Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Stevia fra norsk nettsted

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-06-10, 12:01   #1
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Stevia fra norsk nettsted


Her får man kjøpt stevia til en relativt god pris

http://www.altshop.no/nettbutikk/stevia-p-109.html

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 12:27   #2
Myrull
Medlem
 
Myrull sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: barteby
Innlegg: 367
Myrull er ny på veien

Sv: Stevia fra norsk nettsted

Jeg kjøpte på plantasjen jeg for noen uker siden.
Den sto sammen med mange andre urter å var et "ta to betal for en" tilbud så det ble rundt 35 kr for en plante.

__________________


Dame med PCOS som vil spise seg frisk!
BLOGGEN
Myrull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 13:15   #3
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Stevia fra norsk nettsted

Men hvordan bruker du planten?
Jeg har en, og jeg har ikke klart å finne en god måte å bruke den på (Må jo ærlig talt innrønne at jeg ikke har anstrengt meg besynderlig for å finne det ut heller )

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 13:36   #4
meretely
Juniormedlem
 
meretely sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 63
Innlegg: 38
meretely er på en erverdig vei

Sv: Stevia fra norsk nettsted

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Men hvordan bruker du planten?
Jeg har en, og jeg har ikke klart å finne en god måte å bruke den på (Må jo ærlig talt innrønne at jeg ikke har anstrengt meg besynderlig for å finne det ut heller )

Jeg var innom plantene selv for noen år tilbake, du høster bladene, tørker og knuser til støv. Problemet er smaken. Du får litt gressmak på alt, i tillegg til "steviasmaken". Så jeg lot plantent dø, og kjøper pulver og dråper på nett. MYE enklere. Det er litt dyrt, men det skal så utrolig lite til. En dråpe i tekoppen, f.eks. Og jeg vil ha teen min søt...

__________________


meretely er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 18:05   #5
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Stevia fra norsk nettsted

Opprinnelig lagt inn av meretely, her.

Så jeg lot plantene dø,





__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 18:09   #6
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Stevia fra norsk nettsted

Det var også min erfaring med tørking og knusing av bladene, det smakte gress med litt søtning i.... Ja, ja, lett å la være å bruke i alle fall .

Tenkte kanskje hvis man tørket i ovn at det ble annerledes, men så langt kom jeg aldri.
Bruker Splenda i det jeg trenger søtning til, men jeg kommer nok til å prøve stevia (dråper/pulver) en dag

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 18:40   #7
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Stevia fra norsk nettsted

Jeg kjøper min stevia på friendlyshop.nu. Det er en svensk nettbutikk, men en boks hvit stevia på 50g koster SEK 199 + frakt så det kommer under tollgrensen på kr.200. De har superservice og så sant tollvesenet ikke bruker for lang tid, får jeg varene i løpet av 2-3 dager.

Dette er den beste steviaen jeg har hatt, for den har ikke besk ettersmak slik som mye av Steviaen har og den er helt rein og ikke utblandet slik som mange av produktene er. Synes den er mye bedre enn altshop sin som jeg personlig synes har bitter ettersmak og den er utblandet med sikkorirot eller noe.

Mange synes det er vanskelig å dosere Stevia i f.eks te for den er så ekstremt søt. Mitt tips er å blande litt stevia ut i vann og ha det på en flaske med dråpeteller (fås på apotek) og vips så er det veldig enkelt og dosere i te o.l.

Grønn stevia (tørket urt) tilsetter jeg der jeg kan (ting som skal være søte/søtlige) for det er den grønne urten som beviselig har gunstige effekter på blodsukker/tarmflora osv. og ikke den hvite Steviane hvor det søte (Rebaudioside A) er utvunnet av planten.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out



Sist redigert av Lillemy71 : 30-06-10 kl 18:45.
Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 16:01   #8
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Stevia fra norsk nettsted

Hadde tenkt å bestille stevia her fra friendlyshop.nu. Men porto kom på så det blei over 200 kr. Så spørsmålet er blir det toll eller ikke?

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 16:46   #9
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Stevia fra norsk nettsted

Opprinnelig lagt inn av sistegang, her.

Hadde tenkt å bestille stevia her fra friendlyshop.nu. Men porto kom på så det blei over 200 kr. Så spørsmålet er blir det toll eller ikke?

Det er prisen på varene, UTEN porto som skal være grunnlag for momsen (er ikke toll på slike varer). Dvs at koster varene NOK 199,99 + porto blir det ingen moms.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 24-07-10, 10:54   #10
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Stevia fra norsk nettsted

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Det er prisen på varene, UTEN porto som skal være grunnlag for momsen (er ikke toll på slike varer). Dvs at koster varene NOK 199,99 + porto blir det ingen moms.

