Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-06-11, 21:22   #1851
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Så herlig med bunaden da Elinemor, vel fortjent er det (selv om du nå må sy den inn )

Har vært en skikkelig ille dag i dag for min del, bare fordi jeg for en gangs skyld ikke gadd ta med mat eller spise salat i lunchen i går.
Kantina serverte kyllingfilet med brokkoli og fløtesaus, så jeg tenkte at "det er jo midt i blinken" - not!!!!!
Merket ingenting før sent i går kveld da jeg følte meg litt oppblåst, men våknet i 4-tiden i dag med seriøse magesmerter.
Lignet veldig på gallesteinsmerter, og oppførte seg omtrent som de gallesteinsanfallene jeg hadde for noen år siden.
Ble mange runder med do-besøk de neste timene, og det endte med migrene med påfølgende fravær fra jobb
Må ha vært potet- eller hvetemel i den sausen, for kyllingen var krydret med salt, pepper og basilikum (fersk).
Rart hvor lite som skal til noen ganger.......

Men etter en dag med mye ubehag, merker jeg nå at kroppen er i ferd med å komme i gjenge igjen - har bl.a. lyst på mat og er sulten for første gang i dag
Og bra er det, for etter jobb i morgen går ferden til London - shoppingtur
Trenger å være noenlunde oppegående når jeg skal shoppe klær, så nå skal jeg steke vafler for å ha med - tørr nok ikke spise særlig mye ferdigmat de nærmeste dagene.
Ost og skinke kan jeg kjøpe i matbutikker, og sammen med ED-kjeksene har jeg i alle fall mat jeg stoler på med meg.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 10:41   #1852
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Stakkar deg, bli så dårlig av litt saus! Jeg tåler karbo alt for godt egentlig, bortsett fra når det kommer til å legge på seg, da tåler jeg ikke noeting! Ha en GOD shoppingtur!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 12:22   #1853
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk Streber, det var den værste reaksjonen jeg noen sinne har hatt
Men så og si 100% bra nå (blir jo aldri helt bra ), og klar til avgang om 2 timer

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 13:02   #1854
ulvi
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 34
Innlegg: 20
ulvi er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Så kjekt med shoppingtur
Jeg har vært litt dårlig på å følge eurodietten den siste uken
Veldig irriterende, for vektnedgangen min er jo bra, og jeg går jo ned, men nå er jeg forkjølet og syk, og det siste jeg vil spise er ED-suppe, hehe.
Skal på veiing igjen i slutten av juli, og ble enig med legen om at jeg skulle klare å gå ned rundt 8 kilo mer til da. Har også måtte begynne å trene, to ganger i uken, skulle helst gå på tur i oppoverbakke, opp ulriken eller løvstakken Jeg er ingen spreking, for å si det sånn, hehe. Har begynt på treningsstudio, og litt mer rolige turer i begynnelsen. Begynner jeg for fort og for hardt gir jeg lett opp.

Nå håper jeg at jeg snart blir frisk, og med en gang jeg er blitt frisk igjen så er det total skjerping. Jeg tror ikke jeg har vært i ketose på 8 dager

ulvi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 11-06-11, 06:45   #1855
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Tror nok du gjør rett i å ikke presse kroppen i ketose når du er syk Ulvi, den har da virkelig nok med og kaste ut basselusker og andre uhumskheter
Du kommer jo sterkere tilbake når du er frisk, god bedring

