Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Våre ED-dager!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-04-08, 21:06   #401
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

bra.... skulle jeg ikke få FY

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 09:49   #402
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Våre ED-dager!

jo fyyyy...
var bare så lykkelig der over å ikke være alene på utskeielser

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 14:54   #403
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

har tatt meg en tur innom i finværet.
Synes dere er så flinke, og vet så mye om denne dietten. Selv føler jeg at jeg bare lager istand noe, har ikke ED-produktene, så aner egentlig ikke om det er "ekte" ED. (men vekta går jo ned da)
Hittil i dag har jeg spist:
frokost: 100 g reker og noen tomater (små cherry)
lunsj: salat m to egg, litt kylling og grønt. balsamico og olje til dressing.
en diger kaffe m ekstra lett-melk.

nå skal jeg trene

Middag: Ørret m linsemos (kan spise 6 spiseskjeer linser om dagen...)
Kvelds: et eple og noen nøtter.

Egentlig kan jeg nå spise enda en frukt samt fetaost, cottagechees eller youghurt. men veide 1 kg mer i dag enn i går. spiste cottagechees m blåbær og kanel til kvelds i går) Så jeg tar det litt piano tenker jeg. Dessuten blir det veldig MYE mat om jeg skal få i meg alt i fase 3c.

Ha en fortreffelig søndag folkens - nå skal jeg trene (det skriver jeg kun for å gi dere dårlig samvittighet... hehe)
og i kveld skal jeg hekle ferdig en ponsjo som jeg har holdt på med siden november. Håper den blir fin.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 21:36   #404
Mitamor
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Alder: 46
Innlegg: 6
Mitamor er på en erverdig vei

Sv: Våre ED-dager!

Her har jeg vært flink i dag .... i går ble det litt ostechips på meg når unga var i seng... var så fysen på no. Tenkte som så det er bedre å spise litt ostechips enn å ta kvikk lunsjen som lå i skapet... #drømmer#

I dag har jeg spist:
Sjokofrokost
To egg (orka ikke å lage noe salat var ikke noe spes sulten så det var nok med to egg)
Sjokoladebaren
150 g kyllingfile som jeg hakka opp i en salat med litt fetaost i.
Sjokofrokost til kvelds.

__________________
Mitamor

Eurorstart 14.02.08
Nå -18 kg
Mitamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 18:27   #405
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

Er ED-dagene over???
Saver dokker -

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 18:47   #406
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

i går var den på pause.... tok bursdagen min på forskudd.

jeg plages litt om dagen.... men... skal ikke klage nå

- Pannekake
-2 egg
- blomkålmos og 150 gr kjøttdeig
- cappucino

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 19:38   #407
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Våre ED-dager!

Sparker litt i spisetråden vår jeg, hvor er alle flinke piker? Og mann?
For underholdningens del, her er mine siste to dager:
i går
halv bagel
et rundstykke
to små naanbrød og fire kyllingvinger

i dag
et rundstykke
halvt frokostbrød
fire spiseskjeer makaroni m pesto


kan vær jeg skal prøve meg på litt mer proteiner i morgen, får se!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 20:59   #408
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

Hei Indi
Du kan få noen proteiner av meg!
Frokost: mine sedvanlige to egg med urtesalt
Lunsj: Atkinsbar (har ikke prøvd det før - ble litt kvalm)
Mellom: Youghurt og fem nøtter
Middag: Kotelett m squash og løk
Kvelds: Laks, litt gulost, litt ananas.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 15:47   #409
mindor
Juniormedlem
 
mindor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 37
mindor er på en erverdig vei

Sv: Våre ED-dager!

Jeg har nå begynt å sspise frukt om morgenen nå endelig fase 3

så nå ser min dag sånn ut

Frokost : 1 sjokkofrokost og 1 posjon frukt fra lista
Lunsj : ommelett av 2 egg eller 2 kokte egg med salat
Mellommåltid: 1 Vanillje bar
Middag: 150 g rent kjøtt pluss blomkål og brokkoli
Kveldsmat: 1 sjokkofrokost

Det var veldig deilig å få litt frukt igjenn, holder seg myyyye lengre mett når man får litt frukt i magen "deiiiiiiiiiilig"

Jeg har ikke lagt hva jeg spiser for det er jo det samme hverdag. jeg er veldig streng med meg selv og holder meg på den "smale" sti

jeg er nå 1,6 kg unna målet som er 95 kg og inne i hodet er jeg liksom "ferdig" må bare gå gjennom fase 3 og 4 slik at jeg ikke spretter rett opp i vekt igjenn.

Håper alle får en fin ED dag

mindor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: skal begynne på lavkarbo igjenn snart Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 21:17   #410
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Våre ED-dager!

