Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Et litt anderledes syn på lavkarbo

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 21-05-11, 21:17   #51
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av dydde, her.

Ok så når dere levde på høykarbo så spiste dere heller ikke hvitt sukker, melke produkter, kjøtt, salt, brød og annen ferdiglaget boks mat?
Som jeg skriver vegetar, max 10% av kaloriene fra fett og protein. Tviler på så mange kjørte det kostholdet som sukserike sivilisasjoner levde på i 10 000+ år. Tror nok de kjørte mer standard høy fett, høy karbo, høy protein høy alt som ikke er bra.

Så, du skal ha oss til å bli vegetarianere??

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 21-05-11, 21:17   #52
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Hvis man ser på tidligere innlegg fra Dydde, så virker det som om det er lillebroren hans som er inne og skriver nå.

Eller at jeg kom tilbake etter 2 år ? yeee

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min
Gammel 21-05-11, 21:18   #53
Olive Oil
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Østfold
Innlegg: 327
Olive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snill

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av dydde, her.

70-80% fett. Lite karbo osv.
Regner du har hørt om dem og lest bøkene siden du følger kostråda dems?
Alt fra 0-100 gram karbo til dagen. Klarte ikke jogge, trene eller noe. Kondisjonen var helt på bånn. Beina hadde null futt.
Aldri overskudd osv.


Og det tok deg 4 fuckings ÅR på å finne ut at det var kostholdet som gjorde det?

__________________
Min journal



Olive Oil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 21-05-11, 21:18   #54
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Så, du skal ha oss til å bli vegetarianere??

Jeg vil råde dere til å lese bøkene om de som anbefaler det ja. Som The China Study osv. De som har gjort GRUNDIG undersøkelse før dere tar en beslutning om hva som er best

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min
Gammel 21-05-11, 21:19   #55
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av dydde, her.

For all del, se på mine eldre poster.

Ja, du skrev jo de innen denne 4 års perioden du snakker om...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 21-05-11, 21:19   #56
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Olive Oil, her.

Og det tok deg 4 fuckings ÅR på å finne ut at det var kostholdet som gjorde det?

Når man har profesjonelle folk rundt seg som sier man skal gjøre det pga det er best, og man leser bøker osv. av alle at det skal være best så tror man til slutt det er noe gale med seg selv og ikke kostholdet. Og ja derfor skriver jeg dette, jeg lette KUN etter lavkarbo bøker, poster osv. hvorfor det var så bra. SMALT syn, som jeg vil prøve at folk ikke gjør her.

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min
Gammel 21-05-11, 21:20   #57
Pøsh
Seniormedlem
 
Pøsh sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Akershus
Alder: 45
Innlegg: 738
Pøsh er ny på veien

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Du sleit fysisk i 4 år pga kosten og kommer nå tilbake etter to år for å fortelle oss dette?

__________________
Min journal

Pøsh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 21-05-11, 21:21   #58
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av dydde, her.

Jeg vil råde dere til å lese bøkene om de som anbefaler det ja. Som The China Study osv. De som har gjort GRUNDIG undersøkelse før dere tar en beslutning om hva som er best

Så du mener ingen av oss har gjort grundige undersøkelser før vi valgte lavkarbo - og ikke minst fortsatte og spise lavkarbo?

Du som kan og vet så mye - kan du ikke fortelle oss hvordan du spiser i dag? Med 80% karbo og 10% fett og 10% protein, vegetarisk - OG med mye trening - hvordan får du i deg nok proteiner hver dag?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 21-05-11, 21:23   #59
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

På hvilken måte fikk du problemer med lavkarbokostholdet? Var det helseproblemer? Var det resultatmessig i forbindelse med idrett?