Takk da blir det stevia på meg nå.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-07-10, 15:37   #11
xtra
Medlem
 
xtra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 325
xtra har en fantastisk aura rundt segxtra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stevia fra norsk nettsted

Denne er billigere, 6 $ (< 40 kr) for 98 g

http://www.iherb.com/NuNaturals-NuSt...98-g/4891?at=0

Også uten bitter smak. Billig porto er det også, men husker ikke nøyaktig hva den er nå.

__________________
xtra
xtra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-07-10, 15:40   #12
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Stevia fra norsk nettsted

Opprinnelig lagt inn av xtra, her.

Denne er billigere, 6 $ (< 40 kr) for 98 g

http://www.iherb.com/NuNaturals-NuSt...98-g/4891?at=0

Også uten bitter smak. Billig porto er det også, men husker ikke nøyaktig hva den er nå.


Den er også blandet ut med Erythritol (sukrin) og andre "natural flavors", så det er ikke rart at den er billigere.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 24-07-10, 16:21   #13
xtra
Medlem
 
xtra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 325
xtra har en fantastisk aura rundt segxtra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Stevia fra norsk nettsted

Du mener at den er mindre konsentrert?
Blir det ikke veldig vanskelig å dosere med en som er enda mer konsentrert enn den fra iherb.com? Jeg har problemer med å treffe med den også, jeg

__________________
xtra
xtra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-07-10, 17:54   #14
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Stevia fra norsk nettsted

Opprinnelig lagt inn av xtra, her.

Du mener at den er mindre konsentrert?
Blir det ikke veldig vanskelig å dosere med en som er enda mer konsentrert enn den fra iherb.com? Jeg har problemer med å treffe med den også, jeg

Ja den er mindre konsentrert for den er utblandet med diverse greier. De har stevia, som de heller ikke oppgir renhetsgrad på, som er blandet ut med sukrin og ukjente ingredienser. Jeg kjøper fra friendlyshop for denne er 100% rein og ikke minst økologisk. Iherb.com oppgir ikke en gang alle ingrediensene, de skriver bare :"plant-based natural flavors" og det gjør meg litt skeptisk til hva de egentlig putter oppi. Det har også vist seg at en del av den kommersielle steviaen i USA blir utvunnet vha ammoniakk og man vet ennå ikke hvor mye av dette som faktisk blir igjen i produktet. Finner ikke igjen referansene på dette akkurat nå.

Dessuten kan du jo bare blande sukrin og stevia selv til et passe søtningsnivå og da er det best med et rent produkt å blande med. Et annet tips er å få tak i en liten flaske med dråpeteller (prøv apoteket) ta litt stevia og bland med vann så blir det mye enklere å dosere i f.eks te/kaffe. Dette holder seg ganske lenge i kjøleskapet, men ikke bland for mye om gangen dersom du ikke bruker så mye.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 24-07-10, 21:11   #15
Echo
Seniormedlem
 
Echo sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Østfold
Innlegg: 940
Echo er en juvelEcho er en juvelEcho er en juvel

Sv: Stevia fra norsk nettsted

Min erfaring med tollen er at portoen er med i regnestykket. Jeg bestilte akkurat noe fra England som var verdt 170 kroner og måtte tolle det inn for 180 kroner i tillegg fordi den totale summen med portoen kom såvidt over 200 nkr.
Jeg har bestilt Stevian nå og skrevet i merknadsfeltet at jeg ønsker at de oppgir varens verdi til under 200 nkr så får jeg se hva som skjer

__________________




Dagbok
Echo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 06:22   #16
Trulte67
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 56
Innlegg: 303
Trulte67 er på en erverdig vei

Sv: Stevia fra norsk nettsted

Opprinnelig lagt inn av Echo, her.

Min erfaring med tollen er at portoen er med i regnestykket. Jeg bestilte akkurat noe fra England som var verdt 170 kroner og måtte tolle det inn for 180 kroner i tillegg fordi den totale summen med portoen kom såvidt over 200 nkr.
Jeg har bestilt Stevian nå og skrevet i merknadsfeltet at jeg ønsker at de oppgir varens verdi til under 200 nkr så får jeg se hva som skjer

Det er feil. Det er verdien for varene UTEN porto som teller. Garantert. Du kan klage til Posten på de 180 kronene du måtte betale, bruk mail til Postens kundeservice. MEN - husk at kursen skal være den som står på www.toll.no på det tidspunktet varene ankommer Norge.

http://www.toll.no/templates_TAD/Art...parentid=75518

__________________



118 kg (grøss) i nov.2008. Ketolyse fra mai 2010, da 106,6 kg.
Trulte67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse,men øker på karboene i sommer! Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 09:12   #17
Echo
Seniormedlem
 
Echo sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Østfold
Innlegg: 940
Echo er en juvelEcho er en juvelEcho er en juvel

Sv: Stevia fra norsk nettsted

Hm, jeg ser at det er feil. Det er datteren min som hentet pakken på posten og da måtte hun betale 180 kroner for å få hentet pakken. Hun mente det sto toll og muligens gebyr på hentelappen. Vet ikke hvordan jeg kan gå frem for å få igjen disse pengene. Varen var betalt på forhånd. Hentelappen har hun jo levert fra seg så den kan jeg ikke vifte med. Da er jeg ihvertfall klar neste gang det skjer. Fryktelig irriterende greier.

