Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Andre bøker

Hva leser du nå?

Andre bøker Leser du en god bok? Del den med oss!

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 30-11-11, 16:41   #126
Unnbjorg
Juniormedlem
 
Unnbjorg sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Frankrike
Innlegg: 12
Unnbjorg er på en erverdig vei

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av Lullen, her.

Herlig bok

Er nå igang med Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafon.

Ja denne boka var fantastisk, og jeg fikk lyst til aa lese mer av denne forfatteren. Men ble skuffet over de to neste: Marina og Engelens spill, som absolutt ikka var paa samme nivaaet.

Unnbjorg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexeberg-inspirert LCHF
Gammel 05-12-11, 00:43   #127
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av Unnbjorg, her.

Ja denne boka var fantastisk, og jeg fikk lyst til aa lese mer av denne forfatteren. Men ble skuffet over de to neste: Marina og Engelens spill, som absolutt ikka var paa samme nivaaet.

Det er så fryktelig irriterende når det er slik!

Nå leser jeg "Mellom sommerens lengsel og vinterens kulde" av Leif GW Persson. Den. Er. Så. TUNGLEST!!! Jeg elsker jo krim, og pløyer meg normalt igjennom en bok på under en uke, men denne harj eg holdt på med i flere måneder! Ikke klarer jeg begynne på en annen heller, fordi jeg har en tvangstanke som sier at jeg MÅ lese ut denne før jeg kan begynne på neste Someone: SAVE MEEEE! Boka er bra altså, men det er noe med den som gjør at alt bare går så fryyyyyyyktelig sakte. Hmf.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 11-12-11, 11:24   #128
heart
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Sandnes
Innlegg: 60
heart er på en erverdig vei

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av Rogue, her.

Her inne var det ikke veldig mye.
Hvilken bok leser du nå, hva synes du?

Anbefales!

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...81121980&ml=ot

heart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 11-12-11, 18:06   #129
Giulia
Juniormedlem
 
Giulia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Danmark
Alder: 32
Innlegg: 39
Giulia er på en erverdig vei

Sv: Hva leser du nå

Leste i går en svensk bok. ''Elefant i nylonstrømper -om kvinnelighet, krop og sult''.
Skrevet av feminist og sosiolog Anna Johanson. Den var vittig og gikk veldig inn på hvordan kvinnene ser på seg selv i et mannsdominert samfunn. Og ikke minst om fedme og fordommer.
Boken er personlig debaterene og forfatteren stiller seg selv mange spørsmål om idealer, kvinners forhold til mat og hvorfor det er så viktig for oss å ha et tynt ytre.

__________________


Giulia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
Gammel 11-12-11, 23:46   #130
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva leser du nå

Endelig kommet i gang med "Gjenferd" av Jo Nesbø. Harry Hole

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt
Gammel 12-12-11, 00:14   #131
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av timich, her.

Endelig kommet i gang med "Gjenferd" av Jo Nesbø. Harry Hole

Da har du mye spenning i vente!!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 12-12-11, 00:29   #132
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva leser du nå

Rudolf Steiners bok om kjærlighetens betydning i verden.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 13-12-11, 19:22   #133
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

"Snømannen" av Jo Nesbø. Kjempe kick!

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 14-12-11, 09:18   #134
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

"Snømannen" av Jo Nesbø. Kjempe kick!

Den er spennende ja. Leste den på senga hver kveld, og det ble mange sene nattetimer før lyset ble slått av

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 14-12-11, 13:07   #135
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

"Snømannen" av Jo Nesbø. Kjempe kick!

Syns dette er den beste av alle Harry Hole-bøkene. Men nå er jeg ikke ferdig med den siste ennå da...

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt
Gammel 14-12-11, 14:06   #136
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Hva leser du nå

Saras nøkkel!

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt
Gammel 14-12-11, 14:14   #137
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av lille_trille, her.

Saras nøkkel!

