Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbokosthold for prøvere, gravide og ammende

Jippi!!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-11-10, 22:12   #1
mariana
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 80
mariana er på en erverdig vei

Jippi!!

jippi!! takk for egen underfora..

__________________
igang igjen etter svangerskap og ammetid
mariana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-11-10, 23:22   #2
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Jippi!!

Håper det blir flere enn oss to som poster her..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 00:16   #3
mariana
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 80
mariana er på en erverdig vei

Sv: Jippi!!

håper det

når har du termin?
jeg har ikke før mndskifte juli/august...

__________________
igang igjen etter svangerskap og ammetid
mariana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 00:47   #4
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Jippi!!

Har seks uker igjen Er igrunnen lenge nok det, synes jeg! Hehe

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 29-11-10, 07:57   #5
Belseblubb
Medlem
 
Belseblubb sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 212
Belseblubb er en juvelBelseblubb er en juvelBelseblubb er en juvel

Sv: Jippi!!

Halloen!!

Flott tråd! =) Jeg selv er nå 15+2, har termin ca 23. mai. Koselig med flere gravide her inne da!! =D

Er veldig usikker på hvordan jeg skal gjøre det med kostholdet. Er så mye lettere å kjøre ketose enn å spise "noe" karber. Er så lett at det glir ut.. Er veldig enten/eller menneske.. Og det har blitt aaalt for mye junk de første ukene.. Prøver å stramme inn litt nå..

__________________
Her skal man få en fin, stor mage i månedene fremover, men prøver å unngå unødvendig vektoppgang med lavkarbo.

Min journal
Belseblubb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 08:16   #6
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Jippi!!

Heisann
Jeg er 21 uker på vei nå, og jeg er enig Belseblubb, enten eller for meg også. Og nå er jeg desverre på høykarbokjøret så det holder!! Men neppe noen vits i å prøve å gjøre så mye med det før ETTER advent og jul, gomler klementiner og pepperkaker all day long for tiden.....sukk----

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 09:27   #7
Belseblubb
Medlem
 
Belseblubb sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 212
Belseblubb er en juvelBelseblubb er en juvelBelseblubb er en juvel

Sv: Jippi!!

He-he.. er vel min greie nå også, "kose" meg til over jul, men lar jeg det skli for mye ut, er jeg redd det blir en alt for stor vektøkning på meg. Orker ikke slite med 30 kg ekstra etter fødsel.. Har en venninne som gjorde akkurat det, og det sliter hun fremdeles med..

Skal til Roma i helgen, og italienerne er vel ikke akkurat kjent for lavkarbo kostshold. Skal i alle fall unne meg både pizza, pasta og gellato, så får jeg heller være litt flink de siste par ukene frem til jul. Julaften og 1. dag er kosedager, men så er det på lavkarbo igjen..

Planen er å få i meg litt frukt og kanskje yoghurt på morgenkvisten, og holde meg til vanlig lavkarbo resten av dagen. Bare unngå ketosen, så tror jeg det er veldig bra for barnet å ikke bli foret på for mye karbo. Har absolutt ikke lyst til å sette til verden et sukkerbarn..

__________________
Her skal man få en fin, stor mage i månedene fremover, men prøver å unngå unødvendig vektoppgang med lavkarbo.

Min journal
Belseblubb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 08:17   #8
bigmum
Medlem
 
bigmum sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 395
bigmum er ny på veien

Sv: Jippi!!

Belseblubb, jeg la på meg 30 kg i forrige svangerskap,(15 kg var bare vann i kroppen, de forsvant etter 3 dager!!) hadde store planer om å være SÅÅ sprek denne gangen, og bare spise sunt.... Jau jau. Det varte vel i ca 4 dager.... Ikke så greit når man legger sigaretten på hylla heller, kjenner jo at jeg blir litt rastløs på en måte. Meeeen, et nytt år og nye muligheter, SNART!

bigmum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kampen mot sukker Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi mumlen Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 22-07-10 10:42
Jippi! madisa Ketolysekuren 2 31-03-09 14:55
Jippi! småstor Ketolysekuren 14 20-03-08 18:35
jippi :) stinasol Lavkarbo generelt 3 26-09-06 21:04
Jippi!!!! Fridolina Ketolysekuren 9 09-06-06 03:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no