Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Ny: Lavkarbo i 2 dager, svimmel, kvalm og spenningshodepine

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-02-10, 11:49   #1
Karla
Medlem
 
Karla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 64
Karla er på en erverdig vei

Ny: Lavkarbo i 2 dager, svimmel, kvalm og spenningshodepine

Startet med lavkarbo for nesten to dager siden, og har vært ganske mett, langvarig, men med sterk tendens til kvalme + spenningshodepine (spent muskulatur i hele overkroppen). Har også vært svimmel, men det var jeg samme dagen som jeg startet med lavkarbo.

Har spist laks, broccoli/blomkålpurè, eggerøre, bacon, rømme, fløte, drukket vann (nok), spist rå blomkål/broccoli, chili con carne uten ris. I går kveld kastet jeg opp og frøs.

Orker nesten ikke tanken på de matvarene jeg har spist.
Og dette allerede på dag 2.

Nå har jeg dristet med til et speltknekkebrø med mye solsikkekjerner og mye smør/majo/paprika/leverpostei til frokost.

Jeg er også litt trist fordi jeg ikke skal spise gjærbakst mer.

LIkevel var jeg meget motivert fordi jeg har gjort undersøkelser som viste at kroppen min virkelig reakerte på karbohydratinntaket mitt, i tillegg med symptomer på at jeg ikke tåler det. Jeg bør unngå korn helt, iallefall for en lengre periode.

Er dette vanlige startreaksjoner?
Når går det i såfall over?

Det er mange som reagerer med vemmelse over alt det fete man bør ha i seg, så regner med at flere er kvalme? Jeg er vanligvis glad i fete ting, så hadde ikke regnet med å få aversjon så raskt.

Nå skal jeg søke etter oppskriften på Nøttebrød.

Blir glad for svar med erfaringer og oppbacking.

Karla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 11:54   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ny: Lavkarbo i 2 dager, svimmel, kvalm og spenningshodepine

Reaksjonene du opplever er helt normale!
De kommer av abstinenser og gir seg som regel etter noen dager. Du gjør deg selv en stor bjørnetjeneste ved å spise noe som inneholder mye karber, da må du jo bare begynnepå nytt igjen!

Om du reagerer på fettet begynner du med lite og øker sakte. Mange blir kvalme om de bråstarter med store mengder. Vi er ikke vant til det, verken psykisk eller fysisk!

Fortsett som du har begynt, fint at du drikker mye, så går det snart over!

Ps! Det går en del forskjellig omgangssyke for tiden. Mulig du har fått en svak variant siden du faktisk kaster opp etc!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 11:55   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ny: Lavkarbo i 2 dager, svimmel, kvalm og spenningshodepine

Hei! Man kan nærmest sammenligne avvenning fra karbohydrater med all annen avvenning fra avhengighet. Det du opplever nå er mest sannsynlig en slags avrusning/giftning samt abstinenser etter rask energi. Det er helt normalt, og de aller aller fleste opplever dette i en overgang.
Ved overgangen fra et høykarbokosthold til et lavkarbokosthold er det en rekke omveltninger i kroppen din. Glykogenlagre skal tømmes, kroppen skal innstille seg fra blandingsforbrenning (karbohydrater/fett) til ren fettforbrenning (gitt at du er i ketose, <30-50 gr kh om dagen), og overflødig væske og annet avfall kroppen har holdt på, skal skilles ut.
Ikke for å være for streng, men ved å fylle på igjen med raske karbohydrater (spelt og hvete har ca like mye av det, enn om spelt har mer næring, så er det omtrent like fatalt for blodsukkeret ditt), og du har mest sannsynlig satt kroppen tilbake til nærmest skratch, det vil si at du bare forlenger den prosessen jeg beskriver over her.

Det er helt individuelt hvor lenge du vil ha disse symptomene. For noen går det noen dager, for andre igjen kan det være snakk om to uker, kanskje til og med mer.
Men for de aller aller fleste er det verdt det, og min erfaring etter flere år på dette forumet er at langt de fleste opplever mer energi og overskudd når de kommer over baugen.
Prøv å øk sakte på fettet, og fortsett å drikke rikelig med vann!
Stå på! Ikke gi opp

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 12:13   #4
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Ny: Lavkarbo i 2 dager, svimmel, kvalm og spenningshodepine

Jeg har holdt på i 2 uker nå. Hodepinen min ga seg etter 6 dager. I går fikk jeg for mye fett og var kvalm og uvel av det Men jeg tror det er best å prøve seg litt frem jeg da ang fettmengde - jeg må hvertfall (har levd etter low fat å tellt kalorier hele livet) venne kroppen sakte men sikkert til all fettet

