Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Slavisk HELE tiden?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-06-10, 13:15   #1
Sol-Angelica
Medlem
 
Sol-Angelica sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Ei halvøy
Innlegg: 331
Sol-Angelica er på en erverdig vei

Slavisk HELE tiden?

Jeg startet den 5 april med lavkarbo. Hadde da null tro på opplegget, det å spise MYE men likevel gå ned i vekt. Det er nå 8 kg siden og veier i dag 67-68(den der svinger veldig) kg og er 168 cm høy. De første kg gikk rimelig kjapt, nå står det stille men det er forøvrig helt greit for jeg er liksom der jeg hadde satt målet (selv om jeg kunne tenkt meg litt mer ned ). MEN i de siste dagene (mulig pga jeg er syk,influensa) så har jeg tenkt så mye på smågodt! Har så utrulig lyst til å kose meg en dag med smågodt i alle varianter... Men er SÅ redd for å gå på en smell å legge på meg igjen

Jeg følger ingen spesiell lavkarbovei her men har kuttet ut potet, alt av mel, ris, gr.saker som vokser under jorden, ingen frukt... Er veldig påpasselig med å lese bak om det er karbs osv.

Men skeier dere aldri ut?

Sol-Angelica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I mål etter Ketolyse. Nå Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 13:16   #2
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Slavisk HELE tiden?

Klart man skeier ut. Det er bare å titte i journalene til folk her det. Man er da menneske, og ikke maskiner. Av og til blir det vanskelig å holde seg på den smale sti.

Det beste man kan gjøre er å heve hodet og ikke bruke for mye frustrasjon og tid på at man har spist to kakestykker eller drukket ett glass brus.

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 13:30   #3
Trulte67
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 56
Innlegg: 303
Trulte67 er på en erverdig vei

Sv: Slavisk HELE tiden?

Selvfølgelig skeier man ut!

__________________



118 kg (grøss) i nov.2008. Ketolyse fra mai 2010, da 106,6 kg.
Trulte67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse,men øker på karboene i sommer! Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 13:36   #4
Sol-Angelica
Medlem
 
Sol-Angelica sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Ei halvøy
Innlegg: 331
Sol-Angelica er på en erverdig vei

Sv: Slavisk HELE tiden?

Føler litt for å gjøre det jeg Har ikke rørt snop eller ett kakestykke siden påsken.

Sol-Angelica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I mål etter Ketolyse. Nå Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 13:41   #5
Trulte67
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 56
Innlegg: 303
Trulte67 er på en erverdig vei

Sv: Slavisk HELE tiden?

Bare pass deg så du ikke får vondt i magen, blir overtrøtt, svimmel, og uvel. Kan få skikkelig karbosjokk, vet du, om det blir for mye av det "gode"

__________________



118 kg (grøss) i nov.2008. Ketolyse fra mai 2010, da 106,6 kg.
Trulte67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse,men øker på karboene i sommer! Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 13:43   #6
Sol-Angelica
Medlem
 
Sol-Angelica sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Ei halvøy
Innlegg: 331
Sol-Angelica er på en erverdig vei

Sv: Slavisk HELE tiden?

Sønnen hadde noen biter smågodt liggende..har spist de jeg, og kjenner at det er nok. De få bitene var nok så jeg trenger nok ikke å kjøpe en pose smågodt uansett

Det skulle ikke mye til altså!

Sol-Angelica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I mål etter Ketolyse. Nå Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 13:49   #7
Hevingen
Seniormedlem
 
Hevingen sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 695
Hevingen har en fantastisk aura rundt segHevingen har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Slavisk HELE tiden?

Da har du fått en liten smak, og det er jo litt morsomt hvor lite man "trenger" i forhold til før.

Og god bedring!

__________________
Bloggen min



Hevingen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lchf - Ketolyse-ish Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 13:50   #8
Trulte67
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 56
Innlegg: 303
Trulte67 er på en erverdig vei

Sv: Slavisk HELE tiden?

Enda bedre!

__________________



118 kg (grøss) i nov.2008. Ketolyse fra mai 2010, da 106,6 kg.
Trulte67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse,men øker på karboene i sommer! Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 13:52   #9
Sol-Angelica
Medlem
 
Sol-Angelica sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Ei halvøy
Innlegg: 331
Sol-Angelica er på en erverdig vei

Sv: Slavisk HELE tiden?

