Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Muskelstimulator/bailine

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-07-08, 10:36   #1
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg
Wink

Muskelstimulator/bailine

noen som har slanket seg mye og prøvd muskelstimulator eller baillaine for å stramme inn huden`????

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 13:22   #2
Lavinia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 29
Lavinia er på en erverdig vei

Sv: Muskelstimulator/bailaine

Hei
Ja jeg har prøvd det masse og jeg er superfornøyd med det! Kan anbefale de på Skøyen i Oslo. Jeg sliter litt med problemer med huden og da kan det være helt forferdelig vondt, men de tar på kaffefilter på elektrodene og da går det mye bedre. Men generelt så tåler jeg de tøffeste programmene de har og jeg vil anbefale deg å prøve så hardt program som mulig for å få sikkelig effekt ut av det men greit å begynne litt roligere. Jeg har hatt flere omganger med Bayline, sist var sommeren 2007 men siden da har jeg ikke vært derr. Har veldig lyst til å dra dit nå også før jeg skal på ferie for jeg merker helt klart at magen min blir bedre. Føler jeg får en bedre holdning for trener masse ryggmuskler også.

Lavinia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 13:44   #3
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Muskelstimulator/bailaine

Tusen takk for info, Lavinia. Høres spennende ut. Jeg har også hatt lyst til å prøve dette, har tenkt på det mange ganger. Skal definitivt prøves ut nå.

Kan du fortelle litt mer? Hva det gjør, hvordan det funker o.l.?

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 13:46   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Muskelstimulator/bailaine

Jeg tok 25 behandlinger i 2000. Ingen effekt. Jada, jeg var flink med kosten også. Jeg har hørt folk skryte og jeg har hørt folk, som meg, som ikke har hatt effekt. Jeg ville heller brukt de tusenlappene på et Elixia/Sats-medlemsskap eller noe sånt.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 13:58   #5
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Muskelstimulator/bailaine

takker så mye for innspill. Nå kan jeg ikke dra til skøyen da, blir litt vel langt og dyr reise
Men de har slikt her i sandnes, så....siden jeg har prøvd passivt medlemskap hos treningssentre før, så går jeg ikke den veien denne gangen.
Jeg måtte ta keisersnitt ved den siste fødselen, og det snittet har ødelagt litt, men jeg ser at jo flere kilo jeg mister jo mindre blir magen, men at det har blitt litt forkle der foran
Er det noen som husker prisen på slikt? Jeg har hengende en slik gratis time lapp på kjøleskAPET, burde gjerne høre om de har pakketilbud?

Må det vedlikeholdes?

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 14:03   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Muskelstimulator/bailaine

Har vel hatt langt over 100 timer på Bailine i Asker og ELSKER det!
Tenk å ligge på en benk og lese en god bok mens kroppen jobber!

Jeg har fibromyalgi og en masse skader som gjør tradisjonell trening til et lite mareritt, men har vedlikeholdt muskelmasse de siste årene mye takket være Bailine! Den perioden jeg var mest aktiv( 2 ganger i uka, dobbelt- timer) gikk jeg ned 11 kg på 6 måneder uten å gjøre noe annet for å gå ned!

Det er bare to ting som er negativt!
Det er veldig avhengighetsskapende (masse endorfiner)
Og det er desverre nok så dyrt!( De selger gavekort)
Hadde det ikke vært for prisen, hadde jeg aldri sluttet, men jeg går på yrkesrettet attføring og har bare ikke råd.

Men så absolutt verdt å prøve!!!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 14:09   #7
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Muskelstimulator/bailaine

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg ville heller brukt de tusenlappene på et Elixia/Sats-medlemsskap eller noe sånt.

Hva er Elixia/Sats? Her jeg bor er det 7,5 mil til nærmeste postkontor...

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 14:40   #8
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Muskelstimulator/bailaine

Jeg har aldri prøvd det, men har hørt masse positivt om det.. Har planer om å prøve til høsten for å stramme opp huden

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 14:52   #9
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Muskelstimulator/bailaine

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Hva er Elixia/Sats? Her jeg bor er det 7,5 mil til nærmeste postkontor...

Elixia/Sats er vanlige/tradisjonelle treningssentre. Du bor jammen avskjermet...? Høres deilig ut, egentlig.

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 21:29   #10
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Muskelstimulator/bailine

Jeg har prøvd og er helt frelst. I tillegg at du går inn masse i cm så får du i gang forbrenningen og føler deg skikkelig vel og opplagt.
Etter 20 timer blir man stamkunde og da blir det mye billigere.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 21:41   #11
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Muskelstimulator/bailine

jeg har også hørt mye positivt, tror det er stor forskjell på maskinene nå og i 2000.

Titti : har du peil på priser, og hvor mye billigere det blir etter 20 timer, hvor ofte man bør ta OSV?

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 21:44   #12
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Muskelstimulator/bailine

Finnes ikke bailine i nærheten her lenger...

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 23:14   #13
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Muskelstimulator/bailine

Nå er det riktignok mange år siden jeg prøvde en muskelstimulator, men den virket på meg og et par venninner som prøvde.
Man må ta regelmessig og det må kjennes når man holder på - men det skal ikke være for vondt heller....

trimform.no kan du kjøpe de samme apparatene som de bruker på salongene, dyrt, men da kan du bruke det så mye du vil = fort spart inn

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 12-07-08, 00:08   #14
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

jeg har også hørt mye positivt, tror det er stor forskjell på maskinene nå og i 2000.

Titti : har du peil på priser, og hvor mye billigere det blir etter 20 timer, hvor ofte man bør ta OSV?

