Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt > Artikler

Lavkarbo i media - igjen! Heia Fedon!

Artikler Artikler om lavkarbokosthold og om helse.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-01-12, 19:14   #26
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Lavkarbo i media - igjen! Heia Fedon!

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla, her.

Ikke for å være kjip - men hvor viktig er det VIRKELIG når f.eks. inuitter levde bra på et kosthold sikkert kjemisk fritt for grønt... Ja - de spiste nok mer vitaminrik innmat... men det kan i teorien vi også gjøre?

Vis meg den lavkarberen som spiser nok innmat så skal jeg trekke tilbake hele innlegget mitt.

Å bruke inuitter som eksempel blir rett og slett tåpelig. Da må man faktisk sette hele kostholdet opp mot dem, ikke de delene man selv synes passer.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 19:16   #27
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo i media - igjen! Heia Fedon!

Jeg tenker at inuitter vel har spist litt sjøgress også? Eller er det helt på trynet? Det er kanskje ikke noe fiber i det?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 19:17   #28
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo i media - igjen! Heia Fedon!

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Nå er det jo ikke til å legge under en stol at mange lavkarbere kun spiser litt isbergsalat og tomat som grønnsaker og da heller jeg mot å være enig med sprek-dama.

Det er veldig viktig å spise nok grønnsaker og det er dessverre mange som ikke gjør det. Uansett ville vel neppe disse menneskene spist noe særlig mer grønnsaker på høykarbokosthold, så sånnsett kan det jo ikke sammenlignes. Likevel kan jeg ikke få påpekt nok hvor viktig grønnsaker er!

men det er nok mange av de som legger til nøtter(nøttemel, nøttemos eller rene nøtter) og frø (til baking, tahini ). Det blir mye sunt å få ut av det.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 19:22   #29
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo i media - igjen! Heia Fedon!

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg tenker at inuitter vel har spist litt sjøgress også? Eller er det helt på trynet? Det er kanskje ikke noe fiber i det?

Det er nok litt, men klorofyll er det, og det er superdupert

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 19:24   #30
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Lavkarbo i media - igjen! Heia Fedon!

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

men det er nok mange av de som legger til nøtter(nøttemel, nøttemos eller rene nøtter) og frø (til baking, tahini ). Det blir mye sunt å få ut av det.


Ja, man kan gjøre lavkarbo akkurat så sunt som man vil. Eller usunt. Alt ettersom hva man velger å spise.

Dersom man velger å spise egg og bacon og tro man lever som inuittene så er man over på den usunne siden, mener jeg.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 21:23   #31
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Lavkarbo i media - igjen! Heia Fedon!

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Likevel kan jeg ikke få påpekt nok hvor viktig grønnsaker er!

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Vis meg den lavkarberen som spiser nok innmat så skal jeg trekke tilbake hele innlegget mitt.

Å bruke inuitter som eksempel blir rett og slett tåpelig. Da må man faktisk sette hele kostholdet opp mot dem, ikke de delene man selv synes passer.

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Ja, man kan gjøre lavkarbo akkurat så sunt som man vil. Eller usunt. Alt ettersom hva man velger å spise.

Dersom man velger å spise egg og bacon og tro man lever som inuittene så er man over på den usunne siden, mener jeg.

Jeg svarte bare på din påstand hvor du sier at du ikke kan få poengtert hvor viktig grønnsaker er. Det så jeg på som om du hevdet en sannhet uten modifiksjoner. Det var bakgrunnen for mine modifikasjoner hvor jeg trakk inn inuitter som et eksempel på at grønnsaker ikke er viktig for alle. Jeg har også senere poengtert at jeg er klar over at det innebærer at de også spiste innmat. Og dermed sier du at det er tåpelig å trekke inn inuitter som eksempel. Jeg kjenner jeg blir irritert over at du bruker ordet tåpelig i den sammenhengen.

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 21:24   #32
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo i media - igjen! Heia Fedon!

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Ja, man kan gjøre lavkarbo akkurat så sunt som man vil. Eller usunt. Alt ettersom hva man velger å spise.

Dersom man velger å spise egg og bacon og tro man lever som inuittene så er man over på den usunne siden, mener jeg.

Hvem tror de lever som inuitter ved egg og bacon?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 21:33   #33
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Lavkarbo i media - igjen! Heia Fedon!

