Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-11-10, 12:28   #201
lotta85
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: drammen
Innlegg: 18
lotta85 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

hei

noen som vet om det er 250 g til sammen av de forskjellige grønnsakene på liste 2 eller om det er 250 g av hver grønnsak, ble plutselig litt usikker på det jeg.

__________________


lotta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 14:35   #202
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av lotta85, her.

hei

noen som vet om det er 250 g til sammen av de forskjellige grønnsakene på liste 2 eller om det er 250 g av hver grønnsak, ble plutselig litt usikker på det jeg.

Jeg mener det er 250 gram totalt. Har liksom ikke aldri veid eller målt, bare passet på å ikke spise så mye av de gr.sakene der.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 14:43   #203
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Den store felles ED-tråden

det er 250 g, til sammen

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 14:45   #204
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.


Sitter her og venter på telefonsamtale med Hexenberg kl 1130. Har liksom ikke helt trua på å ta det over telefon, men jeg skal gi det en sjangse. Men neste gang vil jeg inn og veie meg på vekta der.

Hehe, nesten så jeg er litt nervøs her jeg sitter.

En liten oppdatering her.

Det gikk veldig bra å ta samtalen over telefon. Hexenberg syntes resultatene var supre og at seks kilo på seks uker var veldig bra og helt i rute etter planen vår. I følge vekta hos henne når jeg var der kan det se ut som jeg har gått ned enda en kilo, men det får vi evt. ta som et pluss neste gang.

Vi ble enige om å fortsette i fase 2 til jul omtrent, slik jeg har sett for meg. Hun synes det var flott at jeg tenkte å gå på fase 3 i julen og ikke ta pause. Hun virket nesten litt overrasket faktisk.

Vi snakket en del om veien videre og hvordan jeg skal gjøre det når jeg har kommet til fase 3. Hun mente at jeg nok ikke bør gå hele veien til fase 4, det vil bli for mye karbohydrater for meg. Det er jeg veldig enig i, jeg har levd på lavkarbo i fire år nå, så jeg ser ikke helt poenget med å begynne å spise brød og pasta igjen liksom. Så det vi ble enige om er at jeg for hver fase tilføyer et nytt lavkarbo måltid og når jeg nærmer meg mål så begynner jeg gradvis med bær, nøtter, rømme og ost osv.

Ellers gikk vi gjennom blodprøvene og der fikk jeg mye interessant og nyttig informasjon. Jeg har stort sett fine verdier, men kan ta litt mer vitaminer og magnesium, men det beste av alt er at jeg ikke er insulinresistent lenger. Verdiene er halvert siden sist jeg testet ut dette, det er vel ca tre år siden.

Kjenner at jeg ble veldig glad og inspirert av samtalen, nå er jeg veldig gira på å begynne å trene!!

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 15:34   #205
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.


Ellers gikk vi gjennom blodprøvene og der fikk jeg mye interessant og nyttig informasjon. Jeg har stort sett fine verdier, men kan ta litt mer vitaminer og magnesium, men det beste av alt er at jeg ikke er insulinresistent lenger. Verdiene er halvert siden sist jeg testet ut dette, det er vel ca tre år siden.

Kjenner at jeg ble veldig glad og inspirert av samtalen, nå er jeg veldig gira på å begynne å trene!!


Kjære deg for noen gode nyheter! VIRKELIG GRATULERE MED IKKE INSULINRESISTENS!!!!
Det er jo like bra som å gå ned 5 kilo på en uke!!!!!(...ikke at det går ann vel....)
Det var virkelig god nyheter. Jeg syntes også det var bra du blir i fase 3. Jeg tenker det jeg også. Skal velge lavkarbo-prinsippet i alt jeg kan. Jeg er mer mett, fornøyd og savner ikke pasta, brød og ris. Har smakt et veldig godt lavkarbo brød jeg vet jeg kommer til å bake. Nå syntes jeg det ikke er noe styr å lage salat heller...sånn er min hverdag

Takk for at du nevner at jeg ikke er langt unna 70-tallet. For meg virker det milevis til, men sant...litt over 4 kilo nå...så er jeg der! Ja det blir bare helmaks!!!!!

Titti, min lege sa jeg måtte glede meg til å trene i fase 3, fordi jeg blir mye lettere, og mer energi! Han sa jeg kom til å fly over gulvet....kjenner litt av det nå, men gleder meg til ennå mer av det!
Du må nyte å trene. Jeg gjør bare det jeg syntes er gøy, finn noe du liker!

