Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-12-11, 08:24   #1051
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Måtte tygge på en slik UDo kapsel, og fy f.... den smakte jævlig. Gruer meg litt til å drikke oljen om den smaker like ille. men på den annen side, så spiste jeg jo stekt maur med smørsukker også en periode. Så jeg klarer nok venne meg til smaken tenker jeg

Helt ot: Stekt skogsmaur med smør (mye smør) og sukker er faktisk ikke så ille....

Åja, det glemte jeg, synes også at huden er bedre, men ikke fåt noen effekt på magefettet enda (har dog ikke så mye magefett heller så jeg forventer ikke mirakler der)

Jeg tipper du vil finne det lettere å ta en støyt av flaska enn å tygge en kapsel. Man kan unngå å få klinet utover i hele munnen (les: uover alle smaksløkene) når man drikker.

OT - i nordthailand er gresshopper snacks. (Men jeg feiga ut og torde ikke... irrasjonelt, ja.) Ellers kan det meste spises bare man kamuflerer det i nok smør og sukker...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 16-12-11, 22:43   #1052
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Ok, da er første dose Udo`s svelget. Skal visst ta ca 1,5 tbsp jeg da. Smakte jo ikke ille, men selvsagt ikke supern heller. Men man skal vel lide for skjønnheten. Har jo gitt opp etter å ha lest her inne om dette gjør noe med abdominal fett, men hud osv blir vel bra. Har ikke kviser, uren hud osv. Ifølge kona har jeg misunnelsesverdig vedlikeholdsfri kropp/hud, men denne oljen kan da vel ikke skade heller. Kjøpte 500ml flaske, pluss noe andre greier fra iHerb og alt kom under 200,- grensen.
mener jeg så den flaska til rundt 350,- i en norsk butikk? kan det stemme?

  Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 08:24   #1053
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Ok, da er første dose Udo`s svelget. Skal visst ta ca 1,5 tbsp jeg da. Smakte jo ikke ille, men selvsagt ikke supern heller. Men man skal vel lide for skjønnheten. Har jo gitt opp etter å ha lest her inne om dette gjør noe med abdominal fett, men hud osv blir vel bra. Har ikke kviser, uren hud osv. Ifølge kona har jeg misunnelsesverdig vedlikeholdsfri kropp/hud, men denne oljen kan da vel ikke skade heller. Kjøpte 500ml flaske, pluss noe andre greier fra iHerb og alt kom under 200,- grensen.
mener jeg så den flaska til rundt 350,- i en norsk butikk? kan det stemme?

Stemmer nok det. Jeg har sett den til 298,- på tilbud og 349-398,- vanlig pris, bestiller helt klart fra Iherb. Har aldri hatt problemer hverken med lang leveringstid eller dårlig olje, så med litt planlegging har jeg alltid Udos og diverse andre ting lett tilgjengelig.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 16:32   #1054
svingstangdeluxe
Medlem
 
svingstangdeluxe sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 126
svingstangdeluxe er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Har lese meg gjennom heile tråden og er sjølvsagt i gang eg også . Må prøvast.
Håpar nokon kan rapportere litt om effekten (innimellom all diskusjonen om prisar, toll osv (som er kjempeviktig det også ).. men er spent på effekten på kg?

Ser det er mange kjekke bi-effekter vedr hud, frysing osv. Har og lese at mange har mista cm og kg. Men korleis er stoda på cm-/og vektfronten no (særlig til de som har holdt på lengst)..
Må liksom forsikre meg om at det er verdt penga.. (Cocosaen kjem eg uansett til å fortsette med..)

svingstangdeluxe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 12:24   #1055
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Har nå gått på Udos i en uke. Dosen jeg tar er 2 + 1 tablespoon om dagen. 1 tbs er i mål 15ml for de som lurte og ikke en spiseskje fant jeg ut.
Dvs jeg drikker nå i overkant av 45ml Udos pr dag iht den dosering som er angitt på flasken. Der står det inntil 1 tablespoon (15ml) pr 50 pounds (ca 25kg, litt under...) pr dag. For meg som er ca 69-70 kg blir dette ca 45ml (litt under) pr dag. Jeg runder av til 45ml ihvertfall.

