Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Endelig under hundre!

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-03-11, 19:11   #26
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Endelig under hundre!

Gratulerer Marjusen

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 16:16   #27
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Endelig under hundre!

Tenkte jeg kunne få litt liv i denne så den er klar når jeg kommer meg ned til den magiske tingen som er tosifret vekt!!!

Er det flerne som er veldig glad for å bryte den barrieren?

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 23:12   #28
bligravid?
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Nord for Sinsenkrysset
Innlegg: 151
bligravid? er ny på veien

Sv: Endelig under hundre!

Har ligget under nå en stund nå, men husker helt klart følelsen!!

*aldri over 100 igjen!!

__________________
Delmål 1 - Under 100. I MÅL!!! (etter 2 uker og 4,5kg ned)

Delmål 2 - 90

Delmål 3 - normalvekt 70-75
bligravid? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse? Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 23:30   #29
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Endelig under hundre!

Opprinnelig lagt inn av bligravid?, her.

Har ligget under nå en stund nå, men husker helt klart følelsen!!

*aldri over 100 igjen!!

Det må være utrolig herlig! Jeg gleder meg voldsomt! Og så har man det avgrenset liksom - tresifra fra tosifra.

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 23:48   #30
bligravid?
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Nord for Sinsenkrysset
Innlegg: 151
bligravid? er ny på veien

Sv: Endelig under hundre!

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Det må være utrolig herlig! Jeg gleder meg voldsomt! Og så har man det avgrenset liksom - tresifra fra tosifra.

Kan apsolutt anbefales Gikk noen ganger ekstra på, bare for å være sikker på at avlesningen var riktig

__________________
Delmål 1 - Under 100. I MÅL!!! (etter 2 uker og 4,5kg ned)

Delmål 2 - 90

Delmål 3 - normalvekt 70-75
bligravid? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse? Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 11:27   #31
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Endelig under hundre!

Det er jo ikke lenge igjen nå Milena, du er jo så fantastisk flink!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 13:45   #32
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Endelig under hundre!

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Det er jo ikke lenge igjen nå Milena, du er jo så fantastisk flink!

Takk, takk Stine! Jeg gleder meg så utrolig. Men, jeg har en følelse av at denne uka ikke kommer til å vise mine beste resultater. Jeg er i voldsom PMS og så har jeg en uggen følelse i kroppen... Men, tenker å komme meg ut i sola og gå en tur, så hjelper det kanskje på følelsen.
Jeg skal ikke bli sååå skuffa om jeg ikke kommer meg under 100 i løpet av de neste 10 dagene, men innen 13. august håper jeg at det går

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 08-07-12, 14:59   #33
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Endelig under hundre!

Eg har riktignok vore under hundre i eitt og eit halvt år, men må likevel berre gratulere alle dykk som ser det fantastiske magiske nitti-og-noko-talet og heie på dei som framleis er på veg. Det er verkeleg ei herleg stund, særleg om ein har strevd ei stund (eg var der i over ti år sjølv... tildels laaaaangt over). Sjølv om det er eit stykke frå hundrekilosbarrieren til målvekta for dei fleste av oss, gjer det likevel SÅ GODT å kome ned på ei tosifra vekt, mentalt.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 13-07-12, 00:10   #34
Snorkfroken76
Medlem
 
Snorkfroken76 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 308
Snorkfroken76 er på en erverdig vei

Sv: Endelig under hundre!

Gratulerer folkens! Jeg er der endelig jeg også! Har kun vært inne på Skaldeman i det siste, men var her inne en del når jeg startet i januar 2011.

Begynte på 131.5, og forrige mandag sto det 99.3 på vekta!

Kjenner forøvrig at jeg er veldig lei av den store hengemagen nå.
Noen som har noe tips rundt det? Legen min sier det ikke er tvil om at jeg må ha operasjon, men får jo ikke søke før man er bitteliten jo (75 kg eller så for meg på 1,67)!

Men ellers er jeg glad og fornøyd altså! Men begynner liksom å bli "normalovervektig" - ikke megafeit, og vil gjerne føle meg mer meg selv, og den hengemagen er i veien.. Bruker hold-in-truser og det hjelper på hvordan jeg ser ut i klær, men vil jo gjerne føle meg fin i nettoen også.. Noen tips om noe som hjelper huden til å minske?

Lykke til folkens! Og gratulerer igjen til dere andre! Det er så deilig!

__________________
Snorkfroken76
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wpQb1pE/]

Mål til 17.mai!:
Snorkfroken76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/LCHF Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 11:15   #35
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Endelig under hundre!

Da var jeg der!!!!!

Jeg er i ekstase! Gikk på vekta minst 5 ganger på forskjellige plasser på baderomsgulvet. Den viste fra 99,3 til 99,9!!! Jeg tar det største tallet for å være sikker!


Aldri mer!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 11:19   #36
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Endelig under hundre!

Fantastisk godt jobba!
FY så flink du er

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 14:10   #37
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Endelig under hundre!

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Da var jeg der!!!!!



Strålende! Gratulerer og lykke til vidare

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 20:46   #38
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Endelig under hundre!

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Fantastisk godt jobba!
FY så flink du er

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.



Strålende! Gratulerer og lykke til vidare

Åh det føles helt fantastisk. Jeg er liksom ikke helt klar over hva jeg har fått til ennå.

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 21:12   #39
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Endelig under hundre!

Gratulerer! Godt jobbet!

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 24-07-12, 17:05   #40
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.391
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Endelig under hundre!

Gratulerer så myemed tosifra, milena!

__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-07-12, 13:16   #41
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Endelig under hundre!

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Gratulerer! Godt jobbet!

Opprinnelig lagt inn av medas, her.

Gratulerer så myemed tosifra, milena!

Takker, takker - nå er det bare å finne motivasjonen frem og kjempe mot et nytt mål!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 25-07-12, 13:24   #42
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.391
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Endelig under hundre!

Dette fikser du milena! Så tosifra selv i dag tidlig, men den hopper sånn rundt og frem og tilbake fra uke til uke, så... Sommern er ikke så lett å gå ned i vekt på har jeg erfart, så all kreditt til dere som fikser det!

__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Endelig! tjeldberg Livets lyse side 2 04-08-10 18:32
Heilt i hundre Trille Livets lyse side 10 12-03-08 00:29
Ny tråd: Hundre måter å oppnå suksess.. eller noe slikt... Carbokiller Lavkarbo generelt 11 07-01-05 07:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no