Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Tips ang. kokosolje

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-08-10, 17:34   #26
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Tips ang. kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, Meny var noe av det første jeg tenkte på. Butikken her oppe på Ringnes Park er jo som en dagligvaredrøm fra himmelen, og jeg har en følelse av at det de ikke har, kan de ta inn. Jeg skal sjekke der! Og mmmm, satay! DET er det lenge siden jeg har spist, snadder!

Kyllingspyd, jukseris og satay....

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 19:30   #27
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Tips ang. kokosolje

Meny, Asker sentrum, har Bali kitchen kokosolje!
Koster 79,- for 300g, kg pris 263,33

Så også at helsekosten hadde Aman prana kokosolje. 1,6kg kostet 529,-

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 13-08-10, 19:35   #28
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tips ang. kokosolje

Yay Meny!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 03:12   #29
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Tips ang. kokosolje

Hoho, da blir det et Meny-besøk på meg i morgen for å se om de har den der.
Var på helsekosten her i går, 194 spenn for 500 gram :shock:

Hvilken hylle bør jeg lete i for å finne cocosolje?

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 11:43   #30
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Tips ang. kokosolje

Opprinnelig lagt inn av mallilen, her.

Hoho, da blir det et Meny-besøk på meg i morgen for å se om de har den der.
Var på helsekosten her i går, 194 spenn for 500 gram :shock:

Hvilken hylle bør jeg lete i for å finne cocosolje?

Du bør lete der de har all mulig utenlandsk mat. Der all e sauser, wok- ting etc er. Hos meg sto den litt nedenfor alle Bali sausene!
Spør betjeningen om du ikke finner den!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 11:51   #31
Dååris
Medlem
 
Dååris sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 91
Dååris har en fantastisk aura rundt segDååris har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tips ang. kokosolje

Meny og Ultra fører Bali Kitchen, men jeg kan ikke huske å ha sett akkurat kokosoljen der... Men, kan jo høre om de kan ta inn noen der dere bor da, tenkte å høre med min meny her

Dååris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 11:55   #32
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Tips ang. kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Dååris, her.

Meny og Ultra fører Bali Kitchen, men jeg kan ikke huske å ha sett akkurat kokosoljen der... Men, kan jo høre om de kan ta inn noen der dere bor da, tenkte å høre med min meny her

Som sagt, min Meny har, så da er det i sortimentet. Glasset stod langt nede, litt for seg selv og jeg har aldri sett det, enda jeg pleier å kjøpe Bali- produkter!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 14-08-10, 11:59   #33
Dååris
Medlem
 
Dååris sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 91
Dååris har en fantastisk aura rundt segDååris har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tips ang. kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Som sagt, min Meny har, så da er det i sortimentet. Glasset stod langt nede, litt for seg selv og jeg har aldri sett det, enda jeg pleier å kjøpe Bali- produkter!

Fantastisk!
Da skal jeg saumfare forumet for oppskrifter og bruk av denne oljen, for hos meg har den nemlig stått i kjøleskapet til nå.....

Dååris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-07-15, 23:54   #34
gerdvelle
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2015
Hvor: Kjeller
Innlegg: 1
gerdvelle er på en erverdig vei

Sv: Tips ang. kokosolje

Hei! Ja, jeg har kjøpt Kokosolje i innvandrerbutikk jeg også - og den er like bra den som noen annen som er SVINDYR! Helt enig med dere andre! Jeg har senest i dag brukt den i min Banangranola, som jeg bruker til frokost nesten hver dag, og den funker som bare det! Fullkornsris er også et produkt jeg foretrekker å kjøpe i innvandrerbutikkene. Bruker du ris-pasta?; halve prisen om ikke mer i forhold til å kjøpe mos Meny, Ultra, Spar osv. Sånn kunne jeg nok ha fortsatt, men se og vær oppmerksom på at f.eks. Sukker, Melis osv. Kan være dyrere hos enn hos vanlige butikker. Selv ser jeg alltid på prisen, enten det er REMA eller Meny!

gerdvelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Rode+egenkompomponert Svar med sitat
Gammel 21-07-15, 08:42   #35
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Tips ang. kokosolje

Opprinnelig lagt inn av gerdvelle, her.

Hei! Ja, jeg har kjøpt Kokosolje i innvandrerbutikk jeg også - og den er like bra den som noen annen som er SVINDYR! Helt enig med dere andre! Jeg har senest i dag brukt den i min Banangranola, som jeg bruker til frokost nesten hver dag, og den funker som bare det! Fullkornsris er også et produkt jeg foretrekker å kjøpe i innvandrerbutikkene. Bruker du ris-pasta?; halve prisen om ikke mer i forhold til å kjøpe mos Meny, Ultra, Spar osv. Sånn kunne jeg nok ha fortsatt, men se og vær oppmerksom på at f.eks. Sukker, Melis osv. Kan være dyrere hos enn hos vanlige butikker. Selv ser jeg alltid på prisen, enten det er REMA eller Meny!

Ris hører ikke til på et lchf kosthold med mindre du bruker veldig lite av det.

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 21-07-15, 09:57   #36
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Tips ang. kokosolje

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Ris hører ikke til på et lchf kosthold med mindre du bruker veldig lite av det.

Vedkommende har da også "Grete Roede + egenkomponert" som kostholdsfilosofi.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
MCT-olje vs kokosolje Begod Kosttilskudd 147 28-04-20 20:01
Kyllingkaker med kokosolje nalana Middag 2 30-10-08 20:15
Kokosolje Sannasol Spørsmål og svar 4 07-05-08 17:32
Kokosolje/kokosnøttolje Carisma Spørsmål og svar 0 13-04-07 11:57
Kokosolje - mct olje lekenlett Spørsmål og svar 49 20-08-06 23:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no