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 12:21   #5
Karla
Medlem
 
Karla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 64
Karla er på en erverdig vei

Sv: Ny: Lavkarbo i 2 dager, svimmel, kvalm og spenningshodepine

Tusen takk for svar, Kitt og Photobscura!
Jeg har tydeligvis ikke fått nok informasjon av kostholdsveileder og at det skulle være abstinenser de første dagene.
Men det er altså viktig å være i ketolyse først, med det medfører for kroppen på godt og vondt. Jeg som har nattevaktshelg, måtte være borte fra jobb i natt. Tror det går litt bedre til natten.

Men hvis jeg ikke har lyst på noe lavkarbomat, og går og sulter - hva skal jeg gjøre da? Jeg ser at jeg må finne karbohydratliknende alternativer som er lettere? Slik at jeg kan spise oftere i steden? Eller?
Teorien om å spise små og lette måltider for å ha et balansert blodsukker utgår i lavkarbo-filosofien?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ikke for å være for streng, men ved å fylle på igjen med raske karbohydrater (spelt og hvete har ca like mye av det, enn om spelt har mer næring, så er det omtrent like fatalt for blodsukkeret ditt), og du har mest sannsynlig satt kroppen tilbake til nærmest skratch, det vil si at du bare forlenger den prosessen jeg beskriver over her.

Ikke helt det jeg ville høre nei. Men veldig greit å vite og forstå.

Karla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 12:35   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ny: Lavkarbo i 2 dager, svimmel, kvalm og spenningshodepine

Har du ikke fått info om oppstart- bivirkninger, må du virkelig stramme opp denne kostholdsveilederen, ja!

Ville selv aldri ha startet en nattevaktshelg. Det må jo være drepen!


Det finnes et hav av mat du kan spise! Oppskriftsdelen av forumet renner over av alt mulig innen for fantastisk god mat!

Du burde prøve deg på Oopsier som er et alternativ til brødskiver. Greit å ha noe å ha pålegg på!
Eller ta en titt på Gerds fabelaktige oppskirfter og enda flere.
Denne frokost/lunsj- tips- tråden er også fin!
Og tilsvarende for middags- tips!

Ingen grunn til å gå sulten, med andre ord!

Du skal spise deg passe mett hver gang du er sulten! Vi spiser så absolutt ikke etter klokken på ketolyse/lavkarbo! Blodsukkeret holder seg stabilt fordi vi ikke trigger det med karbohydrater.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 12:36   #7
Karla
Medlem
 
Karla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 64
Karla er på en erverdig vei

Sv: Ny: Lavkarbo i 2 dager, svimmel, kvalm og spenningshodepine

Men dere sier at man kan starte forsiktig med fettrik mat.
Det vil si at jeg kan spise kjøtt og proteinrik mat. Men fortsatt ekstremt lite karbo (kun i form av salat, enkelte grønnsaker).

Det jeg savner veldig er frokosten min, som var havregryn med rismelk.
Skulle gjerne hatt noe som erstattet denne.
Noen som har forslag? Har lyst på cottage cheese med eplemos med mindre sukker, men det er jo sukker.

Skal man heller ikke ha noe juice eller frukt?

Jeg ser at kostholdsveilederen min burde tatt seg litt mer tid, men hun henviste til dette forumet for mer info. Tar bare litt tid å sette seg inn i alt.

Karla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 12:38   #8
Karla
Medlem
 
Karla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 64
Karla er på en erverdig vei

Sv: Ny: Lavkarbo i 2 dager, svimmel, kvalm og spenningshodepine

Der fikk jeg noen svar ja, Kitt! Tusen takk!

Karla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 12:41   #9
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ny: Lavkarbo i 2 dager, svimmel, kvalm og spenningshodepine

Du har satt lavkarbo som filosofi! Det betyr jo at du strengt tatt ikke må være i ketose når du ikke har ketolyse som filosofi!!
Lavkarbo kan være opp til så mye som 100-150g karber og det er jo en del!

Mange her som spiser CC med litt syltetøy uten tilsatt sukker!

Juice og frukt inneholder enorme mengder fruktose og annet sukker. Er nok helt fyfy!

Du kan prøve å spise soyaflokker i stede for havregryn. Mange som liker dem!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 12:44   #10
Matglad
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 307
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny: Lavkarbo i 2 dager, svimmel, kvalm og spenningshodepine

Hei Karla

Er litt usikker på planen din, men du nevner ketolyse.

