Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-11-10, 12:48   #426
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Titti, det virker som du er skikkelig insulinresistent. Har du fått metformin? Den virker ikke alene på vanlig kost, men kombinert med lavkarbo så går jeg lettere ned med denne medisinen enn uten, bare man kommer opp i høy nok dose.

Det er kjempeforskjell på de profilbildene dine, forressten, du ser 10 år yngre ut på det siste!! Og kjempesøt

Ja, jeg har vært inne på tanken, men ikke spurt legen min enda. Vet Hexenberg i utgangspunktet ikke skriver ut medisin før alt innen kosthold er prøvd...Jeg var insulinressistent da jeg startet på lavkarbo på fire år siden, men det er vistnok innenfor normalen nå, det viste hvertfall forrige prøver. Men jeg scoret veldig lavt på noe som heter SHBG, det har visst sammenheng med hormoner og kan virke på samme måte som hvis man er insulinresistent, dette kan også ha med fruktbarhet og gjøre. Vet man kan få Metformin hvis man har problemer med å bli gravid også...

Jeg har time hos Hexenberg om 14 dager, skal snakke med henne om dette da...

Tusen takk for kompliment, koselig å høre, kanskje forelskelsen som gjør at ser yngre ut.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 12:51   #427
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av tuddelu, her.

Titti du ser fantastisk flott ut!
Det som slår meg er at vi er så strenge mot oss selv!
Livet er fylt med utskeielser og det er ikke meningen vi skal være foruten dem. Det fantastiske er at vi alle henter oss inn igjen etter utskeielsene gang på gang - DET er en stor bragd det!
En god klem til dere alle!

Tusen takk. Nå kommer de dumme unnskyldningen; bildet er jo litt lite og det er anledning julebord, derfor litt ekstra sminket og sånn. Ser nok ikke like smekker ut en mandags morgen uten sminke.

Og ja, vi er så strenge mot oss selv. Vi er jo nesten syke når vi føler at vi skeier ut med en sukkerfri sjokolade liksom.

Stå på jenter, vi er dritgode!!

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 13:30   #428
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Men tenk også på hva dere har klart hittil! Dere har vært superflinke

Så forresten på et tv program idag, hvor kvinnen som både var vakker og slank ikke var fornøyd med kroppen sin og skjulte seg bak klær. Han tv-fyren hadde tatt et bilde av henne i undertøy som de hadde kamuflert med en å tegne over kroppen hennes med en annen farge og undertøy. Da hun skulle kritisere bilde, skrøt hun av hele figuren uten å vite at det var hennes eget. Er det ikke rart at vi er så stenge med oss selv? At alle andre ser så mye bedre ut enn oss selv? Vi må lære å elske oss selv i større grad.

Du har så rett. Det er også noe som heter "å elske andre som oss selv"...kanskje man må fylle litt på glad og førnøyd i seg selv- tanken! Sikkert mye oftere!
Jeg holder på med en ting jeg ennå ikke er blitt veldig god på i livet....Si NEI når jeg ikke vil og si TUSEN TAKK, og ingen ting mer når jeg får kompliment. Jeg begynner alltid å unnskylde meg eller fortelle hvor billig den buksa egentlig var eller de skoene...kan jeg ikke bare si "TUSEN TAKK" og smiiiiiiile ?!?!?!??!?!?

Opprinnelig lagt inn av tuddelu, her.

Titti du ser fantastisk flott ut!
Det som slår meg er at vi er så strenge mot oss selv!
Livet er fylt med utskeielser og det er ikke meningen vi skal være foruten dem. Det fantastiske er at vi alle henter oss inn igjen etter utskeielsene gang på gang - DET er en stor bragd det!
En god klem til dere alle!

Skal vi finne et annet ord for UTSKEILELSER? Syntes det ghøres så "synd-aktig" ut....bare negative ting i hodet mitt når jeg hører det ordet. Hva med : "idag/i helgen/ikveld skal jeg kose meg! Og ferdig med det! Man kan velge å ta mindre sunn mat og dermed hente seg inn dagene etterpå. Nå er vi blitt store jenter og lært at vi ikke kan kose oss hver dag, men av og til

Vi gjør alle en stor bragd! Klapp på skulderen til alle på ED tråden

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 13:43   #429
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

La inn nytt bilde idag jeg også! Inspirert av Titti til en liten forandring!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 13:48   #430
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

La inn nytt bilde idag jeg også! Inspirert av Titti til en liten forandring!