Grattis Mindor - så og si i boks Du har vært kjempeflink!!! Jeg er grønn av misunnelse

Min første fase 3 dag:

Sjokofrokost
1 passe stort stykke laks, med salat, tomat, agurk, sjamp, brokkoli
Praline bar
5 kyllingvinger, brokkoli, paprika og agurk
Cappuccino eller sjokopudding-shake etterpå

Skulle jo egentlig ta en frukt i dag da, men siden det er veiedag i morgen pga 1. mai på torsdag, er jeg helt poco loco i hodet og turte ikke
Men i morgen, da skal jeg ta meg en frukt - antageligvis sammen med min daglige praline bar.

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 13:09   #411
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

Badevekt...
Skulle veie meg hos ED-legen i dag, bare en kjapp kontrollveiing siden vekta mi hjemme ikke funker. så var vekta der borte ødelagt, og jeg tenkte at jeg kanskje bør kjøpe meg en egen. Men hvor? Hvilken type?
Fant en vekt i en life-butikk til 1000,-!!!!!!
I neste uke er den på tilbud til 700,-.....
En som viser vekt, fett og muskelmasse.
Men trenger man det da?

Forresten - grattis Mindor!

ha en flott dag!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 12:03   #412
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Våre ED-dager!

Jeg kjøpte meg ny vekt for en måned siden, men jeg kjøpte en til 300 kr hos Claes Ohlsson. Hadde ikke råd til noe dyrere, men har lyst til å invistere i en som du snakker om, som viser både vann, fett og muskelmasse. Men foreløpig blir jeg veid hos Lindbergs så det holder, og så sjekker jeg hvordan det står til med den hjemme

Min onsdag

Sjokofrokost
Paella
Atkins bar og 1 plomme (første frukt på over 3 mnd kunne tatt 2 til, for det står at 3 plommer er en porsjon frukt, men turde ikke det..)
ED omelett + 3 skiver bacon, brokkoli og tomat
kvelds ble bacongull...

Veiedag i dag: ikke gått ned noe, men ikke rart med tanke på mine utskeieleser i helgen. Full skjerpings nå til veiedag neste torsdag.

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 11:11   #413
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

Hvis du uansett skal kjøpe deg vekt, ville jeg kjøpt en som måler fett og vann også

Jeghar gjemt meg litt i det site,,,, skamfull
men nå er det tre fase en dager for å komme skikkelig inn i det igjen,
Bli kvitt karbesuget Så noen dager med ett par egg, og så innføre middag.

Jeg blir ekstra fysen av å spise den middagen jeg og blir mer sulten av den treninga... skal ikke være lett. MEN nå er jeg i FULL sving igjen

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 14:18   #414
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Hvis du uansett skal kjøpe deg vekt, ville jeg kjøpt en som måler fett og vann også

- hm - ikke lett dette, men den er på salg i neste uke og jeg får lønn. 700,-. Det er bare 400,- mer enn CO og Ikea.... hmmmmmmm

Jeghar gjemt meg litt i det site,,,, skamfull
men nå er det tre fase en dager for å komme skikkelig inn i det igjen,
Bli kvitt karbesuget Så noen dager med ett par egg, og så innføre middag.

Jeg blir ekstra fysen av å spise den middagen jeg og blir mer sulten av den treninga... skal ikke være lett. MEN nå er jeg i FULL sving igjen


heia heia! Er det en trøst at jeg sitter her og gumler sjokolade?
Jeg orket ikke sitte her og jobbe mer, og bare måtte ha noe....
Men tåler det overraskende bra....Holex melkesjokolade søtet med fructose. pr 100g er det 47g karber hvorav 35 g er fruktose (noe aner meg at dette ikke er sånne sukkeralkoholer...?) og 11g laktose.
Sikkert ikke sundt, og noen FY til meg tenker jeg....
Men dæven så godt da! MMMMMMM

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 16:05   #415
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

Opprinnelig lagt inn av Vibeke40, her.

heia heia! Er det en trøst at jeg sitter her og gumler sjokolade?
Jeg orket ikke sitte her og jobbe mer, og bare måtte ha noe....
Men tåler det overraskende bra....Holex melkesjokolade søtet med fructose. pr 100g er det 47g karber hvorav 35 g er fruktose (noe aner meg at dette ikke er sånne sukkeralkoholer...?) og 11g laktose.
Sikkert ikke sundt, og noen FY til meg tenker jeg....
Men dæven så godt da! MMMMMMM

hehe... ikke alkoholder den nei.... så det hjalp vel litt...*hihi*

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 14:27   #416
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Våre ED-dager!

hei hei og velkommen "tilbake" Distrea - lurte på hvor det var blitt av deg Jeg har også en tendens til å bli litt fraværende nor jeg skeier ut, tror det er helt normalt Men så tenker jeg etterpå at vi er jo i samme båt alle sammen, og vi faller litt utpå etter tur. Men så er vi på'n igjen, heldigvis

Sjokolade ja - jeg har oppdaget Cloetta melkesjokolade, søtet med Maltiol og huske ikke nøyaktig karbeinnhold, men tror det er rundt 10-15 for hele plata. OG den smaker godt. har også spiste den fra sukkerfritt.com og den er ok. Skal jo helst ikke ha sånt, men av og til klarer jeg ikke å holde meg unna.