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 13-06-11, 23:11   #1856
Metalgirl
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 26
Metalgirl er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Etter å ha funnet ut at stress er en av årsakene til at jeg ikke går ned, så skal jeg forsøke Eurodiett. Etter at blodprøvene ble tatt hos Hexeberg, var det ikke tvil om at det er kroppen min som produserer sukker, og som har stoppet alle mine forsøk på å gå ned i vekt tidligere. Gikk ned 6 kg på min første lavkarbomåned, men så var det stopp og de siste 2 mnd har jeg blitt der. Utrolig kjedelig, for jeg trives så godt med å spise lavkarbo. Men - man mister jo motivasjonen når man ikke får resultater, hadde jeg fått den uttellingen jeg ønsket av å spise lavkarbo, så hadde jeg jo ikke trengt å forsøke Eurodiett... jeg er VELDIG glad i å spise mat som smaker meg godt, så jeg gruer meg til pulver og kjedelig mat i flere uker og måneder... håper jeg har det i meg å være sterk i troen, sånn at jeg kan få tilbake den kroppen jeg en gang hadde.

Men - etter å ha lest endel om ED, skjønner ikke helt opplegget med å introdusere frukt og karbohydrater gradvis. Jeg har jo ikke tenkt til å spise noe særlig av det i fremtiden, en lavkarbolivsstil var jo planen. Hva har egentlig ED med lavkarbo å gjøre?

__________________


Metalgirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 17:36   #1857
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Velkommen Metalgirl, les dennehttp://forum.lavkarbo.no/showthread....ight=eurodiett

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 19:01   #1858
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei Metagirl - velkommen i gjengen

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 21:35   #1859
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei!

Velkommen på ED Metalgirl! Lykke til!

Stakkars deg Grotingeling, kjære deg, alt det av saus...stakkar, stakkars! Men nå er det noen dager siden jeg har vært inne...du har vel vært i London allerede og kost deg...ble det noe shopping?

Samme med meg som Streber, jeg tåler karbo godt, ikke det store ubehaget, men legger jo selvfølgelig på meg...så DET der jo en stor ULEMPE!
Håper alle koser seg, jeg er spent på om vi får se en snurt av Titti i bryllupsklær.....hadde jo vært storveis.....håper det også ble et vellyllet bryllup!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Her er det masse å gjøre for vår store fest! Feirer 10 års ekteskap på lørdag...skal si at tiden går fort, for nå er det plutselig veldig nærme!!!! Men gøy skal det bli! Har ikke fått rikket meg noe på vekta heller men stortrives med å være en romslig str.44. Så får jeg gå for str. 42 snart! Tror når helgen er over, alt som MÅ gjøres er gjort og hverdagen er litt mer tilbake til normalen...ja da blir det faktisk letter å prioritere meg selv....
Fin kveld til alle...

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010

Sist redigert av Monica31 : 14-06-11 kl 21:41.
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 14-06-11, 21:48   #1860
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei Monica - ble en del shopping kan man si , halvt om halvt klær og bøker tenker jeg
Sort belte i shopping får jeg nok ikke, ble ganske raskt lei av all prøvingen.
Er så konservativ når det gjelder farger/mønstre, så det tar en evighet bare å finne overdeler
Men nå har jeg i alle fall bukser så det holder, og så kan det jo hende at det blir en tur til høsten

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 09:32   #1861
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Samme med meg, er ikke noe shoppe-løve! Har ikke den store interessen. Blir så fort lei av å prøve..... Jeg må bare kjøpe det jeg ser passer med en gang, er ikke så glad i masse mønster og altfor sterke farger. Så jeg er ikke den store utgiften når det gjelder klær akkuratt
Idag har minstejenta litt feber og er hjemme. Deilig å ikke fyke ut på alt mulig. Rolig morgen hjemme

Hørtes ut som om du hadde fått mye fint da! Herlig med tur. Det jeg liker best er kaffebarene og se på verdens-livet....

