Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

Raptors kamp

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-06-08, 11:15   #76
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.440
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Raptors kamp

Morna

Grattis med 700 til Men ikke få sjokk om du går opp like mye til i morgen. Vekten fra dag til dag varierer en del

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 15:03   #77
raptor
Medlem
 
raptor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: I Lofoten
Innlegg: 256
raptor er ny på veien

Sv: Raptors kamp

Sant nok, men har funnet ut at salt mat og mye lightbrus er bare dumt. Har som mål å gå ned 10 kg før vi drar på ferie, så nå må jeg være FLINK!!!

__________________

raptor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite sukker, lite fett Svar med sitat
Gammel 20-06-08, 15:20   #78
Svein L
Medlem
 
Svein L sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 109
Svein L er ny på veien

Sv: Raptors kamp

Opprinnelig lagt inn av raptor, her.

Føler jeg må få skrevet ned dette, nemlig nok en vektnedgang. Dagens vekt er 100,6 kg. Ned 700 gr på et døgn.Det er bare helt strålende!! Har lært at om jeg holder meg på den smale sti, og unngår lightbrus og andre ting som er "lov" på ketolyse, så detter vekta. Må bare kjøre på , for dette er jo morro. Jo mer jeg spiser av fete saker, jo mer går jeg ned. Kan ikke bli bedre

Og da er du rett på Skaldeman

__________________


Svein L er avlogget   Min kostholdsfilosofi: som virker til EVHVER tid Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 18:47   #79
raptor
Medlem
 
raptor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: I Lofoten
Innlegg: 256
raptor er ny på veien

Sv: Raptors kamp

Har vært på jobb 6 dager i strekk nå, og begynner å kjenne meg rimlig sliten. Har egentlig ferie fra i morra, men mye sykdom på jobb. Så ringer de i morra etter meg, kommer jeg vel til å luske meg av gårde på på jobb. Tenker bare penger, penger...

__________________

raptor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite sukker, lite fett Svar med sitat
Gammel 14-07-08, 12:04   #80
raptor
Medlem
 
raptor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: I Lofoten
Innlegg: 256
raptor er ny på veien

Sv: Raptors kamp

kOMMET HJEM FRA FERIE. 400 MIL I BIL MED 3 UNGER I BAKSETET!! Ikke en gang til, for å si det slik. Neste sommer skal vi leie feriehus i spania. Men ferien har kostet meg 2 kg opp, så her er det smalhans.Ketolyse for alle penga, med andre ord..Har foresten bestilt time hos legen for å få Reductil. Har gått ned masse på det før, og føler nå at jeg trenger litt drahjelp.

__________________

raptor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite sukker, lite fett Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 17:29   #81
Svein L
Medlem
 
Svein L sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 109
Svein L er ny på veien

Sv: Raptors kamp

400 mil med unger sier bare "må passe kyllingene" men dere har da en fortreffelig sommer i Lofoten i disse dager, verre med oss her nede i sør

__________________


Svein L er avlogget   Min kostholdsfilosofi: som virker til EVHVER tid Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 18:33   #82
raptor
Medlem
 
raptor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: I Lofoten
Innlegg: 256
raptor er ny på veien

Sv: Raptors kamp

Det har ikke vært noe varme her oppe. Har vært 1 dag på stranda med ungene, og da frøs de.Men det har jo nesten ikke regna, så det er ganske tørt, og kommunen har satt opp testriksjoner for bruk av vann. Nei, Spania, here I come...

__________________

raptor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite sukker, lite fett Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 18:37   #83
Svein L
Medlem
 
Svein L sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 109
Svein L er ny på veien

Sv: Raptors kamp

Det er jo surt da, værmeldingen viser jo bare govær i nord hmm -

__________________


Svein L er avlogget   Min kostholdsfilosofi: som virker til EVHVER tid Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 21:37   #84
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.440
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Raptors kamp

To kilo opp er ikke så ille hvis du har hatt frislepp av karber. Legger fort på oss litt karber og vann da.

400 mil? Det er laaaaaaaaaaaaaaangt det!

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 01:04   #85
raptor
Medlem
 
raptor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: I Lofoten
Innlegg: 256
raptor er ny på veien

Sv: Raptors kamp

Har baka brød i dag for føste gang. Kjøpte bakemix, og laga det brødet som står på boksen. Eneste problemet ble at det var håpløst å få brødet ut av forma, så halve brødet revna. Men det var BRØD!! Bare 1 karbe pr skive. Og det smakte kjempegodt! I morra skal jeg lage et til. Denne gangen skal jeg ha bakepepir i forma..

__________________

raptor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite sukker, lite fett Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 15:55   #86
raptor
Medlem
 
raptor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: I Lofoten
Innlegg: 256
raptor er ny på veien

Sv: Raptors kamp

Denne gangen gikk brødbakinga som smurt!! Hadde bakepapir i forma, smart meg!!

__________________

raptor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite sukker, lite fett Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 09:13   #87
raptor
Medlem
 
raptor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: I Lofoten
Innlegg: 256
raptor er ny på veien

Sv: Raptors kamp

Er endelig kommet under 100 kg!! Vekta viste 99,5 i dag morres, og jeg er veldig fornøyd med det!

__________________

raptor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite sukker, lite fett Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 09:26   #88
raptor
Medlem
 
raptor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: I Lofoten
Innlegg: 256
raptor er ny på veien

Sv: Raptors kamp

Det går fremdeles nedover. Vekta har vist 98,8 noen dager på rad nå. Og jeg kjenner det godt på tøyet mitt som henger og slenger. Må investere i et belte for å holde buksa oppe. Har gått ned 3 nr på arbeidstøyet og. Er full av energi og pågangsmot!!

__________________

raptor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite sukker, lite fett Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 11:18   #89
raptor
Medlem
 
raptor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: I Lofoten
Innlegg: 256
raptor er ny på veien

Sv: Raptors kamp

Går ned ca 1 kg pr uke. Dagens vekt var 97,8 kg. Har begynt å tilføye karbohydrater i kosten. Spiser en yoplait frø og fiber vaniljeyoghurt med solsikkefrø, gresskarkjerner og linfrø hver dag. Et beger gir ca 13 karbs. Og så spiser jeg 2 skiver med fedonbrød.Litt usikker på karbene der, med det brødet skal gi ca 18 karbs pr 100 gram, så det blir ikke så mye. Synes det er greit å ta med brød og pålegg på jobb igjen. Skal se hvordan kroppen reagerer på dette kostholdet.

__________________

raptor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite sukker, lite fett Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 12:40   #90
raptor
Medlem
 
raptor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: I Lofoten
Innlegg: 256
raptor er ny på veien

Sv: Raptors kamp

Må innom å fortelle at jeg henger med enda. Vekta er ned i 95,4, og det går så det suser. Er veldig opptatt og nysjerrig på mct olje for tiden, og leser det jeg kommer over av dukumentasjoner. Ikke så lett å få ta i da, men har snakket med damen på helsekosten, og hun har lovet å se om det er mulig å ta inn i sortimentet.

__________________

raptor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite sukker, lite fett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no