GROTINGELING: Herlig du er oppdatert igjen! Hvordan får du til å sitere så mange på en gang...du er jo "guruen" her!?

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 16:28   #206
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Gratulerer med nedgang arkine! \o/
Og gratulerer til deg Titti. Må være utrolig deilig å høre det! Jeg gleder meg til jeg har normale verdier.

Ang trening har jeg sett på HOT YOGA. Yoga i 40 varmegrader.
Virker ganske herlig

Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 18:18   #207
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk dere. Ja, det var virkelig godt å høre, særlig siden moren min har fått påvist diabetes 2 og faren min har fått beskjed om at han er i faresonen så er jeg veldig glad for at jeg har fått bukt med det.

Lurer på om jeg skal melde meg på spents igjen. Det er vel der det er best utvalg slik at jeg kan trene både før og etter jobb og på fridagene....

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 19:00   #208
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

En liten oppdatering her.

Det gikk veldig bra å ta samtalen over telefon. Hexenberg syntes resultatene var supre og at seks kilo på seks uker var veldig bra og helt i rute etter planen vår. I følge vekta hos henne når jeg var der kan det se ut som jeg har gått ned enda en kilo, men det får vi evt. ta som et pluss neste gang.

Vi ble enige om å fortsette i fase 2 til jul omtrent, slik jeg har sett for meg. Hun synes det var flott at jeg tenkte å gå på fase 3 i julen og ikke ta pause. Hun virket nesten litt overrasket faktisk.

Vi snakket en del om veien videre og hvordan jeg skal gjøre det når jeg har kommet til fase 3. Hun mente at jeg nok ikke bør gå hele veien til fase 4, det vil bli for mye karbohydrater for meg. Det er jeg veldig enig i, jeg har levd på lavkarbo i fire år nå, så jeg ser ikke helt poenget med å begynne å spise brød og pasta igjen liksom. Så det vi ble enige om er at jeg for hver fase tilføyer et nytt lavkarbo måltid og når jeg nærmer meg mål så begynner jeg gradvis med bær, nøtter, rømme og ost osv.

Ellers gikk vi gjennom blodprøvene og der fikk jeg mye interessant og nyttig informasjon. Jeg har stort sett fine verdier, men kan ta litt mer vitaminer og magnesium, men det beste av alt er at jeg ikke er insulinresistent lenger. Verdiene er halvert siden sist jeg testet ut dette, det er vel ca tre år siden.

Kjenner at jeg ble veldig glad og inspirert av samtalen, nå er jeg veldig gira på å begynne å trene!!

Dette var jo fantastiske nyheter - grattis med status som ikke-insulinresistent

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 19:10   #209
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

GROTINGELING: Herlig du er oppdatert igjen! Hvordan får du til å sitere så mange på en gang...du er jo "guruen" her!?

Nede til høyre i hvert innlegg er det tre knapper:
Siter, Multi-Quote, Hurtig-svar.
For å sitere fra kun ett innlegg velger en som kjent Siter-knappen, mens Hurtig-svar-knappen er gjør at en får opp kommentarboksen nederst på siden.
Multi-Quote-knappen er den vi bruker når vi ønsker å sitere fra flere innlegg, og måten en gjør det på er som følger;
Klikk på Multi-Quote-knappen for alle de innleggene du ønsker å sitere, bortsett fra det siste innlegget du ønsker å ta med.
For det siste innlegget klikker du på den vanlige Siter-knappen, og dermed overføres alle innleggene som sitater til kommentarfeltet slik jeg gjorde i går.
Var dette forståelig?

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 21:05   #210
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg var på vekten for første gang idag. 17 dager inn i fase en er det minus ca 6 kilo! (litt usikker på eksakt "startvekt"). Hurra hurra. Jeg har bursdag på søndag og dette er den beste gaven jeg har gitt til meg selv på lenge!

Så nå er det duket for bursdagshelg. Til en venninne på fredag, min egen fest på lørdag og familiemiddag på søndag. Det blir cola zero og soyanøtter på festene, men middagen dristerer jeg meg til å spise sushi (uten ris) og ett glass vin. Jeg FORTJENER det

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 21:41   #211
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.