Jaja - selv Polezinsky trekker inn inuittene i det som det var linket til over her - så da er vel det tåpelig av han også?

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 21:50   #34
krokodillen
Medlem
 
krokodillen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 441
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Lavkarbo i media - igjen! Heia Fedon!

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg tenker at inuitter vel har spist litt sjøgress også? Eller er det helt på trynet? Det er kanskje ikke noe fiber i det?

Aldri hørt om.

Men de spiste rå hud fra narhval, krekling (Empetrum nigrum ssp hermaphrodicum), og mageinnhold fra reinsdyr og mye annet som vi ikke spiser.

Jeg har smakt på rå narhvalhud, og jeg skal IKKE på inuit-kost! Altså, det blir grønnsaker for meg.

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 22:32   #35
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo i media - igjen! Heia Fedon!

Opprinnelig lagt inn av krokodillen, her.

Aldri hørt om.

Men de spiste rå hud fra narhval, krekling (Empetrum nigrum ssp hermaphrodicum), og mageinnhold fra reinsdyr og mye annet som vi ikke spiser.

Jeg har smakt på rå narhvalhud, og jeg skal IKKE på inuit-kost! Altså, det blir grønnsaker for meg.

Jeg tenkte at de antakeligvis spiste det de hadde tilgjengelig og det er jo ganske vanlig å spise sjøgress der det finnes spiselige typer av det, sååå..

Sitat:

Det fantes ikke mange spiselig planter eller røtter, noe som sier seg selv med all snøen, men det hendte at sjøgress ble brukt som tilbehør til maten.

Sier wikipedia. Men hvor pålitelig det er skal ikke jeg påstå noe om.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 22:59   #36
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo i media - igjen! Heia Fedon!

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Dersom man velger å spise egg og bacon og tro man lever som inuittene så er man over på den usunne siden, mener jeg.

Kjenner du virkelig noen som velger å spise egg og bacon og tror de lever som inuittene? Eller var det bare et irrelevant, tenkt eksempel fra din side?


-


Sist redigert av Kula : 21-01-12 kl 13:02. Årsak: Skrivefeil
Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 23:03   #37
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo i media - igjen! Heia Fedon!

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det går bra! Du kan da aldri irritere meg, søten.


Det var godt å høre! Nå ble jeg glad!


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 08:50   #38
taraquin
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 291
taraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snilltaraquin er virkelig snill

Sv: Lavkarbo i media - igjen! Heia Fedon!

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla, her.

Ikke for å være kjip - men hvor viktig er det VIRKELIG når f.eks. inuitter levde bra på et kosthold sikkert kjemisk fritt for grønt... Ja - de spiste nok mer vitaminrik innmat... men det kan i teorien vi også gjøre?

inuittene spiste feks mageinnhold fra sjødyr og det de kom over i sommerhalvåret så helt fritt for grønt var det ikke, men mengden var liten samt at de spiste alt av innmat som har met næring enn kjøtt og spekk.

taraquin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert-middelshavs-periodisk faste Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 09:40   #39
siljesfremgang
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Austrheim
Innlegg: 327
siljesfremgang har en fantastisk aura rundt segsiljesfremgang har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbo i media - igjen! Heia Fedon!

Må bare skyte inn med at avføringen min er blitt hyppigere og bedre etter jeg begynte på lavkarbo... Så håper tarmene mine har det bedre og da..

__________________




siljesfremgang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 13:32   #40
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo i media - igjen! Heia Fedon!

Opprinnelig lagt inn av siljesfremgang, her.

Må bare skyte inn med at avføringen min er blitt hyppigere og bedre etter jeg begynte på lavkarbo... Så håper tarmene mine har det bedre og da..

Så bra. Spiser du mye frø? Magnesium? Eller hva tror du det kommer av?

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 13:37   #41
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo i media - igjen! Heia Fedon!

Og min ekstremt hyppige avføring er nå blitt normal, en gang om dagen vanligvis Jeg spiser lavkarbobrød, men ikke nødvendigvis hver dag, ellers kommer nok fiberen fra grønnsaker, og jeg tar magnesiumtilskudd

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 13:39   #42
Fedona
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 745
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Lavkarbo i media - igjen! Heia Fedon!

Opprinnelig lagt inn av siljesfremgang, her.

