : 04-01-13 kl 02:35.
superhannahh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 08:42   #83
Wonder woman
Medlem
 
Wonder woman sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Uti havgapet
Alder: 49
Innlegg: 447
Wonder woman er ny på veien

Sv: Januarstartere

Sjøstjerne: Håper dagen i dag blir bedre!

superhannahh: Kjenn på kroppen hva den sier i begynnelsen.

Jeg er ikke i ketose enda, og det er min egen skyld. Bommet så til de grader på middagen i går - det ble svartsvidd og da ble det ost og kjeks i stedet

Idag blir nok dagen tenker jeg med trening og sykkeltur og skikkelig mat

__________________
Wonder woman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 09:54   #84
Tristhin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2012
Innlegg: 39
Tristhin er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

Hva pleier du å spise da??? lettere å se om du kan legge til mere fett hvis du skriverr en typisk dagsmeny
Jeg for min del har omelett med bacon og fløte i til frokost, salat med kylling, ost og egg med dressing som er en blanding av vanlig dressing og rømme til lunch. Middagen varierer, men er en type kjøtt, salat og blomkål. Er jeg sulten på kvelden så spiserr jeg en skive av nøttebrødet til Nannah med en brieost på I tillegg har jeg med meg litt svor og paranøtter i veska om jeg skulle bli litt småsulten

jeg hadde første dag i går, så har ikke helt kommet inn i hva jeg skal spise fremover
Ut i fra din meny så hadde jeg tenkt å legge meg på noe lignende i hvert fall til frokost og lunsj. Middag blir jo bestående av kjøtt og noe grønnsaker. Skal lære meg å lage litt sauser ol etterhvert. Kvelds spiser vi sjelden da vi spiser middag sent. I tilfelle jeg er litt sulten har jeg laget noen lapper jeg kan ta med litt pålegg på.

Gleder meg til å komme i gang ordentlig!

__________________


Tristhin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketosekuren Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 11:00   #85
turkisa
Juniormedlem
 
turkisa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Alder: 34
Innlegg: 37
turkisa er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Da bumper jeg inn her jeg også!
Har gått på moderat lavkarbo i litt over et år for å forebygge ekstrem migrene, og det har jeg også klart, til en viss grad.. Mye mindre og svakere anfall enn tidligere, og merker det veldig godt på både kroppen og migrenen hvis jeg skeier ut.
Gikk i starten ned 10kg, men etterhvert har jeg gått 5 av de opp igjen.
Har lest litt på ketolyse og funnet ut at dette er noe for meg! Skal ned ca. 10kg fra der jeg er nå.. Håper litt at mitt vanlige lavkarbokosthold kan gjøre overgangen til ketose enklere.. (?)

Supert at det finnes et forum hvor vi kan hjelpe og støtte hverandre!
Regner selv med å være i ketose i løpet av neste uke, og kjenner på at det kan hjelpe med litt støtte og måltidsforslag for variasjon etterhvert!

__________________


turkisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 11:04   #86
turkisa
Juniormedlem
 
turkisa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Alder: 34
Innlegg: 37
turkisa er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Jeg tenkte forøvrig å ha veiedag fredag, det er så mye mer oppløftende dersom helga skulle komme med mer fristelser enn planlagt (selvom jeg selvfølgelig ikke skal gå på de).. Jeg både veier og måler.. Skal man lage en egen tråd for dette eller skal man skrive inn fortløpende her?

__________________


turkisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 12:12   #87
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av turkisa, her.

Jeg tenkte forøvrig å ha veiedag fredag, det er så mye mer oppløftende dersom helga skulle komme med mer fristelser enn planlagt (selvom jeg selvfølgelig ikke skal gå på de).. Jeg både veier og måler.. Skal man lage en egen tråd for dette eller skal man skrive inn fortløpende her?

kan vi ikke bare skrive alt inn Blir liksom så mange steder å holde styr på tihi.
Jeg veide forøverig 98,7 da jeg startet 1/1-13 kan legge ut fullstendig liste over mine cm senere i dag når jeg kommer hjem. Har også planer om å ha veiedag tirsdager og måle meg 1 gang i månden. Har en drøm om å komme ned til 75 kg innen sommer'n men det skal vel kanskje holde hardt

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 13:17   #88
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av Obsidaisi, her.

Hei igjen!

Hvor bra er det å følge sin egen BMI?
Jeg ligger nå på 34, som ja er over, men tenker sånn i forhold til kroppsbygning osv?
Jeg er 164 cm, og per i dag 92 kg, vil det da si at jeg likevel bør komme meg ned i et par å 60 kg, dermed BMI på 22? Tror ikke jeg har veid det siden begynnelsen på ungdomsskolen.
Jeg brukte nå denne: http://www.dagbladet.no/dinside/2000/10/14/223712.html
Jeg er jo i første omgang fornøyd om jeg kommer meg ned til 82, deretter 75 så ca 70! Kan jo selvfølgelig se det litt etterhvert også, ta det steg for steg.

