Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolyse på lavbudsjett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-01-11, 22:40   #51
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ketolyse på lavbudsjett

Du vil vite hvorfor. Men tenk deg at du vil trenge forskjellig avhengig av hva du spiser. En som spiser høykarbo får i seg andre ting enn en på lavkarbo og vil trenge andre ting for å omsette og forbrenne det han spiser. Å forbrenne meget fett kontra å forbrenne meget karbo krever forskjellige næringsmidler.Det er bare å lese seg opp på det det.Jeg var også skeptisk til Torkils kur ,men derfor leste jeg hans argumenter i boka også. Du får lånt den gratis på bibliotek. Han er den beste til å svare da det er han som selger disse tablettene.DEt er svært mange her inne som har forsøkt uten tabletter. Så kommer klagene: "jeg har kramper i leggene. Det er kostholdets feil. "Nei, det er deres egen feil. De skulle tatt magnesium.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 20:49   #52
Ina Therese
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 2
Ina Therese er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse på lavbudsjett

Gammel tråd, men den blir vel lest iblant lell, så jeg skriver her.

Ser dere skriver at landlord sin ost ikke smaker noe særlig, og da har jeg en ting jeg skulle ha lagt til Jeg kjøpte nemlig landlord fordi den var jo villt mye billigere enn norvegia etc.. Jeg syns ærlig talt den smakte skikkelig dritt, men etter å ha hatt den i kjøleskapet ble den faktisk bedre! Jeg sto nemlig og laget mat med en venninne, og kommenterte at osten smakte vondt, men da jeg faktisk smakte på nytt (smakte første gang da jeg åpnet den 1-2 uker tidligere) så smakte den ganske vanlig. Da kunne hun fortelle meg at dette et et vanlig "studenttriks" og at osten altså blir lagret og "modner" mer i kjøleskapet, og dermed blir den bedre. Fint tips å ta med seg! =) Vet ikke helt om den bør åpnes først for at det skal funke, men min var ihvertfall åpnet

Også lurer jeg på noe angående disse vitaminene/mineralene. Jeg har kjøpt alle typene, men har opplevd å bli VELDIG kvalm av den som skal tar til morgen/middag (tok en stund før jeg skjønte at det var denne som forsårsaket problemet). Dermed lurer jeg på hvilke av tablettene som er de viktigste for kuren?

Har hørt at magnesiumet er bra for å unngå leggkramper (som også står her i forumet), er det bra for noe mer?

Og har også hørt at noen av de hjelper til med fettforbrenningen, er dette sant? Og hvilke tabletter gjelder eventuelt dette for?

Kan jeg kutte ut morgen/middag tablettene (er vel krom/kalium?) uten store konsekvenser?

Jeg tipper dette står her på forumet et sted, eller kanksje i boka, men jeg har enda ikke kommer over det (og jeg har lest endel i forumet). Og boka har jeg ikke kommet gjennom da jeg er midt i eksamenstid, og har endel annet jeg skulle ha lest på..

Beklager langt innlegg, håper noen gidder å lese

Ina Therese er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er ketolyse best? Og fungerer ketolyse for alle? pityriasis Ketolysekuren 4 07-08-10 10:49
OE på lavbudsjett- råd og tips for de med en noe slunken lommebok Ziggy Optimal Ernæring 60 10-01-09 00:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no