Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-11-10, 19:22   #226
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

God helg til dere alle

Kan man velge å være i fase3 og ikke gå til fase4?
Dette har ikke jeg hørt om tidligere nemlig .. men kanskje ikke så dumt i og med at jeg blir dårlig av pasta/ris/hvetemel?

Jeg har prøvd meg på litt pasta og hvetemelholdig mat til middag denne uken. For å teste ut om det fungerer å spise det i begrensede mengder. Men det ender opp med at jeg blir kjempedårlig og ligger på sofaen resten av ettermiddagen/kvelden!!! Kroppen min liker ikke disse karbene altså ..
Har også spist lite denne uken, ikke vært flink nok med lunsjrettene og har gått sulten endel - humøret blir ikke så bra av det. En litt nedtur uke for å si det sånn.

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 00:02   #227
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Altså , jeg har ikke lyst å begynne med brød, pasta,ris,poteter igjen, ikke hatt det i kosten på et år-men grovt knekkebrød og et måltid med litt mer karbo som en sjelden utskeielse er noe jeg kunne tenke meg

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 01:20   #228
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Tenker meg ikke pasta, poteter eller ris hver dag jeg heller, har vendt meg til middag uten disse ingrediensene.
Men har prøvd det ut denne uken for å se hvordan kroppen reagerer .. tror det går bedre uten

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 02:38   #229
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Tuddelu, om kroppen din har det greiest uten må det da være greit å ikke ende opp med å innføre dette? Jeg har det hvertfall best uten brød-selv om jeg elsker grovbrød på smak-mye magevondt av det-enten er det gjær eller mel-vet ikke hva, slår ikke ut på glutenallergi når jeg har testet.Men jeg tenker som jeg sa tidligere-liker jo alt dette på smak og tåler fint ris,pasta,poteter-så en sjelden utskeielse tar jeg det gjerne som.På tur i seng etter en lang og fin dag!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 10:20   #230
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Gratulerer med dagen Mille89
Sniker meg inn og rett ut av tråden, men synes dere er fantastisk flinke alle sammen. Jeg har selv gått på ED, men jeg begynte i fase 3 og uten produkter. Gikk det og, men lang tid. Men vet hvor viktig det er å være standhaftig og bare bestemme seg for at dette skal gå. Jeg har glidd over i fase 4, eller det er egentlig min egen fase. Jeg vet hva jeg kan spise og ikke kan spise, og holder meg til det. Vekta tikker fortsatt nedover.
Så ønsker alle flinke bursdagsjenter og andre ED jenter en fantastisk flott dag

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 15:56   #231
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Tuddelu, om kroppen din har det greiest uten må det da være greit å ikke ende opp med å innføre dette? Jeg har det hvertfall best uten brød-selv om jeg elsker grovbrød på smak-mye magevondt av det-enten er det gjær eller mel-vet ikke hva, slår ikke ut på glutenallergi når jeg har testet.Men jeg tenker som jeg sa tidligere-liker jo alt dette på smak og tåler fint ris,pasta,poteter-så en sjelden utskeielse tar jeg det gjerne som.På tur i seng etter en lang og fin dag!

Du har rett i det Streber.
Tror jeg drømmer litt og har et liiite håp om at jeg kan spise disse tingene igjen Men fungerer nok best uten Tar litt tid å venne seg til tanken, hvertfall når jeg ikke følger ED lenger ..
Har du prøvd Fedon Lindberg sitt brød? Kanskje du kan spise det? Jeg kan heller ikke spise vanlig brød, blir kjempedårlig i magen av det, men dette brødet går fint Det er balansert med proteiner og karbohydrater, som ED produktene, og har lav GI.
Det kan man spise 2 skiver daglig når man er ferdig med ED. Bare et lite tips

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 15:59   #232
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.

Jeg var på vekten for første gang idag. 17 dager inn i fase en er det minus ca 6 kilo! (litt usikker på eksakt "startvekt"). Hurra hurra. Jeg har bursdag på søndag og dette er den beste gaven jeg har gitt til meg selv på lenge!

Så nå er det duket for bursdagshelg. Til en venninne på fredag, min egen fest på lørdag og familiemiddag på søndag. Det blir cola zero og soyanøtter på festene, men middagen dristerer jeg meg til å spise sushi (uten ris) og ett glass vin. Jeg FORTJENER det

Gratulerer så masse med dagen Mille89
Og kjempeflott nedgang!! For en herlig bursdagsgave Nyt dagen din!