Må bare skyte inn med at avføringen min er blitt hyppigere og bedre etter jeg begynte på lavkarbo... Så håper tarmene mine har det bedre og da..

Min også! Så dette er bra for tarmene mine iallefall

__________________
Min journal

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 13:49   #43
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbo i media - igjen! Heia Fedon!

Helt normalt her og

__________________


Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 15:41   #44
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo i media - igjen! Heia Fedon!

For min del er det helt klart ikke jo mer/oftere jo bedre når det gjelder doløping. Det er ganske obvious! Grunnen til at det blir mindre avfall av mindre fiber er at du bruker mer av maten du spiser, og det blir mindre restavfall. Det blir jo ikke liggende igjen i kroppen...!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 15:48   #45
jojomesteren
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 183
jojomesteren er ny på veien

Sv: Lavkarbo i media - igjen! Heia Fedon!

Aldri vært så god i magen som etter at jeg begynte på dette. I starten, med maks 15 g kh og før jeg oppdaget Nannahs knekkebrød og Gerds frokostboller, var det "lite og sjeldent" som det sies i artikkelen. Og det kjentes vondt, ubehagelig og usunt ut. Men med mer grønnsaker, nøtter, kli og ikke minst linfrø er det blitt svært bra. Daglig, ikke for hardt, ikke løst. Og ingen luftsmerter, rumling, uroligheter.
Ingen skal fortelle meg at dette ikke er bra for tarmene mine!!

__________________



Sist redigert av jojomesteren : 21-01-12 kl 17:02.
jojomesteren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo i retning Fedon, 50-70 g om dagen Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 15:53   #46
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo i media - igjen! Heia Fedon!

Jeg blir tett i systemet når jeg spiser knekkebrødene med mye frø. Men spiser jeg fiberrik funker magen som bare det.

Så jeg spiser ren kli i yoghurt eller i form av fiberrik. Det får fart på systemet.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 16:42   #47
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo i media - igjen! Heia Fedon!

Jeg har aldri forstått denne manien om at man skal på do hver dag for å være sunn? Tror aldri i mitt liv jeg har gått hver dag. I ketose er det mer enn nok med en gang i uka, det er jo ikke særlig avfall fra denne maten.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 21:48   #48
Okie
Medlem
 
Okie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: lite tettsted
Innlegg: 276
Okie er ny på veien

Sv: Lavkarbo i media - igjen! Heia Fedon!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har aldri forstått denne manien om at man skal på do hver dag for å være sunn? Tror aldri i mitt liv jeg har gått hver dag. I ketose er det mer enn nok med en gang i uka, det er jo ikke særlig avfall fra denne maten.

På høykarbo hadde jeg løs mage og var på do minst 5 ganger om dagen. unnskyld detaljer kremt....

Og jeg kan ikke si det er sjeldent nå heller. Om jeg ligger unna ost er det minst 3 ganger om dagen, men ikke løs som på høykarbo.

__________________

Okie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ LCHF Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 22:28   #49
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo i media - igjen! Heia Fedon!

Men når det er lite og ligger lenge i tarmen er det jo at det kan dannes kreft, slik det påståes av hun dama. Jeg hadde blitt engstelig om det lå så lenge. Jeg vil ha noe ut annenhver dag minst. Høres ut som om det er forstoppelse med kun en gang i uka.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 09:28   #50
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo i media - igjen! Heia Fedon!

Kreften lever jo av karbohydrater (det har jo tilogmed kommet på nyhetene, selvom det kun gjaldt brystkreft) så jeg synes det virker rart at rødt kjøtt gir kreft... Virker mer naturlig om syntetiske tilstningsstoffer skaper kreft...

Altså, jeg ville vært mer redd for søtstoff enn kjøtt. Men for øyeblikket er jeg ikke redd for noen av delene...

Dette er for ordensskyld ren synsing...!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
LCHF-diskusjonen i media |Ingrrid LCHF 7 13-10-11 09:29
Heia Fedon! (God morgen Norge nå) -marie- Nyheter / media 12 29-11-10 13:32
Media kozpia84 Lavkarbo generelt 26 10-01-10 09:23
Heia Fedon :) jeef-micro Barns kosthold 15 23-08-08 22:04
Skriverier i media Ratata Lavkarbo generelt 6 18-11-07 01:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no