Jeg var på vekten for første gang idag. 17 dager inn i fase en er det minus ca 6 kilo! (litt usikker på eksakt "startvekt"). Hurra hurra. Jeg har bursdag på søndag og dette er den beste gaven jeg har gitt til meg selv på lenge!

Så nå er det duket for bursdagshelg. Til en venninne på fredag, min egen fest på lørdag og familiemiddag på søndag. Det blir cola zero og soyanøtter på festene, men middagen dristerer jeg meg til å spise sushi (uten ris) og ett glass vin. Jeg FORTJENER det

Grattis

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 21:58   #212
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Det er jo utrolig mye Mille 89Gratulerer Titti-stilig å ikke vær insulinresistent. Skal du være SÅ flink du da-i julenHar så lyst på den tradisjonsmaten som jeg KUN spiser denne uken hvert år...hmmmmm

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 22:21   #213
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Nede til høyre i hvert innlegg er det tre knapper:
Siter, Multi-Quote, Hurtig-svar.
For å sitere fra kun ett innlegg velger en som kjent Siter-knappen, mens Hurtig-svar-knappen er gjør at en får opp kommentarboksen nederst på siden.
Multi-Quote-knappen er den vi bruker når vi ønsker å sitere fra flere innlegg, og måten en gjør det på er som følger;
Klikk på Multi-Quote-knappen for alle de innleggene du ønsker å sitere, bortsett fra det siste innlegget du ønsker å ta med.
For det siste innlegget klikker du på den vanlige Siter-knappen, og dermed overføres alle innleggene som sitater til kommentarfeltet slik jeg gjorde i går.
Var dette forståelig?

Ja det var veldig forståelig! Takk for det. Du er alle tiders Vurdert å bli lærer....

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 22:30   #214
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Lurer på om jeg skal melde meg på spents igjen. Det er vel der det er best utvalg slik at jeg kan trene både før og etter jobb og på fridagene....

You go girl! Viktig å ha utvalget ellers går jeg fort lei! Vanvittig deilig å kjenne at man blir sterkere og får bedre kondis!!

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Nede til høyre i hvert innlegg er det tre knapper:
Siter, Multi-Quote, Hurtig-svar.
For å sitere fra kun ett innlegg velger en som kjent Siter-knappen, mens Hurtig-svar-knappen er gjør at en får opp kommentarboksen nederst på siden.
Multi-Quote-knappen er den vi bruker når vi ønsker å sitere fra flere innlegg, og måten en gjør det på er som følger;
Klikk på Multi-Quote-knappen for alle de innleggene du ønsker å sitere, bortsett fra det siste innlegget du ønsker å ta med.
For det siste innlegget klikker du på den vanlige Siter-knappen, og dermed overføres alle innleggene som sitater til kommentarfeltet slik jeg gjorde i går.
Var dette forståelig?

he,he...dette er testen...skal vi se...

Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.

Jeg var på vekten for første gang idag. 17 dager inn i fase en er det minus ca 6 kilo! (litt usikker på eksakt "startvekt"). Hurra hurra. Jeg har bursdag på søndag og dette er den beste gaven jeg har gitt til meg selv på lenge!

Wow det er jo svine bra resultat!!!!! Gratulere masse Mille89

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 00:08   #215
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

takk skal dere ha regner ikke med å gå ned like fort heretter, men det er helt ok. Gleder meg til å begynne å trene. Og kanskje jeg etterhvert kan gå opp mine 5 etasjer lett som en plett?

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 05:01   #216
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Ja det var veldig forståelig! Takk for det. Du er alle tiders Vurdert å bli lærer....

Så bra - og jeg er vel en slags lærer på jobben i og for seg, driver med intens opplæring av diverse personell så og si daglig
Voksenopplæring kan man vel si

Glemte vel å nevne at dette med multi-quote også kan gjøres fra flere sider

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 10:40   #217
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Heisanns sveisann alle sammen! Nå må jeg inn hit å få opp humøret her!!!Leste netopp en tråd på forumet om 3-4 som er godt innenfor normalen,som bare VIL mange kilo til ned. Skjønner ikke hva de gjør galt, råder hverandre til å kutte enda mer på det lille de spiseruffuff, leit å lese...