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 17:12   #233
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden


Gratulere med dagen Mille89

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 20:21   #234
valkerut
Medlem
 
valkerut sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 67
valkerut er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden


Gratulerer så mye med dagen Mille89 !! )

__________________


valkerut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett - Fase 1 Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 20:51   #235
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Altså , jeg har ikke lyst å begynne med brød, pasta,ris,poteter igjen, ikke hatt det i kosten på et år-men grovt knekkebrød og et måltid med litt mer karbo som en sjelden utskeielse er noe jeg kunne tenke meg

Hei og hå håper alle har hatt en herlig helg!?

Her har det vært full fart og på middagsbesøk igår...må bare fortelle hva de serverte:
*1-2 strawberry daquri til velkomst
*druer og antonberg konfekt til velkomst drinken
*lefse med laks og grønt til forrett
*salat,ris og gryterett (jeg kunne ha den) til hovedrett
*youghurt kake med frukt og sjokolade til dessert
*så kom det anton berg marsipanbrød rett etter middag, mens vi ventet på kaffen.....
*så kom det en gedigen vanilgekremkake i tre lag med melis på toppen
*så var det mer druer konfekt og wisky/cognac....

Herrrrrrrrrrrrrrrrrlighet for et fråtseri....og før i verden ville jeg har storspist og kost meg.
He,he,he...jeg satt åpenlyst å skrapte av laksen, tok bare salat og gryterett til middag og koste meg med vin! Jeg var kjempe god og mett helt til vi gikk hjem kl.02.30. Jeg skjønner bare at ED har hjulpet meg til å få mindre magekapasitet!
DET BESTE AV ALT VAR AT JEG NØT Å VÆRE FORNØYD.

Jeg vil ikke noen gang tilbake til det!!!!!! Jeg er glad i brød med pålegg, sikkert fordi vi er vokst opp i norge med det, men skal holde meg til lindberg-brød og bake lavkarbo brød selv. Så skal jeg stappe på grønt og proteiner og nyte det! Er blitt så glad i salat og mye flinkere å bare lage det som er sunt for meg, selv om det tar litte bitt mer tid!
Jeg blir rar i kroppen av rafinert sukker, hvetemel og mye melk. Skal virkelig velge slikt vekk, også langt inn i fremtiden!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 22:06   #236
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

takk skal dere ha =) igår ble det feiring med masse venner. var kjekt, jeg drakk cola zero, og koste meg med gode venner, og med å obserevere utver kvelden. Ble utrolig sliten da! Men idag var det deilig å ikke være redusert, og det ble trolljegeren på kino med kjæresten. Kjempekjekk

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 22:12   #237
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Monica: SÅ mye godt og du holdt deg på matten? Kjempeflink!
Deilig å føle seg fornøyd allikevel tipper jeg! Det er jo gjerne sosiale settinger som er det vanskligste synes jeg

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 07-11-10, 22:34   #238
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei dere, så flinke dere har vært i helgen. Og hipp hurra for deg, Mille.

Her har helgen flydd avgårde. Hadde det utrolig koselig i går, med tacogryte, salat og vin. Litt mer enn et glass da. Men man er billig i drift, så jeg tror kanskje det ble tre totalt. Jeg spiste en sjokoladepudding når de andre spiste is til dessert. Helt greit.

I dag har jeg vært utrolig sulten. Spiste to egg til frokost siden jeg fyste på skikkelig mat og bare har en omelett igjen (sendt ny bestilling i dag), og så ble det rester av gryta til middag, så da ble det på en måte som fase 3 i dag, men men, får håpe det ikke gjør så stor skade totalt, tror i grunn ikke det.

Ellers ser det ut som de fleste av oss tenker veldig likt når det gjelder fase 4, man må rett og slett teste ut og finne ut hva man tåler. Jeg har jo også en naiv drøm om at man kan spise brød og slik igjen, men vet jo at kroppen ikke tåler det. Og "heldigvis" får jeg vondt i magen av hvetemel og stivelse generelt.

Jeg har heller tro på å spise minst mulig av dette i hverdagen, spise litt knekkebrød/klibrød og lavkarbobrød og så heller skeie ut en sjelden gang med pizza og slike ting en helg nå og da.

Men en får ta en fase av gangen, foreløpig får jeg konse om fase 2 her, selv om jeg jukset litt og tok en fase 3 i dag.

Ha en fin kveld videre, dere er kjempeflnke!!