Du er så søt. Og ser veldig slank ut også.
Kanskje vi bare skal drite i diett, vi ser jo så slanke ut på bildene.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 13:51   #431
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Du har så rett. Det er også noe som heter "å elske andre som oss selv"...kanskje man må fylle litt på glad og førnøyd i seg selv- tanken! Sikkert mye oftere!
Jeg holder på med en ting jeg ennå ikke er blitt veldig god på i livet....Si NEI når jeg ikke vil og si TUSEN TAKK, og ingen ting mer når jeg får kompliment. Jeg begynner alltid å unnskylde meg eller fortelle hvor billig den buksa egentlig var eller de skoene...kan jeg ikke bare si "TUSEN TAKK" og smiiiiiiile ?!?!?!??!?!?



Skal vi finne et annet ord for UTSKEILELSER? Syntes det ghøres så "synd-aktig" ut....bare negative ting i hodet mitt når jeg hører det ordet. Hva med : "idag/i helgen/ikveld skal jeg kose meg! Og ferdig med det! Man kan velge å ta mindre sunn mat og dermed hente seg inn dagene etterpå. Nå er vi blitt store jenter og lært at vi ikke kan kose oss hver dag, men av og til

Vi gjør alle en stor bragd! Klapp på skulderen til alle på ED tråden

Så enig, så enig. Jeg må jobbe mye med begge de to tingene der, veldig typisk og komme med unnskyldninger både når det gjelder kompliementer og hvis jeg må si nei til noe. Så typisk oss jenter.

Og kose seg er et mye bedre ord en utskeielse...Jeg gikk på et "tenk positivt-kurs" for noen år siden og der lærte jeg at det er ikke noe som heter dårlig samvittighet, det er bortkastet energi. Og en kan ikke angre på noe en har gjort/ikke gjort, bare gå videre og gjøre det bedre neste gang. Her har jeg også mye å jobbe med. Og ikke minst: ROSE OSS SELV!!!

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 13:51   #432
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Fint bilde Monica-jeg brukte så lang tid på å finne et bilde jeg så ut som en person uten nevneverdig hjerneskade(er utrolig lite fotogen selv om jeg ikke er så verst å se til egenetlig)at det blir neppe nytt bilde med det første

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 13:53   #433
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

tipper du overdriver litt der. Du ser veldig normal og søt ut på profilbildet ditt hvertfall. Jeg har ofte litt flaks på bilder og er kanskje litt fotogen. Så dere kan bli skuffet når dere ser meg, hi hi.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 13:56   #434
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

næh! overdriver ikke, jeg og min mor og min eldstedatter, alle helt normalt pene til vanlig-men du store som vi ser ut på de fleste bilder








streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 14:06   #435
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

He he, det er pussig det der ja.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 15:58   #436
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

hei alle flotte piker! Nå er jeg på jobb igjen, ferdig med eksamen, og drar på ferie om to dager. Skal prøve å holde meg så godt som mulig til dietten, men litt bacon rundt kyllingen og litt ekstra vin blir det nok. er jo en skikkelig jentetur!
Må si det er litt av noen utfordringer dere står ovenfor! Men det er jo som sagt tidligere: å lære å være glad i seg selv. Det er satan så vanskelig.

Så søte dere er monica og titti Og titti det der smilet er hverken noe du kan sminke på deg eller "vinkle" riktig. Den slipper du ikke unna! He he kjenner til det du snakker om streber. Har noen herlige familiebilder hvor stort sett alle ser tilbakestående ut utenom hunden og lillesøsteren på ett år.

Jeg er nå nede på 80-tallet! 89 ligger jeg på nå. bmi 30,8 ifølge kalkulatoren. Nå er neste delmål å komme under bmi 30, klassifisert som overvektig, og ikke som fedme. Mye dette er en del muskler da, har slitt med å spist nok det siste. Kjeksene begynner å bli seriøst tørre,,,,

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 16:02   #437
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Når jeg kom på jobb idag hadde en på jobben bakt boller til alle. "Alle vil bli glad utenom deg!" Hun har tidligere fnyst over at jeg har takket nei til pizza og mandariner osv. Slanking er jo lett, selv har hun jo gått ned både 10 og 15 kilo på grete roede mange ganger (lot være å kommentere at hun har gått de opp igjen hver gang). Såh. Det så. Går fint å takke nei til de bollene idag igrunn.

