Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Kokosnøttolje er fine greier

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-01-05, 22:02   #1
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Kokosnøttolje er fine greier

Kokosnøttolje er flotte greier. Det inneholder masse sunt mettet fett av en type som kroppen ikke lagrer, masse vitaminer, mineraler og antioksidanter, i tillegg til at det stimulerer skjoldbruskkjertelen til å produsere thyroid. Altså er det bra mot stoffskifteproblemer. I tillegg inneholder det masse laurinsyre som har betennelsesdempende effekt. Cool.

themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 05-01-05, 22:41   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Mange av oss her inne spiser Cocosa Extra Virgin og lager mat med Cocosa Pure. Det er flotte saker !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 06-01-05, 03:46   #3
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk



*prøve å huske cocosaen idag*

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 16:06   #4
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kokosnøttolje er fine greier

Opprinnelig lagt inn av themonk, her.

Kokosnøttolje er flotte greier. Det inneholder masse sunt mettet fett av en type som kroppen ikke lagrer, masse vitaminer, mineraler og antioksidanter, i tillegg til at det stimulerer skjoldbruskkjertelen til å produsere thyroid. Altså er det bra mot stoffskifteproblemer. I tillegg inneholder det masse laurinsyre som har betennelsesdempende effekt. Cool.

Brukes til steking og ellers i matlaging? Kjøpte et glass "cocosnut oil" helt på innfall og lurer litt på hva den kan brukes til?

aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 19:59   #5
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Kokosnøttolje er fine greier

synd det koster uendelig

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 20:15   #6
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Kokosnøttolje er fine greier

Opprinnelig lagt inn av SunnhetMedSirrup, her.

synd det koster uendelig

Cocosa er dyrt, men ikke kokosolje. Den er både lukt- og smakfri. Er det noe som har peil om den er brukandes??

aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 16:43   #7
Liiiil
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2012
Innlegg: 8
Liiiil er på en erverdig vei

Sv: Kokosnøttolje er fine greier

Kokosnøttolje er et fantastisk produkt. Her er en noen eksempler på hva kokosnøttolje kan brukes til: http://gomestic.com/gardening/five-g...r-coconut-oil/

På iherb kan du kjøpe billig og god kokosnøttolje.


Sist redigert av Gerd : 06-12-12 kl 18:31. Årsak: fjernet kode i henhold til forumregler.
Liiiil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkombinert Svar med sitat
Gammel 06-12-12, 18:01   #8
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Kokosnøttolje er fine greier

Opprinnelig lagt inn av Liiiil, her.

Kokosnøttolje er et fantastisk produkt. Her er en noen eksempler på hva kokosnøttolje kan brukes til: http://gomestic.com/gardening/five-g...r-coconut-oil/

Her kan du kjøpe billig og god kokosnøttolje:

Man legger ikke ut egen kode i dette formet...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 08-12-12, 16:31   #9
Liiiil
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2012
Innlegg: 8
Liiiil er på en erverdig vei

Sv: Kokosnøttolje er fine greier

Beklager, tenkte meg ikke om. Kopierte lenken fra iherb siden min så da kom den automatisk.

Liiiil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkombinert Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 00:52   #10
Colt-pixy
Seniormedlem
 
Colt-pixy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 797
Colt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlys

Sv: Kokosnøttolje er fine greier

Jeg bruker kokosnøttolje i teen, ca en teskje og det smaker så godt. Jeg elsker kokos smaken og det kan brukes til så mangt, som i te eller hårkur.

__________________


Colt-pixy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gresskarkjerner, bra greier? Spirea Dr Lindbergs 4 16-01-05 20:48
Lurer på enda mer mat greier kathrin Induksjonen 1 11-08-04 19:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no