Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-04-11, 20:32   #1601
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Har funnet meg godt til rette i fase 2, hvor jeg kjører en variant med 2 ED-produkt-måltider og 2 fase2-måltider.
Noen vil kanskje si at dette er fase 3a, men i følge legen kan jeg regne dette som fase 2 siden jeg ikke har tatt inn matvarer som er tillatt i fase 3.
Vekta har som forventet stått stille, noe den jo stort sett gjør i fase 2.
Siden uka dessuten har inneholdt tante-rød-besøk , er jeg kjempehappy med stillstand.
Normalt ville vekta nå vist opp 1-2 kg

Etter en dag fylt med kjøring og diverse ærender, har jeg nå planer om å tilbringe kvelden i go-stolen
Må bare ta med en siste runde med hurra'er og jippi'er for førerkortet, siden jeg i dag har kjørt min første lengre tur hurra, hurra, hurra, jippi, jippi, jippi!!!
HERLIG!!!! Er bare såååååååååååå fantastisk!
Turen gikk til Voss - ca 12 mil hjemmefra
Ikke fordi jeg hadde nødvendig æren der, men fordi jeg fant ut at jeg hadde lyst på en liten kjøretur
Men nå skal dere slippe mer mas om førerkort.... blir jo slitsom til slutt

Ha en flott lørdagskveld alle sammen

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 21:48   #1602
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Elinemor, her.

Monica 31 - jeg har jo lest at du har barn - hvordan klarer du å presse inn 3-4 økter på treningssenter i uka? Gi meg tips!!!
Jeg har jo vært medlem på Sats ørten ganger, men det har alltid kokt bort i kålen og endt med støttemedlemskap. Nå er jeg imidlertid mer motivert enn noen gang!
Akkurat dette synes jeg er litt vanskelig - mannen min har jo også trening og annet program, så noe særlig mer enn en økt i løpet av ukedagene og en i helga synes jeg er vanskelig.

Hei, det krever litt planlegging ja! De ukene jeg får trent 4 ganger tar jeg en runde hjemme også, enten jogger, sykler eller går ca.en time på inlines med staver.
Ellers er jeg så heldig å ikke begynne så tidlig på jobb så jeg trener mye kl.9 om morgenen og om onsdager eller fredager på kveldstid drar jeg og mannen min sammen på spinning, de har barnepass frem til 19.30!
Men det er faktisk er prioritering som koster litt. For meg er trening så viktig og avgjørende for selvfølelsen og motivasjonen min.
I det siste har det ikke blitt så mye pga. all sykdom av og på i fler måneder, men snart er jeg skikkelig tilbake. Gleder meg til mandag er så utrolig mye på planen for tiden, da blir det ikke alltid så mye til meg. Man får gi og ta...om hverandre

Godt å høre det går bra Gro!!!!!!!!!!! Du er tøff som gjennomgår alle prøver og forskjellige belastninger....

Håper alle har en bra helg!!!!!!!!!!!!!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 23:14   #1603
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Elinemor, her.

Hurra! Jeg er offisielt under 100! 98,8 faktisk. Mange år siden sist jeg var todsifra, ikke siden før barn nummer 1.
Går ut i den herlige vårdagen med masse entusiasme!
Nyt våren dere også jenter.

Gratulerer sååå mye!! Det må være en fantastisk følelse! Nyt den

For min del har jeg ikke mye å skryte av for tiden... kjenner det er vanskelig å holde motivasjonen oppe når jeg er så tett på målet. Ble indisk mat i går og litt rester i dag (med ris og nanbrød...) Hva skjer??
Jeg vil tilbake i modusen jeg var i før de O-store karbodagene sist helg!!! Synes faktisk det er mye vanskeligere nå i fase 3a enn det var i både fase 1 og 2

Jaja, nok klaging fra meg Ønsker dere alle ei god natt!

__________________






Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-04-11, 23:21   #1604
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Har funnet meg godt til rette i fase 2, hvor jeg kjører en variant med 2 ED-produkt-måltider og 2 fase2-måltider.
Noen vil kanskje si at dette er fase 3a, men i følge legen kan jeg regne dette som fase 2 siden jeg ikke har tatt inn matvarer som er tillatt i fase 3.
Vekta har som forventet stått stille, noe den jo stort sett gjør i fase 2.
Siden uka dessuten har inneholdt tante-rød-besøk , er jeg kjempehappy med stillstand.
Normalt ville vekta nå vist opp 1-2 kg

Etter en dag fylt med kjøring og diverse ærender, har jeg nå planer om å tilbringe kvelden i go-stolen
Må bare ta med en siste runde med hurra'er og jippi'er for førerkortet, siden jeg i dag har kjørt min første lengre tur hurra, hurra, hurra, jippi, jippi, jippi!!!
HERLIG!!!! Er bare såååååååååååå fantastisk!
Turen gikk til Voss - ca 12 mil hjemmefra
Ikke fordi jeg hadde nødvendig æren der, men fordi jeg fant ut at jeg hadde lyst på en liten kjøretur
Men nå skal dere slippe mer mas om førerkort.... blir jo slitsom til slutt

Ha en flott lørdagskveld alle sammen

Synes du har all mulig grunn til å "mase" om førerkortet jeg Det må føles veeeldig godt å ha fått det tilbake!
Godt at du står stille på tross av tante rød! Gratulerer!