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 16:08   #438
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Bra å høre det ikke bare er i min familie Mille Og du-Seriøst mye rart man møter på når man prøver å være fornuftig! Flinke Mille!DET synes jeg, gratulerer med 80 tallet!!!!!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 18:23   #439
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Så flott, Mille. Grattis med 80-tallet.
Bare overvektig her også. Synes i grunn BMI er noe tull. Da jeg jeg veide noen kilo mer så var det fedme. Fedme forbinner jeg liksom med de som er sykelig overvektig og ikke kan gå...men men.

Og enig, gud så mye rart man skal høre og så mange som skal fortelle deg hvordan du kan gå ned i vekt og skal gi tips og råd. Vet jo de bare mener vel, men en blir så sliten av å måtte "forsvare" seg, etter alle disse årene på diverse dietter så vet man jo hva man tåler og ikke....

Æsj, jeg var på vei ut for å handle og så får ikke start på bilen. Samboeren min kommer straks hjem, men er skikkelig dårlig, har sikkert blitt smittet av gullet mitt. Så da er det vel hans tur...Ja ja, må nok ta bussen i morgen jeg da...

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 22:58   #440
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Du er så søt. Og ser veldig slank ut også.
Kanskje vi bare skal drite i diett, vi ser jo så slanke ut på bildene.

He, he det er fordi du ikke ser resten....jeg ser alltid fort slank ut i fjeset! Magen derimot......ho, ho, hi,hi!!!!!

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Fint bilde Monica-jeg brukte så lang tid på å finne et bilde jeg så ut som en person uten nevneverdig hjerneskade(er utrolig lite fotogen selv om jeg ikke er så verst å se til egenetlig)at det blir neppe nytt bilde med det første

Jeg må bare si jeg fikk meg en god latter....herlighet for en diskusjon om bilder kontra heldig, fotogen eller ikke! Det er så herlig å ikke ha mer kompliserte problemer en dette....syntes det er topp. Ble i godt humør da jeg leste alle innleggende!!!!!!!!

Mille......: SUPER grattis med 80 tallet. Så fort du går ned...hvor mange uker har du holdt på nå?

Dere får meg i godt humør....takk for at dere er her!!!!!!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 23:27   #441
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

takk skal dere ha!
hmmm,,,seks uker har jeg holdt på, i gjennomsnitt 2 kilo uken
Men i fase to har det vært en i uken, satser på det holder seg ca der en stund. Ikke mer ihvertfall, må jo nesten få tid til å følge med jeg også da! Nå som jeg har fått vekk det "værste", er det ikke lenger så viktig at det går så fort egentlig. Jeg føler meg sunn, ser sunn ut og er vel generelt i bedre humør.

Jeg har forresten irritert meg noe grenseløst over en reklame på tv3 nett-tv en stund. For fedmeperasjon da. 98 000 koster det, og de operer deg om du har BMI over 30! ERDETMULIG???? Jeg forstår at dette er et alternativ når alt annet er prøvd, men da med skikkelig oppfølging (denne klinikken innebærer to timer "livsstilsskole" og tre år "elektronisk" ppfølging). men at denne reklamen retter seg mot MEG, gjør meg så innmari sur. rett og slett. Her er link til bildet de bruker i reklamen : http://www.fedmeoperasjon.no/galleri...mi_diagram.jpg

Jeg HAR så lyst å slå den der. Bare på pur f....
Jeg hadde jo faktisk BMI 34,noe. Det kommer nok aldri til å gå, men til slutt, da er jeg der, i de "normalvektiges verden", og jeg kan fortsatt spise nok til å få i meg næring naturlig. Nei å gjøre det greiene der til noe allment, det synes jeg lite om. Stor respekt av alle som har gått gjennom det, for det kan virkelig ikke være lett.

Puh,,,dette har gnaget i flere uker.

Idag spjeret sjefen sin bukse i rumpen etter han hadde spist en snickers (han er veldig slank)

Streber: kan vi ikke få se et bilde da? Væææær så snill. Og ja spesielt flk på jobben men venner også fnyser av maten min. Men de har begynt å holde litt kjeft nå da, kanskje frdi jeg ikke prater så mye om det lenger? Har jo dere!

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 30-11-10, 23:58   #442
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg prøver jo å unngå å bli tatt bilde av fordi jeg ser så teit ut, så det finnes ikke mange.Er mye mer venn med speiletMen, vi får se

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 15:14   #443
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Herlighet! Helt enig med deg Mille, går det ann?

