Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-12-10, 14:14   #476
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Cloetta heter den, bedre enn vanlig sjokolade etter min smak, ser ved første øyekast ut som den er full av karber, men sukkeralkoholene kan du trekke fra(den er lakserende, men det gjør ikke meg med irritabel tykktarm noe, bare lar være å ta medisin for å få ut bakveien den dagen, lar sjokoladen gjøre jobben)Så det er 12 "aktive" karbohydrater i hele platen.

Har du medisiner mot irritabel tykktarm?

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 14:17   #477
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Har brukt ulike preparater fra apoteket i så mange år,så mange at jeg nesten ikke husker noe annet. Kroniske plager kan man trygt si. Bruker renseparafin nå, gjort det lenge, funker bra enda.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 14:48   #478
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk for det...vanskelig å få tak i eller?!?

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 18:33   #479
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei dere.

Var visst en stund siden jeg var innom.

Helgen kom og gikk. Godt å ha matlyst igjen.

Det ble litt pinnekjøtt på Ikea, det gikk helt fint faktisk, ble bare veldig mett.
Spiste bare litt kålrotstappe ved siden av. Den var ikke noe å skryte av. Kjøttet var helt greit...

Fått ryddet og gjort i stand gjesterom/kontor i helgen. Det ble veldig bra. Godt med litt orden.

Har blitt litt lite ED-mat, glemte helt å bestille forrige uke, så ikke så mye å velge i, men jeg har bare spist lavkarbo ved siden av da. Ingen utskeielser sånn sett, men blir fort fase 3 i stedet for fase 2, men tror det går greit på vekta. Det gjenstår å se i midten av uka.

Så mye godt du har laget, Grotingeling. Jeg handlet forresten litt sukkerfrie kaker på Ikea.

Monica, det kunne vært mye verre utskeielse, håper du nøt det med god samvittighet!

Streber, sikkert ikke dumt med fase 1 et par uker i januar nei. Kanskje jeg skal gjøre det samme. Får snakke med Sofie neste uke og høre.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 22:41   #480
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Ikke vanskelig å få tak i sjokoladen, har den på domus-coop her i bygden

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 23:58   #481
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Hei dere.
Monica, det kunne vært mye verre utskeielse, håper du nøt det med god samvittighet!

Jo jeg nøt det, jeg ble passe mett og helt ok! Selv om dere ikke syntes det var den store karbo-turen, må jeg bare slutte med det! Det var denne "ferien" fra ED! Bra du koste deg med pinnekjøtt også. Til den prisen er den god på IKEA. Bare digg å kjenne andre smaker!

Takk Streber

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 00:08   #482
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Har brukt ulike preparater fra apoteket i så mange år,så mange at jeg nesten ikke husker noe annet. Kroniske plager kan man trygt si. Bruker renseparafin nå, gjort det lenge, funker bra enda.

Åh, renseparafin .. det høres litt skummelt ut Bra det funker, jeg trodde det hadde kommet reseptbelagte medisiner på markedet for irritabell tarm! Har ventet lenge på dem!! .. Men med lavkarbokostholdet fungerer faktisk magen min utmerket! Merker det fort når jeg skeier ut ..

Nå lukter det jul i hele huset - steker andre brettet med kokosmakronene grotingeling reklamerte for her tidligere. Gleder meg virkelig til å smake disse Skal prøve meg på vaniljefudgen en dag også.

Noen som har vært borti Hi-maiz før? Et gunstig fiber som kan tilsettes pizzadeig, kaker etc. .. gir jevnere blodsukker og er hvitt mel med 60 % fiber. Bakverkene blir mye sunnere ifølge funksjonellmat.no. Tenker å prøve dette melet ut i pizzadeig. Håper bare dette er lindberg-vennlig
Det høres hvertfall slik ut i mine ører

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 00:14   #483
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Kokosmakronene smaker helt nydelig!
Kan spises med god samvittighet også, det er herlig

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 13:42   #484
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av tuddelu, her.

Kokosmakronene smaker helt nydelig!
Kan spises med god samvittighet også, det er herlig

Nå skal jeg printe ut oppskrifter. Onsdag...imorgen skal det bakes...eller kanskje allerede ikveld!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 15:25   #485
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Gled deg!

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 15:30   #486
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Jo jeg nøt det, jeg ble passe mett og helt ok! Selv om dere ikke syntes det var den store karbo-turen, må jeg bare slutte med det! Det var denne "ferien" fra ED! Bra du koste deg med pinnekjøtt også. Til den prisen er den god på IKEA. Bare digg å kjenne andre smaker!

Takk Streber

Ja, jeg skjønner hva du mener, det har så fort lett for å skli ut når en begynner å unne seg litt ekstra, så lurt å skjerpe seg inn ja.

