Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

For lite karber???

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-06-06, 18:27   #1
susanna
Medlem
 
susanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 47
Innlegg: 182
susanna er ny på veien

For lite karber???

Jeg har det travelt for tiden. Er på kurs fra 10-17 å "smører" derfor matpkke (er flink) Men det blir bare frokost, lunsj på kurset å mat når jeg kommer hjem.

Er ikke sulten heller så det gjør meg ingenting (det geniale med ketolysekuren)

Men jeg lurer på, hva skjer med vektnedgang og slikt når/hvis men spiser for lite karber??
For det andre har jeg alltid kun svak rosa utslag på stixen hver dag (men det skal i grunnen ikke gjøre noe det? for vekta går nedover)

__________________

Etter et vekttap på 20kg, har jeg jojo'et mellom 75kg og 79kg i 1 år nå.
Drømmen har hele tiden vært å komme ned til 69kg.

Nå må disse siste kg av en gang for alle
susanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg'ish var planen.... Svar med sitat
Gammel 19-06-06, 18:37   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: For lite karber???

Spørs hva du mener med lite karber da. Men ketosemessig, så er det det samme om du spiser 5 eller 30 karber. Men så igjen sier ikke ketose noe om vekttap. Noen må opp i karber for vektnedgang, noen må ned. Noen kommer i ketose på 15 karber, andre igjen på 30.

Utslag på stix har ingenting å si.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 19-06-06, 18:47   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: For lite karber???

Så lenge du ikke er sulten og vekta går ned er det jo greitt. Men uten å vite hva du spiser er det vanskelig å si om du gjør deg selv en "bjørnetjeneste". Det er viktig at du får i deg nok proteiner, fett og grønnsaker. Protein, vitaminer og mineraler er viktig for kroppen og forbrenningen. Når du har nådd målet vil du jo helst holde vekten. Har du spist altfor lite kan du risikere å legge på deg igjen ganske raskt når du skal justere og gå over til vedlikehold.

Men som sagt, så lenge du er i god form, ikke sulten og får i deg den næringen du trenger så er alt bra !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-06-06, 19:17   #4
susanna
Medlem
 
susanna sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 47
Innlegg: 182
susanna er ny på veien

Sv: For lite karber???

kort fortalt spiser jeg en del salater og kylling, prøver også å få i meg nøtter (hasselnøtter og mandler) hvis jeg kommer på det. Ellers spiser jeg omelett...

tror ikke det er så ille da....

med lite karber mener jeg forøvrig under 15... vet ikke helt hvor langt under jeg har ligget noen dager

__________________

Etter et vekttap på 20kg, har jeg jojo'et mellom 75kg og 79kg i 1 år nå.
Drømmen har hele tiden vært å komme ned til 69kg.

Nå må disse siste kg av en gang for alle
susanna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg'ish var planen.... Svar med sitat
Gammel 20-06-06, 14:07   #5
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: For lite karber???

Hei
Bare et lite tips, ta valnøtter i stedet for mandler. Det er mindre kh og de er sunnere.
Ha paprika, squash, aubergine, purre, gressløn, litt vårløk, asparges, tomat, stilkselleri oppi omeletter ( Kanskje ikke alt på en gang)

Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
FitDay og hvor mange karber pr dag... elco Lavkarbo generelt 28 23-11-08 22:02
Bedre med litt mer karber Kristian Lavkarbo generelt 8 16-05-06 16:15
Å innta "mengder" med fett - hvor få karber? mofe Lavkarbo generelt 13 30-01-06 17:25
Alkohol i julen friflex Lavkarbo generelt 34 23-12-04 23:14
SPØRSMÅL OM INDUKSJON Huldr Induksjonen 14 03-12-04 01:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no