Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Journalene til 30 +

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-05-12, 14:15   #1
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Journalene til 30 +

Jeg synes det er kjempemotiverende å lese andres journaler, men jeg blir litt lei av å lete igjennom alle de journalene med folk som skal ned 2-5 kg før jeg kommer over noen med en mer anseelig mengde vekt å ta av, og det er jo DE jeg vil lese!

Så om du har journal og føler deg hjemme her hos 30 +, kan du ikke legge igjen linken til journalen din?



Her er min: Slankedagboken - The final countdown

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 14:50   #2
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Journalene til 30 +

Jeg er ikke lenger 30+, men journalen min har fulgt meg gjennom -33 kg. Om det er relevant, da!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 14:58   #3
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Journalene til 30 +

Veldig relevant Rin!
Tusen takk..

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 15:13   #4
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Journalene til 30 +

Min journal kan man finne i signaturen min. Den er litt opp og ned, men nå har jeg minst 30 kg jeg skal ned!!!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 16:39   #5
*Røyskatt*
Medlem
 
*Røyskatt* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 78
*Røyskatt* er på en erverdig vei

Sv: Journalene til 30 +

Her er min:

http://forum.lavkarbo.no/showthread....44#post1342244

Den ble litt sutrete i dag, så jeg er usikker på om jeg vil ha den i signaturen min.

__________________


*Røyskatt* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ett sted mellom Lindberg og moderat Lchf Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 17:13   #6
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Journalene til 30 +

Alle dager er forskjellige Røyskatt, og hvis ikke du kan sutre i journalen, hvor ellers?
Tenk når du har kommet et stykke på vei, så kan du gå tilbake og se både det positive og negative!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 18:43   #7
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Journalene til 30 +

oi.jeg vil være med her jeg og, selv om det er en stund siden jeg har oppdatert. link i signaturen min. bra initiativ, stineH! har irritert meg over det samme.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 18:54   #8
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Journalene til 30 +

Link i min sigantur også. God idè StineH

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 19:33   #9
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Journalene til 30 +

Hei. Jeg har min egen MUP, men aner ikke hvordan jeg får linket til den. Hvis du går inn der de andre MUPene er, finner du meg. Har maaaaange kg igjen, så jeg blir ikke borte med det første.

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 20:20   #10
Malice
Medlem
 
Malice sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oppland
Alder: 55
Innlegg: 211
Malice er ny på veien

Sv: Journalene til 30 +

Hei Stine

Jeg har ikke akkurat orken til å være her inne så mye for tiden, men journalen min er jo her, selv om den ikke er oppdatert. Jeg har lest mye i din, den er utrolig motiverende syns jeg, vi begynte på nesten samme sted, og jeg syns du var ordentlig tøff som sto fram slik du gjorde!
Selv driver jeg fortsatt på å gå ned i vekt, og jeg har enda laaaaaaaaaaaangt igjen, men jeg har holdt på siden august i fjor, og ikke hatt en eneste utskeielse. Det er jeg stolt over, selv om vekta de siste månedene virkelig har sneglet seg nedover. Antar at det har en sammenheng med alt stresset som skjer i livet mitt just nå.
Syns det var kjempegøy å se at du var tilbake i forumet, og gratulerer masse med nydelig baby

journalen min; http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=49055

__________________



Sist redigert av Malice : 03-05-12 kl 20:24. Årsak: glemte linke journalen
Malice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: er inne i en livsstilsendring, liberal lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 22:20   #11
Kikkin
Medlem
 
Kikkin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bærum
Alder: 43
Innlegg: 196
Kikkin er på en erverdig vei

Sv: Journalene til 30 +

Har en gammel journal her, men den bruker jeg ikke... men jeg har blogg, om det er interessant?

http://echelonkristin.blogg.no

__________________


Min Journal
Kikkin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet - Fase 1 Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 22:31   #12
Mithila
Medlem
 
Mithila sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 39
Innlegg: 368
Mithila er på en erverdig vei

Sv: Journalene til 30 +

eg har ikkje oppdatert min journal på evigheter, og grunnen er at eg ikkje klarer å halde motivasjonen oppe. Gong på gong havnar eg i chipsposen, eller i kaka eller med ei skive i handa.

Min journal http://forum.lavkarbo.no/showthread....hlight=mithila

__________________




Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39309
Mithila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg Svar med sitat
Gammel 03-05-12, 22:54   #13
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Journalene til 30 +

Jeg hadde som mål å gå ned 40 kg, og har nå gått ned 26-27 kg... Min journal er i signaturen min

Ps, så koselig bilde av dere Stine Søt du!! Og selvfølgelig så er MieMus råsøt også!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 07:58   #14
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Journalene til 30 +

Jeg har forresten også blogg: synsegulla.blogg.no er adressen. Den er oppdattert i dag

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 08:06   #15
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Journalene til 30 +

Såklart er blogger også veldig interessant!
Jeg vil bare lese om alle dere andre flinke mennesker som har bestemt seg for å forandre livsstilen, og som har endel kg å ta av.

Jeg blir faktisk demotivert av å lese om de som sliter SÅ med sine 2 kg, som de "alltid" har slitt med. Vet jo at det kan være like fælt for den personen å være 2 kg overvektig, som det er for meg å være 69 kg overvektig, men alikevel..

Så gøy at så mange vil dele journalene og bloggene sine!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 11:08   #16
Elewyn
Medlem
 
Elewyn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Alder: 43
Innlegg: 219
Elewyn er ny på veien

Sv: Journalene til 30 +

Min journal er i signaturen min, og her

Elewyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva mener DU bør skje med journalene ? Nille Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 55 11-10-07 12:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no