Etter en uke har jeg ikke merket noe forskjell på huden enda. Men kanskje det kommer. Dog, kona drikker også ca 45-60ml om dagen iht dosering ut fra kroppsvekt. Dette betyr at flaska på 500ml varer sånn ca ÈN uke.....Dette blir da 4 flasker i mnd til 22USD, ca 150,- NOK inkl frakt pr stk. Dette er 600,- spenn ekstra pr mnd i matutgifter.

Skulle man handlet i Norge, så er dette raske 12-1400,- NOK hos den lokale helsekosten....!!!...

Så nå håper jeg at effekten av Udos kommer snart!! Hehehe.

Hvor mange flasker Udos bruker dere i måneden dere andre? Forutsatt da dere tar den dosering som er anbefalt på flaska

  Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 12:48   #1056
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg spiser ikke etter doseringen på flasken. Tar en støyt om morgenen og det har vært nok for å holde meg nuppefri. Jeg hadde nok rett og slett ikke klart 1/2 dl om dagen..

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 19:46   #1057
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg tar 2 x 15 ml Udos og 2 x 15 g cocosa daglig for å holde nuppene i sjakk. Dette har ikke gjort noe for vekta mi, men hud og hår er blitt helt fantastisk. for meg tok det i hvertfall 3 uker før jeg begynte å merke noe forskjell på huden, men da kom det også over natta.

Uten fettet tar det kun kort tid før nuppene er der igjen og da tar det en god stund før det normaliserer seg, så jeg er blitt ekstremt nøye med å ta de oljene daglig.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 19:56   #1058
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg tar nok bare ca 10 ml (to vanlige spiseskjeer) udo daglig, og cocosa i tillegg. Det holder for hudeffekten, og mer tror jeg ikke jeg får jobbet inn i daglig matrutine.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 22:26   #1059
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg spiser ikke etter doseringen på flasken. Tar en støyt om morgenen og det har vært nok for å holde meg nuppefri. Jeg hadde nok rett og slett ikke klart 1/2 dl om dagen..

Jeg synes nå ikke det smaker så ille, er nok bare blitt vant til den. men kona må holde for nesen når hun tar sin dose. Skikkelig "pyse" hu vettu...hahaha

Men, har ikke tatt dette lengre enn ei uke enda, så vi får se om effekten på hud og hår kommer. Jeg har forresten barbert hode så vanskelig å si noe om håreffekten der kanskje...men hva med håret andre steder? Kanskje det blir glatt og fint der da hahaha

  Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 22:34   #1060
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Jeg tar 2 x 15 ml Udos og 2 x 15 g cocosa daglig for å holde nuppene i sjakk. Dette har ikke gjort noe for vekta mi, men hud og hår er blitt helt fantastisk. for meg tok det i hvertfall 3 uker før jeg begynte å merke noe forskjell på huden, men da kom det også over natta.

Uten fettet tar det kun kort tid før nuppene er der igjen og da tar det en god stund før det normaliserer seg, så jeg er blitt ekstremt nøye med å ta de oljene daglig.

Tror jeg er litt sliten, ja leste først at du holdt puppene i sjakk

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 23:11   #1061
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Jeg synes nå ikke det smaker så ille, er nok bare blitt vant til den. men kona må holde for nesen når hun tar sin dose. Skikkelig "pyse" hu vettu...hahaha

Eller hun kan ha bedre smaksløker eller bedre sinkstatus enn deg. Med god (høy) sinkstatus smaker og lukter mat i 3D i forhold til standard.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 23-12-11, 23:14   #1062
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Eller hun kan ha bedre smaksløker eller bedre sinkstatus enn deg. Med god (høy) sinkstatus smaker og lukter mat i 3D i forhold til standard.

Sinkstatus???? Hun putter i seg alskens mulige kost, vitaminer, mineraler osv pga hypothyreose, så ja, kanskje hun har smaksløker som rett og slett er "fine tuned"

Haha, det må jeg si til henne, da blir hu glad vettu

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har du klart å redusere lipoprotein a ved hjelp av kostholdsendringer? bettyblue Fysisk og mental helse 0 02-06-11 19:53
Mettet fett i kokosolje MarianneSB Spørsmål og svar 1 25-05-11 11:25
Mettet fett og Udo's Choice kamp Spørsmål og svar 28 31-12-10 11:47
Lavkarbo- redusere fett? supha Lavkarbo generelt 10 26-05-09 22:32
Redusere proteiner i forhold til fett - tips til matvarer SusieBlues Spis deg ned i vekt med Skaldeman 16 26-04-09 12:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no