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 12:46   #1862
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Ja kaffebarer ol. er kjempekjekt, bare se på alle andre som svirrer forbi liksom
Min yndlingsshoppingkategori er forøvrig bøker, og det erDet er og det er mange stooooore bokhandlere i London - med kafé
Ble en del bøker denne gang også gitt - men da har jeg i alle fall lesestoff til over sommeren

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 16:10   #1863
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Bare innom litt for å si jeg lever! Holder på med fase 1 noen dager for å få bort slektstreff og bursdagskiloene og det funker som fjellselv om det er grusomt kjedelig! Sommerferien og et tidvis katastrofalt kosthold står for døren, så nå er det bare å stå på, greide ikke å nå målet til denne sommeren gitt(69 kg)men etter sommerkiloene er av igjen i løpet av høsten, rekker jeg forhåpentligvis å komme ned i ønsket vekt til neste sommer da-men, men bare det blir til slutt er det greit!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 20:48   #1864
Pretty
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1
Pretty er på en erverdig vei
Smile

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei, hei ny her jeg har nå gått en uke på fase 1, å synst igrunnen det har gått over all forventning. I går kjøpte jeg sånne stix som skal vise om en er i ketose eller ikke. Tok en i går kveld, den viste ketose men nå i kveld var den helt i grenseland.... Noen som vet hva som kan gjøre dette?? Har fulgt dietten helt til punkt å prikke.

Pretty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:41   #1865
Spisestue
Juniormedlem
 
Spisestue sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 32
Spisestue er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Heisann

Jeg er på dag 11 av fase 1. I dag byttet jeg ut et måltid med to speilegg og salat. Var det veldig dumt?

Jeg spiste i tillegg vanlig mat (ikke karber) i helgen, men det så ut til å gå fint ifht. vektnedgangen.

Det er min måte å "sprekke" på, men vil jo ikke gjøre det om det er noen virkninger jeg ikke har tenkt på. Tenker at så lenge jeg tenker på både karber og kalorier og det er få måltider så blir det ikke den store forskjellen?

Spisestue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 21:45   #1866
Spisestue
Juniormedlem
 
Spisestue sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 32
Spisestue er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg har forresten ikke sjekket om jeg er i ketose (har bare regnet ut karbnivået på summen av ED-produktene). Hvor får jeg kjøpt slike stix (og hva sier man)?

Spisestue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 23:12   #1867
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Spør etter ketostix på apoteket (tror det finnes 2 typer, den holder med den enkle/billigste hvis apoteket har begge)

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 17:59   #1868
hegemjos
Nytt Medlem
 
hegemjos sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 5
hegemjos er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

hei

Har dere noen tips for å friske opp produktene i ED?? er utrolig kresen på mat at jeg ser for meg at det skal bli vanskelig

Men gleder meg til å komme skikkelig igang! Startet egentlig på tirsdag, men da hadde jeg bare sjokoladebaren, sjokoladekjeksene og soyanøttene i hus. Ikke lurt å starte slik.

Så etter å ha prøvd å tvinge i meg noen av disse tingene måtte jeg bare gi opp.. bare brakk meg, selv når jeg bare kjente lukten..
Så nå har jeg bestilt produketene og håper de kommer raskt. Har bare spsit lavkarbomat siden tirsdag kveld slik at jeg ihvertfall nonlunne er inne i det(kylling, salat, kjøtt og slikt) max 20 g karbo pr dag..
Funker det altså, men når jeg skal ned så mye som jeg skal bør jeg nok følge ED....

__________________




hegemjos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett - ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 18:15   #1869
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Heisann! Jeg har funnet ut at jeg holder meg til de produktene som ikke smaker fisjamei he he, så jeg varierer bare på 4 produkter+grønnsaker og når jeg er i fase 2 blir det 1-2 lavkarbomåltider. Men krydder er et godt tips for å få smakene bedre. Kanel i pannekakene ogg browniesen feks.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 17-06-11, 20:13   #1870
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg vil bare ønske nye og gamle ED'ere en goood helg!

__________________






Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-06-11, 09:37   #1871
Spisestue
Juniormedlem
 
Spisestue sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 32
Spisestue er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av hegemjos, her.

hei

Har dere noen tips for å friske opp produktene i ED?? er utrolig kresen på mat at jeg ser for meg at det skal bli vanskelig

Men gleder meg til å komme skikkelig igang! Startet egentlig på tirsdag, men da hadde jeg bare sjokoladebaren, sjokoladekjeksene og soyanøttene i hus. Ikke lurt å starte slik.

