Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Noen tanker rundt ketose

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-04-10, 11:46   #1
Lille123
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Stavanger
Innlegg: 12
Lille123 er på en erverdig vei

Noen tanker rundt ketose

Hei! Jeg har et spørsmål ang ketose; jeg ønsker ikke å gå noe særlig ned i vekt, men kroppen trives vannvittig godt med kostholdet i ketolysekuren. Er det et poeng å bli værende i ketose hvis jeg ikke skal ned i vekt? Eller er det bedre å øke på med noen karber og komme ut av ketosen? Hva "sliter" mest på kroppen???? Har planer om å fortsette kostholdet, så lurer litt på hva som er riktigst..

Hehe, når jeg leser dette nå så skjønner jeg jo nesten ikke selv hva jeg lurer på.... ! Noen som kan hjelpe?

Lille123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse fra april 2010 Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 11:49   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: noen tanker rundt ketose

Jeg lever ketogent Og kroppen min trives best med det.
Viktigste for meg er trivselen med både kropp, sjel og maten

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 27-04-10, 15:29   #3
Matglad
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 307
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen tanker rundt ketose

Jeg har levd i ketose i snart 7 måneder. Riktignok har jeg igjen noen kilo, men jeg trives så utrolig godt med å være i ketose at dette har blitt min livsstil. Min lege velsigner også dette da mine blodprøver nå er helt supre.

Synes det er så greit å være i ketose fordi da slipper jeg å vurdere om jeg skal spise bare litt av ditt og datt. Med ketose er det liksom ikke noe valg, og da slipper jeg å bry hodet mitt med stadige forhandlinger. Søtsuget er også helt borte, så dette går helt av seg selv.

Trives du med ketose så why not?

__________________



Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat
Svar

Emneord
ketose


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen spørsmål rundt diagnosen ME Charlott Fysisk og mental helse 24 15-06-10 22:48
Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere? Ella-A Ketolysekuren 139 03-12-08 21:57
Noen tanker på dag 4 Sporty Ketolysekuren 8 27-06-08 18:45
Noen tanker.. Summer Fysisk og mental helse 4 15-05-06 19:35
Tanker om kalorier på lavkarbo (ved ketose) mofe Lavkarbo generelt 29 11-02-06 12:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no