Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Halloween og sukkertøytiggende unger

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-11-14, 23:57   #26
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Halloween og sukkertøytiggende unger

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Skumleste kostymet

Ja, lurer på hvor mange jeg kommer til å skremme vettet av, det er ganske tydelig at folk har et dårlig forhold til dette

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 02-11-14, 16:42   #27
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Halloween og sukkertøytiggende unger

Jeg er ei kjip gammal kjerring og kjøper ikke inn noe som helst til Halloween. I år dro vi på hytta langt til fjells og langt fra Halloween-styret. Om jeg er hjemme neste år kobler jeg bare fra dørklokka, enkelt og greit. Jeg bor i blokk og det kommer veldig få dit og Lille Gubben bor såpass avsides at det kun er onkelungene som kommer hit og de får jo selvfølgelig noe i bøtta si om vi er hjemme!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 03-11-14, 08:45   #28
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Halloween og sukkertøytiggende unger

Jeg elsker Halloween! Jeg er ikke sånn som må feire alt mulig rart. Valentines går meg hus forbi hvert år. Men Halloween er en tradisjon jeg er glad får fotfeste her også Det er VELDIG GØY for ungene (og de voksne - iallefall er jeg barnslig nok til å lage hvit sjokoladpudding i hjerneform), og veldig koselig å få alle de små monstrene på døra Javisst - noen av de større ungene er uspiselige - men det er de samme ungene som er uspiselige i andre sammenhenger også. Alle må ikke lide for at noen mangler oppdragelse. De ungene som var på døra vår sist fredag takket pent for det de fikk, og sønnen min kom hjem når bøtta var full

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat
Gammel 03-11-14, 11:04   #29
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Halloween og sukkertøytiggende unger

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jeg elsker Halloween! Jeg er ikke sånn som må feire alt mulig rart. Valentines går meg hus forbi hvert år. Men Halloween er en tradisjon jeg er glad får fotfeste her også Det er VELDIG GØY for ungene (og de voksne - iallefall er jeg barnslig nok til å lage hvit sjokoladpudding i hjerneform), og veldig koselig å få alle de små monstrene på døra Javisst - noen av de større ungene er uspiselige - men det er de samme ungene som er uspiselige i andre sammenhenger også. Alle må ikke lide for at noen mangler oppdragelse.

Amen!

Vi var på hytta, mest fordi junior er litt livredd for monstrene enda, men han begynner å syns det er gøy. Og jeg gelder meg
Men det hadde vært noen unger innom før vi var hjemme på fredag, og vi hadde glemt hele greia... Jeg skjønner at de ikke var så happy for litt for gamle celemetiner sambo klarte å grave fram Men i fjor lagde jeg små poser i gjennomsiktig celofan med fruktbiter og nøtter oppi, de ble godt mottatt. (Og ikke bare av høflighet, fikk høre det av foreldrene etterpå, med spm om hvor de kule posene var kjøpt.)
Forøvrig kan man jo ta initiativ til at det lages halloweenfester fremfor at ungene går fra dør til dør. Vi var i bursdagsfest først på fredag og det var kjempesuksess med 20 utkledde 3-4 åringer.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Halloween Nille Livets lyse side 3 31-10-04 17:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no