Jeg har fått Tanita vekt-måtte veie meg på begge vektene i dag nå da for å se om de er synkroniserte. Godt fornøyd-nyvekten er 100 gr mindre enn på min gamle,viste seg jeg hadde gått ned 200 gr på gamlevekten siden onsdag. SÅ- 79 kilo nå og det føles som å ha fått verdens beste gave!Juhuuuuu!!!TENK det!


GOD HELG!!!








streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 10:55   #218
lotta85
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: drammen
Innlegg: 18
lotta85 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

hei

så ille å høre at de prøver å tvinge seg ned i vekt når de ikke har behov for det er faktisk ganske helseskadelig å være undervektig også, vi får håpe de tar til fornuft

så utrolig deilig det må føleses å veie 79 kg, du har jo vært kjempe flink som har klart ca en kg i uka hva er en tanita vekt forresten?

jeg tenkte jeg skulle veie meg i dag, siden jeg skal til foreldra mi og vekta mi er ødelagt, men kjenner jeg gruer meg litt, men det burde jo gå bra for jeg har jo fulgt dietten til punkt og prikke

god helg til alle sammen

__________________


lotta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiett Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 10:59   #219
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Det er mange ulike Tanita vekter-min viser blant annet hvor mange kcal jeg burde innta-for å holde vekt anntar jeg-fettmasse, benmasse,vann etc. Har ikke fått satt meg ordentlig inn i den, startet med den i dag

Ut på tur i griiisevær med svigermor nå!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 11:03   #220
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

SPØRSMÅL i full fart her: Det er så få oppskrifter jeg finner som ikke har melkeprodukter i seg-begrenser virkelig muligheten til å variere-soya blir eldste syk av(antagelig allergi)-kokmjosmelk fikk jeg ikke bruke av Hetland-men seriøst HVORFOR??Om jeg kan bruke det som erstatning er det MYYYE mer jeg kan fikse til familien og meg som middag. Det er 68 kcal,0,7 protein,2,7 karbo,6 fett-hva er galt med det-1-2 dl delt på 4-6 pers er ikke mye

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 13:24   #221
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Gratulerer streber! Så deilig å se det tallet Det er mitt neste delmål.

Det vil jo alltid være folk som ikke trenger/burde gå ned i vekt som fortsatt vil det. Er et resultat av tiden vi lever i? Det er vannskelig å skulle være fornøyd med seg selv! Men ja de irrirerer meg! Vet ikke hva som er beste måte å gå fra sunn og slank til spinkel på jeg? Trene masse? For min del synes jeg kvinnekroppen skal ha sunne former! Noe å ta i skal man jo ha, eller hva?

Apropo irriterende,,,,folk som sier ting som: slanking er ENKELT. TRENING og spise mindre...
X|
Nei takk har ikke tid å trene 6 dager i uken på tom mage!

God helg folkens!

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 21:44   #222
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Grotingeling: supert med tilleggs opplysninger!!! Da gjettet jeg riktig da!


Streber: Kan du ikke bare prøve litt kokosmelk og se om det gjør noe utslag?!?! Jeg spiser litt feta-ost av og til, har ingen ting å si for meg! Om jeg går ned 100-300 gram mindre i måneden av det ( noe jeg overhodet ikke tror...det finnes ikke karb. i det! ) gjør det meg ingen verdens ting. Viktig å ha en opplegg som varer og fungerer.
Vi må jo bruke sunn fornuft, uten at vi lurer oss selv av den grunn!
Håper du finner ut av det!
Tragisk med de som skal bli magre...problemet er jo selvfølelsen. den blir jo ikke bedre av å bli mager og underernært Får håpe de finner ut av det!
Har også sett noen veldig unge her inne...som ikke er for overvektige akkurat....ja,ja....
God helg alle mann!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 22:52   #223
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

For å ha muligheten til å lage mange flotte oppskrifter.fra fedon sin oppskriftsamling feks, er det bra greit å kunne ha litt kokos melk i, mulig jeg prøver det. Jeg bruker jarlsbergsost i biter i chilli og hvitløkmarinade 1 gang i uken i salaten som jeg har ved siden av middagen-det går bra det også

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 12:32   #224
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Ønsker alle ED brukere en fortsatt GOD helg

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 17:40   #225
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

I like måte alle sammen. God helg.

Her har jeg akkurat kommet hjem fra en lang tur i skogen med en god venninne. I kveld har vi bedt de nye naboene våre over på besøk. Jeg er i gang med å lage tacosuppe og koser meg med et glass vin. :skål:

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no