Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt > Artikler

Kvinner med brede hofter burde ikke løpe

Artikler Artikler om lavkarbokosthold og om helse.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-03-12, 11:04   #26
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Kvinner med brede hofter burde ikke løpe

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Så hva gjør man med skrinne hofter og siamesiske knær?

Pogo stick?

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 11:11   #27
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kvinner med brede hofter burde ikke løpe

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Pogo stick?

Jaaa! Hadde jeg bare vært liiiit mindre selvhøytidelig.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 11:31   #28
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Kvinner med brede hofter burde ikke løpe

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jaaa! Hadde jeg bare vært liiiit mindre selvhøytidelig.

Det er det... Men kanskje du skaper en trend på Løkka, så er du ikke alene om det?

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 12:10   #29
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kvinner med brede hofter burde ikke løpe

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Det er det... Men kanskje du skaper en trend på Løkka, så er du ikke alene om det?

Ja, why not? Jeg har alltid vært livredd for å sykle lovlydig (=ikke på fortauene, og lovlydig er man jo ... til en viss grad. ) i byen!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 12:51   #30
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Kvinner med brede hofter burde ikke løpe

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ja, why not? Jeg har alltid vært livredd for å sykle lovlydig (=ikke på fortauene, og lovlydig er man jo ... til en viss grad. ) i byen!

Helt enig! Lovlydig sykling i byen er for ekstremsportere!

Sparkesykler slo jo an for de litt eldre for en tid tilbake, så skal ikke se bort i fra at pogo sticks kan funke også. Kunne faktisk tenkt meg det selv. Men du først!

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 13:23   #31
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Kvinner med brede hofter burde ikke løpe

Hvorfor er det slik at alle sånne treningsartikler skal sammenligne oss alle med toppidrettsutøvere når vi bare er mosjonister??

Dette ble lite seriøst for meg, jeg er en "normal" kvinne som er ganske brei over hoftene og da snakker jeg ikke om flesket som omgir beingrinda men hoftebeina i seg selv og jeg løper flere mil i uka i tillegg til styrke og spinning. Jeg er i statistikken til fysio og kiropraktor pga av rygg/nakke problemer men ikke pga av løping, tvert i mot. Jeg har en medfødt defekt som med behandling og trening holdes i sjakk. Jeg er blitt anbefalt å løpe av både kiro-mannen og muskelterapeuten og jeg blir skikkelig dårlig dersom jeg ikke får løpt flere ganger i uka, en jeg kan ikke løpe på tredemølle (og er blitt anbefalt å la være) for da blusser en betennelse opp.

Jeg kommer aldri til å bli et strek a la Grete Waits til det har jeg alt for mye muskler, men jeg klarer fint å løpe langt. Det går ikke fort og noen toppløper blir jeg ikke, men det er heller ikke målet mitt. Jeg løper for å holde meg i form, holde ryggen i sjakk og for det er min beste terapi for å få ut frustrasjon. Men jeg ser jo av denne veldig seriøse artikkelen at jeg tar helt feil. Jeg er en dårlig løper som kommer til å få masse skader - pfffffffft

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 15:53   #32
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Kvinner med brede hofter burde ikke løpe

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Pogo stick?

Jeg har lyst på disse.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 15:59   #33
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Kvinner med brede hofter burde ikke løpe

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Jeg har lyst på disse.


Fantastisk! Jeg og, jeg og!

Da skal de få se jogging, da

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Høye hofter - øvelser for bli mer timeglass? Ignorant Trening 8 06-05-11 09:25
Trening, noen eksperter? Vondt i hofter? Bathory Trening 4 23-05-10 20:26
Burde ikke si dette høyt, men Aphrodithe Lavkarbo generelt 10 20-01-09 22:01
Burde jeg ikke ha lagt på meg? msplum Lavkarbo generelt 2 03-05-08 09:47
Franske kvinner blir ikke fete nøtta Generell ernæringsdebatt 7 08-01-06 02:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no