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 00:07   #239
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Kjempebra jobbet Monica!!! Fantastiske fristelser som du klarte å motstå, det er en herlig følelse det!

Jeg var ikke like flink i middagsbesøk idag ..
Spiste masse grønnsaker og svinekoteletter til middag, holdt meg unna potet og ferdigsaus.
Men så kom den vanskelige desserten hvor vertinnen hadde laget creme brulee porsjoner til alle og jeg klarte ikke si nei! Følte jeg måtte spise den for å være snill... FRUSTRERENDE!!! Det er jo dette jeg har lovet meg selv å slutte med Er bare meg det går utover likevel ..
Spiste sjokoladebiter til kaffen, klarte å holde meg unna pai og is ..
Også ble det pizza til kveldsmat .. Uff og uff, føler nesten jeg har gjort noe ulovlig! Hehe

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 00:09   #240
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.


I dag har jeg vært utrolig sulten. Spiste to egg til frokost siden jeg fyste på skikkelig mat og bare har en omelett igjen (sendt ny bestilling i dag), og så ble det rester av gryta til middag, så da ble det på en måte som fase 3 i dag, men men, får håpe det ikke gjør så stor skade totalt, tror i grunn ikke det.

Du trenger ikke bekymre deg for dette, jeg hadde noen sånne dager i fase2 jeg også og det hadde ingen innvirkning på vekten. Det går så fint skal du se

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 00:10   #241
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.

takk skal dere ha =) igår ble det feiring med masse venner. var kjekt, jeg drakk cola zero, og koste meg med gode venner, og med å obserevere utver kvelden. Ble utrolig sliten da! Men idag var det deilig å ikke være redusert, og det ble trolljegeren på kino med kjæresten. Kjempekjekk

Så kjekk bursdag og feiring
Kan filmen anbefales?

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 01:15   #242
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Så absolutt! Den var veldig artig. Møtte også fetteren g kusinen min der, han yngste er vel 11(?) så passer tydligvis for litt store barn også (ble nå litt klam i hendene selv jeg da).

Ang middagsbesøk, kan du ikke bare late som det var en planlagt utskeielse? Man må jo ha lov, så lenge det er avgtil!

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 14:29   #243
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.

Monica: SÅ mye godt og du holdt deg på matten? Kjempeflink!
Deilig å føle seg fornøyd allikevel tipper jeg! Det er jo gjerne sosiale settinger som er det vanskligste synes jeg

Det var mer fasinerende å se på hvor mye jeg faktisk klarte å dytte i meg før. De andre klagde over så mette de var og hadde vondt i magen. Jeg misunte de ikke. men jeg hadde bestemt meg FØR jeg gikk inn. Ellers kunne jeg lett falt for fristelsen. sa også til vertinnen før maten at jeg fulgte lavkarbo opplegg og kom til å bare velge ting jeg kunne ha! Da ble hun ikke "fornærmet" fordi jeg ikke tok dessert. Viktig å informere vertene så forstår de!!!!

Opprinnelig lagt inn av tuddelu, her.

Kjempebra jobbet Monica!!! Fantastiske fristelser som du klarte å motstå, det er en herlig følelse det!

Jeg var ikke like flink i middagsbesøk idag ..
Spiste masse grønnsaker og svinekoteletter til middag, holdt meg unna potet og ferdigsaus.
Men så kom den vanskelige desserten hvor vertinnen hadde laget creme brulee porsjoner til alle og jeg klarte ikke si nei! Følte jeg måtte spise den for å være snill... FRUSTRERENDE!!!

Neste gang bestemmer du deg før du drar...og du er jo i mål. Må vel være lov å gjøre det av og til da. det skal jeg når jeg er i mål!!!!

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Og "heldigvis" får jeg vondt i magen av hvetemel og stivelse generelt.

Jeg har heller tro på å spise minst mulig av dette i hverdagen, spise litt knekkebrød/klibrød og lavkarbobrød og så heller skeie ut en sjelden gang med pizza og slike ting en helg nå og da.

Men en får ta en fase av gangen, foreløpig får jeg konse om fase 2 her, selv om jeg jukset litt og tok en fase 3 i dag.

Ha en fin kveld videre, dere er kjempeflnke!!

Helt enig med deg! Prøve oss frem i fase 4, ingen regel! Dessuten kan vi vel ikke jukse med fase 3...vi er jo i så og si ketose for det om! Syntes vi er super flinke som holder oss til kun ED! Før ville skeie ut for meg være å dette helt av, men nå er jeg helt trofast mot ED....de dagene vi er ekstra sultne kan vi spise litt ekstra også! Kroppen er jo forskjellig fra dag til dag...