__________________






Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-04-11, 11:42   #1605
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

...og nå skal vi snart på fettdryppende middag hos min HCHF-svigermor...

__________________






Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 10:16   #1606
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Overlevde barndåp med 2 unntak i går, ble gullrot i soddet og et sukkerfritt høykarbokakestykke, ellers holdt jeg meg lavkarbo.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 18:17   #1607
Elinemor
Medlem
 
Elinemor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 65
Elinemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei jenter -
Hadde en aldri så liten nedtur da jeg var på kontroll i dag. Vekta viste 300 gram over de magiske 100 ... Og jeg som veide 98,8 lørdag morgen - etter det tre treningsøkter og full aktivitet i hagen hele helga, og ingen ulovligheter på matfronten. Skjønner ingenting jeg. Var uansett litt skuff.


Målet for nedgang før sommeren (1. juli) er ned 8 kilo til - altså til 92. Hadde en interessant samtale om dette med vektmål. Jeg kommenterte at målvekten hun har satt opp på meg gir en bmi over 25, som jo er definert som overvekt. Hun sa at bmi ikke nødvendigvis var det beste målet, da det ikke tar hensyn til muskelmasse og beinmasse (noe jeg visstnok har mye av).
"Hvis du får en bmi på 22 må du legges inn" sa hun. Et stykke dit, uansett ...

Ellers er hun sterk tilhenger av treningssenter. For variasjon og veiledning, først og fremst. Så nå må jeg og mannen sette oss ned og se hvordan vi kan få det til å gå opp.

Jaja.

__________________




Elinemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 18:40   #1608
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Overlevde barndåp med 2 unntak i går, ble gullrot i soddet og et sukkerfritt høykarbokakestykke, ellers holdt jeg meg lavkarbo.

Good girl....hvert år inneholder så fantastisk mange anledninger hvor det "hør seg og bør seg" å spise kaker, kaffe og maaaaaaaaaaaaaat......

Det er virkelig en utfordring å gå ned i vekt. Mat er ikke et giftstoff vi har gjort oss avhengige av og må kutte ut, men den er livsnødvendig for eksistensen vår og vi må lære oss å begrense den og spise riktig av den for å gå ned i vekt og så bli der.
Vektreduksjon er både en mental og fysisk utfordring. Det er en kraftig anstrengelse som koster oss prioriteringer og enormt fokus kontinuerlig.

.....om det av og til hoppes av sporet...finnes det sidespor som fører tilbake til hovedsporet hvor karbohydrater ikke er interessante
....jeg er på vei fra et sidespor og mot hovedsporet...har ca....bare noen meter igjen.....

Vi er gode....selv om vi koser oss med indisk, litt kake, har mensen-sjokolade-sug-chips-øl-eller hva som helst.....det er eldgamle, inngrodde vaner som skal endres og slettes....det tar bare ikke 3 måneder......vi må gi oss selv tid, uten å være skuffet hvis ikke alt går etter planen. Roma ble ikke bygd på en dag

Heia alle som faktisk gjør noe med overvekten og helsen sin...

Klem fra meg.....

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 18:58   #1609
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Ja...eh...gikk på vekten etter helgen! Mensen kom idag og helgen ble utrolig travel og ikke helt som planlagt. Så nå har jeg endret tickere'n min så den er HELT ÆRLIG OPPDATERT. Føles godt!
Men tenker at jeg snart har holdt på med ED-opplegg i 6,5 mnd. Og litt over 14 kilo er slettes ikke verst. Nå skal jeg, etter råd fra en som har vært 25 kilo overvektig og har klart å holde seg i 10 år (!)- være å ta 2 kilo av gangen, de siste 10 kiloene eller rettere sagt 12,3....må gå ned 2,3 på nytt igjen. Men hvem har vel ikke gjort det?!!?!?!?!?!?!??!?
Hun sa de siste 10 sitter hardt og er venskeligere å få av. Derfor er det kjempe demotiverende å tenke 5 eller 10 kilo av til sommeren/ferien. Hun sa jeg må ta to kilo og så en uke eller to pause hvor jeg stabiliserer disse- skal selvfølgelig følge opplegget, men ikke forvente nedgang. Kroppen gjør veldig ofte slik i en sånn sluttfase.