På 70 har du en bmi på 26, tilsvarende lett overvekt, men om du trives godt på både 70 og 75 kg så ser jeg ingen grunn til at du skal tyne deg ned på 60. Om alt ligger på magen (=farlige kilo!) er det jo også noe annet enn om det er mer jevnt fordelt over hele.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 13:25   #89
Tristhin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2012
Innlegg: 39
Tristhin er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

tar dere de pillene som er anbefalt?

__________________


Tristhin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketosekuren Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 13:52   #90
lillemor74
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 2
lillemor74 er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Hei hei :-)
Jeg er ny her inne, startet på lavkarbo 1.januar.. har ett ønske om å gå ned mellom 15-20 kg, håper så inderlig jeg klarer det.
Er helt ny på dette, men har lest meg opp før jeg begynte...så har litt peiling på hva man kan putte i seg og ikke, men håper å finne mange fine tips og kanskje noen oppskrifer her inne

lillemor74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 14:32   #91
turkisa
Juniormedlem
 
turkisa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Alder: 34
Innlegg: 37
turkisa er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Heisann.. Første veie-måledag for meg i dag, og starten på ketosedietten.. Har ikke så store mål for neste uke, tenker det vil ta litt tid å komme inn i det..

Er egentlig litt redd for å legge ut målene mine, da jeg ser noen av de andre her inne veier en del mer enn meg selv.. Jeg har ikke mange kg. å miste, men jeg vil ned 9 fra der jeg er i dag.. Jeg hører ofte at 'du trenger jo ikke å gå ned du', og er redd for at andre inne på forumet også skal komme med den samme leksa.. Verdens Helseorganisasjon mener at økt risiko for hjerte og karsykdommer begynner fra 80 cm rundt midjen for kvinner, og jeg er godt over det. For meg handler det ikke om å komme inn i size zero, men å ha en sunn kropp å bo i.

Håper det er forståelse for at benbygning har mye å si for hva som er trivsels- og målvekt.. Jeg har jobbet mye med meg selv for å gjøre dette, og satser på at alle kan være med på å motivere hverandre, uansett om målet er 5, 10 eller 30 kg. å gå ned.. Synes det er viktig å se på hverandre som forbilder fordi vi tar tak i kostholdet, uansett hva den enkeltes mål er..

Okai.. *pust* Here it goes..

Vekt: 74 kg
Hals: 32 cm
Arm: 28,5 cm
Bryst: 79 cm
Midje: 87 cm
Hofter: 99 cm
Rumpe: 104 cm
Lår: 60 cm
Liv/hofte: 0,9

For meg er det viktigere å måle enn å veie (selvom vektnedgang selvfølgelig er en motivasjon). Det er viktigere å være sunn i kroppen sin enn å veie så og så mange kilo. Egen erfaring har vist at dersom vekta står stille har man ofte minsket i cm. rundtomkring, og ved å måle meg holdes inspirasjonen ofte selvom vekta står stille noen veiinger, kan være et lite tips til andre også kanskje? Håper flere etterhvert legger ut mål enten vekt eller kroppsmål slik at vi kan oppmuntre hverandre enda mer!

Langt blogginnlegg, håper på positive svar

__________________


turkisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 14:34   #92
turkisa
Juniormedlem
 
turkisa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Alder: 34
Innlegg: 37
turkisa er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av Tristhin, her.

tar dere de pillene som er anbefalt?

Bruker ikke ketosepiller selv, Tristhin.. Satser på at det går bra uten. Skjønte egentlig ikke helt hva de skulle være godt for, fikk bare med meg at det var nevnt i ketolyseboka, og deretter sagt at det skulle gå greit uten.. Har forøvrig kjøpt ketosticks og tenker å sjekke i løpet av neste uke.

__________________


turkisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 14:38   #93
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Jeg tar de pillene som er beregnet for Ketolysekuren

Lillemor74: Velkommen skal du være og lykke til med vektnedgangen.

Turkisa: Her kan alle være med uansett om man skal ned 5kg eller 50 kg. Vekt er bare ett tall, er jo hvordan man føler seg som er viktigst (mener nå jeg da). Hjertelig velkommen skal du ogs være iallefall

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 14:49   #94
turkisa
Juniormedlem
 
turkisa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2013
Alder: 34
Innlegg: 37
turkisa er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Marit R, tusen takk. Jeg innrømmer gjerne lettelsen nå..
Men de pillene, har du kjøpt de på nettet? Kanskje jeg ikke helt har forstått greia med de pillene, hvorfor skal man ta de egentlig?

