Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

På'n igjen

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-09-15, 00:15   #1
volvojenta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: oppland
Innlegg: 32
volvojenta er på en erverdig vei
Wink

På'n igjen

I 2011 var jeg skikkelig i gang og gikk ned 17 kg. Da skulle jeg bare ha en pause......den ble lang og kiloene kom sakte men sikkert tilbake.
Jeg har prøvd mange ganger uten å komme skikkelig i gang igjen.
Vekta nå er mer enn da jeg startet i 2011, ikke så rart når man er av og på lavkarbo flere ganger i uka!
Men nå har jeg klart meg bra i to og en halv uke. Energinivået er økende og jeg kjenner at klærne er litt romsligere.
Så dette blir spennende framover
Optimistisk hilsen fra Volvojenta

volvojenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-09-15, 09:59   #2
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: På`n igjen.

Lykke til!

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-09-15, 10:05   #3
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: På`n igjen.

Lykke til ja! Mitt tips: Finn deg en lavkarbovariant som du kan leve med hele tiden, ikke bare for en periode. Da oppnår du varige resultater...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 18-09-15, 11:49   #4
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: På`n igjen.

Lykke til!

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 18-09-15, 13:12   #5
Jammo
Medlem
 
Jammo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Haugesund
Alder: 37
Innlegg: 386
Jammo er ny på veien

Sv: På`n igjen.

Lykke til og velkommen tilbake

__________________
Hjalmfrid's Verden - Bloggen min
"Livet er som en skoledag, med sorg og glede som hovedfag. I gledens time best å være, i sorgens time mest å lære."
Jammo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Livstilsendring Svar med sitat
Gammel 18-09-15, 16:04   #6
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: På`n igjen.

Velkommen tilbake!
Min historie er veldig lik din. Jeg startet opp i 2010 og de første 6 mnd gikk veldig bra. Men så tok jeg den anbefalte pausen..... Og den varte og rakk.....

Nå har jeg vært i gang omtrent like lenge som deg, og resultatene begynner å vises i ansiktet, på anklene og slikt. Føles godt å være i gang igjen, men jeg merker det går veldig mye senere denne gangen. Det er akkurat som kroppen min sier "nånei, du lurer ikke meg en gang til!"

Vi får heie på hverandre - god helg og lykke til!

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat
Gammel 18-09-15, 18:46   #7
volvojenta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: oppland
Innlegg: 32
volvojenta er på en erverdig vei

Sv: På`n igjen.

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Velkommen tilbake!
Min historie er veldig lik din. Jeg startet opp i 2010 og de første 6 mnd gikk veldig bra. Men så tok jeg den anbefalte pausen..... Og den varte og rakk.....

Nå har jeg vært i gang omtrent like lenge som deg, og resultatene begynner å vises i ansiktet, på anklene og slikt. Føles godt å være i gang igjen, men jeg merker det går veldig mye senere denne gangen. Det er akkurat som kroppen min sier "nånei, du lurer ikke meg en gang til!"

Vi får heie på hverandre - god helg og lykke til!

ja det går senere nå det er helt sikkert. Jeg er fornøyd med starten og når kroppen er over suget etter mel og sukker går det veldig greit. Denne gang blir det ingen pause!
God helg alle sammen

volvojenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-11-15, 14:19   #8
Linuz
Medlem
 
Linuz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 101
Linuz er på en erverdig vei

Sv: På'n igjen

Velkommen tilbake! Jeg er i samme båt, prøvde i 2011, men falt av.
Nå skal vi klare det!

__________________

Linuz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse / LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gravid igjen og opp i vekt, IGJEN ... Hjelp! mammaeli LCHF 2 18-04-14 10:34
Hei igjen maritam Ketolysekuren 5 02-03-12 11:50
På han igjen ... Azurami Generell diskusjon 2 02-11-11 10:24
Tilbake igjen (igjen)... Fisken Ketolysekuren 7 01-08-07 23:17
Atkins igjen... Usunt igjen... donjuanwannabe Lavkarbo generelt 10 06-09-04 08:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no