Så etter å ha prøvd å tvinge i meg noen av disse tingene måtte jeg bare gi opp.. bare brakk meg, selv når jeg bare kjente lukten..
Så nå har jeg bestilt produketene og håper de kommer raskt. Har bare spsit lavkarbomat siden tirsdag kveld slik at jeg ihvertfall nonlunne er inne i det(kylling, salat, kjøtt og slikt) max 20 g karbo pr dag..
Funker det altså, men når jeg skal ned så mye som jeg skal bør jeg nok følge ED....

Jeg har spist produktene i 14 dager nå og de smaker meg bedre etterhvert. Jeg tilsetter alltid en del salt, pepper og timian i supper og omeletter, da blir de passe gode synes jeg. Sjokoladebarene smaker veldig godt som de er, der er det kanskje konsistensen du må venne deg til?
Spis en salat med tomat og sprø salat til de fleste måltidene, jeg tar i tillegg brokkoli, blomkål og/eller rosenkål til middagsmåltidet.

Jeg synes forresten omeletten med ost og gressløk blir MYE bedre enn skinkeomletten.

Spisestue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 13:32   #1872
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei, innom en tur etter fest-helg!
Ble en herlig og vellykket fest med famile venner og alle barna! Herlig!
Så nå er jeg faktisk lei godteri og kaker....
...Streber så bra du kjører fase 1...nå skal jeg i skapet, telle over produkter og ta en tre ukers oppstramming på meg selv jeg også. 5 uker til ferie....da er det godt å være i trivsels-modus
Jeg tar også tak på de siste kiloene etter ferie og sånt. Godt å ha et mål for da er det mye lettere å planlegge og gjennomføre. det var jo det jeg gjorde ifjor og nå i år, 15 kilo lettere enn ifjor. Så klart det funker!!! Har også vært utrolig godt med mindre intense måneder med ed-tenking. kjenner jeg nå er klar for litt mer fokus OG det er jo BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LYKKE TIL VIDERE STREBER .......da er det bare å fokusere.......jeg tar en dag av gangen

Lykke til ALLE ed'ere

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 19:41   #1873
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Heisann, er ikke her altså.....fase to i helgen, fase en i dag og i morgen igjen, for det blir endel selskap hvor jeg ligger to dager i fase to / tre. Blir bare noen krampetrekninger nå for ferien, håpet er liksom å få av det fra slektstreffet før ferien, men det som er igjen og det som kommer på i ferien får jeg bruke det kommende året på. Vi skal da "leve " litt, ikke bare være flinke

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 20-06-11, 21:16   #1874
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Samme her Streber...blir en blanding av 1-3 produkter hver dag. Hadde ganske mange når jeg begynte å finne frem i skapene. Har nok til ca. to uker
Blir deilig å få av den verste oppblåstheten

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 21-06-11, 21:09   #1875
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei alle sammen!

Det er en stund siden jeg har vært aktiv her inne nå. Mye har skjedd i livet mitt siden sist Jeg er bl.a. ferdig som student, og har feiret det med to ferieturer på rappen Matmessig har jeg også hatt ferie. Jeg hadde planer om å prøve å leve mest mulig lavkarbo, men det har gått heller dårlig Jeg legger ikke lett på meg av karbo, men kjenner meg mer oppblåst og har mer vann i kroppen når jeg spiser det ubegrenset. Jeg har altså ikke vært flink med maten, men er stolt over at jeg har fått gode treningsrutiner Det er første gang på maaange år at jeg synes trening er gøy, og jeg føler meg mye bedre

Nå skal jeg se i kjøleskapet om jeg finner noe som ligner på lavkarbo

Ønsker alle en fiiiiin sommer!!

__________________






Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no