Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > LCHF

Angina Pectoris og LCHF

LCHF Low Carb High Fat – Lavkarbokosthold slik Annika Dalquist, Sofie Hexeberg og Dr. Andreas Eenfeldt anbefaler

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-10-14, 10:26   #1
bryn59
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 2
bryn59 er på en erverdig vei

Angina Pectoris og LCHF

Jeg er ny her og lurer på om det er mulig å reversere en Angina Pectoris vha
LCHF eller Ketolysekosthold ? bryn59

bryn59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-10-14, 10:58   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Angina Pectoris ogLCHF

Du blir nok ikke frisk fra det, men det kan jo tenkes at du får mindre anfall. Anbefaler å starte opp i samarbeid med lege.

__________________

Sist redigert av nellie : 14-10-14 kl 13:58.
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-10-14, 13:53   #3
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Angina Pectoris og LCHF

Hva med å kontakte en av legene som har erfaring med lavkarbo og få en oppfølging og sikre at du får satt sammen kostholdet best mulig og får tips om hvilke tilskudd du eventuelt bør ta?

Hexeberg, Lindberg, Eenfeldt, Dahlquist... det er sikkert fler og? Torkil Andersen er vel innom på ketolysedelen av forumet her av og til.

Eller en ernæringsterapeut? Det finnes noen av de og etterhvert. De vil og vite om det er tester/bestemte blodprøver som kan være lurt å ta før du starter og underveis.

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 14-10-14, 13:55   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Angina Pectoris og LCHF

Espen Rostrup henviser til "The Sydney Heart Study" så det er verdt å google det. Han er hjertekirurg.

__________________
Persistance pays!

Sist redigert av Carisma : 14-10-14 kl 14:22.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-10-14, 14:11   #5
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Angina Pectoris og LCHF

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Espen Rostrum henviser til "The Sydney Heart Study" så det er verdt å google det. Han er hjertekirurg.

Rostrup, mente du sikkert.

Kan være vel vært å søke opp Uffe Ravnskov også. Han har en veldig bra youtubeserie på 8 deler..http://www.youtube.com/watch?v=GdbU0DFmARQ

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 14-10-14, 14:22   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Angina Pectoris og LCHF

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla, her.

Rostrup, mente du sikkert.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-10-14, 15:23   #7
bryn59
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 2
bryn59 er på en erverdig vei

Sv: Angina Pectoris og LCHF

Tusen takk for varene så langt. Skal sette meg inn i undersøkelsene som er gjort.

Takk !!!!

bryn59 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny på LCHF angel69 LCHF 16 07-12-13 22:10
Lchf Østfoldjenta Andre dietter 2 05-07-11 15:04
En uke med lchf sk1974 Livets lyse side 4 24-10-10 23:29
LCHF og CLA StegforSteg Generell diskusjon 2 27-04-10 10:49
Ny på LCHF Virgo2 Generell diskusjon 6 26-01-10 22:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no