Tiden man skal bruke ifølge diagrammet er jo den samme tiden vi skal (ca.) bruke på ED. Kommer ann på hvor mye man skal ned selvfølgelig. Men tempoet virker likt. Trodde slankeoperasjon var for ekstrem fedme, eller fedme som skyldes fysiske årsaker, dvs.folk som har hormonfeil, må gå på medisiner og dermed er overvektige av det. Eller ekstremt fete mennesker som har prøvd alt og virkelig har en laaaang vei å gå.
...alt blir så komersiellt! Det er til å bli dårlig av . Det er fordi folk skal tjene penger, intet annet og for at veien til vektreduskjon ikke skal bli så lang. Er vel mange som vil bli slanke men ikke vil jobbe for det!

Jeg syntes vi står på hver for oss. Takket være dere får jeg oppmuntring her, men den alene hadde ikke gjort at jeg gikk ned til målet mitt. En må prioritere og avse visse ting en periode for å nå et mål....nei veldig sant, provoserende at det sendes som reklame!!!!!!!!!!!!

Når det gjelder komentarer og mange velmente men idiotiske tilbakemeldinger på min vektreduksjon, så er det blitt mer stille nå...bare en beundring om at jeg klarer det. De ser jo at klærene henger på meg. Skulle prøve sånn trenings rokke-ring igår. Da falt nesten buksa av meg! Den har vært den strammeste! Nå slenger den rundt rompa, lårene og det har blitt en stor, tom pose foran der hvor magen pleide å ligge før.... Så jeg er fornøyd!

Titti og Streber blir med på å veie meg imorgen! Tomorrow it is!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 16:17   #444
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

ååå håper på bittelitt ned eller stillstand , hater oppgang, fikser det ikke

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 01-12-10, 17:34   #445
tinus76
Medlem
 
tinus76 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sør-vestlandet
Alder: 48
Innlegg: 447
tinus76 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Oj, ikke vært så aktiv. Det er så mye som skjer på privaten for tiden... Men skal prøve å logge meg innpå fremover

__________________
Klem fra Tinus gift med mannen, mamma til E04, J06, J08
Min_Journal - Startdato: 20.10.09, Startvekt: 96 kg, skal ned minst 31 kg


tinus76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 03:25   #446
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg fikk pinnekjøtt og kålrabistappe av kjæresten idag Føler meg fortsatt som en fyllt julegris, men godt var det. Han fikk pakkekalender så han bør nå bare være fornøyd. Da er det snart på tide å dra på tur, snakkes neste uke! Satser på å fortsatt ligge under 90-tallet.
Lykke til med veiedag imorgen (idag)!

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 10:13   #447
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Hallo ED folk der uteVeiedag-500 gr, jeg er kjempefornøyd, ikke fordi det er så mye men fordi det er ned!Med tanke på julen hvor det bli oppgang skulle jeg jo praktisk sett rast ned først, men, men, dette fungerer hvertfall for meg. 7,4 kg på ED på 10 uker, mindre enn mange, men bra!( Fra 17 august er det ned 9,8 kg da)Folk kommenterer det nå, så det vises bra!

Dr Hetland kommer vel til å få anfall i morgen,når jeg informerer om at jeg kommer til å smake litt kaker og littjulegodt i de 9 dagene julen står på, førjuls tiden er vanskelig, men den klarer jeg tross alt.

Hvordan gikk det med dere og veiing?

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 12:38   #448
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei dere.

Her ser jeg 76-tallet nå. Men det er nok ikke reelt. Har ligget rett ut med omganssyken i to dager nå. De to siste dagene har jeg spist fem peanøtter og et par chilinøtter. Men det var gøy å se nedgang på vekta, selv om jeg vet det meste går opp når jeg begynner å spise igjen.

Føler meg bedre i dag,men ikke noe matlyst enda. Drikker cola zero og ingen ED-produkter frister, alt er jo søtt. Jeg har lyst på ristet loff med smør eller salt kjeks..Ikke særlig lavkarbo....så da tar jeg noen salte penøtter, ikke det beste,men....

Noen råd?

Så flott med minus 500 gram, Streber, det er så deilig når det går riktig vei.

Og god tur, Mille. Håper du får en koselig tur.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 12:41   #449
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Så herlig med bukser som faller av, Monica.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 13:11   #450
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

GOD bedring Titti! Gøy å titte på 76 tallet littegrann da

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no