Slik som i dag som jeg begynner å gå tom for produkter så da kommer man litt ut av det liksom. Tipper jeg har produktene i morgen eller senest torsdag.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 15:31   #487
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Kokosmakroner. Høres spennende ut, men tror jeg må vente litt nærmere jul så de ikke frister meg...En uke til jeg skal til Hexenberg nå.
Får vel ta en tur på vekta i morgen, eller kanskje vente til torsdag....

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 16:10   #488
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Heisann! Jeg kommer ikke til å bake lavkarbo i år, det vil vise seg hvor lurt det er, men Hetland var enig i at tanken er godI fjor bakte jeg mange sorter fantastiske lavkarbokaker, jeg,familien og gjester vi hadde elsket det.MEN jeg spiste for mye av det, fordi det var "lov", denne julen PRØVER jeg ut om jeg greier å holde meg til mindre mengder om det er littegrann"fyfy" det som er på bordet-kan slå totalt feil ut he he, er klar over det- men tester det ut i år nå. Neste år blir det lavkarbobakst ja, men da må jeg da vel for svarte svingende være ferdig med selve slankeprosessen vel??

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 21:59   #489
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Ja, jeg skjønner hva du mener, det har så fort lett for å skli ut når en begynner å unne seg litt ekstra, så lurt å skjerpe seg inn ja.

Slik som i dag som jeg begynner å gå tom for produkter så da kommer man litt ut av det liksom. Tipper jeg har produktene i morgen eller senest torsdag.

Hei Titti! Du har så rett. Har tenkt at jeg skal passe veldig på! Typisk meg å begynne å føle meg veldig trygg, så har jeg vært så flink så lenge og så...vips detter man ut av det fordi man unner seg feil ting for ofte! Nå som vi har jobbet så heftig for å bli slanke må jeg ikke lure meg selv nå.....så typisk egentlig.....idag er det full fase 2 dag og det føles godt. Har bestemt meg for å følge fase 3 med litt produkter også, men jeg slutter ikke med de knekkebrødene. Endelig kan jeg ha normal magefunksjon igjen....det er plagende i lengden altså....

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Heisann! Jeg kommer ikke til å bake lavkarbo i år, det vil vise seg hvor lurt det er, men Hetland var enig i at tanken er godI fjor bakte jeg mange sorter fantastiske lavkarbokaker, jeg,familien og gjester vi hadde elsket det.MEN jeg spiste for mye av det, fordi det var "lov", denne julen PRØVER jeg ut om jeg greier å holde meg til mindre mengder om det er littegrann"fyfy" det som er på bordet-kan slå totalt feil ut he he, er klar over det- men tester det ut i år nå. Neste år blir det lavkarbobakst ja, men da må jeg da vel for svarte svingende være ferdig med selve slankeprosessen vel??

Godt sagt Streber...du har fått meg til å ombestemme meg ...du er inspirasjonen idag! Nå skal jeg søren meg være tynn neste jul og heller nyte det da uten å tenke noe mer over det...skal ikke ofre det en tanke. Nei....fokus, fokus....fokus....det er lett å bli distrahert fordi det smyger seg på med "lovlige" mat/bakster/snop....
...Nå minner jeg meg stadig på at dette er selvvalgt og jeg har brukt masse penger på det. Skal ikke stoppe nå...

.......alle vakre, deilige damer...og deiligere skal vi bli...

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 23:18   #490
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Tror dere er inne på noe veldig lurt der, jeg forspiste meg på lavkarbo-Sarah Bernard for et par år siden, helt nydelige, men det ble alt for masse.

Tror også det er lurere å bare unne seg litt av det "ulovlige" og heller ta en ekstra bar o.l.

Monika, jeg her ikke fått meg meg at du har begynt med knekkebrød, er det slike som du baker selv?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 16:00   #491
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Tror dere er inne på noe veldig lurt der, jeg forspiste meg på lavkarbo-Sarah Bernard for et par år siden, helt nydelige, men det ble alt for masse.

Tror også det er lurere å bare unne seg litt av det "ulovlige" og heller ta en ekstra bar o.l.

Monika, jeg her ikke fått meg meg at du har begynt med knekkebrød, er det slike som du baker selv?

Ja de bakes selv. Kun solsikkekjerner, sesamfrø, linfrø, kruskakli og fiberhusk, salt, splenda og vann! De er kjempe gode! Bedre enn vanlige. Grunnen er at magen min har vært helt umulig siden jeg begynte på ED! Jeg fikk også hemorider under siste fødsel og de kom tilbake når jeg begynte på ED ( sorry ekkelt tema, men mange lider av det og det er ganske vanlig, men veldig kjipt å nevne...).
I tillegg har jeg gått på jern tabletter og det ble rett og slett for ubehagelig og vondt. Jeg vegret meg for å spise til slutt...men nå er alt normalt igjen og jeg spiser de til frokost istedenfor sjokolade-frokost blandingen. Jeg drikke masse vann til frokost sammen med alle vitaminene og oljekapslene. Jeg er mett kjemplenge. Knekkebrødet syntes nesten ikke under masse salatblader, ost, skinke og paperika eller agurk.
For å holde ut dette opplegget skal jo kroppen fungere underveis. Noe må man bare tilpasses....