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 18:43   #244
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Den store felles ED-tråden

så er mandagen her igjen ,å på leting etter oppskrifter vi kan spise
fant denne her ,det kan vel være noe

1 løk
2 ss olje
2 ts karri
1 blomkål
400 g hakkede tomater i boks (i) gjerne med chili og basilikum

3 dl vann
100 g frisk spinat

Hakk løk.
Stek løken myk i olje - 5-6 minutter.
Rør inn karri og stek videre i 1-2 minutter.
Tilsett blomkålbuketter, vann og tomater og kok retten videre til blomkålen så vidt er mør, 5-7 minutter.
Rør inn spinatbladene til slutt. Bruk gjerne småbladet spinat/babyspinat.

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 18:44   #245
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Den store felles ED-tråden

skulle vel lagt den inn på oppskriftdelen ,men fant den ikke

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 18:51   #246
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Det var mer fasinerende å se på hvor mye jeg faktisk klarte å dytte i meg før. De andre klagde over så mette de var og hadde vondt i magen. Jeg misunte de ikke. men jeg hadde bestemt meg FØR jeg gikk inn. Ellers kunne jeg lett falt for fristelsen. sa også til vertinnen før maten at jeg fulgte lavkarbo opplegg og kom til å bare velge ting jeg kunne ha! Da ble hun ikke "fornærmet" fordi jeg ikke tok dessert. Viktig å informere vertene så forstår de!!!!


..

Veldig lurt å bestemme seg på forhånd. Da er mye gjort! Og veldig greit å ha alternativer. Og når man er på vedlikehold er det ikke lov å ha dårlig samvittighet, men viktig å hente seg inn igjen!

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 18:52   #247
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av tuddelu, her.

Du trenger ikke bekymre deg for dette, jeg hadde noen sånne dager i fase2 jeg også og det hadde ingen innvirkning på vekten. Det går så fint skal du se

Og litt tullete nå man føler at man har skeiet ut når man spiser to egg liksom.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 18:55   #248
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

skulle vel lagt den inn på oppskriftdelen ,men fant den ikke

HEr er den: http://forum.lavkarbo.no/showthread....551#post963551

Jeg kopierte den inn der for deg, håper det er ok.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 20:30   #249
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Den store felles ED-tråden

der var den ja

fint du kopierte den over

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 22:35   #250
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Og litt tullete nå man føler at man har skeiet ut når man spiser to egg liksom.

He he he..jeg må le! Men herlig at jeg endelig ikke syntes det er et alternativ å velge om jeg skal spise karbomat eller ikke!

Jeg er i min syvende uke nå...vet ikke hva som har gått av meg, men siden lørdag har motivasjonen dalt, dvs. jeg er lei produktene for tiden....men alle kommer vel i en sånn fase...
...har ikke vært et problem før...men nå, spesiellt idag var jeg dritt lei altså. ..sånn så jeg ut da jeg tygde pannekakene foran mannen min idag til middag....grøss og gru...
...jeg har hatt 5 ED måltider idag- 3 av de barer- og en salat med egg. Det er jo ikke farlig, men de barene gir meg ikke noe god følelse at jeg er flink. Dessuten ble de helt tykke og grøtete i halsen til slutt! Ikke skal jeg ha tante rød heller, så jeg hadde ikke noe å skylde på heller....

..men fant ut at jeg har sovet lite i det siste. Blitt veldig sene kvelder og tidlig opp. Sånn har jeg opplevd før også med underskudd av søvn. Jeg blir lite motivert og fysen på noe hele tiden...ikke sulten...bare fysen...RART OG FRYKTELIG IRRITERENDE!!

FANT UT AT NÅ MÅ JEG JOBBE MED MOTIVASJONEN MIN. Dro på trening isted for å se litt slanke, sunne mennesker og minne meg på at det er derfor jeg vil dette og bli sunn! Så trente jeg også da....(hadde tatt seg fint ut om jeg bare satt å glodde).
Imorgen har jeg planen klar for hvilke måltider og når...inn i rutinene igjen! Jeg skal ikke spise etter 20.00 om kvelden. Harblitt endel sene måltider de siste uken.
Ja ja, derfor har jeg forumet, for å få fornybar energi! Takk for at dere er aktive

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 23:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 15:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 13:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 01:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no