Min fredag:

Cappuccino
1 egg, peppermakrell, salat, agurk, sjampignong
Praline bar
Omelett av 2 egg, 3 skiver bacon, salat, tomat, paprika, chili, hvitløk
Bacongull og 1 plate sukkerfri sjokolade + 1 gl rødvin

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 20:44   #417
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Våre ED-dager!

Jeg har det også sånn, holder meg vekke hvis jeg ikke er helt flink!
Skal begynne å skrive opp maten igjen, må holde litt kontroll, er egentlig ganske lurt det der, holder oversikten og får meg til å tenke litt mer etter tror jeg!

Dagens:
edpannekake
8 kyllingvinger
edsjokobar
tacokjøttdeig, halv tortilla, litt mais og blomkål og ost!

Er en slags ketogen fase tre a dette Målet er nok fase to fra mandag av.

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 20:48   #418
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

ja... det er en ekstra motivator å føre opp hva man spiser,
og da er det ikke like lett så skli ut¨for ofte.

her har dagen blitt slik

-pannekake
-2 egg
-brownie
-kyllingsalat.... med litt dressing
-sjokobar

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 03-05-08, 20:59   #419
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Våre ED-dager!

Kanskje jeg skal begynne å føre opp dagens her inne igjen.

Sjokofrokost
Sjokobar
Pannekake
Kyllingfilet, gr.saker og litt rømme
Brownies...

Ekstremt hissig og sulten i dag...
Jeg er på fase 1 igjen nå, men spiser fase 2 i helgen.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 00:05   #420
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

ja ja-
folk her inne skriver at de holder seg unna når de skeier ut....vel her kommer vibeke som bryter den regelen.
Cloetta sjokoladen hadde jeg spis FØR jeg spiste den andre. Men det rare er at jeg veide 80 kg i dag!
Rart det der---
Nå har jeg hatt besøk, m wok - kjempegodt, og hvitvin huiiii - er nå alene i stuen. skåle komme engang da? har en mistanke at dere holder ut enn disse karbofriekene....
folket hadde med seg lidl-sjokolade, og da vet jo dere hvorfor de gikk tidlig...
(meget intern ed humor....kanskje defor de gikk?)

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 00:08   #421
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

Hvorfor ble det skriveleif nå da?
skrev jeg ikke : Skål!
Kan ikke dere komme engang da?
Har en mistanke om at dere holder ut lenger enn disse karbofrikene.
Må være datavirus.....

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 10:20   #422
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

hehe... men jeg ER tilbake! uten vekt... den ligger i bilen..

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 10:58   #423
smilefjes
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 447
smilefjes er en juvelsmilefjes er en juvelsmilefjes er en juvel

Sv: Våre ED-dager!

Jeg melder meg inn her jeg også :-)

I går spiste jeg:
1 sjokoforkost
Salat med fire skiver rødt skinke og noen ostebiter
1 sjokoladepudding
Grillmat og salat (viste seg i dag at grillribba var krydra med sukker, så der ble det helt tabbe.... sukk.... En kilo opp nesten og nesten ikke lilla på ketosticken.)
Litt baconcrisp og et glass pepsi max.

I dag er det
1 sjokofrokost, og videre er det planlagt
Omelettrest og en halv kyllingfilet med ost pluss salat til lunsj
Kjøtt og grønnsaker til middag.
1 bar til kvelds.

smilefjes er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost og latter Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 15:16   #424
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Våre ED-dager!

he he, morsom gjeng inne ED-humor er det nok ikke mange "utenfor" som forstår, men pytt pytt, vi her inne gjør jo det

Min lørdag:

Sjokofrokost
Sjokopuddingshake
Middag på restaurant:
1 dry martini, 1 gl hvitvin og 2 gl rødvin
Blåskjell, kalvekjøtt med grønnsaker og til sist....ostekake bare måtte ha det..namenam

avsluttet det hele med litt potetgull hjemme etterpå...farlig å ha sånt liggende

I dag:

ED-omelett m/3 skiver skinke og tomater
Atkins bar
Middag blir løvbiff m/grønne bønner og brokkoli
Kvelds: antageligvis cappuccino eller sjokopudding-shake

Min fase 3A peridoe har vært et eneste stort rot av fase 2 og fase 2 dager, men men..skjerpings de neste 2 ukene frem til 17. mai

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 15:47   #425
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Våre ED-dager!

velkommen til deg smilefjes

allerede gått ned 40 kilo leser jeg!.. WOW... meget bra!

OSTEKAKE.... RUSKA DA!!!....

min dag ser slik ut

- Pannekake
- brownie
- 10 paranøtter og en eneve baconsnacks
- 160 gr ribbe
- Sjokobar litt senere
- kanskje en cappucino til kvelds

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25
1 kg ned på 3 dager, dette lover godt stinemarie Ketolysekuren 10 17-06-07 14:48
Siste dag, siste 2 dager.. Fjonken Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 5 08-06-06 12:39
Her kan du sjekke været for neste 5 dager! (Innland + utland) mofe Generell diskusjon 1 03-06-06 16:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no