Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Hva skal jeg spis når jeg er syk?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-03-08, 12:16   #1
trude.lutt
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 180
trude.lutt er på en erverdig vei
Question

Hva skal jeg spis når jeg er syk?

Ligget med influensa siden torsdag, og er forsatt like syk. Matlysten er dårlig og jeg føler muskelmassen forsvinne. Før gikk det i cola og salt kjeks når jeg var syk, men hva nå? Noen som har noen gode ider til "sykemat" ?

trude.lutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 12:22   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal jeg spis når jeg er syk?

Blomkålsuppe, eller kanskje litt bacon snaks med lite eller ingen carber og colalight?

sprøstekt bacon, kokte grønnsaker. Ryvita med smør på (litt mer carber... men du er jo syk)

har du ikke lyst på noe? er det derfor du ikke spiser?

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 14:12   #3
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal jeg spis når jeg er syk?

For meg har det fungert ganske godt med litt nøtter når jeg ikke er i form Macademianøtter er kjempegodt å kjøre til nøttesmør - kan spise en liten skje her og der. Selv er jeg vanligvis ikke så glad i varm drikke, så blir helst vann eller jeg koker te og drikker når den er blitt litt kaldere.

GOD BEDRING !!

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Amagetha Atkins kosthold 19 28-04-06 16:14


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no