Åååh. Den er så bra, men så trist!

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 14-12-11, 14:16   #138
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Åååh. Den er så bra, men så trist!

Har nettopp begynt på den, så har litt god lesning foran meg, ja

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt
Gammel 14-12-11, 16:38   #139
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av timich, her.

Syns dette er den beste av alle Harry Hole-bøkene. Men nå er jeg ikke ferdig med den siste ennå da...

Jeg leste den siste først og jeg må si at slutten i den boka er den beste EVER

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 14-12-11, 18:02   #140
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Jeg leste den siste først og jeg må si at slutten i den boka er den beste EVER

Aha - *vet hva jeg ønsker meg til jul*

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 15-12-11, 14:53   #141
timich
Medlem
 
timich sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Indre Agder
Alder: 47
Innlegg: 409
timich har en fantastisk aura rundt segtimich har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Jeg leste den siste først og jeg må si at slutten i den boka er den beste EVER

__________________
timich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt
Gammel 26-12-11, 12:17   #142
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Gjett hva jeg leser nå Joda, Gjenferd av Jo Nesbø. Skal lese saaaakte og bare litt hver dag, så jeg bevarer spennignen lenge. (Kan bli vanskelig å overholde, for jeg pleier å pløye meg gjennom fra perm til perm hvis det bare er spennende nok )

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 27-12-11, 14:32   #143
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Hva leser du nå

Eg har fått klar beskjed om at eg lese The Dark Elf Trilogy av R. A. Salvatore, så da må eg bare hute meg ut og bestille fjernlån på biblioteket. (Er blakk no, kan ikkje kjøpe. Han sa han skulle betale, men eg veit jo at han er blakk óg. Men lånekort har eg!) Kjærasten var forferda i Nte potens for at eg ikkje hadde lest denne serien og knapt nok høyrd om han. Så da må George R. R. Martin berre vente så lenge, må blidgjere kjærasten.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 28-12-11, 02:16   #144
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Hva leser du nå

I går leste jeg "la meg synge deg stille sanger". Den var så nydelig og så trist. Gråt en god skvett før jeg sovnet i går..

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 28-12-11, 02:22   #145
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

I går leste jeg "la meg synge deg stille sanger". Den var så nydelig og så trist. Gråt en god skvett før jeg sovnet i går..

Den har jeg også lest, nydelig sår bok!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 29-12-11, 09:22   #146
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Snart ferdig med Dragning mot død av P.D. James, og holder også på med The tattoo chronicles av Kat Von D . Tenker å fortsette på Knausgårdserien efterpå. Har kommet til bok nummer 4, men måtte ha en liten Knausgårdpause før jeg fortsatte Fikk forøvrig den sjette og siste boka i julegave. Herre min hatt for en murstein

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening
Gammel 29-12-11, 10:11   #147
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva leser du nå

FRIHET av Jonatan Frantzen.
Veldig god bok, men tung og lang!

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70
Gammel 29-12-11, 12:32   #148
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Tor Åge Bringsværds Pinicchio-papirene. En muligens glemt perle? Fikk den i julegave. Mystisk og forvirrende og utrolig interessant!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 29-12-11, 12:53   #149
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

I går leste jeg "la meg synge deg stille sanger". Den var så nydelig og så trist. Gråt en god skvett før jeg sovnet i går..

Den er såååå fin!

Jeg holder på med Marianne Fastvold "Kvinner før jul", men den er faktisk så kjedelig at jeg tror jeg legger den fra meg og begynner på en annen. Kanskje jeg skal ta "Som steinen skinner" av Britt Karin Larsen, de første to i trilogien, "Det vokser et tre i Mostamägg" og "Himmelbjørnens skog" slukte jeg i sommer.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 07-01-12, 19:49   #150
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Hva leser du nå

Pløyer meg gjennom George R R. Martins A song of fire and ice (a game of thrones). Bare en bok igjen, snufs

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no