Så det så, er nemlig min plan!!!!!!! To kilo skal av. Så konsentrerer jeg meg KUN om de Godt å få råd av noen som har "vært" der og er et levende eksempel på at det går ann å komme i mål......klarer hun, kan jeg.....

Imorgen tidlig er det 1 time pilates og så 30 min. step!!!!!!!!!!!!!! Blåser i mensen vondt og "gravid"-mage.....her skal det trenes!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 23:07   #1610
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei alle flotte ED jenter, vi er flinke alle sammen og gjør så godt vi kan! Lykke til med planen framover Monica

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 21:56   #1611
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Fornuftig plan Monica, den tror jeg nok flere av oss (ialle fall jeg) med fordel kan adoptere

Selv har jeg vært kjempesliten i noen dager, og veldig trøtt - har fått tilnavnet sovedyret her hjemme
Kan det være vårslapphet, eller kanskje jeg trener for hardt?
Håper uansett det er forbigående, for jeg jobber med å komme meg i vektreduksjonsmodus igjen.

Finner nok utav det, og i mellomtiden er det kjekt å lese om dere andre flotte damer

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 08:43   #1612
Hapylady
Medlem
 
Hapylady sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 137
Hapylady er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Det samme skjedde med meg Elinemor. Jeg danser masse og var på kurs - etter helga veide jeg mer. Det jeg fikk beskjed om var at til det treningsopplegget jeg hadde da så spise jeg for lite. Begynte å spise litt mer de dagene jeg hadde hardtrening, og jeg raste nedover igjen. Håper du er under de tre magiske tallene igjen fort. Kjempebra jobbet .

Lykke til med planen framover Monica. Du står på - synes du er flink jeg.
Riktig god bedring Grotingeling. Håper du snart er i full fart igjen.

Jeg har ennå klart å holde meg til maten jeg skal, men var temmelig fristet her i helga. De grillet og stekte vafler ute i gården (bor i borettslag med to rekkehus). Her er det veldig sosialt hele våren og sommeren. Heldigvis klarte jeg meg, men fy og vanskelig det er til tider. I tillegg synes jeg vel litt synn på meg selv. Hatt brannkopper (av alle ting) og pøst på med antibiotika. Heldigvis er det på retur nå, men æsj. Blir spennende å se om jeg har gått ned noe til fredag.

__________________



Hapylady er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 08:55   #1613
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Ekstra trening betyr også at kroppen samler litt ekstra vann, siden musklene består av en del vann.
Så litt vektoppgang ifbm trening er faktisk ikke unormalt i følge legen min.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 09:32   #1614
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

God morgen!

Til deg Gro, sånn trøtthet er viktig å ta hensyn til. Du trenger sikkert mer søvn. Har lagt meg tidlig i det siste jeg også. Hvis jeg ikke får nok søvn...blir jeg jo helt "frynsete i kantene". Trening og nok søvn for meg er super viktig!
For meg er det en trøst ihvertfall å se at alle glir inn og ut av faser hvor motivasjonen ikke alltid er på topp. Men ingen av oss har ennå mistet lysten til å fortsette.
Hapylady....skjønner UTROLIG godt følelsen av å syntes synd på seg selv. Jeg har alltid gitt meg selv kos, belønninger og trøst i snop, kaker......ikke rart følelsen kommer igjen. Men nå er vi bedre rustet til å takle følelsen og komme oss videre. Du tok jo ingen ting. DU ER superflink

Idag skl jeg bake brokkolimuffins...nuffins....he,he! Prøvde noen andre her om dagen, scones laget av mandler, valnøtter egg og smør....utolig gode med pålegg og grønt på. De var salte og gode og fantastisk enkle å ta med som mellommåltid, lunsj og kvelds! Skal sende oppskrift senere, må bare få igjen boka av venninna mi!

"Jakten på 70-tallet"- fortsetter....he he....koden på oppdraget har jeg jo, må bare bruke den...he,he,he

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 09:00   #1615
Elinemor
Medlem
 
Elinemor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 65
Elinemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Påskefrokost i barnehagen = en kopp kaffe og noen selleristangbiter . Blir nok mange fristelser framover dere!
Ha en deilig dag i vårsola.