-

Jeg startet med dette for å bli kvitt asthma og allergi, samtidig som jeg ville være best mulig fysisk. Siden jeg drev med profesjonell idrett.
Allergien og asthmaen ble redusert, men aldri borte.
Jeg skulle gjøre det pga resultat i idrett ja. Det som skjedde var at musklene ble så slappe og jeg klarte ikke å løpe. Alle glykogenen bare randt ut i sanden. Jeg hadde ikke noe krutt til å løpe eller løpe hurtig

Nå er jeg kvitt asthma, allergi, veier mindre og presterer bedre etter jeg byttet til det jeg beskriver

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min
Gammel 21-05-11, 21:24   #60
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av dydde, her.

Når man har profesjonelle folk rundt seg som sier man skal gjøre det pga det er best, og man leser bøker osv. av alle at det skal være best så tror man til slutt det er noe gale med seg selv og ikke kostholdet. Og ja derfor skriver jeg dette, jeg lette KUN etter lavkarbo bøker, poster osv. hvorfor det var så bra. SMALT syn, som jeg vil prøve at folk ikke gjør her.

Da blir du sikkert glad for å høre at de aller fleste her inne klarer å tenke selv, jeg tviler veldig på at det er mange her som spiser seg dårlige i 4 år før de gjør forandringer

Men, snilt av deg å tenke på oss!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 21-05-11, 21:25   #61
Olive Oil
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Østfold
Innlegg: 327
Olive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snillOlive Oil er virkelig snill

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Foreslår at vi lar denne lille trollgutten holde på for seg selv, jeg. Han kjeder seg sikkert på en lørdagskveld..

__________________
Min journal



Olive Oil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 21-05-11, 21:25   #62
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Så du mener ingen av oss har gjort grundige undersøkelser før vi valgte lavkarbo - og ikke minst fortsatte og spise lavkarbo?

Du som kan og vet så mye - kan du ikke fortelle oss hvordan du spiser i dag? Med 80% karbo og 10% fett og 10% protein, vegetarisk - OG med mye trening - hvordan får du i deg nok proteiner hver dag?

Jeg spør, har dere undersøkt BOK SOM ER BASERT PÅ HØG karbo kosthold? som jeg beskriver? nei dere spiste vanlig norsk kost som er høy karbo men også høy i fett og proteiner. jeeeez les mine innlegg

Varierer, spiser forskjellige grønnsaker og litt salat. 20 bananer, 20 dadler, melon, appelsiner, tja den frukten som er i sesong og jeg har lyst på.

OI jeg blir sterkere på hver treningsøkt men jeg får jo så lite proteiner? Mm som sagt les alle bøker og syn på de forskjellige tinga så danner man seg et eget svar og ikke minst, praktiser det å se

Spiser aldri under 3000 kalorier til dagen 95% av dem er karbohydrater sånn ca.
Gått ner mye mer enn med lavkarbo samtidig som jeg er mye sprekere.

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min
Gammel 21-05-11, 21:27   #63
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Olive Oil, her.

Foreslår at vi lar denne lille trollgutten holde på for seg selv, jeg. Han kjeder seg sikkert på en lørdagskveld..

Det jeg gjør vettu. så derfor jeg ville hjelpe

Håper seff alle har det kanon på lavkarbo og lykkes me det. Men les begge sider av saken før dere danner deres egen mening

Teori fra high fat guru`er kan være veldig blendene, det kan også kostholdsråd fra høg karbo folk som jeg snakker om. Når man hører på begge så får man selv bestemme pga grunnlaget og kunnskapen er så mye bredere

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min
Gammel 21-05-11, 21:28   #64
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av dydde, her.

Jeg spør, har dere undersøkt BOK SOM ER BASERT PÅ HØG karbo kosthold? som jeg beskriver? nei dere spiste vanlig norsk kost som er høy karbo men også høy i fett og proteiner. jeeeez les mine innlegg

Varierer, spiser forskjellige grønnsaker og litt salat. 20 bananer, 20 dadler, melon, appelsiner, tja den frukten som er i sesong og jeg har lyst på.

