Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Togtråden!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-04-11, 21:46   #51
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av tora trollmor, her.

Da kommer toget til Fosen så jeg får være med Første dag på toget for meg

Kul - endelig et tog som går til Fosen, da kan jeg jo ta toget hjem til mor

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 21:49   #52
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Kul - endelig et tog som går til Fosen, da kan jeg jo ta toget hjem til mor

bare ta plass du, ska si i fra når vi er her igjen æ sju

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 21:53   #53
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Har gått helt flott i dag
Holdt meg unna kaker og frukt på foredraget jeg var på i kveld
Og har nå gått til angrep på egg og bacon

Og vann har jeg vært kjempeflink med!
Og vitaminusene inntatt

alle sammen!!!!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 22:07   #54
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Hjørdis, her.

Tut, tuuuuuuuuut, jeg vil være med å kjøre toooooog


Og Lava blir ikke i den hysjvogna hu vettu, Antoinette, hun kommer inn til oss andre før vi aner

Jeg sitter da ikke i stillevogna!
Jeg sitter bare der og strikker, det er vel andre som også gjør det?
Har klær som skal passe jeg også, selv om jeg gjerne går ned 5 kilo

Denne dagen har gått helt etter boka!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 22:25   #55
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Glimrende, Lava ! Jeg setter meg snart hos deg og kalligraferer, jeg. Og leser litt. Ikke klirr sånn med de strikkepinnene er du snill Bruk tre ! Siste nye nå, hører jeg.

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 22:30   #56
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

Tenkte å ta med ei bok i morra på turen, "den mystiske samlingsstunden" jobbebok skal du vite, å så må jeg bruke tredemølla for en tur på 60 min må æ ha Satse på tur 4-5 ganger i uka no

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 22:38   #57
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Godt jeg strikker med mine Harmony wood pinner, da Klirrer ikke så mye. Sitter og konsentrerer meg, hodepine og sår hals. I tillegg rooooper rester fra påskegodtet på meg... men jeg skal være standhaftig også i dag, snart forsvinner søtsuget regner jeg med..

Flinke dere er alle sammen

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 22:42   #58
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Hva med rett og slett å kaste de restene ? Det gjør godt !!! Og litt vondt. . .

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 22:49   #59
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Togtråden!

Tror jeg skal booke plass i SPA-vognen i morgen, kommer til å trenge det etter å ha hatt 2 treningsøkter i dag
Har ikke panikk altså, bare følte for en tur i marka etter jobb
Så da ble det 2 økter i dag, siden jeg jo trener fast med fysioterapaut på jobb tirsdager (og torsdager)

Ellers så har det gått greit med maten, men har periodevis hatt skikkelig karbo-sug.
Så myyyyye vann (skvalp, skvalp) i dag

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 22:54   #60
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Så flott, grotingeling ! Vann er bra for kroppen, tror jeg. Gjennomskylling !

Lykke til !

*klargjør spavogn med varme håndklær og lekre massører med tigerskinnlendeklede som står til tjeneste*

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 23:00   #61
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Tror jeg kommer til å like denne togturen!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 23:01   #62
Orkide
Seniormedlem
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 3.961
Orkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt liktOrkide er veldig godt likt

Sv: Togtråden!

Har greid meg igjennom første dagen helt greit.
Kunne drukket mere vann, men det får jeg bare jobbe videre med.

Gleder meg til morgen dagens rute

__________________
Orkide -64

Start 16/6-13, (3/7: -1,8), (31/7: +1,7), (14/8 -1,5), (4/9. -1) (11/9: +0,4), (18/9: -1,1), (2/10: -0,7), (19/11: +0,6),
Orkide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 23:02   #63
KimPossible
Seniormedlem
 
KimPossible sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 2.632
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

Sv: Togtråden!

Dag 2 er over, og jeg er i ketose!!! JIPPI! Var ikke målet, men hyggelig likevel.
Nattinatt, medpassasjerer! Herlig tog dette.

__________________
Kim
Journalen: http://forum.lavkarbo.no/showthread....37376&page=131
KimPossible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo -stoffskiftetrøbbel Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 23:06   #64
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

da har dagen min gått knirkefritt. har vært i svømmekupeen i 3 timer i dag. ble bare 100 meter med svømming, da. men 2 runder med boblebad, 6 min solarium og 20 min badstue og ellers litt henging i varmebassenget var fint. har bursdag i dag og har glatt klart å hoppe over kaffeslaberas med alskens kaker jeg sikkert ikke hadde klart å stå over tok meg en cola zero i svømmekupeen, men drakk den ikke opp. nå har jeg vondt i hodet- kan det være ketosen som lurer allerede? håper det for da får jeg sove i hele natt (har litt problemer med nattesøvn da jeg ikke er i ketose. legen min merker det godt hvis jeg har spist karbo en periode-da kommer jeg krypende og vil ha sovepiller og smertestillende for vonde ledd)

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 26-04-11, 23:49   #65
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Togtråden!