Jeg var hos lege og fikk påvist høye verdier av blant annet insulin. Alle mine forsøk på å leve lavkarbo før jeg var hos legen hadde ikke fungert da jeg fikk synkende blodsukker av å spise fett og proteiner. Så for meg var det ikke gjennomføringsbart å leve på lavkarbo, det ble bare tull med mitt blodsukker.

Jeg ble annbefalt å gå over til Ketose for så å få regulert insulinnivåene skikkelig. Jeg var kjempeskeptisk og hadde jo så mange dårlige erfaringer med å kutte karbohydratene. For meg tok det 6 dager å komme i Ketose, noe som regnes for lenge. De dagene var ikke behagelige for å si det sånn. Den neste uka gikk de værste symptomene bort, men jeg var fortsatt veldig trøtt. Men etter ca 14 dg skjedde et mirakel for min del. Energien kom veldig og humøret steg mange hakk. Sulthetsfølelse, behov for å spise ofte, har gått seg til sakte men sikkert i hele perioden. Jeg oppdager stadig at jeg spiser litt mindre (ikke at der er noe mål å spise lite), for før måtte jeg spise hele tiden pga ustabilt blodsukker.

Jeg har nå vært i ketose i ca 4 måneder og det har vært helt supert, etter de første 14 dagene vel og merke.

Ønsker deg lykke til .

__________________



Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 13:37   #11
Karla
Medlem
 
Karla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 64
Karla er på en erverdig vei

Sv: Ny: Lavkarbo i 2 dager, svimmel, kvalm og spenningshodepine

Kitt og Matglad:

Jeg forstår at dere er forvirret over kostholdsfilosofien min, for jeg er det selv.

Altså, i følge sjekken min tåler kroppen min kornprodukter og sukker meget dårlig, så det burde jeg droppe helt, og melkeprodukter skulle jeg også redusere på. Men fløte, seterrømme og smør var helt ok. Evt litt cottage cheese. Jeg hadde også en del sopp/candida i tarmene, som jeg skjønner er et resultat av at jeg har fått for mye karbohydrater opp igjennom åra.

Er ikke filosofien lavkarbo riktig for meg da? Om man skal leve lavkarbo kan man altså ha opp mot 150 karber daglig? Går det an uten korn?
Skjønner at jeg har mye å lære, jeg skal definitivt maile ernæringsveilederen min. Hun hadde det litt travelt og vi hadde fokusert på endel annet før vi gikk over til kost, men åpnet for spørsmål via mail og henviste til lavkarbo.no.

Men skal lese litt mer om ketose, ketolyse og lavkarbo, og hva forskjellene er. Er det noen klistrede tråder om dette, eller må man gå inn på hvert forum om de forskjellige filosofiene?

Jeg er fortsatt svimmel på 3. dagen, og kan vel ikke utelukke at dette er noe virus, siden det begynte før jeg satte igang med lavkarbo.

Karla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 13:58   #12
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ny: Lavkarbo i 2 dager, svimmel, kvalm og spenningshodepine

Enkelt sagt er lavkarbo-begrepet bare et samlebegrep. Det er hva man kaller alle karbohydratreduserte dietter, være det seg Fedon og South Beach som er litt høyere på karbene og lavere på fett (men stort set under 150 gr, enn om Fedon opererer mer med glykemisk belastning framfor direkte kabrohydratmengde) eller f.eks Ketolyse. Ketolyse er en egen diett, satt sammen og forfattet av Dr Torkil Andersen, og går innunder høyfett/lavkarbo. På ketolyse er man i ketose, som er en tilstand da kroppen er i ren fettforbrenning. De fleste kommer i ketose ved et inntak på under tretti kh om dagen, noen har en høyere terskel, noen har en lavere. På ketolyse spiser man femten til tjue gr kh om dagen, det er en mengde hvor de aller fleste kommer i ketose. I ketose omdannes fett til et biprodukt som heter ketoner, som er et alternativt brennstoff til glukose, som er biproduktet av karboydrater. Sammen med Ketolyse som ketogen diett, kommer også Skaldemann (forfattet av Sten Sture Skaldemann) og Atkins (forfattet av Dr Robert C. Atkins). Videre finnes det dietter som legger seg litt mer i midtskiktet og gir mer mulighet for personlig variasjon, som Lutz og LCHF (low carb high fat).
En av tommelfingerreglene er at dess mer karbo, dess mindre fett, og omvendt. Stort sett behøver du ikke å redusere på fettet før du passerer seksti søtti gram kh.