Det koster 3000 for 10 timer. Når man har blir stamkunde tror jeg det er 1700 kr for 10 timer. Man bør ta ta to ganger per uke i ca 10-20 uker, kommer helt an på hvor mye man har som skal strammes inn...Så holder man det ved like ca en time hver 14.dag.

Jeg hadde tatt av 28 cm etter fem timer og t.om. tatt av flere cm rundt armene selv om jeg ikke hadde stiumlator på de.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 12-07-08, 00:09   #15
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Nå er det riktignok mange år siden jeg prøvde en muskelstimulator, men den virket på meg og et par venninner som prøvde.
Man må ta regelmessig og det må kjennes når man holder på - men det skal ikke være for vondt heller....

trimform.no kan du kjøpe de samme apparatene som de bruker på salongene, dyrt, men da kan du bruke det så mye du vil = fort spart inn

Det er skikkelig au au de første takene ja, men det går seg til når kroppen blir varm.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 12-07-08, 00:49   #16
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Muskelstimulator/bailine

såpass ja det vil si at en maskin til 12 tusen kan være en ide hvis man har god effekt.

hmmm... *i tenkeboksen*

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 12-07-08, 01:22   #17
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

såpass ja det vil si at en maskin til 12 tusen kan være en ide hvis man har god effekt.

hmmm... *i tenkeboksen*

Det høres mye ut, men det er "bare" 4x10 (?) behandlinger på salong - hvis man ikke rekker å bli slik stamkunde, da ..

For å si det slik, min kostet 5000, det var for 10-11 år siden og da syntes jeg at det var mye penger i forhold til lønna mi. I dag er 12 k mye i forhold til lønna mi - men ikke uoverkommelig .

Hmm, nå høres det vel ut som om jeg jobber på trimform, men det gjør jeg altså ikke . Men jeg liker muskelstimulatoren min, kanskje jeg skal ta den fram igjen nå når kiloene "raser" av

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 12-07-08, 23:05   #18
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.


Hmm, nå høres det vel ut som om jeg jobber på trimform, men det gjør jeg altså ikke . Men jeg liker muskelstimulatoren min, kanskje jeg skal ta den fram igjen nå når kiloene "raser" av


Har du en slik maskin? ... menne... er det ikke da lurt å bruke hele tiden?
for det er jo en form for trening?... holde ved like når man har fått strammet inn.. hmm

*har lyst på hvis det virkelig er noe for seg*

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 01:09   #19
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Har du en slik maskin? ... menne... er det ikke da lurt å bruke hele tiden?
for det er jo en form for trening?... holde ved like når man har fått strammet inn.. hmm

*har lyst på hvis det virkelig er noe for seg*

Joda, jeg har en... den ble flittig brukt ca de to første årene, deretter mer sporadisk og ikke noe særlig deretter. Men da hadde jeg heller ikke så stor grunn til å bruke den - og etter at jeg ble mamma har jeg ikke hatt noe særlig tid til å bruke den
Men som jeg sa, kanskje det er på tide å blåse støvet av den og bruke den mer aktivt nå ???

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 06:40   #20
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Muskelstimulator/bailine

eller selge den

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 12:16   #21
Hege_
Medlem
 
Hege_ sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 51
Innlegg: 218
Hege_ er ny på veien

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av quebec, her.

noen som har slanket seg mye og prøvd muskelstimulator eller baillaine for å stramme inn huden`????

Ja, og DET FUNKER. Fikk større muskler og antydning til ruter på magen. Gjorde dette i kombinasjon med varmebehandling som er slankende og veeeldig deilig en kald vinterkveld.Men måtte slutte da vi bestemte oss for å prøve å øke familien fra 2 - 3 personer. Men ikke kjøp sånt som du får kjøpt på TV-Shop. Mengden strøm de bruker er altfor lav og dermed ineffektivt (har jeg hørt, ikke prøvd personlig). Lykke til. Vi hører gjerne om hvordan det går.

__________________

"]



Sist redigert av Hege_ : 13-07-08 kl 12:23.
Hege_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg... Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 14:07   #22
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Nå er det riktignok mange år siden jeg prøvde en muskelstimulator, men den virket på meg og et par venninner som prøvde.
Man må ta regelmessig og det må kjennes når man holder på - men det skal ikke være for vondt heller....

trimform.no kan du kjøpe de samme apparatene som de bruker på salongene, dyrt, men da kan du bruke det så mye du vil = fort spart inn

Var inne på siden deres for å titte litt, og nå har de en del apparater på tilbud (nå når sommeren snart er over, ja, ja....)

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

Sist redigert av Gracella : 17-07-08 kl 14:08. Årsak: Trykkleifer...
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 15:37   #23
quebec
Seniormedlem
 
quebec sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
Innlegg: 757
quebec har en fantastisk aura rundt segquebec har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Muskelstimulator/bailine

jepp, da var prøvetimen bestiltn

skal dit på torsdag kl.ett

hadde pakke på 10 ganger til 3200.-

__________________
minus 26kilo -so far




quebec er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lost on the highway Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 16:20   #24
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av quebec, her.

jepp, da var prøvetimen bestiltn

skal dit på torsdag kl.ett

hadde pakke på 10 ganger til 3200.-

Lykke til!
Husk å få de til å ta målene dine før de starter....

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 16:38   #25
Stinen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.055
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: Muskelstimulator/bailine

så gøy! Jeg har og lyst å prøve bailine.. er jo stadig ute etter mirakel"kuren" =) Tenk om dette er den.. Må bestille jeg og

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Svar

Emneord
bailine, muskelstimulator


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no