Opprinnelig lagt inn av Hevingen, her.

Da har du fått en liten smak, og det er jo litt morsomt hvor lite man "trenger" i forhold til før.

Og god bedring!


Hihi ja jeg så jo for meg å løpe fra butikken her med en stooor pose smågodt Men slipper det nå da Hadde ikke holdt på langt nær de bitene der om det hadde vært for 3 mnd. siden altså

Sol-Angelica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I mål etter Ketolyse. Nå Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 14:39   #10
Lill-B
Medlem
 
Lill-B sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 125
Lill-B er på en erverdig vei

Sv: Slavisk HELE tiden?

Jeg har holdt stien ren hittil - startet 2.mai - for jeg tenker dess bedre- jo lenger jeg klarer det uten noe søtt. Det er av årelang erfaring med at en utskjeielse er helt greit, og så blir det to og tre og mange -og så er det jo ikke vits i å fortsette for jeg har spolert hele opplegget.
Har ikke lyst å spolere noe denne gangen. Men for dere som klarer det - kos dere. Jeg har det såå bra med å faktisk klare å gå ned denne gangen.

__________________


September trening: 540/750
Lill-B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 15:39   #11
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Slavisk HELE tiden?

Opprinnelig lagt inn av Sol-Angelica, her.

Sønnen hadde noen biter smågodt liggende..har spist de jeg, og kjenner at det er nok. De få bitene var nok så jeg trenger nok ikke å kjøpe en pose smågodt uansett

Det skulle ikke mye til altså!

Samme erfaring her! Det holder med noen få biter der jeg tidligere glatt kunnet stappet innpå både ett og tohundre gram...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 15:40   #12
Beatrixie
Medlem
 
Beatrixie sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 137
Beatrixie er ny på veien

Sv: Slavisk HELE tiden?

Jeg har holdt på i litt over 8 uker,og eneste gangen jeg har skeiet litt ut var med litt kake på 17.mai og i 18 års dagen til datteren min forrige helg.
Ellers pisker jeg litt fløte og har oppi litt cc og bringebær hvis jeg får lyst å kose meg
Har ikke spist sjokolade og godteri på over 8 uker nå,og det er ny rekord for meg

__________________
Totalt vekttap




Delmål


Beatrixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 21:38   #13
Sol-Angelica
Medlem
 
Sol-Angelica sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Ei halvøy
Innlegg: 331
Sol-Angelica er på en erverdig vei

Sv: Slavisk HELE tiden?

fant hverfall ut at disse stixa mine funger for jeg gikk rett ut av ketose selvfølgelig. Tar det lang tid fra man skjeier ut til at man er inne igjen ca?

Sol-Angelica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I mål etter Ketolyse. Nå Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 17:30   #14
andreasoe
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 163
andreasoe er på en erverdig vei

Sv: Slavisk HELE tiden?

sjekk hvor mye du faktisk spiser ved stangnasjon.. for lite? for mye?

__________________


andreasoe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 16:34   #15
Sol-Angelica
Medlem
 
Sol-Angelica sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Ei halvøy
Innlegg: 331
Sol-Angelica er på en erverdig vei

Sv: Slavisk HELE tiden?

Opprinnelig lagt inn av andreasoe, her.

sjekk hvor mye du faktisk spiser ved stangnasjon.. for lite? for mye?

Spiser så å si det samme hele tiden jeg At det stopper opp litt å hopper litt opp å ned har egentlig ikke stort å si. Jeg her sjeleglad for å ha kommet hit jeg er i dag. Fikk en sønn 1 feb. og la på meg 21 kg i svangerskapet og de kg er borte nå Med min førstefødte brukte jeg 3 år før jeg klarte å ta av meg alle de 25 kg som jeg la på meg De kom bort da jeg begynte å telle kcal og trente 7 dager i uka!

Sol-Angelica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I mål etter Ketolyse. Nå Lavkarbo. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er sulten hele tiden ... milja Lavkarbo generelt 4 22-04-10 16:34
Sulten hele tiden Tingeling62 PCOS og karbohydratkontroll 1 12-03-09 22:03
Sulten hele tiden lill Ketolysekuren 13 15-04-08 19:37
Jeg må jo på do hele tiden! anneca Ketolysekuren 1 12-11-07 15:03
sulten hele tiden.... nita58 Ketolysekuren 13 01-11-06 23:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no