__________________


turkisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 19:39   #95
Sjøstjerne
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 164
Sjøstjerne er ny på veien

Sv: Januarstartere

Høres ut som alle er bra i gjenget! I dag kom jeg for første gang inn i en kjole i størelse 36, den var ikke flatterende, men for femti kr er det en bra slanke kjole. Skal ta bilder neste tirsdag. Nå har jeg laget en easy living lavkarbo sjokolade kake, skeier ut med den i helga for å holde tante rød i godt humør. Ha en fin dag!

__________________

Created by MyFitnessPal.com - Free Calorie Counter
Sjøstjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 21:11   #96
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av turkisa, her.

Marit R, tusen takk. Jeg innrømmer gjerne lettelsen nå..
Men de pillene, har du kjøpt de på nettet? Kanskje jeg ikke helt har forstått greia med de pillene, hvorfor skal man ta de egentlig?

Ja jeg kjøpte de på Ketose.no - tror det var ei slags startpakke

Her er hva Torkil sier ang tablettene:

Hvorfor skal man ta tabletter i forbindelse med kuren?
Tablettene inneholder mineraler og vitaminer som har effekt på fettforbrenningen og stoffskiftet. Det er tatt høyde for hvilke vitaminer og mineraler som forekommer i kuren og hvilke det er vanskelig å dekke behovet for. Det er viktig at man tar tablettene for å unngå bivirkninger at ketosen. På grunn av forskyvninger i saltbalansen i overgangen mellom vanlig forbrenning og ketose, kan man oppleve leggkramper og hjertebank hvis man ikke tar ketolysetablettene. I boken er betydningen av alle vitaminene og mineralene grunndig forklart. Jeg må således sterkt anbefale å ta ketolysetablettene når man er på ketogen diett.

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 22:10   #97
Sunroad78
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 46
Innlegg: 298
Sunroad78 er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av Obsidaisi, her.

Kvalme, svimmelhet, dårlig ånde, trøtthet og hodevondt. Velkommen skal du være kjære ketose, vi skal bli bestevenner du og jeg de neste månedene. Du skal få tømme mine lagre og tære på det ekstra kvapset på min kropp.
Jeg gikk tur i går, føler jeg burde gjøre noe i dag også, men kjenner meg helt tappet for energi. Hva hadde dere gjort?

Nå er det jeg som er i avrusingshelvette Hodepine, småuggen i magen, svetter og kaldsvetter, skjelver i kroppen og STORE humørsvinginger. Jeg er heldigvis ikke sulten, det er positivt Tipper jeg er i ketose søndag eller mandag. Trening blir det ikke før hodepinen er borte, håper på neste uke. Sukkeravrusning er faktisk værre enn å slutte å røyke, jeg har prøvd begge deler

__________________
Min journal
Sunroad78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - 50-100 gr kh pr dag Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 22:20   #98
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Høres nesten ut som du er i ketose allerde tihi

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 22:22   #99
Pinng
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2012
Hvor: Sør Trøndelag
Alder: 34
Innlegg: 27
Pinng er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

I dag som det er fredag unnet jeg meg noen pils ekstra. Jeg vet på forhånd at øl ikke inneholder overdrevent mye med karbohydrater. Derfor mener jeg at pils ikke vil sette ketolysen tilbake. Jeg vet imidlertid at jeg får i meg mange kalorier. Men med et nokså kalorifattig kosthold, som jeg ellers har, vil jeg nok ikke legge noe særlig merke til de negative effektene av alkohol. Hva tenker dere om dette?

Pinng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferske råvarer Svar med sitat
Gammel 04-01-13, 22:35   #100
MaritR
Medlem
 
MaritR sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 256
MaritR er på en erverdig vei

Sv: Januarstartere

Hvis du kjører ketolyse så er det greit å holde seg unna øl da dette fort vekk har 16 karbo i en halvliter og det er faktisk dagsbehovet vet ketolyse, så jeg hadde holdt meg langt unna øl og heller tatt meg ett glass rødvin.
Og det er vel ikke akkurat kalorifattig kosthold vi spiser men riktig så fettholdig

__________________



http://bema.bloggr.no/
MaritR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
januar, ketolyse, kilo, kosthold, trening


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Veietråd, januarstartere 2012 swirre Ketolysekuren 25 07-02-12 11:28
Januarstartere Slegg Dr Lindbergs 109 21-02-11 19:12
Januarstartere - veiedag mandag? m.f Ketolysekuren 179 03-07-10 07:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no