Det er en jungel der ute, og jeg skjønner det er lett å gå seg vill i generelle begreper og patenterte dietter. Men les og lær og spør, så vil det gå riktig vei!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 15:13   #13
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ny: Lavkarbo i 2 dager, svimmel, kvalm og spenningshodepine

Karla, denne ernæringsveilederen er ikke ernæringsfysiolog?

Hva slags sjekk er det du snakker om?

Beklager at jeg er skeptisk, men det er så mange som prøver å tjene penger på andres helse der ut! Som sykepleier blir jeg litt skremt over hva folk kan få seg til å fortelle/innbille sine "pasienter".

Ingen har vondt av å kutte ut/ned på karbohydratene, men det skal være på riktig grunnlag, syns jeg! Og det er viktig at du forstår litt av hva du driver med!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 22:43   #14
Karla
Medlem
 
Karla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 64
Karla er på en erverdig vei

Sv: Ny: Lavkarbo i 2 dager, svimmel, kvalm og spenningshodepine

Kitt: Kostholdsendring var bare en del av konsultasjonen (det andre var en annen terapiform jeg ikke skal komme inn på her). Hun er en av styremedlemmene i KOS (foreningen Kostreform ved overvekt og sukkersykdommer).
Jeg tror ikke hun visste at jeg skulle kutte karbohydrater helt etter denne konsultasjonen, hun kom bare med anbefalinger for meg og min helse, men jeg kuttet samme dag. Har snakket med henne om reaksjonene/abstinensene mine, og fått mer info.

Men er enig i at hun kunne informert om slike reaksjoner ved karbokutt.

Nå, 5-6 dager kostholdsendringen har jeg ikke smerter eller slike symptomer. Jeg merker økt energi og omtrent null luft i magen!

__________________


Karla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 22:46   #15
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ny: Lavkarbo i 2 dager, svimmel, kvalm og spenningshodepine

Så godt å høre!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 13:13   #16
Sungrazer
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 308
Sungrazer er ny på veien

Sv: Ny: Lavkarbo i 2 dager, svimmel, kvalm og spenningshodepine

Opprinnelig lagt inn av Karla, her.

Men hvis jeg ikke har lyst på noe lavkarbomat, og går og sulter - hva skal jeg gjøre da?

Om du sulter har du nok sannsynligvis spist for lite fett, men i starten er det nok heller bare suget etter raske karbohydrater du merker. I begynnelsen (har vært på lavkarbo i snart 6 måneder) når jeg hadde det slik brukte jeg å drikke mer vann, eller så la jeg to fete striper med baconost på bakepapir og kjørte det i microbølgeovn i 2 - 3 minutter. Godt som snacks når man fyser på noe.

Opprinnelig lagt inn av Karla, her.

Jeg ser at jeg må finne karbohydratliknende alternativer som er lettere? Slik at jeg kan spise oftere i steden? Eller?
Teorien om å spise små og lette måltider for å ha et balansert blodsukker utgår i lavkarbo-filosofien?

Det utgår. Spis når du er sulten, og stopp når du er mett. Noe du vil være lenge på lavkarbo, så fremst du får i deg nok fett.

Sungrazer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: n/a Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 17:54   #17
Karla
Medlem
 
Karla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 64
Karla er på en erverdig vei

Sv: Ny: Lavkarbo i 2 dager, svimmel, kvalm og spenningshodepine

Dette var dagens redning:

Nøttebrød på 2 minutter

1 dl cashewnøtter/mandler
1 egg
25 g smeltet smør
litt salt

Nøtter males og tilsettes resten av blandingen (eggene piskes lett)
Hell ut på stor tallerken, og ha i mikrobølgeovn (500 W) i 2 1/2 minutt.

Nytes med eller uten pålegg. Blir som en liten pannekake og metter i mange timer! Mannen har slengt seg på lavkarbo og ble svært glad for denne i morges!

__________________


Karla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Svimmel og kvalm- noen gode råd? Paris Generell diskusjon 1 27-09-09 21:31
Svimmel på lavkarbo? Gardinia Spørsmål og svar 4 10-05-09 23:58
Føler meg svimmel, kvalm og rett å slett helt møkkete dydde Ketolysekuren 16 22-03-08 15:20
Sinnsykt svimmel og kvalm Dårrit Spørsmål og svar 20 23-06-07 14:47
Kvalm Håp Atkins kosthold 3 27-05-05 14:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no