Har vært en bra start på turen matmessig . I morgen skal jeg sjekke ut zumbakupeen og se om der er liv og røre
Nå skal det bli spennende å se om toget gir meg bedre nattesøvn enn jeg har hatt i det siste. Kanskje det er alle karbene som har vært ødeleggende for den også

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 00:10   #66
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Jeg har stått imot endel fristelser i dag og tisset og tisset-la oss håpe litt vann har forsvunnet!!!Kjekt å se så mange her på toget, dette greier vi. Jeg blir å finne i moderat trimkupeen i morgen

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 01:52   #67
Regret
Seniormedlem
 
Regret sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 33
Innlegg: 1.348
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

nei heiheiheihei! nå må ikke toget gå ifra meg her! Vil da være med meg jeg også!
Påsken tok et bitt av meg også, og jeg fikk 600g for mye, og det etter ei allerede dårlig uke med vektoppgang MEN jeg sitter i toget nå og jeg skal ned en god del før jeg er framme!

Jeg er så urealistisk at jeg har satt meg målet å gå ned 3kg til 17 mai yeah, as if! Men jeg sikter dit uansett, og det skal bli gøy å se hvor langt jeg når!

Tickerene mine nullstilte seg i påska, men jeg skal først ned hva jeg nettopp gikk opp før jeg begynner å telle på de igjen...

Chooooo ChooooooooOOO!

__________________

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 07:04   #68
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Gårsdagen gikk greit, uten snopekarber av noe slag enda mulighetene var der...på jobb Jeg fikk også laget frøknekkiser i går, som jeg kan ha med på jobb også. Namme.

Trimmen i går ble som planlagt; gikk av en trikkeholdeplass tidligere og gikk trappene opp ...nesten da, men tok det igjen til lunsj, da gikk jeg en ny tur helt opp

Passe med vann og alle kosttilskudd

Lykke til i dag og folkens...

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 07:10   #69
mocc@
Seniormedlem
 
mocc@ sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Hedmark
Innlegg: 707
mocc@ er på en erverdig vei

Sv: Togtråden!

Første dagen på toget gikk ganske greit..Klarte og holde meg unna smågodet på jobben.. Vekta er 300 g lettere fra i går..

Var innom Zumba vogna i går og skal innom der en tur ikveld også, tror jeg tok i litt for hardt på styrketreninga igår så skal stikke innom masasjevogna for å få knadd litt på de stive beina mine.. At det går ann og bli så støl...

Må prøve og rocke litt i dag også..

Lykke til..

__________________


mocc@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 08:01   #70
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

God morgen, godtfolk !

Så bra med så kjempemange passasjerer ! Og flere vogner er kommet til, ser jeg. Den moderate trimvogna er ganske stor og har plass til maaaaange ! For ikke å snakke om gå-vogna, dah. Den er innredet som en slags labyrint med mange 'wanna-be bussholdeplasser' som man kan hvile seg ved, - og ta en røyk om man vil. Faktisk. Men det er sånne veldig, veldig gode vifter der, så ingen kommer til å kjenne noooooooe !

Hvilke andre vogner kan vi bestille, da ? Bakevogn ? Den tror jeg skal se ut som kjøkkenet til Gerd. Nesten. Og der er det barkrakker også, - så vi kan sitte og se på de som baker. Og vi får servert høye stettglass med vann. Og crushed ice ! Med sitron eller lime.

Og hvem serverer ? De før nevnte muskuløse menn i leopardlendeklede. Eller var det tiger ? Samma det. . .De ha'kke no' under, altså

God togtur i dag, mine venner !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 08:19   #71
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Hva med rett og slett å kaste de restene ? Det gjør godt !!! Og litt vondt. . .

Det tror jeg ikke faller i god jord hos resten av familien, gitt. Men det gikk over i går -og blir nok bedre for hver dag.

Dette tror jeg er den kuleste togturen jeg har vært på. I dag må jeg nok finne stillevogna på grunn av hodepine, men det kan være greit med litt avslapning også

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 08:33   #72
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Togtråden!

Dette begynner å utvikle seg til DEN togturen Skal se jeg ikke vil gå av på Malta....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 08:36   #73
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Togtråden!

Ja andre dag på toget for meg etter påske vil si jeg stortrives

Var på vekten i dag opp ca3,3 kg...putt putt...det ordner jeg glatt

Så godt å være i gang igjen


Stå på folkens

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 08:52   #74
KimPossible
Seniormedlem
 
KimPossible sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 2.632
KimPossible er en juvelKimPossible er en juvelKimPossible er en juvel

Sv: Togtråden!

Gooood morgen, alle!
Trett men ellers bra i dag.
Veide meg da jeg sto opp, fordi jeg hadde mistanke om at masse vannvekt hadde forsvunnet iløpet av gårdagen... (mye rensel på do, for å si det sånn...) Og joda, fra i går morges og til i dag har vekta vært snill, og viser 1,7 kg ned!!! Og magen er 3 ganger mindre alt.
I lavkarbo og ketolyse.

Ha en fantastisk dag!

__________________
Kim
Journalen: http://forum.lavkarbo.no/showthread....37376&page=131
KimPossible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo -stoffskiftetrøbbel Svar med sitat
Gammel 27-04-11, 09:11   #75
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Togtråden!

JAAAA jeg har sovet i hele natt og våkna blid og fornøyd uten stiv nakke fy fillern for noen gode senger denne sovekupeen har

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no