__________________




Elinemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 22:49   #1616
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

elinemor: grtulerer med tosiffret!!!! at du gikk litt opp igjen har nok bare med stress å gjøre. det gjør ikke noe, de ramler av i en fei, såh, gratulerer

monica: du er så smart. er overbevist om at du kommer i mål, og at du kommer til å BLI der. jeg prøver å tenke slik som deg. 2 kilo av gangen. igrunn tenker jeg nå "holde vekten til etter sommeren" ellerno, og så hvordan det går seg til, og da tenker jeg å ta fatt på resterende. jeg merker jeg må passe meg for ikke å falle helt av. så slik har jeg tenkt i det siste da. så lenge vekten holder seg stabil, skal jeg jobbe med å bli kjent med "nye" meg, og bli glad i henne

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 22:55   #1617
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

igår var jeg hod legen igjen. to kilo ned i fett, og to kilo OPP i muskler (alle de andre gangene har jeg jo gått ned i muskler). Og ikke bare det. Jeg fikk svarene fra blodprøven, og jeg kan nå kalles FRISK!!!! Alle verdier som ble målt var innenfor normalen HURRA.
C-peptid-nivå halvvert, insuln over halvvert, blodsukker redusert, noe greier (som har med PCOS å gjøre) er nå fordoblet, og er såvidt innenfor normalen. B-12 litt i lavere skiktet, så jeg har nå kjøpt meg B-kompleks.

Fikk i tillegg måleutstyr, og livvidden er nå under grensen for å være farlig.

Etter timen igår svevde jeg på en rosa sky resten av dagen og feiret med studentteateret og rødvin. Rett og slett en herlig dag.

Som hun sa: det er tydlig at din maskin kroppen fungerer best på drivstoffet lavkarbo

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 07:55   #1618
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Fantastisk Mille

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 08:27   #1619
Elinemor
Medlem
 
Elinemor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 65
Elinemor er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Så utrolig deilige resultater, Mille! Gratulerer så mye!

__________________




Elinemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 10:17   #1620
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei dere.
Er litt travel om dagen, med studier og bryllupsplanlegging, men vekta går heldigvis litt nedover. Hurra

Høres ut som en veldig fornuftig plan, Monica. Der er jeg også, dvs, jeg tar jo en halv kilo av gangen.

Ser at jeg har tatt av 13,5 kilo siden i høst, så jøss, det går jo sakte, men sikkert nedover.
Nå er det 73-tallet som vises på vekta, så nå blir neste delmål og se 72-tallet.

Så supert at du er erklært frisk, Mille. Godt jobba.

Og til alle dere er andre, dere er superflinke som holder ut gjennom påskelunsjer, dåp osv.
Hatten av for dere!!

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 10:49   #1621
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Heiiii, jeg er litt happy! Er som dere vet ikke bortskjemt med nedgang jeg heller, hadde ikke veiedag forrige uke, mensenuke-pleier å opp og ned igjen mye den uken, så den hopper jeg alltid over. Denne uken hadde jeg gått ned 500 gram igjen, fettprosent var gått ned enda mer også!Titti, du leder med 400 gram nåGått ned 13,1 siden i høst jeg. Dette går sannelig sent, men det går ned.Dette behøvde jeg nå!

Rare greier det der med at så lenge utskeielsene er lavkarbo(dåpen) Så er det liksom greit for kroppen min, det har jeg testet ut mange ganger på min lavkarbotid. Veldig godt å vite!


Går inn i full arbeishelg, skal for første gang ha noen som skal "skygge" meg fra psykiatristudie i kveld, gruer meg bittelitt ja...



Ha en fin påske dere, jeg stikker garantert innom, vi blir hjemme-snart konfirmasjon her og lite med penger, jeg skal jobbe noen dager og mannen har brannvakt noen dager









streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 15:24   #1622
Hapylady
Medlem
 
Hapylady sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 137
Hapylady er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Det var flott å høre Mille. Forstår godt at du er glad nå. Gratulerer.
Gratulerer med nedgangen Streber.

Veiedagen gikk bra denne gangen også heldigvis. Ned 0.8 kg denne uka. Var litt usikker pga jeg fortsatt er på heavy antibiotikakur. Er superfornøyd.

Ønsker dere alle en riktig god helg og påske. Håper på fint vær. Det hadde vært godt.

__________________



Hapylady er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 16:18   #1623
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Så flott, Streber. Vi følger hverandre, går du ned så går jeg ned, kjekt å vite hvis vekta ikke skulle funke her i huset.

Grattis med flott resultat, Happylady.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 16:29   #1624
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk alle sammen. Det er veldig veldig deilig. Hetland sa at om jeg hadde kommet til henne første gang med de tallene jeg har nå, ville hun sagt at alt var i skjønneste orden. Jeg spiser nå moderat lkhf, så skal vi se om en stund, hvordan kolesterolet reagerer på det. Deilig å ha en lege som følger meg.

Gratulerer Streber!! Så herlig Og lykke til meg "skyggen" din, kan ikke tro noe annet enn at det vil gå bra.

Gratulerer med nedgang hapylady, tross kur.

Håper alle får en herlig helg og påske. Jeg jobber hele helgen, men det blir korte vakter.

Ikveld blir det alenedate med meg selv, og imorgen jentekveld med coctailkjoler. Før ville jeg bare skippet slike ting, men nå gleder jeg meg til å dulle meg opp. DEILIG er det.

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 16:57   #1625
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Så gøy, Mille. Nyyyyt det!!!

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no