__________________




Dagbok
Echo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 10:16   #18
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Stevia fra norsk nettsted

Opprinnelig lagt inn av Echo, her.

Min erfaring med tollen er at portoen er med i regnestykket. Jeg bestilte akkurat noe fra England som var verdt 170 kroner og måtte tolle det inn for 180 kroner i tillegg fordi den totale summen med portoen kom såvidt over 200 nkr.
Jeg har bestilt Stevian nå og skrevet i merknadsfeltet at jeg ønsker at de oppgir varens verdi til under 200 nkr så får jeg se hva som skjer

Du må betale moms (25%) for varer med verdi over 200 kr, det er veldig få varer som skal fortolles. Posten tar også et gebyr som p.t. er kr. 108 for å kreve inn dette gebyret. Porto skal ikke regnes med i moms/tollbeløpet, men det spørs jo hva avsender har merket pakken med for det er det posten går utifra. Og som nevnt ovenfor, skal vekslingskursen være i henhold til det man finner på tollvesenet siden sider den dagen pakken ankommer.

Dersom du kan bevise at verdien på pakken din er under 200 kr er det bare å klage til posten de har gjort en feil. Man må virkelig passe på de. Har ikke tall på hvor mange ganger de har prøvd å kreve meg for moms for varer som har verdi under kr. 200, de har til og med prøvd å kreve inn toll på kr. 296 for en brukt håndveske som kosta £ 5.99 Det som skjedde her og som kan ha skjedd med deg også, var at pakken var ikke skikkelig merka med verdi og avsender og da antok posten at dette var noe som skulle fortolles og momses for + det der fryktelige gebyret de tar.

Så pass på ellers prøver de seg hver gang, men som sagt avsender kan ha feilmerket pakken og da er det du som får svi og må evt kunne vise kvitteringer med varebeskrivelse fra salgsøyeblikket. Sjekk også at de varene du bestiller faktisk ikke er tollpliktige på tollvesenet sine sider, men som sagt det meste skal bare betales moms for når det er over kr.200

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out



Sist redigert av Lillemy71 : 25-07-10 kl 10:25.
Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 25-07-10, 10:31   #19
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Stevia fra norsk nettsted

Opprinnelig lagt inn av Echo, her.

Hm, jeg ser at det er feil. Det er datteren min som hentet pakken på posten og da måtte hun betale 180 kroner for å få hentet pakken. Hun mente det sto toll og muligens gebyr på hentelappen. Vet ikke hvordan jeg kan gå frem for å få igjen disse pengene. Varen var betalt på forhånd. Hentelappen har hun jo levert fra seg så den kan jeg ikke vifte med. Da er jeg ihvertfall klar neste gang det skjer. Fryktelig irriterende greier.

Har du kvittering, f.eks på mail, fra det du kjøpte - det er det viktigste. Og har du evt kvittering fra det som ble betalt på posten (kontoutskrift)?

Ring til postens kundesenter, 810 00 710, og forklar situasjonen. Bare si som sant er at du har funnet ut at de har krevd deg for moms på varer som koster under kr.200. De bør jo ha dette i systemet sitt, selv om du ikke har hentelappen/kvittering lengre. Det er kanskje ikke snakk om så mye penger, men for meg blir det snakk om prinsipp for dette er noe posten gjør støtt og stadig og det blir jo store beløp etterhvert.

Les også nøye på tollvesenet sine sider om regler for moms/toll så du kan svare for deg når de prøver å bortforklare det de har gjort Lykke til dersom du vil ta opp kampen, det har iallfall spart meg en del penger og ta den kampen hver gang

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 13:59   #20
Echo
Seniormedlem
 
Echo sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Østfold
Innlegg: 940
Echo er en juvelEcho er en juvelEcho er en juvel

Sv: Stevia fra norsk nettsted

Takk for svar
Det var feilmerking på pakken som var årsaken. Jeg har jo kontoutskrift på hva jeg har betalt, men ingen kvittering på for mye betalt beløp. Tenker jeg blåser i hele greia! Men neste gang, da er klar

Fikk Stevian i posten i går, det gikk fint!

__________________




Dagbok
Echo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sy inn klær - nettsted med veiledning? Panterpia Generell diskusjon 2 20-11-09 12:56
Historiens dummeste nettsted?? Carisma Generell diskusjon 3 14-05-09 13:54
Nytt nettsted for etisk handel Huldr Generell diskusjon 0 07-11-06 23:01
Les her ang.: Nyheter fra eksterne nettsted HP Nyheter / media 6 29-09-06 02:06
jippiii,et nettsted for meg. vend Lavkarbo generelt 8 06-09-04 12:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no