Sarah Bernard er jo bare himmelsk...ja der hadde npk jeg gått amok ja...he, he, he!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 16:56   #492
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei på dere damerMonica, blir ikke satt ut av litt "skitprat"Har du prøvd renseparafin ??Det kan ta en tid før kroppen responderer på det, men når det da virker er det supert, ikke noe farlig å gå på over lengre tid, sa den legen jeg var til med datteren som hadde mine problemer, endte opp med at jeg skiftet ut visiblin med renseparafin-smaker ingenting, får ut bakveien en gang pr dag,er superfornøydForslag:bruk knekkebrødene til magen er godt i gang med parafinen, eller bare bruk knekkebrødet-om du heller vil det


Veiedag, etter nattevakt og lite søvn-ned 1,5 kg-erremuuuli???Sjokoladen hadde ikke akkurat mye å si da nei-har tydd til den i endel førjulssituasjoner nå må jeg innrømme-men, men, går visst bra det!!

Ha en god kveld!


streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 18:10   #493
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Monica31; Har du lyst å dele oppskriften på knekkebrødene med oss? De høres supre og sunne ut!

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 18:18   #494
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Skjønner dere godt når det gjelder å være forsiktig med lavkarbo julekaker under ED.
Nå som jeg er ferdig med ED, velger jeg lavkarbo julekaker fremfor vanlige julekaker

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 22:10   #495
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av tuddelu, her.

Skjønner dere godt når det gjelder å være forsiktig med lavkarbo julekaker under ED.
Nå som jeg er ferdig med ED, velger jeg lavkarbo julekaker fremfor vanlige julekaker

Slik jeg også kommer til å gjøre det i fremtiden. Når man bare skal stabilisere vekta....

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 22:14   #496
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Monica, jeg har sett oppskriften på facebook, tror også det opprinnelig er oppskriften fra Sofie Hexenberg sin bok...

Kjempesmart å spise disse slik at du får regulert magen. Jeg smakte noen av søsteren min i sommer, men fikk så vondt i magen av de, men mulig det bare var uvant. Hemorider er no dritt, bokstavelig talt (), så gjør alt for å unngå det!!

Streber, så fantastisk med 1,5 ned siden sist, dette går i rykk og napp, men jammen fikk du ikke lønn for strevet. Kjempebra.

Jeg glemte vekta i morges, hadde en litt hissig sønn her med klesproblemer, så fokuset var der i dag, men i morges kryper jeg oppå vekta og håper på det beste. :ber:

Sitter her med litt rødt i glasset og soyanøtter, har fått hentelapp fra ED, så i morgen blir det litt utvalg og produkter i hus igjen.

Ha en fin kveld alle dere flinke ED'er!

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 22:15   #497
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Monica, sorry at jeg har skrevet navnet ditt feil tidligere.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 02:24   #498
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Hjemme! Og som dere skriver! Klarer ikke huske allt jeg burde kommentere, unntatt GRATULERER Streber!!! Så deilig

Disse fudgene dine grotingeling skal jeg prøve i helgen, er bedt på pepperkakebakst hos mamma.

På turen endte jeg opp med å droppe alt av ED-produkter....Skjedde feil ved bestillingen igjen, og da reiste jeg med 15 poser soyantter og to kjekspakker. Så fant ut at jeg ikke vlle leve på nøtter gjennom hele ferien. Vært flink og valgt lavkarbo hele tiden, egg til frokost og kjtt og salat til middag. Litt frukt, mørk sjokolade og litt is har det blitt. Og OST. Franskmennene jeg bodde sammen med, de kan spise ost de!!!!!

Men ikveld var vekten på 90,1, så har ikke gått opp tre-fire kilo som fryktet Får se hva den sier om morgenen og ta det derifra. Nå blir det skjerpings frem til jul. Idag ble det faktisk fase en,,,(hvis man ikke regner med noen glass rødvin da. men i dette mørket unner jeg meg faktisk det)

Jeg må si at det er lenge siden jeg har gledet meg slik til jul! MAT. Og streber, denne STOORE utskeielsen du snakker om at du kommer til å ha i julen, synes ikke den høres så ille ut

Håper dere klare å kose dere i frjulstiden, og at ikke alt er bare fristelser og stress

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 11:12   #499
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

på alle positive damer her inneTakk Mille, for gratulasjonDen utskeielsen kan bli ille og det kan bli helt greit, vi får se. Skal prøve å ikke angre meg ihjel uansett, det er jul bare 1 gang i året(som "Gjertrud" sier)








streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 14:04   #500
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Velkommen tilbake, Mille. du har vært supergod.

Her var det endelig nedgang på vekta. Hurra.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no