OI jeg blir sterkere på hver treningsøkt men jeg får jo så lite proteiner? Mm som sagt les alle bøker og syn på de forskjellige tinga så danner man seg et eget svar og ikke minst, praktiser det å se

Det du sier er: slutt å spis lavkarbo, det fungerer ikke. Spis heller som DU sier, for det fungerer?

Bytte ut lavkarboguruene våre med deg, rett og slett?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 21-05-11, 21:28   #65
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Da blir du sikkert glad for å høre at de aller fleste her inne klarer å tenke selv, jeg tviler veldig på at det er mange her som spiser seg dårlige i 4 år før de gjør forandringer

Men, snilt av deg å tenke på oss!

Vel folk spiser seg jo syke i 30+ år, så 4 år er ikke så mye. Men klart er man nok ensporet så kan det ta lang tid før man ser seg selv i speilet og tar en skikkelig vurdering på alt

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min
Gammel 21-05-11, 21:32   #66
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Det du sier er: slutt å spis lavkarbo, det fungerer ikke. Spis heller som DU sier, for det fungerer?

Bytte ut lavkarboguruene våre med deg, rett og slett?

Virker som du faktisk er litt ensporet og trengte dette innlegget.
For å vite at det finnes svart å hvit farge må man ha sett begge.Les fra begge hold og dann deg din egen konklusjon. Det er alt jeg vil ha gjennom, som jeg har sagt her mange ganger.
Da mener jeg ikke hva høg fett guruene sier om høykarbo eller karbo men de som mener det er bra. Da har du bedre fundament på å ta egen beslutning

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min
Gammel 21-05-11, 21:34   #67
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Jeg tror ting er enklere enn det beskrives. Gud/skaperen hva du vil kalle det, tror jeg gjorde det enkelt for oss. At man ikke skal trene å ha dyr i fangenskap, drepe dem, ta melken fra ungene osv. for å ha det bra

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min
Gammel 21-05-11, 21:34   #68
Pøsh
Seniormedlem
 
Pøsh sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Akershus
Alder: 45
Innlegg: 738
Pøsh er ny på veien

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Svart og hvit er ikke farger

Nei, jeg tror vi takker deg for din innsats om å opplyse oss og ønsker deg lykke til videre.

__________________
Min journal

Pøsh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 21-05-11, 21:35   #69
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Det du sier er: slutt å spis lavkarbo, det fungerer ikke. Spis heller som DU sier, for det fungerer?

Bytte ut lavkarboguruene våre med deg, rett og slett?


Jeg forstår ham slik at hans råd er å ha et åpent sinn og vurdere alternativer hvis lavkarbokosthold ikke fungerer for deg.


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 21-05-11, 21:35   #70
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

http://www.youtube.com/watch?v=es6U0...layer_embedded

Noe som er greit å se bare for å åpne øynene litt

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min
Gammel 21-05-11, 21:36   #71
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av dydde, her.

Virker som du faktisk er litt ensporet og trengte dette innlegget.
For å vite at det finnes svart å hvit farge må man ha sett begge.Les fra begge hold og dann deg din egen konklusjon. Det er alt jeg vil ha gjennom, som jeg har sagt her mange ganger.
Da mener jeg ikke hva høg fett guruene sier om høykarbo eller karbo men de som mener det er bra. Da har du bedre fundament på å ta egen beslutning

Nå har jeg funnet et kosthold jeg stortrives med, alle blodprøvene mine, og helsa, blir bedre og bedre, utholdenheten min øker osv osv.

Tror kanskje du startet med lavkarbo for å bygge kropp. Mens hovedvekten av medlemmene her spiser lavkarbo for å bli friskere og gå ned i vekt. Litt ulike utganspunkt?

Er forøvrig flere her inne som trener mye og hardt - på lavkarbo.

Selv om det ikke fungerte for deg fungerer det for veldig mange av oss.

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 21-05-11, 21:36   #72
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jeg forstår ham slik at hans råd er å ha et åpent sinn og vurdere alternativer hvis lavkarbokosthold ikke fungerer for deg.


-

KORREKT takk

ikke stol blindt på hva høg fett guru`ene sier. Spør om de kan vise deg magen pga de skal jo være trente? spørr om de kan løpe 5 km. Alle sier jo trening er bra for helsa. Vær like kritiske til dem som dere er til meg

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min
Gammel 21-05-11, 21:39   #73
dydde
Sperret
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 38
Innlegg: 378
dydde er på en erverdig vei

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Nå har jeg funnet et kosthold jeg stortrives med, alle blodprøvene mine, og helsa, blir bedre og bedre, utholdenheten min øker osv osv.

Tror kanskje du startet med lavkarbo for å bygge kropp. Mens hovedvekten av medlemmene her spiser lavkarbo for å bli friskere og gå ned i vekt. Litt ulike utganspunkt?

Er forøvrig flere her inne som trener mye og hardt - på lavkarbo.

Selv om det ikke fungerte for deg fungerer det for veldig mange av oss.


Helt klart. Det er jo kanon for deg, er til folk som ikke helt lykkes med det. Da mener jeg ha energi til å trene hver dag og gjøre det man vil. Tenker bare på lett joggetur osv. Er frisk og rask ikke har helse problemer. Har du alt dette så kanon, lavkarbo er for deg.
Ja de går her for å gå ned i vekt. Men husk det er forskjellig på VEKT og fett. Går man på lavkarbo mister man kjappt 5-10 kg den første uka pga all glykogen i musklene renner ut som også binder vann. Med andre ord du har mistet MASSE energi som igjen viser på vekta, men ikke noe fett.

dydde er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Min
Gammel 21-05-11, 21:41   #74
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av dydde, her.

Jeg spør, har dere undersøkt BOK SOM ER BASERT PÅ HØG karbo kosthold? som jeg beskriver? nei dere spiste vanlig norsk kost som er høy karbo men også høy i fett og proteiner. jeeeez les mine innlegg

Ikke jeeeez meg din dust! De aller fleste her inne har spist lavkarbo og lavfett og litt protein i lang tid for å oppnå bedre helse og lavere vekt. Du har jo ikke oversikt over hva alle har spist så jekk deg ned noen hakk er du snill.

Sitat:

Varierer, spiser forskjellige grønnsaker og litt salat. 20 bananer, 20 dadler, melon, appelsiner, tja den frukten som er i sesong og jeg har lyst på.

Du mener at din ekstremdiett med 20 bananer pr dag er bedre enn lavkarbo? Good for you - fortsett slik og la nå oss få spise fettet vårt i fred

Sitat:

OI jeg blir sterkere på hver treningsøkt men jeg får jo så lite proteiner? Mm som sagt les alle bøker og syn på de forskjellige tinga så danner man seg et eget svar og ikke minst, praktiser det å se

Spiser aldri under 3000 kalorier til dagen 95% av dem er karbohydrater sånn ca.
Gått ner mye mer enn med lavkarbo samtidig som jeg er mye sprekere.

Hvor lenge har du spist slik? Hva sier blodprøvene din om feks folat, B12 og jern?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 21-05-11, 21:41   #75
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Et litt anderledes syn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av dydde, her.

Spør om de kan vise deg magen pga de skal jo være trente? spørr om de kan løpe 5 km. Alle sier jo trening er bra for helsa. Vær like kritiske til dem som dere er til meg

Tror ingen av disse "guruene" har den vinklinga til lavkarbo, at du skal få DEN magen eller løpe 5 km
Som sagt, jeg tror nok de aller fleste som begynner på lavkarbo først og fremst gjør det for å gå ned i vekt og få bedre helse

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo litt som kristendom?? Jorkla Generell diskusjon 15 31-10-10 01:33
Litt lavkarbo? Tussi80 Generell diskusjon 2 25-09-10 16:22
Litt opphengt i lavkarbo? Søster Lavkarbo generelt 13 22-07-08 10:06
South beach , og litt spm om lavkarbo Lisekir Spørsmål og svar 3 06-04-08 21:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no